Rintojen suutelu

unohtuu

miehiltä esileikeissä ja rakastellessa.
Älkää unohtako naistenne rintoja huomiotta. Ne ovat useilla naisilla todella herkät ja niiden koskettelu saa naisen todella kuumaksi.-.-.-.

51

44442

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35 vuotta

      saavat joka päivä huomiota osakseen, ainakin hellän hyväilyn merkeissä.
      Ovat saaneet sitä jo

      • poika

        Totta, tyttöystävälläni on erittäin hienot ja kauniit rinnat

        Itse tykkään sellaisista "käteen sopivista", mutta mielummin pienet kuin isot (tämä on minun mielipide)


    • Sinkku for ever?19v.

      Nuolisinhan minä ja koskettelisin jos olisi mitä nuolla ja kosketella! Eipä oo naista niin aika vaikee...

      • veertti

        mee kauppaan ja osta pumpattava barpara.


      • vanhempi nainen

        nuorihan tuota olet. Etsi ahkerasti, niin kyllä löydät.


    • Osku

      Yhdessä on oltu yli 30 vuotta. Alusta alkaen naiseni ei ole tahtonut sallia rintojensa koskettelua tai muuta hyväilyä. Kyllä hän imetti sentään lapsemme. Minä olisin halunnut usein pitää niitä rintoja hyvänä, ja nauttia niiden pehmeydestä. Vaan kun se on toiselle vastenmielistä, niin ei siitä itsekään silloin voisi nauttia. Nykyään olen jättänyt hänen rintansa kokonaan huomiotta. Toinen tuntuu olevan
      kovasti tyytyväinen ratkaisuuni.

      • jaakoppi

        Ihan sama juttu täällä vaikka vuosia on plakkarissa vasta 7


      • Omenankukka79

        Voi Osku parkaa, minä annan auliisti mieheni hyväillä rintojani niin paljon kuin hän haluaa ja NAUTIN siitä.


    • Rock

      Näin unta, että pääsin yhden hehkeän mimmin kanssa tositoimiin, ja aloitin heti rintojen suutelusta! Kiusasin nännejä kielilläni, näykin ja siirryin hiiitaasti alemmas... *slurps*

      Jos kiinnostaa, niin meilaa: [email protected]

      ;)

      • babu

        .. me jotkut nimittäin teemme tuota säännöllisesti ihan tässä oikeassa elämässä. Eikä tarvitse jaella sähköpostiosoitteita Suomi24:sen keskutelupalstoilla ;)


      • riittää

        unia "slurps". Varo kuitenkin joutumasta sängyn reunalle. Voit pudota alemmas..."slurps"

        Ps. Varaa riittävästi levytilaa sähköpostillesi. Nimittäin kiinnostuneita kyllä


      • Rock
        babu kirjoitti:

        .. me jotkut nimittäin teemme tuota säännöllisesti ihan tässä oikeassa elämässä. Eikä tarvitse jaella sähköpostiosoitteita Suomi24:sen keskutelupalstoilla ;)

        No sepä mukavaa. Mitään ei käsittääkseni kuitenkaan yrittämättä saa. Musta tuntuu että mulla ois jo monta naista, jos ne tietäis millaista nautintoa mä pystysin niille tuottaa:P


      • ssmee
        riittää kirjoitti:

        unia "slurps". Varo kuitenkin joutumasta sängyn reunalle. Voit pudota alemmas..."slurps"

        Ps. Varaa riittävästi levytilaa sähköpostillesi. Nimittäin kiinnostuneita kyllä

        Imin eile kauniita rintoja pikkujoulussa. Kyllä tuntui hyvältä. Olisi tehnyt mieli nuolla pilluakin mutta hän ei antanut. Sormella lirputin pillia ja kyllä oli märkä


      • Hah
        ssmee kirjoitti:

        Imin eile kauniita rintoja pikkujoulussa. Kyllä tuntui hyvältä. Olisi tehnyt mieli nuolla pilluakin mutta hän ei antanut. Sormella lirputin pillia ja kyllä oli märkä

        Oot tainnu unta nähä ku olit runkkaamassa vessassa...


