Pe 17.4. Tukiaisen "glamourshoe” Piippolassa!

Angelique-Tolin

116

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angelique-Tolin
      • Valomerkki-klo_2-30

Ravintola on auki perjantaina klo 13 - 03.

• Lippu_10_euroa

Kalliinpuoleiset pääsyliput, 10 euroa?

• New-Outfit

”Cool Style....! :) Musta pitsinen haalariasu! http://aijaa.com/shx5wu
      Mitäs tästä pidätte, ostin tämän....? :) Sopii hyvin myös showkeikoilleni, joista seuraavat ovat 17.4 ja 18.4 Oulun seudulla, täytyy tarkistaa paikkakunnat vielä tarkalleen, taisi olla ainakin Pudasjärvi.

Laitan rintojeni kohdalle suuren hopeisen kimaltelevan sydän korun. Nyt tällainen pitsi on muotia! Grammy gaalassa englantilaisella laulajalla oli samanlainen asu mutta mekkona ja hieman paljastavampana. Tästä kuvasta ei näe kunnolla, että pitsit jatkuvat reiteen asti, jolloin tulee peittävämpää materiaalia.....:) I hope u guys enjoy of these pictures......! ;)” (7L, 7.4.)

• New-Outfit

”My new outfit! :) http://aijaa.com/shx5wu Ostin tällaisen super muodikkaan mustan pitsihaalarin, esim. Grammy gaalassa laulaja Jessie J:llä oli musta pitsinen mekko, joka oli tyylikkäästi paljastava. Mitä mieltä olette tästä asusta.....? :) ajattelin käyttää myös showkeikoillani tätä, seuraavat keikat Oulun lähellä 17.4 ja 18.4. Etsin uusia juontajia ja tanssijoita!” (Fb 6.4.)

• New-Outfit
        New-Outfit kirjoitti:

”My new outfit! :) http://aijaa.com/shx5wu Ostin tällaisen super muodikkaan mustan pitsihaalarin, esim. Grammy gaalassa laulaja Jessie J:llä oli musta pitsinen mekko, joka oli tyylikkäästi paljastava. Mitä mieltä olette tästä asusta.....? :) ajattelin käyttää myös showkeikoillani tätä, seuraavat keikat Oulun lähellä 17.4 ja 18.4. Etsin uusia juontajia ja tanssijoita!” (Fb 6.4.)

Jatkopostaus: ”Rintojeni koko on 6,5 dl per rinta silikonit, laitan rintojen kohtaan suuren, hopeisen sydän korun.”

• Pitsiunelma-

Jatkon jatko: ”Housut ovat myös pitsiä reiteen asti, tosi makeat!”

• vaikeeihminen

No tää tässäkin ketjussa tärkeintä on, teko tissien koko Piippolassa,
        Kerkeeköhän sinne? koirulille etsii taas hoitajaa, kuvauksiinkin pitäs
        tässä välillä päästä. Kohta huudellaan. kuka? hakis mut ruotsiisesta
        ilmatteeks.

• Koirulit
        vaikeeihminen kirjoitti:

No tää tässäkin ketjussa tärkeintä on, teko tissien koko Piippolassa,
        Kerkeeköhän sinne? koirulille etsii taas hoitajaa, kuvauksiinkin pitäs
        tässä välillä päästä. Kohta huudellaan. kuka? hakis mut ruotsiisesta
        ilmatteeks.

Tunkki Facessa 14.4. aamuyöllä:
        "Nyt on kiire taas yhtäkkiä!!! Tarvitsisin kahdelle pikkukoiralleni, Bebelle ja Bellalle hoitajan viikonlopun ravintola Piippolan ja Pudasjärven keikkojeni ajaksi! Kyseessä on vain 4 päivän hoitoaika, ilmoittautukaa inboxiini! Myös ns. luottohoitojani, ilmoittele jos sulle kävisi muutaman päivän hoito heille! — paikassa Stockholm, Sweden."

• Piippol
        Koirulit kirjoitti:

Tunkki Facessa 14.4. aamuyöllä:
        "Nyt on kiire taas yhtäkkiä!!! Tarvitsisin kahdelle pikkukoiralleni, Bebelle ja Bellalle hoitajan viikonlopun ravintola Piippolan ja Pudasjärven keikkojeni ajaksi! Kyseessä on vain 4 päivän hoitoaika, ilmoittautukaa inboxiini! Myös ns. luottohoitojani, ilmoittele jos sulle kävisi muutaman päivän hoito heille! — paikassa Stockholm, Sweden."

Johanna hei se on Ravintola Redtower ja se sijaitsee Piippolassa.!

• Siikalatvaan-2009
        Piippol kirjoitti:

Johanna hei se on Ravintola Redtower ja se sijaitsee Piippolassa.!

Piippola on nykyään osa Siikalatvan kuntaa. Piippolassa on Suomen maarajojen mukainen keskipiste, joka sijaitsee Kestilän ja Piippolan välillä Talasnevan suoalueella. Tuo Suomen keskipisteen merkkipylväs on valtatie 4:n varrella Leskelän kylässä.

• Piippola-keskipiste
        Siikalatvaan-2009 kirjoitti:

Piippola on nykyään osa Siikalatvan kuntaa. Piippolassa on Suomen maarajojen mukainen keskipiste, joka sijaitsee Kestilän ja Piippolan välillä Talasnevan suoalueella. Tuo Suomen keskipisteen merkkipylväs on valtatie 4:n varrella Leskelän kylässä.

Piippola on pe-la-yönä maamme glamourin keskipiste! :)

• Pitsi-ja-Pipari
        Piippola-keskipiste kirjoitti:

Piippola on pe-la-yönä maamme glamourin keskipiste! :)

Piippolan pitsiyö! :)

• Shoe-elämää
        Pitsi-ja-Pipari kirjoitti:

Piippolan pitsiyö! :)

Mukavaa, että saadaan uutta värinää palstalle viikonlopun keikkaturneen myötä.

• IM-raportoi
        Shoe-elämää kirjoitti:

Mukavaa, että saadaan uutta värinää palstalle viikonlopun keikkaturneen myötä.

Ammattikirjoittajan raportti videoklippeineen Tunkin Basso-keikalta maaliskuulta -15:

”IM Johanna Tukiaisen keikalla: "Olen höpsö, mutta en ole ilkeä – minä en kuulu vankilaan!" - VIIHDETAITEILIJA - Suomen julkisin estraditaiteilija Johanna Tukiainen kävi toissailtana, lauantaina 28. maaliskuuta 2015 Turussa keikalla. Iltamakasiinin musiikki- ja viihdetoimittaja Nalle Österman kävi tutkimassa, miksi Tukiainen kiinnostaa ihmisiä niin paljon.” Iltamakasiini: http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/276079-im-johanna-tukiaisen-keikalla-olen-hopso-mutta-en-ole-ilkea-mina-en-kuulu-vankilaan

• tunkkihartaana

Rekisteröidy tästä
      Unohtuiko salasanasi?
      Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Keskustelut: Hymy keskustelu > Julkkikset > Johanna Tukiainen Vol. 112
      Johanna Tukiainen Vol. 112

<< edellinen 1 ... 33 34 35 36 seuraava >>

Tänään, 11:44
      himo(S)näätä

erikoinen syntymistapahtuma
      Tuksu 7livessä:
      "Juutalaisethan odottivat Messiastaan, joka tulisi rikkaana ja mahtavana johtajana, eikä syntyisi seimeen vainottuna ja aasilla ratsastaen julistaen Jumalan sanomaa."

Pitkä sepustus, mutta tuosssa varmaan päivän paras pläjäys taas.
      Että sitten Messias syntyisi aasilla ratsastaen. Ja samalla julistaen Jumalan sanomaa.

