Keskustelu: Masturbaatio kielteisyys Jatkanko?

MieltymysSiskona

Why are we here...
Stratovarius

ja nöyrtyminen huorana osallistumaton

Herrat X. ja Y. tekivät yksin globaalia, perimää, niin jouduttiin hävittään koko kunta.

ja te olisitte kiinnostuneita, masturboivan nuorenne, nuorisopsykiatrisesta hoidosta, osastona

Entinen mieshenkilö: Herra, X. vaalea, keskimittainen, parrakas, keskipainoinen,
- Mut tarkistetaan.

Mistä sä olet keksinyt noin sairaan jutun?
Ulkopuolinen, samanikäinen tai luokkatoveri, kimmokuus, ulkonäkökuvaus, rankaiseminen:
EI saada.
Mies. Ei saadakaän pitää asuminen.

Tumma mies, tässä terve: Etkö osaa tätä rullavälinettä?
Nainen, herrat X. ja Y. hänen entisestä kotipaikkakunnalla, herran Y. n, kanssa, ei aviollinen:
- No, enpä tietenkään tiedä mitään rulla-välinettä.
En ole syntyperä-vahvistamaton.
-No, enpä tietenkään, tiedä millään tätä rulla-välinettä.
Sosiaalitöntekijä, lapsi: Oletko sä syntynyt, meistä?
Kyllä
Syntyperävahvistaminen: Apteekin asiakaslehti, kuva etukansi, 1. 2015
Tämä on mieheni. Oletko tietoinen tästä viittomasta?
Ei hän ei ole syntynyt

Lopeta äitini panettelu ja ahdistelu sairaanhoito-liittona.
- Et saa käyttää häntä itsellesi, ja lapsellesi, perheessä.
Et saa käyttää, kansainvälinen terveydenhuoltoala.
Et saa käyttää, feministisyyden osa-alueiden poisto: Sosiopatia, ihmisen tulevaisuus, tuho.
Naisen kehon olemukseen kohdistaen!

Mies, kunta: En saakaan pyytää, palvoen ihmiskauppoina.

Olen huorasi, hoitaja, silmättömäksi syötävä.

Entinen kotikunta, mies, epäonnistunut, surullinen tasapainoton: Meidän on tunkeuduttava viivoilla nuolentoina.
Muistan, vain Sinin alaisessa, seksityön lukutaidossa.

Myyjä, nainen: Ne tapetaan , heti.
Se ei saa elää.

Kreationismiin uskovia on myös Suomessa.
Se on sosiaalityöntekijälapsi-palvontaa, ihmis-arvoton.
Se on sosiaalityöntekijälapsi-palvonnan hektisyys, ihmis-arvoton, hyödytyn kansantalous.
MYYJÄ: Jaa, ettei saada ammatia, näkymätön.

Teidät tapetaan, sosiaalityöntekijälapsi-palvontamenoista, tasa-arvottomuuden tukemiseksi.
- MInut tapetaan heti.
Nainen: Mää synnytin väärin.
Ei tämä jatku.
' ehdoton kielteisyys, hutterriittimäisyys, masturbaatio tai alistaminen, erityinen kivun käyttö, julkinen masturboinnin käyttö addiktio-sairaan omaiselle, tai muu senkaltainen, ulkoisen vuorovaikutuksen´-ohjelma, hoito tai mieltymys, käyttäminen pakonalaisena pito, pakottaa, alastomuuden kunnioittamatta jättämiseksi, tai sen seuraamista pyytäen, mielivalta, julkisesti
Mies: Jaa. Olen autistisesti osallistumaton, mies: lihana hallintona.
- Joutuuko se taas, mielisairaalaan?
Joutuu.
Mies, entinen, kaupunkialue: Haista, sitten paska.

-Joutuiko se linnaan? Kaupunkilainen, nainen
- Varmasti.

"En saakaan olla kreationismi."
Sisko.
etukäteen rankaisemisen oikeuttamisen pyyntö, rankaisemisen tukemiseen

Ei häntä ei rankaista, ostamisen yrittämiseen sisäiseen avioliittoon.
Te ette saa loukata häpäisten pari-suhderauhan rikkomiseen pyrkien, lapsen murhaa yrittäen, sisarus-suhteemme halventamiseen.
Te ette tee väestönsuojelu-ohjelma, pakkotyö.

MIes, nuori, alle 50-vuotias: Mää vasta nyt ymmärsin tämän...
En ymmärrä, kristillis-demokraattinen puolue: Pakkotyön ihannointi, uskonto, feministisyyden osa-alueet ja maskuliinisuus, normi: väärinilmoittaminen, pakeneminen: turvallisuushakuisuus; pako, feminiinisyys ja maskuliinisuus normi, pakkotyön ihannointi, uskonto

Tämä on turva-haku poliisista, alue ulkopuolinen: hänen ei tarvitse enään asua täällä.