      • Kamu
        Hah kirjoitti:

        Oot tainnu unta nähä ku olit runkkaamassa vessassa...

        ...joka ei ole itse saanut kokea samaa.


      • hahhhaaaa
        Rock kirjoitti:

        No sepä mukavaa. Mitään ei käsittääkseni kuitenkaan yrittämättä saa. Musta tuntuu että mulla ois jo monta naista, jos ne tietäis millaista nautintoa mä pystysin niille tuottaa:P

        oot aika luuserirunkkaaja joka ei livenä uskalla naista lähestyä ja jää ilman,osuinko oikeaan,tuntuuko pisto?


      • Rock kirjoitti:

        No sepä mukavaa. Mitään ei käsittääkseni kuitenkaan yrittämättä saa. Musta tuntuu että mulla ois jo monta naista, jos ne tietäis millaista nautintoa mä pystysin niille tuottaa:P

        Kunnon pillu_hauka


    • sisältyy rintsujen

      imemistä naisen kanssa kun touhutt

    • poika

      Kiitos, tuo oli uutta, jota en tiennyt !

    • ...näkökulmaa

      Itse pidän rintojeni koskettelusta ja suutelusta. MUTTA... vasta kun olen jo kiihottuneessa tilassa. Jos mies ensimmäisenä yrittää tarttua tisseihini, yritän vain väistää. En tiedä miksi, mutta näin on.

      • tissifriikki

        Onhan se täysin ymmärrettävää,ei kai kukaan siitä kiihotu jos mies tarraa ensimmäisenä rintoihin kiinni. Ja niinkuin sinäkin,lämmetessä rintojen hyväily on kaikille mieleen. Olen saanut naisille orgasmejakin rintojen hyväilystä,siinä oma egokin nousee.


      • eihän se
        tissifriikki kirjoitti:

        Onhan se täysin ymmärrettävää,ei kai kukaan siitä kiihotu jos mies tarraa ensimmäisenä rintoihin kiinni. Ja niinkuin sinäkin,lämmetessä rintojen hyväily on kaikille mieleen. Olen saanut naisille orgasmejakin rintojen hyväilystä,siinä oma egokin nousee.

        kovin ihmeelliseltä tunnu se rintojen hyväily, joskus ei edes huomaa jos niitä imetään :/


      • poju

        nyt hävettää...itse käyn aina ensimmäiseksi tyttökaverini rintoihin käsiksi. Lupaan lopettaa sen


    • minä

      se on kyllä aivan jumalaista kun mies hyväilee rintoja. . onneksi mieheni tietää sen ja tekee sitä aina=)

      • 4kymppinen

        Meitä on moneksi, yksi inhoaa, toinen rakastaa. Onneksi mun muija tykkää ihan hirveesti rintojen hyväilystä ja toisin kuin nimimerkki "tissifriikki" uskoo, että ei kai kukaan heti tykkää, että niihin kajotaan, on kumminkin niin, että mun muija on opettanut mut pois siitä arkuudesta, jota olen tuntenut noihin herkkuihin kajoamisesta ja kehottanut koskeen niihin ihan reilusti. Lupaa kysymättä, koska vaan ja lähes missä vaan (ei julkisesti), koska se tuntuu niin hyvältä. Sillä ei siis tarvitse ola mitään tekemistä seksin kanssa, mutta seksikin sujuu sitä paremmin mitä ahkerammin niitä näpelöin.


      • toinen 4kymppinen
        4kymppinen kirjoitti:

        Meitä on moneksi, yksi inhoaa, toinen rakastaa. Onneksi mun muija tykkää ihan hirveesti rintojen hyväilystä ja toisin kuin nimimerkki "tissifriikki" uskoo, että ei kai kukaan heti tykkää, että niihin kajotaan, on kumminkin niin, että mun muija on opettanut mut pois siitä arkuudesta, jota olen tuntenut noihin herkkuihin kajoamisesta ja kehottanut koskeen niihin ihan reilusti. Lupaa kysymättä, koska vaan ja lähes missä vaan (ei julkisesti), koska se tuntuu niin hyvältä. Sillä ei siis tarvitse ola mitään tekemistä seksin kanssa, mutta seksikin sujuu sitä paremmin mitä ahkerammin niitä näpelöin.

        olen ihan samaa mieltä ja samanlaisia kokemuksia


      • D-Boobs
        toinen 4kymppinen kirjoitti:

        olen ihan samaa mieltä ja samanlaisia kokemuksia

        Mulla ainaki pilde kastuu hetkessä kun joku koskettaa mun tissejä...


