Vuoden 2014 alkoholin verokorotukset toi lisää verotuloja peräti 4,4%! Mutta sehän toimii. Veron kortotus tuokin lisää verotuloja. Itse ennustin laskevan. Eikun 2016 taas alkohollin lisää veroja niin saadaan 2% lisää verotuloja ja taas 2017 llisää. Jossain kohtaa veronkortus onkin sitten vero tulojen pienennys.
4,4% lisää
sehäntoimii24
2
50
Vastaukset
- aloitttt
Ilmesesti onkin paljon vielä näitä suuria ikäluokkia jotka hakee alkosta eikä lähde viroon.. Monopoli ei olekkaan vielä kokonaan romahtanut ja pysyy vielä jotken kuten pystyssä.
- edshfjgk
eli 5% lisää viron viinarallaajia siis. Itsekkin olen jo postin kautta alkanut alkoholini tuomaan virosta ihan vaan sen takia kun suomessa kaikesta verotetaan hirveitä summia ja murto osa niistä veroista edes menee siihen tarkoitukseen josta se on otettu. esim autoveroa kerätään vuosittain miljardeja mutta vaan pari miljoonaa menee teiden kunnossapitoon vuosittain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709847Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513219Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja482991- 622728
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1142073
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641546Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316- 281271