Tumma mies: Säähän hyvin pärjäät.


Nainen: Entinen kotipaikkakunta: Ei saatana.

Me hävitään heti.
Mies. Myyjä:
- Ei saatana.

Eikö perkele saa olla masturbaatio-kielteinen?
Terveisin koko kaupunki

- Ei aivan saanut.
Jopa koko tietokeskuksen: viestikeskuksen tuhoutuminen.
Ja tämä oli varmasti sitten vitsi.
' kielteisyys; ulkoisen vuorovaikutuksen ohjelma, hoito ta

Todistaja, lausunto: Tämän vuoden syksyyn olen saanut olla.
'muun muassa ikärajojen käytön ja käyttämisen kieltäminen, mielivaltaisuuden tukemisen ehdoton kielto, niiden käyttämisellä ihmisen alastomuuden kunnioittamatta jättämisen kielteisyys-ohjelma
- Ei et ole.
Et voi auttaa.


Olen syntynyt tästä kuvasta, olen syntynyt ihmisen kiintymys-suhteesta, ja sen erottelukykyyn.
Olen syntynyt tästä, et saa käydä työssä, onnistumisen elämyksettömyyden rakentamiseen.

MIes:
- Muistan Sinille aloittaen, lasten teloitukset, nännipureskelu-alueen, nuiolemattomuuden näkyessä.

Eli et saa käyttää myyjä, mielivaltaa.
Kaupunki: Ei saadakaan.

Allekirjoittanut. Ihmiskaupallinen sikiön myynti, lapsenmurha, sosiaalityöntekijälapsi-palvonta
Tupakointiin häkkiin pakottaminen, ihmiskaupallinen uskonnollinen sikiön varastaminen

Nainen, entinen kotikunta. En saa eläkään.
- Olen huorasi, hirttäytymättä.

Mitä jumalauta sä olit tehnyt?

Kts. Sellaista sikiön turvallisen kehityksen ympäristöä, ei saa evätä, edes henkilösuoja-papereiden jakamiseen.

- Heti ambulanssi.

On jo!

MIes: Ei ollenkaan pari-suhde.
- Ei sairaalaa.
-En saa mennä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JatkankoSiskosta

      Suomenruotsalainen nainen: Saatanan kusipää.
      - Mä en tiennyt fantasiamaailman tukemisen kieltoo...

      ' ehdoton kielteisyys, hutteriitin omainen, pakottaminen alistaen, häkissä pito, vangitseminen
      tupakointiin pakottaminen, ulkoisen vuorovaikutuksen-ohjelmaan hoitoon tai mieltymykseen sosiaalityöntekijä-lapsipalvomisen aikaansaamiseen

      Onko tosi, että sinulle ei saa mennoniittana....?
      On.
      - MInulle ei saa jakaa henkilötietoja, eikä kenellekään muulle.

      Tämä on hutteriittiys julkinen julistaminen ja sen kielteisyys, me emme käytä näin.

      Mies: Jaa.

      Kaupunki, nainen: Tähän tämän saa....

      "Tumma mieshenkilö tulee rupsullisena."
      Me tarkistamme olemmeko me liian vanhoja tähän.
      Te ette saa ahdistella tai uhkailla, alistamiseenne.
      Te ette saa toimia näin.

      Kts. Kun teillä on tällainen mennoniitti-häiriö, niin te ette voi tällä tavalla hävitellä ja toimia muutoin näin, siten ihmis-arvon vastaisesti.
      Eli tällaisia henkilötietoja ei pidetä, että te saisitte seurailla heitä, naisina, kehon olemukselle kohdistaen, ulkoista tarvetta, naiseutta, ulkoista vuorovaikutustanne, painostamalla omaksuttaa, erityisesti omaan tulevaisuuteen tulevaisuuteen, julkisesti, tai julkisena, teitä varten ulkoista naiseuttanne ajatellen sen omaksuttamiseen, palvomisella hyökäten.

      Mies, X. Niin, ollenkaan ei saada olla tämä.
      Ei me emme riko lakia.