Nyt tuli aamunaurut. On tuolla dauhterilla omituinen järjen(?)juoksu.
      Mutta eihän se ihme, että päävärkki toimii omituisesti, kun sitä on rasitettu monin tavoin vuosikaudet.
      Nyt ilmeisesti ei juurikaan nukuta, ainakin yökaudet riekutaan netissä. Päivällä vedellään sikeitä, sikäli kun miehenmetsästykseltä ja shoppailulta ehditään

Tänään, 11:51
      Viimeinen sammuttaa valot

Näätämanaus
      Nyt kun olen lähes aukottomasti todistanut että Santa Johannassa asuukin pimeyden voimat, täytyisi keksiä hyvä näätämanaus jolla puolustautua kun Santa Johanna d' Arse äityy oikein pahaksi.

Manauksen tulisi olla helppo ja lyhyt. Mutta voimallinen.

Yritän itse: Hohhoijaa, taisit skoijaa. Olet sutki hukkaputki. Mee mee pois!

Onko muita ehdotuksia voimalliseksi näätämanaukseksi jolla suojautua kun nyt lopun ajat ovat lähellä - kuten d' Arse on moneen kertaan jo varoittanut?
      ... puheenvuoro oli lyhyt oli olen niin puhelias että helposti käyttäisin puheeni nopeastikin ja pitkästi.

Tänään, 12:07
      LinssiLohan

Voi Elämä:

LinssiLohan:

Onko tuo nukkunut yhtään viime yönä? Juuri toivottelee hyvää huomenta också på svenska... Ei ihme, jos ei mikään luonnistu tuolla valvomisella
      [moderoitu]

Luonnolapsi siellä alasti juuri aamukahvia keittelee, näin otaksun.

(Mistä tuo moderoitu tuohon töksähti?)

Saatoin sekoittaa kommenttiini diagnoosia, joka ei ollut Piste. Pitäisihän se muistaa, että vain Piste käy virallisesta diagnoosista, onhan sen eri lääkäritkin todenneet.

Modet ovat ainakin hereillä! Ja kiitos VSV edellisestä :)

Tässä vaiheessa kannattaisi vihdoinkin olla hiljaa!!!!

Tänään, 12:16
      666MIKOSORISU666

Viimeinen sammuttaa valot:

Onko muita ehdotuksia voimalliseksi näätämanaukseksi jolla suojautua kun nyt lopun ajat ovat lähellä - kuten d' Arse on moneen kertaan jo varoittanut?

Retrovaate, saatana!

ÄLKÄÄ OTTAKO MIKOSORISUA,VAIKKA KUOLEMAN UHALLA!!!!

Tänään, 12:18
      delirium tremens ja neljä ällää

Erittäin älykäs:

kuinka monta kertaa samat käytetyt farkut voi myydä entä feikkiluputiinit joill on kävelty 10-vuotta

Niin ja näitä käytettyjen alkkarien ja muun haarovälin kanssa kosketuksissa olleen materiaan myyjiäkin on esim. suolessa pilvin pimein niin että aika hiljaista on Tunkion tunkeminen siihenkään markkinarakoon nuorempien ja nätimpien hallitessa markkinoita. Mitään muuta myytäväähän sillä ei ole.

Tuosta Tuksulogian kandin loistavasta historiikista saa kyllä sen kuvan että oikean nettikaupan sijaan oli suunnitteilla nettikirppari jossa kviini olisi myynyt omia vanhoja paskojaan häntä niin suunnattomasti rakastaville faneille, että maksaisivat liikutuksen kyynel silmässä kovat rahat leidin loppuunkulutetuista, koiranulosteisista kengistä, laukuista, vaatteista ja hellokitty krääsistä vain saadakseen itselleen jotain idolinsa rinnalla elähtänyttä - kaikki tavarat toki toimitetaan hyvällä maulla aidolla Albertstrassen residenssin hajulla.

Silmien vetistämiseltä suojaavat hitsauslasit toimitetaan erikseen.
      -
      Katsokaa kuvaa tarkemmin!!!!!! Minun kuvani vieressä on musta nyrkki joka uhkaa minua.
      -
      Olen ollut selibaatissa noin vuoden. Yhden yön panoja ei lasketa.

Tänään, 12:28
      Viimeinen sammuttaa valot

666MIKOSORISU666:

Retrovaate, saatana!

Täytyy sanoa, että on lyhyt ja ytimekäs manaus!

... puheenvuoro oli lyhyt oli olen niin puhelias että helposti käyttäisin puheeni nopeastikin ja pitkästi.

Tänään, 12:30
      delirium tremens ja neljä ällää

Entten tentten teelika mentten
      naapurikämpässä haisee mennen.
      Hissun kissun vaapulavissun
      Johanna pistää piiloon tissun.
      Eelin keelin klot,
      Jätä jo tämä kot'!

Tässä esikarjalaisella runomitalla toteutettu muinainen manaus niihin tilanteisiin jos tilanne on äitynyt jo niin vakavaksi että pitsademonien suurherttuatar on jo päässyt taloosi/asuntoosi sisälle. Pitsademonien suurherttuatar ei voi vastustaa nallekarhumaisten vanhempien herrasmiesten

• Tärkeät-pikkuseikat

Hyvä lainaus... ja vielä parempi olisi ollut, jos sitä olisi siistitty ennen postausta...

• tunkkihartaana

MATKUSTAMINEN ON YKSI SUURIMPIA INTOHIMOJANI: HAWAII OLI PARATIISIMAINEN PAIKKA!

Käyttäjältä Johanna Tukiainen
      15.04.2015 15:44
      Nyt kirjoitan ihan lyhyesti kun pitää viedä koirat leikkimään kunnolla suureen puistoon, ehtiä lipittämään kahvia ja hoitaa pari nettiasiaa.......

Jostain syystä pidän oheisesta kuvastani, vaikka Facebookissa kaikki miehet painostavat mua vaihtamaan kuvani siihen poreallas kuvaan jossa olen mustapinkki pitsipaita päälläni, mutta ihan oikeasti, ja nyt todella tarkoitan tätä: En halua olla pelkästään mikään seksiobjekti, tai joku kuvauskeräilykohde (jonka kuvia katsoessa tehdään tiettyjä asioita), vaan haluan vakavan parisuhteen samalla tavalla kuin suurin osa ihmisistä: aitoa rakkautta, luotettavuutta ja turvallisuutta. Sitä minulla oli ensimmäisessä suhteessani, mutta en voi uskoa, että jos menettää jonkun yhden suhteen, niin toista rakkautta ei tule koskaan enää vastaan! Tietysti rakkaudet ovat erilaisia, eikä niitä voi verrata toisiinsa.

Olin menossa treffeille Hawaijilla kyseisessä kuvassa, pidän kovasti kyseisestä keltaisesta kesämekosta, jota käytin joskus myös Miamissa. Laitoin orkideoita vasemmalle puolelle hiuksiani, sillä se oli kuulemma sinkkuuden merkki ja korvakoruni ja muut koruni olivat kaikki Hawaiji aiheisia. Olin juuri käynyt ottamassa myös uuden, 70cm pitkän ja paksun vaalean hiustenpidennyksen, joka oli todella Barbie tyylinen ja siitähän tyylistä olen aina pitänyt.

Tiedän monien miesten ns. Madonna-Huora jaottelun, mutta tiedän myös monia näyttäviä ja laitettuja naisia, jotka ovat onnellisesti naimisissa tai parisuhteessa, joten ei tämä voi mennä niin, että näyttävät ja seksikkäät naiset jäävät sinkuiksi ja tavalliset huomiotaherättämättömät ja jopa (näin ei nyt saisi sanoa, mutta........rumat) naiset menevät naimisiin, koska mies kokee heissä hyvän äitihahmon, plus ehkä heidän itsetuntonsa ei vain riitä.