      • Maminpoju
        D-Boobs kirjoitti:

        Mulla ainaki pilde kastuu hetkessä kun joku koskettaa mun tissejä...

        kirjoita mulle niin imen sut märäksi.. ja nuolen sitten kuivaksi

        [email protected]


    • licker

      nom miehä nuoleskelen niitä 5 minuuttia joskus enemmänkin kun nainen lukee jotain. muutaman minuutin hellin esileikissä, kämmenpohjalla hieron nännii se tehoaa kielellä kierrän ja huulilla vedän sekäkielellä nuolen rintoja

      • yksinäinen

        Tuollaisesta hoidosta haaveilen.. haaveilen.. haaveilen... haavetta vain.


    • montaa..

      on kiva kun kerttu on päällä ja rinnat roikkuu siinä niin nätisti, siinä on hyvä pusitella kumpaakin vuorotellen ja anne on tyytyväinen! vai oliko se piia no väliäkö sillä mutta tykkää ne!

    • rinnoille kiitos

      Rohkeesti vaan. Itse nauttisin aivan älyttömän paljon jos mies enemmänkin suutelisi, näykkisi, koskettelis ja imis rintoja :))... MUTTA en tahtoisi, että rintojen kimppuun käydään heti vaan vasta kiihottuneessa tilassa. Tästäkin saa vain haaveilla, kun ei miestä ole. Joten naiset nauttisitte miehistänne jotka pitävät rintojanne hyvänä.

    • rintsikka

      Miksihän minun nainen ei halua että kosken rintoja? Muuten on kyllä oikein halukas ja antaa koskea kaikkialle muualle, mutta kun yritän koskettaa rintoja niin estää sen kädellä. Eikä myöskään halua riisua rintaliivejä...

      • lauta mikä lauta

        Itse teen aivan samoin, koska en pidä rinnoistani. Ne ovat liian pienet ja aika ruman muotoisetkin. Mitä mieltä tyttöystäväsi on omista rinnoistaan?


    • Isot nännit

      Vaimoni saa minut sekaisin onnesta ollessaan päälläni hajareisin ja tarjoamalla ihania isoja tissejään suuhuni. Usein laukeankin siinä kova nänni suussa.

    • mievaan.

      Itse aina 'aloitan' rintojen hyväilystä. Tyttökaveri tykkää ;)

    • tasapuolisesti

      mites sitten miehet yleensä tykkää nännien hyväilystä? mun partneri ainakin tuntuu nauttivan hyvinkin paljon esileikin aikana, kun en jätä häntä huomioimatta tässä asiassa.

    • tytteli.

      Mieheni imee ja suutelee rintojani joka päivä ja pidän siitä! :) jos ei suutelis ja hyväilis nii huonompi homma olis :D

    • auts!

      Rintoja ei saa koskea kovakouraisesti. Silloin nainen estää niitten koskemisen.

    • son200395

      herkkää aluetta hellästi ei saa kovakourasesti tapoja on monenlaisia;)

    • Imuttelija

      Nautin todella,kun miesystäväni hivelee rintojani.Alkuaikoina ei uskaltanut kajota niihin,mutta nyt paljon myöhemmin on rintojeni hyväilijänä aika innokas.Itse tykkään eniten,kun mies tulee taakseni ja alkaa sivellä rintojani niin ihanan hellästi ja samalla suutelee niin,että taju meinaa lähteä.Niskani on kovilla,ei mikään paras asento suutelolle,mutta ei se menoa ole ennenkään haitannut.

    • No jaa !?

