Luulin että hetkeksi pääsee noista poliisit-sarjoista kun saivat kaikki jaksot näytettyä mutta ei helkatti, alkovat uusimaan viime vuoden jaksoja heti perään, en jaksa enää sen paremmin nelosta kuin jimiäkään katsoa.
taas jällenkerran poliiseja.
8
82
Vastaukset
- ergr
Jakso "Pori. Hanna ja Mikko ratkovat Porin yössä murtoja sekä koiratappelua" joka tuli eilen, esitetty jo 9 kertaa:)
- pelkkää.uusintaa
Kohta tulee poliisit-maratoni, niin voitte katsoa kaikki jaksot 14. kerran.
- ryvetettyenkeli
tänäänkin tulee pari jaksoa poliisia, lapin poliisit, 112 ja muutama jaksoa lainvalvojia, en kestä minäkään
- riittää.live
Luulisi, että poliiseja on liian vähän, mutta on heillä aikaa olla tässä turhake ohjelmistossa.
- zyz1
Joopa joo.. kunhan saavat tässä kuussa kymmenien uusintojen jälkeen jimillä loppuun viimekauden, eli 6 niin aloittavat nelosella uusimaan viitoskauden jaksoja.. hohhoijaa taitaa olla sanomakonsernilla ideat lopussa.
- mitkä.ideat
Onko ne koskaan olleet mitään muuta kuin lopussa?
- pian_lähtee
Ennemmin poliisejakin, kuin sitä samaa reality tositv visa kisa paskaa, jota syydetään pian kellon ympäri, ja ainut järkevä ohjelma televisiossa alkaa pian olla tvshop. Pian lähtee antenni katolta, sen lupaan.
Tuo on sitä halpaa ohjelmien tekemistä...
Esim. yksi poliisit jakso maksaa 300-400€
Tosin yksi ohjelmaidea olisi halvempi toteuttaa ja uuttaa SUOMESSA... Eli ohjelmaan saisi lähettää itse kuvattuja hauskoja kotivideoita, pätkiä yms....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882