Kääk, en tässä nyt oikein tiedä mitä ajatella, tekisi mieli kertoa vaikka mitä, mutta en todellakaan kerro. 18-20 vuotiaana minua haluttiin valokuvata Helsingin yöelämässä ja miehet tulivat monesti nopeasti sanomaan jotain: " Olet kaunein tyttö jonka koskaan eläessäni olen nähnyt", mutta sen jälkeen he hävisivät ja sain etsiä sitoutumishaluista ja turvallista miestä useamman vuoden Helsingin yökerhoista, vaikka en ollut siis millään tavalla julkisuudessa!!!!

En ymmärrä!!!! Olen hyvin romanttinen henkilö, sekä myös seksuaalinen.
      Mutta kaikki rakastamani asiat kuten matkustaminen, illalliset, elokuvat, tanssiminen, keskustelut, periaatteessa ihan mikä tahansa, on paljon mukavampaa ja ihanampaa toisen ihmisen kanssa, jonka kanssa jakaa kaikki! Turhaa tietysti tässä liikaa hermostun: olen saanut olla useammassakin pitkässä parisuhteessa ja kokenut kaksi todella suurta rakkautta elämässäni, sekä heidän lisäksi voimakkaita ihastumisia. Jotkut ihmiset eivät vielä minunkaan iässäni ole koskaan olleet rakastuneita, jotkut eivät ole koskaan edes seurustelleet.

Ei tässä mitään: tottakai tuonpuoleinen elämä on kaikkein tärkeintä, mutta minua häiritsee ajatuskin siitä, ettei taivaassa ole enää seksiä eikä erotiikkaa. Siellä ei myöskään mennä naimisiin eikä hankita lapsia. Haluaisin niin kovasti toteuttaa näitä unelmiani, ennenkuin on liian myöhäistä. Tapasin viime kesänä, kovalla helteellä Koffin puistossa nätin naisen, joka oli 37 vuotias ja menossa ensimmäistä kertaa elämässään naimisiin. Hänestä huokui into ja rakkaus, hän oli tavannut sulhasensa kuulemma Apollo Night Clubissa. Hän jotenkin piristi minua, että myös näin "vanhemmallakin iällä" voi tavata rakkauden (tottakai voi, ja vaikka 80-vuotiaana, minua nyt painaa myös vauvakuume.....)

• vaikeeihminen

Ihan lyhyesti??? Unelmia, unelmia, myöhäistä. Kannattaisko alkaa elään ihan oikeesti?

• Mennyt-maailma

On hämmästyttävää, kuinka Tunkki jaksaa piehtaroida menneessä!

• Muistelutalous
        Mennyt-maailma kirjoitti:

On hämmästyttävää, kuinka Tunkki jaksaa piehtaroida menneessä!

Ne muistot...

• Näätäraati

Piippolan keikalta on odotettavissa raportti ja kuvia Piippola-näädältä. :)

• Helsinki-Piippola

Helsingistä on matkaa Piippolaan 515 km, mikä tietää ajoaikana 7:ää tuntia.
      Jos pitää pari taukoa, aikaa menee 8-9 tuntia. Ravintolan valomerkki tulee klo 02:30.

• Jännäkakka

Johanna on päivitellyt ahkerasti fb tiliään ihan viime tunnin aikana. Onko koirat hoidossa? Onko lähtö Piippolaan lähellä? Jännittää Johannan puolesta, miten ehtii ajoissa.

• Ei-päästetty-koneeseen
        Jännäkakka kirjoitti:

Johanna on päivitellyt ahkerasti fb tiliään ihan viime tunnin aikana. Onko koirat hoidossa? Onko lähtö Piippolaan lähellä? Jännittää Johannan puolesta, miten ehtii ajoissa.

Johanna Facebookissa 17.4. klo 16: "Myöhästyin. Virnuileva lentoemäntä esti pääsyni koneeseen!!!!!! Norwegian airlines: YOU SuCK!!!!!!!!!!!!"

• Kännissä-lentoasemalla

Hieman ennen tuota viestiä hymy-näätien palstalla raportoitiin (nimim. Raivonakki):
        "Jännitämme, pääseekö artisti paikalle. Tuksu on nähty housut nilkoissa kompuroimassa lentoasemalla ehkä "hieman nauttineena". Ottavatko sitten koneeseen ollenkaan."

• Umpiännissä-kentällä

Tukiainen Fb:ssa klo 16:20:
        "Teen valituksen kahdesta eri lentoyhtiöstä: Norwegian ja KLM. Kyseessä rasismia!!!!"

• DY5610

Nou hätä, seuraava Norwegianin lento - DY5610 - Ouluun lähtee jo klo 17:35, ellei tuo "rasistinen lentoyhtiö" TAAS estä St. Johannan koneeseenpääsyä...

• onseniinväärin
        Umpiännissä-kentällä kirjoitti:

Tukiainen Fb:ssa klo 16:20:
        "Teen valituksen kahdesta eri lentoyhtiöstä: Norwegian ja KLM. Kyseessä rasismia!!!!"

No joo... ja tietystihän se onkin lentoyhtiön vika kun eivät päästä känniörveltäjää lennolle.

Raili hyökkää taas pian palstalle puolustamaan tunkkua.... kyllähän nyt glamourbarbi pitäisi koneeseen päästää, oli sitten kunto mikä tahansa, johan siinä taas kärsii tuksun ihmisoikeudet ja lentoemotkin on virnisteleviä näätiä jotka tahallaan estää glamourbarbin gaalaesiintymisen.

• Kaatuilua-kännissä
        DY5610 kirjoitti:

Nou hätä, seuraava Norwegianin lento - DY5610 - Ouluun lähtee jo klo 17:35, ellei tuo "rasistinen lentoyhtiö" TAAS estä St. Johannan koneeseenpääsyä...

Glamour Dolls fans-sivuilla raportoitiin tilanteesta:
        "Illan keikka Oulun seudulla vaarassa, Dollssien JOhanna myöhästyi lennolta koska ylimielinen virnuileva lentoemäntä esti koneeseen pääsyn. Koneeseen nousu estetään usein liiallisen humalatilan takia. Odotamme lisätietoa miksi JOhannan lento evättiin. Silminnäkijän kertoman mukaan Johanna oli kaatunut lentokentällä, ehkäpä lievä tapaturma joka vaati ensiapua."

• Umpiännissä-kentällä
        Kaatuilua-kännissä kirjoitti:

Glamour Dolls fans-sivuilla raportoitiin tilanteesta:
        "Illan keikka Oulun seudulla vaarassa, Dollssien JOhanna myöhästyi lennolta koska ylimielinen virnuileva lentoemäntä esti koneeseen pääsyn. Koneeseen nousu estetään usein liiallisen humalatilan takia. Odotamme lisätietoa miksi JOhannan lento evättiin. Silminnäkijän kertoman mukaan Johanna oli kaatunut lentokentällä, ehkäpä lievä tapaturma joka vaati ensiapua."

Kuva kentältä 17.4. ip; onko Tunkin saattajana/ kanssamatkustajana toinen torhohorvelo: Eino Tiirikainen, Peppu-Emppu: http://aijaa.com/Pjy4Ax ??!!111?

• AsiatAsioina
        Ei-päästetty-koneeseen kirjoitti:

Johanna Facebookissa 17.4. klo 16: "Myöhästyin. Virnuileva lentoemäntä esti pääsyni koneeseen!!!!!! Norwegian airlines: YOU SuCK!!!!!!!!!!!!"

Itse asiaan kantaa ottamatta pari yleistä huomiota. Portilla eivät päivystä lentoemännät. Jos matka tyssää portille, sen tekevät lentokenttävirkailijat. Lentoemäntä on vastassa koneen sisällä. Portilla ja koneessa yhtiöillä on oikeus poistaa lennolta matkustaja niin halutessaan.