      No mutta sehän täysin kiinni siitä, kuka koskee ja vaikka se ois oma mies joka niitä rintoja hipelöi, niin sekun ei välttämättä tunnu miltään jos tämä ei osaa oikeaa taktiikkaa . Ex- mieheni ei osannut ollenkaan näitä asioita ja aina piti pyytää erikseen, että olis tajunnu johonkin paikkaan kropassani edes koskea!
      Voi luoja, onneksi se on exä!

      Ps. Ja onhan mulla omat fantasiani, joita on tullu toteutettuakin =)

    • Omenankukka79

      Minulla ja miehelläni on käyneet tässä halut yksiin, mieheni rakastaa rintojeni hyväilyä ja minä nautin siitä suunnattomasti. Tulen ihan hulluksi halusta. Rintani tulevat vaan niin nopeasti aroiksi...jos kovin imeskelee nännejä. Täytyy vähän rajoittaa omaa kultaani tässä asiassa..

    • Kiss me darling

      Ei saa unohtaa muitakaan paikkoja. Esimerkiksi pimppa tykkää tosi paljon suukoista, samoin perseenreikä ja pakarat. Rinnat, kyljet ja kaula myös.

    • Kyllä, naisen rinnat ovat äärimmäisen herkät samoin kuin naisen sisäpinnan reidet. Ne ovat äärimmäisen tuntoherkät alueet joten miehet nyt pientä villiä romanssia kehiin ja opetelkaa rakastamaan naisianne oikein. Nainen on yllättävän rakkausherkkä. Tarkoitan et jos todella rakastat naista ja haluat häntä, nainen kyllää aistii sen sinusta ja arvostaa sitä. Naiset ovat ihania, pieni kokemus on vain hyväksi. Usein kokeneemmat naiset antavat paljon parempaa seksia kuin nuoret teinit joten jos haluat todella hyvää seksiä, yritä etsiä 30 muija ja ole hänelle kuin gentlemanni ja vaikka casanaova, naiset tykkää huumorista!

    • onnellisesti yhdessä

      Mulla oli nuorempana poikaystävä ja olin hänen ensimmäinen tyttöystävä. Hän oli koko ajan kiinni mun rinnoissa. Oltiin me sitten keskellä katua, keskellä kauppaa, leffassa tai ihan vaan kotosalla. Inhosin sitä ja kun erosime koin kaiken laisen fyysisen kontaktin vastenmielisenä. Aika vierähti ja nyt mulla on ihana miesystävä :)
      Hän harvoin koskee rintoihin, koska ei tiedä pidänkö siitä, välillä kun nukutaan niin saattaa pussata jos ei kasvoihin yltä. Semmosta turvallista oloa, enkä hänen kanssaan pelkää enään mitään, mitä joskus pelkäsin.

      mutta inhoan edelleen että puristellaan tai nuollaan. Koen sen häpäisynä ja vastenmielisenä. Mutta ei mua haittaa jos hän nojailee tai välillä pusuja antaa.

    • Nuolen sut puhtaaks

      Tyttöystäväni inhoaa kun hänen rintoja puristellaan tai nuollaan ja se tekee tästä hyvin tylsää mutta viime tyttöystävän kanssa tuli tehtyä vaikka mitä!

    • ainosaana

      Rakastan sitä kun rintojani hyväillään tavalla tai toisella. Mitään kovin kovakourasta en arvosta, mutta suutelu, hellä imeminen ja käsillä koskettelu on ihanaa. Mulla on isot ja tuntoherkät rinnat, joten nautin siitä paljon. Koska tykkään rinnoistani ja pidän niitä kauniina, kiihotun vielä lisää. :)

      • Anonyymi

        Sun rintoja olisi ihanaa saada nuolla ja ottaa nännit suuhuni😍❤️👍


    • tyytymätön

      Itse en kyllä tykkää yhtään jos rintojani hyväillään. En saa siitä minkäänlaista nautintoa.

    • Tykkään naisten rintojen suutelemista. Osa naisista ei vaan ole tykännyt ollenkaan ja osa ollut aivan villeinä. Jotkut ovat vaatineet niin kovia otteita, että itseäkin on hirvittänyt. Jokaisen kohdalla pitää aina selvittää mikä toimii.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe