Moi!olen 13 vuotias tyttö jota vaivaa huono iho.Minulla ei ole mitään aknea tms mutta ihossani on nenässä leuassa nenävarressa ja poskipäissä paljon mustapäitä finnejä on muutama kerrallaan mutta ne eivät häiritse minua.Ongelmana on siis ihon punaisuus ja mustäpäät.Ihoni on pintakuiva sekaiho.Käytän meikkivoidetta ja puuteria 5x viikos.juon paljon vettä ja syön normaalisti.Puhistan ihoni aamulla kasvovedella kosteusvoide(nivea creme),ja illalla vichy normaderm puhdistusaineella kasvovesi ja nivea creme.Käyn tyylii joka toinen tai kolmas pv saunassa jonka jälkeen laitan kasvoilleni joko savinaamion tai kuorinta-aineen.olen käynyt kismetologilla 2x ja nyt kesällä olen menossa ihonpuhdistukseen.Ihoni punoittaa siis nenästä leuasta ja poskipäistä.Otsani on hyvässä kunnossa,onneksi! :) Ärsyttää kun kaikilla kavereullani on hyvä iho :((haluaisiko joku neuvoa minua tai antaa vinkkejä yms :3 olisin todella kiitollinen! Toivottavaati joku edes jaksoi lukea :/
Vastaukset 2
- aloittajanibssss
Ja muuten onko basiron yms liian voimakasta iholleni??
- Fonja
the body shopin tee puu öljy auttaa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1651101En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.135707Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27703- 44669
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l199591Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36580Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580