• Ei-päästetty-koneeseen

"Täyttä rasismia. Pääsin turvatarkatukset läpi, jopa eräs virkailija auttoi meidät jonojen ohi! Kun olin portilla niin joku virnuilja lentoemäntä esti mun menemisen koneeseen!!!!!" (Fb klo 17:40)

• taasmennään

"Täyttä rasismia. Pääsin turvatarkatukset läpi, jopa eräs virkailija auttoi meidät jonojen ohi! Kun olin portilla niin joku virnuilja lentoemäntä esti mun menemisen koneeseen!!!!!" (Fb klo 17:40)

Sitä ollaan näköjään ainakin viiden huutomerkin kännissä jo tähän aikaan päivästä.

• outoa
        Umpiännissä-kentällä kirjoitti:

Kuva kentältä 17.4. ip; onko Tunkin saattajana/ kanssamatkustajana toinen torhohorvelo: Eino Tiirikainen, Peppu-Emppu: http://aijaa.com/Pjy4Ax ??!!111?

No niimpä onkin,sehän ite turvamies.
        Onkohan tullu vaippahousut mukaan,
        kuulemma haiskahdellu.

• ookkonäävaiekkönääoo

Siinä se liki sadassa ulkomaan maassaNI sujuvasti koko ikänsä matkustellut glamuuri näyttää meille taviksille mallia. Että miten sitä hoidetaan nuo tärkeät lennot paikasta A to paikka B. Oooon taaaas NIIN kade!!!!!!

• tuur
        AsiatAsioina kirjoitti:

Itse asiaan kantaa ottamatta pari yleistä huomiota. Portilla eivät päivystä lentoemännät. Jos matka tyssää portille, sen tekevät lentokenttävirkailijat. Lentoemäntä on vastassa koneen sisällä. Portilla ja koneessa yhtiöillä on oikeus poistaa lennolta matkustaja niin halutessaan.

Sinä kerroit miten asia on mutta glamourtähti haluaakin eri kohtelun vaikka nolaakin itsensä ja ei ymmärrä.

• raivoraitisjulkkis

mut ku n e ei ehdi selvitä siihen mennessä

• hahhaheeee

Känninen Tuksu ei päässyt koneeseen. Illan keikka on siis vain mielikuvituksessa.

• rasistisethenkselit

Glamour Dolls fans jakoi käyttäjän Johanna Mia Tukiainen julkaisun.
      52 min ·
      Illan keikka Oulun seudulla vaarassa, Dollssien JOhanna myöhästyi lennolta koska ylimielinen virnuileva lentoemäntä esti koneeseen pääsyn. Koneeseen nousu estetään usein liiallisen humalatilan takia. Odotamme lisätietoa miksi JOhannan lento evättiin. Silminnäkijän kertoman mukaan Johanna oli kaatunut lentokentällä, ehkäpä lievä tapaturma joka vaati ensiapua.

Johanna Mia Tukiainen
      Myöhästyin. Virnuileva lentoemäntä esti pääsyni koneeseen!!!!!! Norwegian airlines: YOU SuCK!!!!!!!!!!

Glamour Dolls fans Koneeseen pääsyn eston syy selvisi!!
      Johanna Mia Tukiainen Teen valituksen kahdesta eri lentoyhtiöstä: Norwegian ja KLM. Kyseessä rasismia!!!!
      13 min
      Tykkää · Vastaa · 5 · 24 min · Muokattu

Mxxxxx Sxxxxxx Kaunis rusketus!
      Tykkää · 9 min

Sxxxx Kxxxxxx Silminnäkijähavaintojen mukaan myös housujen kannattimet olivat rasistisia, kun housutkin olivat glamourtähtemme jaloista pudonneet.
      Tykkää · Vastaa · 7 · 47 min

Nxxxx Vxxxxxx Mokoma bnäätä.
      Tykkää · Vastaa · 49 min

Jxxxxxxx Pxxxxxxxxxx Aika "valmis" tapaus oli hetki sitten Vantaalla... http://aijaa.com/Pjy4Ax

• paaveli777

Vittu ketä kiinnostaa??? Hankkikaa elämä saatana.!!

• MmmmmmmmN

Kiinnostaa näköjään paaveli777:kin vai miksi täällä kommentoit?

• Fb-

JunaNI on viemässä Qviiniä Ouluun. On perillä Oulussa klo 1.05

• LTO-

“Oulu: Are you ready for my show today and tomorrow.....?????!!!!! :) 2.5.2015 sold show to Joroinen! :) http://aijaa.com/xSLBhY ” (Tunkki Fb:ssa 17.4. illalla)

• kosmoponiittituks

Juna ei ollut viemässä Tuksua Ouluun. Se oli menossa Jyväskylän suuntaan ja smetana-aivo tajusi sen vasta Orivedellä. Ei mitenkään ehdi tänään Ouluun.

• Mee-noo-lippu

Ei helevata, tässähän omat murheet tuntuu pieniltä. Jos tuo tähtönen on reissanut suunnilleen maailman ääriin, niin melekonen suhari(tar) täytyy olla, jos ei Ouluun pääse. Niin, joo, rasismia (suom. kolmen Kossun kumara eli skumppahumppaa taas). Entä jos shoen kapakkaansa tilannut yrittäjä uhkaa raskaalla vahingonkorvausvaatimuksella? Huutaa Jolene taas mammaa apuun. Ja Euroopan ihmisoikeuskomissiota vähintään.

• Junalla-pohjoiseen

Tunkia ei päästetty lentokoneisiin; hän on junassa:
      "Matkalla ollaan.....!!!! :) kun en kerran päässyt paska Norwegianin koneeseen (syynä se että kone oli muka täynnä, niin otin nyt junan!!! Hoidan keikat kuten sovittu." (Fb)

• Aikatauluja

Juna on Ylivieskassa klo 23:25. Ylivieskasta on 80 kilometriä Piippolaan; ajoaika tunti ja vartti. Tällöin Tunkin Show voisi alkaa klo 01 jälkeen. Valomerkki tulee 02:30.

• Tiirikaisen-Eino
        Aikatauluja kirjoitti:

Juna on Ylivieskassa klo 23:25. Ylivieskasta on 80 kilometriä Piippolaan; ajoaika tunti ja vartti. Tällöin Tunkin Show voisi alkaa klo 01 jälkeen. Valomerkki tulee 02:30.

Peppu-Emppu pe 17.4. klo 19:30 7L:ssä:

”Hädässä ystävä tunnetaan!
        Ystäväni Johanna kutsui minut tänään hienostuneelle brunssille, nautimme sen hyvin sivistyneesti ja kauniisti. Olimmekin täynnä tarmoa, Johanna oli todella innoissaan tulevasta keikastaan Ravintola Redtowerissa Piippolassa. Toivon koko sydämestäni että Johanna ehtii pitämään myös tämäniltaisen keikkansa!

Edessämme oli hyvin paljon vastoinkäymisiä, lähdimme kentälle ajoissa, liikenneruuhka oli todella paha, että myöskin check-in jonot. Ystävällinen maapalvelun neiti tajusi kiireemme, päästi meidät jonon ohi, ja avasi meille oman tiskin. Hänelle esitämmekin suuret kiitokset! Turvatarkastuskin meni ok.

Mutta matkan pilasi tämä ilmeistä pätemistarvettaan kokeva lentoemo, joka täysin asiattomasti eväsi ystävältäni Johannalta pääsyn koneeseen.

En suoraan sanottuna ymmärrä tuollaista mielivaltaa mitä eräät käyttävät. Mutta ehkä heidän päivittäinen tyydytyksensä tuleekin siitä kun saavat käyttää näennäistä valtaansa väärin, että myöskin aiheuttaa kärsimystä, ja surua meille maksaville asiakkaille!

Tämän olen saanut itsekin kokea eräällä edullisemman hinnan lentoyhtiöllä, tämä lentoemäntä nimeltä Suvi aloitti nk. butterfly effektin ja pilasikin iloisen mukavasti alkaneen matkani täysin. Tosin se ei estänyt takanamme istuvien umpikännisten tarjoilua hänen taholtaan! Kiitos SUVI sinulle!