      Tässä selvitetään äkkiä se meidän kunnan autismi.
      Kyllä
      - Te ette saa kommunikoida, ulkoinen vuorovaikutus, me emme ole sellaiseen ohjelmaanne.
      Ei tätä ei tehdä lainkaan henkilösuoja-tietojen julkinen, henkilökohtaisen elämän arvomaailman ulkopuolelle, ulkoiseksi naiseudeksi julkisesti julistamaan, armon pyytämiseen. Teitä itseä varten, osallistumaton, palvelijaksi tekeminen, tai muu hypnoositon.
      Ei me emme hyväksy lainkaan, naiseus, ulkoinen vuorovaikutus-ohjelmana tai mieltymyksenä.
      Ei meitä ei syytetä.
      Ei meiltä ei syytettä, osallistumaton turvallinen miljöö, palvelijaksi tekemisen tukeminen.

      Anteeksi, oletteko te henkilösuoja-tietojen julkinen, ulkoista naiseutta?
      Ei.
      Me emme ole toimilupa.
      Mies, kaupunkilainen: Niin, näihinkö on kielletty palvelijaksi tekemisenä, niin tällainen ulkoinen maskuliinisuus, osoittamisen, ohjaamisen oikeuttamisen pyyntö: naisen kehon olemukselle.
      Kyllä

      Jaa.
      Mies, kuntalainen: Ei sittte.

      Mikä siellä menee tuo kuntakeskustelu?
      Että saako ne olla hutteriitiutta?
      Ei.

      MIes: Täh?
      Ei.

      Peilaatko pokeria. Se koskee yleensä miehiä.

      Sinillä on tällainen häiriö, että julkisesti laukeaa...
      - Kuntalainen, nainen: Ettei saada masturboida, hänellä, häneltä..

      On tällainen on oikeasti olemassa.
      - että meillä on masturbointia..
      Joksi luokitellaan kaikenlainen seuraileminen oma mielivaltainen täyttymys, alistamiseen
      Ja senkaltainen itsensä toteuttaminen erityisesti hutteriitti-nainen, tai hänen aggessiotäyttymys ja palvominen, sen oikeutusta, pakkotyön uskonnoksi, ihannoinniksi


      Ei olekaan.

      Oletteko te seuranneet tätä keskustelua, miksi teillä on tällainen, aurinkoperse-rupsu, vielä paskantamassa hänen kuolleen siskonsa päälle?


      Odota.
      - Mä haen äkkiä kaupungin poliisin.
      Odota, mä haen äkkiä, mun kaupungin lastensuojelun.
      - Mun ei tarvitse olla työssä siellä, koska mä olen kaupungin mennoniitta.
      Mies, entinen kotikunta: Niin, me ei olla.
      Ette.

      Pappi, mies: Mä unohdin, että ensisijaisesti, tähän tulee ihmis-arvo.
      Entisestä kotikunnasta ja isän serkku
      Mies, kotikuntalainen, hallintoalue kirkonkylä. Haista vittu.

      Odota, Mies tumma, ja hänen ystävänsä, sisaren aviomies, eivät saa tupakoida entisestä kotikunnastasi.
      - Vittu, ottiko se johonkin mangneettiin?

      Kyllä.
      - Pahasti ottikin.
      Te ette voi saada apua.

      He vastaavat: Se olikin kansainvälinen turvallisuuspoliisi-haku, valjaat ja tarkistaminen.
      Kaupunki: Me emme saa koskaan.
      Ette saa toimia.
      Kaupunki
      Miksi te ette ole tehneet tätä valjasta?

      "Tämä on kansainvälisen turvallisuuspoliisinhaku, ja tarkistaminen entiseen kotikuntaasi, ja lausunto:
      - Että te ette saa pitää lapsia."
      Ei he eivät saa pitää lapsia.
      Heillä täytyy, läheisyydenkyvyn myönteinen, myös ulkoinen, hallusinaatio, tai sen järjestelmä: valjasjärjestelmän tukeminen.

      Vittu, kun on piilossa tämä heijastimen neurologia.
      - Helsingin kaupunkiin ei saa järjestää maailman ainoaa psyykkisen kivun poiston aluetta.

      Ai, tiedät hyvinkin tämän naisen tässä, häkissä lasisessa häkissä.
      - POLIISI: AI, tiedät hyvinkin tämän tyttäresi tässä, kaupunkina, kaupungillamme, tai häkissä.
      Kerroppa uudestaan mitä tuli tehtyä hänelle, keväällä 1995.

      Tarkoin nuoleminen...
      Ei saada.

      Mies, kuntalainen: Toisto
      "Tarkoin nuoleminen."
      - EI saada.

      Kts. Armeijan simputus sana, avainsanajärjestelmä tai yleiskunto-nostoon pyrkiminen

      Kaupunki, poliisi. Vittu.
      - Ei vittu. Se on työ-haku.
      Anteeks.

      Sananparsi: Sitä saa mitä tilaa.
      Ette saa elää, kuollutta keskellämme, naisen sukupuolen halventamiseen, alistaen seurailemalla oikeuttaen.