Luotettavana ystävänä toki odotin ystäväni varmistusta siitä että hän on päässyt turvallisesti, ja mukavasti koneeseen sisään. Pettymykseni olikin suuri kun sain kuulla nämä suru-uutiset, sitten saatoinkin hänet juna-asemalle. Onneksi edes VR:ään voi luottaa, ja vaikka sitäkin paljon parjataan.

Toivotankin Johannalle erittäin hyvää keikkaa Ravintola Redtowerissa Piippolassa! Puss och kram <3” 7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Hadassa-ystava-tunnetaan/1070514

• rasistiairways

Jos Tuksu olisi kertonut todellisen syyn koneeseen pääsyn epäämiseen silloin se olisi joutunut myöntämään ettei kunto ollut kohdallaan lentomatkaan. Aluksi yritti väittää myöhästyneensä mutta tajusi pian että sekin olisi ollut omaa syytä.

Nyt rasistinen Norwegian joutuu syytteeseen.

• tavisnäätäosaalentää

Idiootti ei tuolla kv. matkustuskokemuksella ymmärrä tehdä check-inniä, rannalle jää ja 100varmasti! Voi sitä järjen määrää.

• tunkkiorivedellä
        Tiirikaisen-Eino kirjoitti:

Peppu-Emppu pe 17.4. klo 19:30 7L:ssä:

”Hädässä ystävä tunnetaan!
        Ystäväni Johanna kutsui minut tänään hienostuneelle brunssille, nautimme sen hyvin sivistyneesti ja kauniisti. Olimmekin täynnä tarmoa, Johanna oli todella innoissaan tulevasta keikastaan Ravintola Redtowerissa Piippolassa. Toivon koko sydämestäni että Johanna ehtii pitämään myös tämäniltaisen keikkansa!

Edessämme oli hyvin paljon vastoinkäymisiä, lähdimme kentälle ajoissa, liikenneruuhka oli todella paha, että myöskin check-in jonot. Ystävällinen maapalvelun neiti tajusi kiireemme, päästi meidät jonon ohi, ja avasi meille oman tiskin. Hänelle esitämmekin suuret kiitokset! Turvatarkastuskin meni ok.

Mutta matkan pilasi tämä ilmeistä pätemistarvettaan kokeva lentoemo, joka täysin asiattomasti eväsi ystävältäni Johannalta pääsyn koneeseen.

En suoraan sanottuna ymmärrä tuollaista mielivaltaa mitä eräät käyttävät. Mutta ehkä heidän päivittäinen tyydytyksensä tuleekin siitä kun saavat käyttää näennäistä valtaansa väärin, että myöskin aiheuttaa kärsimystä, ja surua meille maksaville asiakkaille!

Tämän olen saanut itsekin kokea eräällä edullisemman hinnan lentoyhtiöllä, tämä lentoemäntä nimeltä Suvi aloitti nk. butterfly effektin ja pilasikin iloisen mukavasti alkaneen matkani täysin. Tosin se ei estänyt takanamme istuvien umpikännisten tarjoilua hänen taholtaan! Kiitos SUVI sinulle!

Luotettavana ystävänä toki odotin ystäväni varmistusta siitä että hän on päässyt turvallisesti, ja mukavasti koneeseen sisään. Pettymykseni olikin suuri kun sain kuulla nämä suru-uutiset, sitten saatoinkin hänet juna-asemalle. Onneksi edes VR:ään voi luottaa, ja vaikka sitäkin paljon parjataan.

Toivotankin Johannalle erittäin hyvää keikkaa Ravintola Redtowerissa Piippolassa! Puss och kram <3” 7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Hadassa-ystava-tunnetaan/1070514

Tunkin vastaus kirjoitukseen:

Hyva kirjoitus, kiitos ystäväni!!! Teen reklamaation Norwegianin käytöksestä!! Mulla oli portilla 15min aikaa siirtyä koneesen: olisin ilman muuta ehtinuy!!! Lll

• justiinsajuurikinnäin

Tee vaan valitus kun et ymmärrä mitä gate closes tarkoittaa.. Moninkertainen maailmanmatkaaja... ja pyh sanon minä.

• taivahantosi

Maailma ei pyörikkään sun glamuurinavaNI ympärillä, etkä saa sitä mitä haluat. Kaikki ei toimi sun pillis mukaan. Siinä sitä tuli opastusta, ihan oikein sulle. Miltäs nyt tuntuu? Ai niin, et tunne mitään samallalailla kuin me tavikset. Ja näädät. Alat vaan kiukutella, tiuskia ja syytellä muita? Hyi hyi soo soo!!

• Elsa-Pekka

Piippola on ollut perinteisesti Suomen keskipiste.

• tuksuuniversum

Tuksun oma napa on Tuksulle maailman keskipiste

• syytvaihtelee

Syy 1:
      Johanna Mia Tukiainen
      11 min
      Myöhästyin. Virnuileva lentoemäntä esti pääsyni koneeseen!!!!!! Norwegian airlines: YOU SuCK!!!!!!!!!!!!

Syy 2:
      "Matkalla ollaan.....!!!!
      Hymiö smile
      kun en kerran päässyt paska Norwegianin koneeseen (syynä se että kone oli muka täynnä, niin otin nyt junan!!! Hoidan keikat kuten sovittu."

• Whereisit

Eiköhän tää vielä junastakin lennä ulos... :P Ja millä luulee pääsevänsä Piippolaan? Meneekö sinne edes yöbusseja? Taksiin tällä naikkosella lienee vähintäänkin porttikielto.

• keikkaperuttu

Tuksu meni väärään junaan. Ei tule ehtimään Piippolaan sillä ravintola tiedotti asiasta hetki sitten.

• Teukka-H

Ee-hjuu! Voe halavattu ja jumalialauta! Kyllä nämä tunkkishow´t paranevat loppua kohtia. Tunkero meni Tampereella väärään junaan. Päässeekö edes Ryynipyyhyn?

• tunkkiperuuttanut
        Teukka-H kirjoitti:

Ee-hjuu! Voe halavattu ja jumalialauta! Kyllä nämä tunkkishow´t paranevat loppua kohtia. Tunkero meni Tampereella väärään junaan. Päässeekö edes Ryynipyyhyn?

Ravintola Redtower karaoke Bar
        20 min · Leskelä
        TUKSU OLI PERUTETTU !!!!!

Ravintola Redtower karaoke Bar Tuksu meni väärän junaan !!! Ja ei esyny piippolassa
        Tykkää · Vastaa · 1 · 17 min

• pomncv

Kassialma matkusti junalla Orivedelle..

• Väärään-junaan

Tunkki Facessa 17.4. klo 21: "Olen Orivedella......!!!!! Mita vit.......a? Kiitos Norwegianin lentoemäntä joka estit mut tulemasta lentokoneeseen!!!!! Menetin tän illan keikkani sen takia!!!! Vaikka turvatarkastus ja kaikki muut päästivät mut hyvin läpi, jopa jonojen ohi!!!!"

• Piippolan-karvakäsi
        Väärään-junaan kirjoitti:

Tunkki Facessa 17.4. klo 21: "Olen Orivedella......!!!!! Mita vit.......a? Kiitos Norwegianin lentoemäntä joka estit mut tulemasta lentokoneeseen!!!!! Menetin tän illan keikkani sen takia!!!! Vaikka turvatarkastus ja kaikki muut päästivät mut hyvin läpi, jopa jonojen ohi!!!!"

Ravintola Redtower tiedotti illalla:
        "TUKSU OLI PERUTETTU !!!!! Tuksu meni väärän junaan !!! Ja ei esyny piippolassa."

• Int-Glam-Traveller

Maailmanmatkaajamme matkustaa tyylillä ja taidolla! :)

• noniinoot
        Piippolan-karvakäsi kirjoitti:

"TUKSU OLI PERUTETTU !!!!! Tuksu meni väärän junaan !!! Ja ei esyny piippolassa."

"Mä oon täysin syytön kaikkeen!! Ajojahti!!!"

• Piippolan-karvakäsi
        Piippolan-karvakäsi kirjoitti:

Redtowerin jatkopostaus (Fb): "Hän ei päässyt aamulla lentokoneelle kun ei ollut koiranhoitajaa ja loppupäivä onkin jo kaikkien epäonnistumisten summa. Johanna nousi vahingossa väärään junaan ja meni väärään suuntaan Tampereella. Ihmiset ovat inhimillisiä ja erehtyväisiä. Olemme pahoillamme tapahtuneesta."

• onseturahdustyhmä

Voi veetun idiootti Turahdus! Kuules mätisäkki, sen keikan* peruuntuminen on vain omaa syytäsi kun sekaisin kuin seinäkello paskat housuissa yritit äsken koneeseen. Olet pelkkä tautinen puliämmä ja niin mömmöissä ettet edes osaa oikeaan junaan mennä. Maailmanmatkaaja muka, hah!

* läskisen perseen läpsyttely ja hilseilevän, pesemättömän muovimopin heiluttelu ja vinkunat/piipitys mikkiin biisien päälle ei täytä laadukkaan esityksen vaatimuksia millään tavoin.

• Reklamaatiota_pukkaa

"Joku suomalainen, suhteen nuori lentoemäntä vittuili mulle, teen reklamation ehdottomasti!" (Tunkki Fb:ssa 18.4.)

• 567899

Yleensä nää keikat varataa joku kuukaus etukäteen ja silti Johanna jättää kaiken viime tippaan... koirien hoitajat, matkat ect. Kovan luokan ammattilainen kun ei osaa saapua keikkapaikalle ajoissa jos ollenkaan.

• Kaksi-toopea

Miksei Emppu vienyt sophikoituneesti ja philosophisesti matkaseurana ollen Tunkkia keikalle?

• Kaksi-toopea
        Kaksi-toopea kirjoitti:

Miksei Emppu vienyt sophikoituneesti ja philosophisesti matkaseurana ollen Tunkkia keikalle?

"Emme olleet myöhässä turvatarkastuksen jälkeen Johannalla oli 26.5min aikaa siirtyä koneeseen, ja joka on mielestäni täysin riittävä aika kotimaan lennoilla." (Eino Tiirikainen 17.4. klo 19:40)

• Kaksi-toopea
        Kaksi-toopea kirjoitti:

"Emme olleet myöhässä turvatarkastuksen jälkeen Johannalla oli 26.5min aikaa siirtyä koneeseen, ja joka on mielestäni täysin riittävä aika kotimaan lennoilla." (Eino Tiirikainen 17.4. klo 19:40)

Peppu-Empun piti soittaa Tunkin puolesta VR:lle ja kysyä oikeata laituria junanvaihtoon, ja siltikään Tunkki ei omillaan onnistunut menemään oikeaan junaan:

”Mä soitin VR:lle, ja Johannalle juuri ennen asemaa kerroin miltä raiteelta Ylivieskan/Oulun juna lähtee, ja että on Pendolino. Toivon että tämä ei ole totta!!!” (Eino Tiirikainen klo 21:20)

• Murhemielin

”Eikä tämä ole yhtään hauskaa :-(” (Eino Tiirikainen 7L klo 21:25)

• Liput-ja-laput
        Murhemielin kirjoitti:

”Eikä tämä ole yhtään hauskaa :-(” (Eino Tiirikainen 7L klo 21:25)

”Onko siis mahdollista että hän pääsee pääteasemalleen samalla lipulla, ja vaikka olisi toinen lippu?” (Eino 7L 17.4. klo 21:50)

• Orivedellä

Tunkki vinkui Facessa klo 21:50: "Oriveden asemalla! Pikkukylässä eikä täällä ole edes hotellia tai motellia.....!!!! http://aijaa.com/oaGAgO "

• Orivedellä

• Orivedellä

Tunkki klo 22:05: "Ihana hevonen!!!! Uljas eläin!!!! Tänään Orivedellä hevosten kanssa, wau! Tämä eläin on niin uljas ja upea! http://aijaa.com/r7a8iG "

• lkoiuy

Noo... khyll kait sielt orivedelt joku karismaattinen peräkammarin herrasmies löytyy joka voi tunkin majoittaa... tyylil tietenkii... maksu hoituu luonnossa... tunkki poimii kesäl litran mustikoita.

• VoxFlatus

On siellä lähetysseuran kurssikeskus. Pyri sinne, Tunkki. Antavat varmasti velaksi sielunsiskolle.

Kyllä ovat lyllerön tyrimiset hauskoja.

• Orivedellä
        Orivedellä kirjoitti:

Tunkki klo 22:05: "Ihana hevonen!!!! Uljas eläin!!!! Tänään Orivedellä hevosten kanssa, wau! Tämä eläin on niin uljas ja upea! http://aijaa.com/r7a8iG "

”Leo Bold hevosen kanssa Orivedellä, en edes nyt oikein tiedä miten päädyin tänne!!! Liian pitka tarina...... hevosen omistaa eras ex-missi. http://aijaa.com/y2Srcn ” (Fb klo 22:50)

• Orivedellä

”I love horses!!!! Hevoset ovat upeita ja jaloja eläimiä!!!! Tämä hevonen haluaa vielä halata minua! :) Orivesi, jäin tänne vahingossa......:) ? Ihme touhua! Miten mä aina päädyn tällaisiin seikkailuihin? :) ” (Fb)

• yö-maskeeraaja

"Meikkasin Oriveden tyttöjä eilen heidän pyynnöstään.... :) with Marge Rasku, Tero Huhtamella ja tunnelmallinen illanvietto!! Pus!" (Tunkki Fb:ssa 18.4.)

• konnari666

Tuksu oli Pasilan asemalla lähdössä 18:12 Porin junaan. Peruskunnossa, katse vakaa kuin venäläisellä konduktöörillä kahden viikon ryyppyputken jälkeen.

Tässä tuksu nauttii virvokkeita raikkaassa kevätsäässä. Mielessään suuntasi keikalle, mutta juna veikin aivan muualle. http://aijaa.com/a0rPWU

• hyvinmännööö

Mikäs siin on ollessa, jesse hiuksissa ja ripuli housuissa.

• eekuvaakku
        hyvinmännööö kirjoitti:

Mikäs siin on ollessa, jesse hiuksissa ja ripuli housuissa.

Mutta leukaperiä ei ole photoshopattu pois. Voevoe, raskas tutkinta ja syyte tulossa Johkin jurristilta jossain vaiheessa. Pullosuusta kaupan sidukkaa turkintekele päällä. So not glamour.

• heimeeilennetä

Tunkki kehuu käyneensä 78 maassa ja kerta toisensa jälkeen hokee että matkusti kolmella vaihdolla ihan yksin Havaijille. Saavutus johon kukaan muu muka e kykene.

Nyt toi torvi ei osaa matkustaa väliä Helsinki-Oulu vaikka ei tarvitsisi muuta kun istua persiillään junassa. On se torvi.

• 1metallimuija

Kyllä ja joka maassa niin myös Suomessakin junalipussa lukee junan numero ja vaunujen kyljissä mihin juna on matkalla ja myös väliasemat .Ja junan kyljessä lukee lukee sama numero kuin matkalipussakin.Mutta tämä kaikkien kansainvälisten lentokenttien kautta Miamiseen,Havaijille ja Dubaihin matkustanut metropoliitta ei osaa edes vaihtaa junaa Tampereella.Kyllä mua nauratti nämä Tuksun uudet käänteet.
        Junissa vielä kuulutetaan väliasemille tultaessa jatkoyhteydet ja laiturit, ensin suomenkielellä sitten ruotsiksi ja vielä englanniksikin, mutta metropoliitta erehtyi.Siinä se on kun sekokännissä lähtee törmäilemään niin vauhdikkaita ja yllättäviä käänteitä ei Tuksun turneelta puutu.

• Elsa-Pekka

Piippolassa on tullut käytyä. Ei ole rautatieasemaa, mutta nelostie on siinä lähellä.

• viamoloroosa

"Hoidan keikat kuten sovittu."

Näin se homma etenee.

• Eli_siis

hyppäskö tuhnukka jo hesassa väärään junaan vai vaihtoiko jossain välillä väärään junaan?

• Tampereen-asemalaituri

Tunkki yritti matkustaa junalla Oulun suuntaan, mutta tuo kokenut, sekistelevä maailmanmatkaajamme ilmeisesti epäonnistui junanvaihdossa Tampereella ja lähti Jyväskylän suuntaan; näin Tunkki Facessa 17.4. klo 21:

"Olen Orivedella......!!!!! Mita vit.......a? Kiitos Norwegianin lentoemäntä joka estit mut tulemasta lentokoneeseen!!!!! Menetin tän illan keikkani sen takia!!!! Vaikka turvatarkastus ja kaikki muut päästivät mut hyvin läpi, jopa jonojen ohi!!!!"

• hyväetteipäässyt

Känninen tunkki koneessa on juurkin sellainen turvallisuusriski joka on syytä pitää koneista kaukana. Ihminen joka just vähän aikaa sitten tuomittiin useista känniraivareissa tehdyistä pahoinpitelyistä.

• jormakaheli

Jep. Tunkki nousi väärään junaan jo Pasilassa, koska Tampeereella piti vaihtaa. Lapin junat olisivat menneet ilman vaihtoja Ouluun.
        Missä matroona on nyt? Mistä fyrkat? Junat täysiä lauantaisin.

• Koneen_kapteeni

on tehnyt päätöksen että kone on lähtövalmis. Silloin siihen ei tule enää ketään. Lentoemo on toiminut niinkuin hänen esimiehensä on käskenyt.
      Itse oon "aikoinaan" 2001 tullut Wienistä Tukholmaan jossa koneen vaihto finskiin. Puolijuoksua menin ja kun pääsin koneeseen lyötiin ovi takanani kiinni ja tuskin ehdin penkkiin kun kone lähti liikkeelle. Vähän katto porukat et kukahan toi on kun kone sitä ootti. No ihan harmaa tavis vaan. Sen jälkeen kun oli terroristi-isku world trade centeriin on kaikki muuttunut. Jääköön vaikka puolikoneellista kyydistä.

• Uuteen-nousuun

Tunkki Facessa 18.4. ap:
      "VR:n lipunmyyjä ei kertonut minulle Helsinki-Tampere välisessä junassa, että raiteelta 5 lähtee KAKSI eri junaa ja eri suuntiin!!! Hän vain sanoi, että vaihda juna Tampereella ja raiteelta 5 lähtee seuraava junani kohti määränpäätä!!!!

Orivedellä ei ollut hotellia, ei edes motellia! Kaksi ihanaa tyttöä pelastivat tilsnteeni!!!! Orivedellä jäin pois koska konduktööri sanoi että Ylivieskan kannalta Se on paras vaihtoehto! Että sellaista!!!!

Ajelin junalla omilla rahoillani edestakaisin ennen sitä episodia kun Norwegianin lentoemäntä ei vittuilun vuoksi päästänyt mua koneeseen vaikka olin ajoissa! Sinnekin ajoin taksilla omaan piikkin!!! Eli jos en oikeasti olisi ollut tulossa keikalle, niin en edes olisi tehnyt tuota kaikkea!!! Ja tänään on showkeikkani Pudasjärvellä ja se on varma, että siellä olen ja vedän keikan loistavasti!!"

• Orivedellä

Tunkki SeiskaLivessä 18.4. ap:

"Orivedellä kauniiden hevosten kanssa 17.4.2015 http://aijaa.com/y2Srcn
        En jaksa edes alkamaan kirjoittamaan mitä kaikkea ihmeellistä eilen tapahtui: monien asioiden epäonninen ketju, mikä päätyi siihen että olin Orivedellä ilman rahaa, ilman tuttavia ja suoraan sanottuna kusessa! Joku taksikuski sanoi mulle, että koko Orivedellä ei edes ole hotellia tai motellia, kuulemma "joku leirintäalue".

Jumalan siunauksena jostain syystä täysin hiljaisessa pikkukylässä viereeni ajoivat kaksi tyttöä. Kysyin heiltä suoraan, voinko tulla majoittumaan heille: olen pulassa!

He olivat hyvin ystävällisiä, veivät minut tapaamaan näitä upeita hevosia jonka jälkeen tekivät hyvän illallisen meille kaikille ja vietimme tyttöjen iltaa. Menetin illlan showkeikkani, mutta mitään ei ollut tehtävissä. Tänään olen esiintymässä Pudasjärvellä ja todellakin teen keikan!!!! Tervetuloa paikalle! :)

Sain eilen muuten nähdä että minulla on myös todellisia faneja, siis sellaisia, jotka ovat onnensa kukkuloilla kun saavat yhden yhteiskuvan kanssani. No tällä reissulla tulee taas nähtyä puoli Suomea.......:) Xoxo, Johanna"

• Selipuliseli

”Jos VR:n lippumyyjä sanoo että "ota vain jatkojuna raiteelta 5 Tampereella" ja otin junan, jossa sain kuulla että samalta raiteelta lähti KAKSI eri junaa eri suuntiin, niin miten mä voisin tuollaista tietää????” (Tunkin selipuliseli 18.4.)

• Selipuliseli
        Selipuliseli kirjoitti:

”Jos VR:n lippumyyjä sanoo että "ota vain jatkojuna raiteelta 5 Tampereella" ja otin junan, jossa sain kuulla että samalta raiteelta lähti KAKSI eri junaa eri suuntiin, niin miten mä voisin tuollaista tietää????” (Tunkin selipuliseli 18.4.)

”VR:n oma työntekijä sanoi mulle, että mun pitää tehdä valitus heidän toiminnastaan. Lippumyyjä oli varmaan joku "Tuksu" antifani.” (Tunkin selipuliseli 18.4.)

• annamunnauraa
        Orivedellä kirjoitti:

Tunkki SeiskaLivessä 18.4. ap:

"Orivedellä kauniiden hevosten kanssa 17.4.2015 http://aijaa.com/y2Srcn
        En jaksa edes alkamaan kirjoittamaan mitä kaikkea ihmeellistä eilen tapahtui: monien asioiden epäonninen ketju, mikä päätyi siihen että olin Orivedellä ilman rahaa, ilman tuttavia ja suoraan sanottuna kusessa! Joku taksikuski sanoi mulle, että koko Orivedellä ei edes ole hotellia tai motellia, kuulemma "joku leirintäalue".

Jumalan siunauksena jostain syystä täysin hiljaisessa pikkukylässä viereeni ajoivat kaksi tyttöä. Kysyin heiltä suoraan, voinko tulla majoittumaan heille: olen pulassa!

He olivat hyvin ystävällisiä, veivät minut tapaamaan näitä upeita hevosia jonka jälkeen tekivät hyvän illallisen meille kaikille ja vietimme tyttöjen iltaa. Menetin illlan showkeikkani, mutta mitään ei ollut tehtävissä. Tänään olen esiintymässä Pudasjärvellä ja todellakin teen keikan!!!! Tervetuloa paikalle! :)

Sain eilen muuten nähdä että minulla on myös todellisia faneja, siis sellaisia, jotka ovat onnensa kukkuloilla kun saavat yhden yhteiskuvan kanssani. No tällä reissulla tulee taas nähtyä puoli Suomea.......:) Xoxo, Johanna"

Ilman rahaa? No miten madame aikoo Pudasjärvelle raahautua? Pankkikortti on jopa ihan 11-v. lapsillakin nyky-Suomessa. Tukiaisella ei liene myös karttaa eli tietääkö että missä Pudasjärvi on?
        Parasta viihdettä taas maailmanmatkaajalta. Oujee.

• yhteenlaskutaidoton

Miten tämä rouva sitten sai matkatavaransa takaisin, jos kone lähti? Matkalaukkuhan oli kirjattu lähtöselvityksessä, sillä Pasilan asemalla otetun kuvan mukaan siinä on tagi: http://aijaa.com/a0rPWU
      Sekava tapaus kerrassaan... :D

• jhklkj

Oli varmaan tarkoitus viedä kaikki käsimatkatavaroina. Eli ei mitään ruumaan.

• yhteenlaskutaidoton
        jhklkj kirjoitti:

Oli varmaan tarkoitus viedä kaikki käsimatkatavaroina. Eli ei mitään ruumaan.

Mutta tuossa matkalaukussa (ks. kuva) on tagi, joten se on ollut menossa ruumaan.

• Hawa
        yhteenlaskutaidoton kirjoitti:

Mutta tuossa matkalaukussa (ks. kuva) on tagi, joten se on ollut menossa ruumaan.

Se on varmaan Hawaiisen matkamuistona.

• yhteenlaskutaidoton
        Hawa kirjoitti:

Se on varmaan Hawaiisen matkamuistona.

Siinä on Oulun koodi OUL, jos oikein näen.

• Vanha_lappu
        yhteenlaskutaidoton kirjoitti:

Siinä on Oulun koodi OUL, jos oikein näen.

Varmaan vanha lappu maaliskuiselta keikkamatkalta (olikohan Ylikiiminki). Epäilen, että Alma on kasseineen tömistellyt menemään portille asti. Päästetty turvatarkastuksessa jonojen ohi, niinkuin on kiireessä tapana, mutta liian myöhään.

• yhteenlaskutaidoton
        Vanha_lappu kirjoitti:

Varmaan vanha lappu maaliskuiselta keikkamatkalta (olikohan Ylikiiminki). Epäilen, että Alma on kasseineen tömistellyt menemään portille asti. Päästetty turvatarkastuksessa jonojen ohi, niinkuin on kiireessä tapana, mutta liian myöhään.

Eikö hän sitten lentänyt taannoin takaisin Helsinkiin? Silloin olisi repäisty vanha pois ja olisi tullut uusi lappu (HEL).

• jorhoinen

Menkeehä työ kahtomaan paljasta pintoo kun se kuvatus tulloo kuulemma jorroisiin ja ossoovat akattomat lähtee kerkuun!Joroisissa on paljon kartanoita joten myös kartanon omistajia joten nyt alusvaatekuva esille

• Laukkusuma

Jos matkustaja myöhästyy portilta, lentoyhtiöllä alkaa ikävä työ. Ruuma avataan ja myöhästyneen matkustajan laukku/laukut poistetaan. Jos on hyvä tuuri, laukut ovat ruumassa ensimmäisinä. Jollei, laukkuja otetaan ulos, kunnes oikea/t löytyy. Kun prosessi on alkanut, matkustajaa ei enää päästetä koneeseen. Jos koneen työnto portilta ja lähtö kentältä myöhästyy, lentoyhtiö maksaa ylimääräistä Finavialle.

• vanha_lappu
        Laukkusuma kirjoitti:

Jos matkustaja myöhästyy portilta, lentoyhtiöllä alkaa ikävä työ. Ruuma avataan ja myöhästyneen matkustajan laukku/laukut poistetaan. Jos on hyvä tuuri, laukut ovat ruumassa ensimmäisinä. Jollei, laukkuja otetaan ulos, kunnes oikea/t löytyy. Kun prosessi on alkanut, matkustajaa ei enää päästetä koneeseen. Jos koneen työnto portilta ja lähtö kentältä myöhästyy, lentoyhtiö maksaa ylimääräistä Finavialle.

Juu, näin sen täytyykin olla. Laukku on nostettu takaisin ja siihen on lätkäisty keltainen teippi merkiksi. Kone on päässyt matkaan vajaat 10 min. myöhässä.

En kyllä ymmärrä tuota pussukoiden roudaamista. Norskille kun saa viedä 10 kg painoisen laukun koneeseen sisälle, niin miksi maksaa lentolaukun kokoisesta matkalaukusta lisämaksu kahden päivän keikalle.

• Ei_tuhnukka

ole voinut päästä koneen ovelle saakka josta se on sitten käännytetty. Kyllä jää lähtöselvitykseen kamoineen. Ei sieltä lähdetä tuksua viemään ohi jonojen kimpsuineen ja kampsuineen koneeseen. Turvatarkastuksessakin menee oma aikansa jossa tuhnukalle ilmoitettaisiin että tavaraa on liikaa.
      Oli omien sanojensa joutunut maksamaan taksin ihan OMALLA kustanuksellaan. Ei voi olla totta että ihan itse!
      Yksinkertaisesti taas lähdetty kentälle liian myöhään ja myöhästytty. Myöhästyminen on tietenkin hyvien ystävien (joita tunkilla on tuhansia) syy koska kaikki olivat estyneet toimittamaan kviinin kentälle ilmaiseksi.

• vilju

Miten keikkamatka etenee? Missä junassa kulkee?

• ööö-

Hymy-näätä ”ööö” lohkoi (18.4.):

”SST:n Uutisia

Eilen saamamme tiedon mukaan maamme ainoan kansainvälisen kohublondin Johanna Tukiaisen ajojahtisalaliitto laajenee ja yltyy.

Aiemmin tänä vuonna glamourprinsessamme joutui oikeudenkäynnissä mitä ilmeisimmin saatanalliseen terroristijärjestö "näätiin" kuuluvien syyttäjän, tuomarin ja valamiehistön hyökkäyksen kohteeksi. Näätäsyyttäjä rikoskumppaneineen vain syytti ja pilkkasi viatonta Johannaa, näätätuomarin ja näätävalamiehistön antaessa täysin absurdin tuomion, vaikka media on oikea syyllinen.

Eilen sitten skandaali yltyi vakaviin mittasuhteisiin. Ilmeni, että Glamourprinsessamme vastaiseen salaliittoon on yhtynyt nyttemmin myös norjalaisen lentoyhtiö Norwegianin lentoemännät sekä suomalaisen valtiollisen rautatieyhtiö VR:n lipunmyyjät. Ilmenneet uudet näätäpesäkkeet sabotoivat eilen illalla Johannan keikkamatkan Piippolaan ohjaten tähden Orivedelle.

Orivedeltä sinnikäs tähtemme löysi hevosen jatkaen matkaansa kohti seuraavaa keikkakohdetta.”

• Leo-Gold

”Pusuja Leo Gold hevoselle! Siunattua sunnuntai iltaa kaikille! -Johanna
        http://aijaa.com/41OZHa” (Fb 19.4. illalla)

• tuksuantaapalaa

31 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen
      Jos VR:n lippumyyjä sanoo että "ota vain jatkojuna raiteelta 5 Tampereella" ja otin junan, jossa sain kuulla että samalta raiteelta lähti KAKSI eri junaa eri suuntiin, niin miten mä voisin tuollaista tietää????

28 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen
      VR:n oma työntekijä sanoi mulle, että mun pitää tehdä valitus heidän toiminnastaan. Lippumyyjä oli varmaan joku "Tuksu" antifani.

• asemallejäänyt

Erinomaista toimintaa! Onnittelut VR:n näätäjaostolle onnistuneesta jäynästä! Heh heh hehehehee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60