      Sisko, nuorempi, globaali: Olenko mä tuollaisessa, työssä?
      Kaupunki. Olet vahingo

    • TurbulenssiperseSisko

      Kaupunki,jatkan: Olet vahingossa
      Me emme saa lähestymislupaa.

      Hän unohti syödä tilat, joissa asui, terapia-hakuisena.
      Rakennusliitto: Hyi helvetti. Hänen on syötävä tilat, joissa on asunut.
      Millä lie välineellä oli kosketellut, pienikokoisuus, painonnousu, tarkkaileminen aistaminen:

      Myyjä. Se on ihan hyvä menettely ollut: välineistön käyttäminen.
      Nainen: Jaa.
      Kaupunki


      Nainen entinen paikkakunta, kotikunta, hallinto-alue:Kirkonkylä
      - Me joudutaan vankilaa.

      Kts: Kun mun pitää tehdä sitä työtä välillä.
      - Mä en käytä välineitä.
      Mies, vaalea entinen lääkäri: Ei saadakaan.
      Mene helvettiin, sille on kuollut kaikki, sun vainoharhoihin, alistamisen tukemisen oikeutuksen pyyntöihin.
      Mies. nainen, entinen sairaahoitaja: en mää saakaan.
      Stratovarius: Fourth dimension: Pimpin, pumpuking, pimppi-ride
      Oletteko te tehneet tiedätkö tällaista hallintoa?

      kaupunki: Tuota me ei saadakaan tehdä tämmöistä.
      - Me soitetaan poliisi.
      Tämä oli kielletty.
      Tämä ei ole myyjän mielivalta, tai sen tukeminen, ei me emme oikeuta siten.

      Kuvailisitko vielä hieman näkemääsi?
      "We will never be back, to this sorrow, pimppi-ride, we will never give up, we will be sure."

      Te olette maailman huonoin yksikkö väestönsuojelu-ohjelmaan.

      Oletteko te vetäneet siellä täysiä jollain masturboinnila tosi rakkaus odottaa, että pimppi-ride, osallistumatomuudella?

      Ei minä en saa käydä koulua.
      Oletteko te vetäneet tällaista perse-reikäpimppi-ridea, osallistumattomuutena, syrjinnän oikeutuksen hinkumisena?

      Että siksi minun mielestäni tämä tilanne on kyllä huono.


      Hetkinen
      POLIISI: Odota.
      - Ja tämä aivokuollutko kaksonen tähän alueelle on, osoittamaan, väestönsuojelu-ohjelma?

      Nainen: Haista paska saatana.

      - "Tuli vähän paha mieli." Jori sanoi
      Jori: Mä joudun menemään mielisairaalaan.
      Transvestismi,doremifasollasido, naishenkilö, vaalea ulkoinen feminismi: hänen äitinsä

      "Mikä siellä taas riehuu mulle?"
      muun muassa postin toiminnan ja pankin lopettaminen
      Kaupunki, nainen, transvestiitti. Tuli vähän paha mieli.
      "Tosi rakkaus odottaa, että pimppiride, vain pyrkimällä mielivaltaiseen, lapsen murhaan."
      Mitä vittua te olette tehneet?
      Roope: Tuli paha mieli.
      -Se olin "mä."
      Miksi te olette leikkineet persoonallisuushäiriöistä, vastuuttomasti, turva-istukan sijaan?
      ROOPE: Se olin mä, joka käyttää, amfetamiinii, et kuin noin sanoo gettoo, kodiks, sosiopaatiks, lapsiinsekaantujaks, lapsiin sekaantuen, ghettoon kodiksi, lapseen tunketuen
      Se olin mä, joka tappoi kaikki poliisit se olin mä, vielä vähän ihan selvinpäin, enkä ole ihan edes aloitanut että häh,, älä anna mitään ettet tartu piikkiin, se oli vielä ihan selvinpäin
      -Enkä ole edes aloittanut vielä.
      Se olin mä.
      ROOPE: Laki on sana, ja kaiken yläpuolella: Tuli vähän paha mieli.

      "Jotain Lasolii, mä siitä teidän hommasta vedän koko ajan." Nainen, kaupunki
      Ei te ette tule.

      Mies, palolaitos: Mä hävisin sille Urheiluruudun, naistoimittajalekin.
      Kaupunki: Tämä on sitten hirvittävän tuttua S.....n kanssa.
      Kyllä
      Ette.

      MIes: Turpa kiinni!
      Mitä vittua te teette?

      Oletko sinä menossa julkisena laitoksena vielä?
      Ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe