Eläkeläinen vanhempani on tilannut kotiin pientä korjausta ko. firmalta, joka tuli oven taakse tarjoamaan palvelujaan. Paljastui, että alun perin luvattu väri (kaapin oviin) ei olekaan mahdollinen heidän kauttaan ja on tyydyttävä eri sävyiseen samaan väriin tai ihan kokonaan eri väriin (vaihdetaan siis vain osa ovista, ei kaikkia...) Samoin hinnaksi tuleekin kolminkertainen määrä alkuperäisiin hinta-arvioon verrattuna. Mokastaan/vääristä lupauksista eivät suostu edes tulemaan hinnassa vastaan. Vanhempani ei jaksa alkaa riitelemään, joten luultavasti hyväksyy tämän ala-arvoisen toiminnan.
Onko kellään muilla samanlaisia kokemuksia?
Tähtiremontit Oy - rahastusta? Kokemuksia?
5
1836
Vastaukset
- Puheenjohtaja
Tämän linkin kautta yksi niistä useista keskusteluista, joita tässä foorumissa käydään kyseisestä Indone Tähtiremontit Oy:stä tässä foorumissa
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13052820 - Anonyymi
Eikö tilaajalle tehty paperinen sopimus jossa on materiaalit ja hinta? Olen itse nyt tilannut vastaavan laisen tilauksen. . Se on sitova myös myyjälle.
- Anonyymi
Tähtiremontit harjoittavat kotimyyntiä. Kotona tehty sopimus on peruutettavissa 14 vuorokauden aikana. Myyjän on annettava kuluttajasuojalain mukainen peruutuslomake. Tähtiremontit Oy:n peruutuslomake on mainoksen alalaidassa niin pienellä fontilla kirjoitettuna, että sitä on hyvin vaikea lukea ilman suurennuslasia.
- Anonyymi
Lestadiolaiset osaavat kusettamisen. Ja silti tai juuri siksi ovatkin tehneet jo puoli miljoonaa tappiota parissa vuodessa.
- Anonyymi
Tähtiremontti oy jättänyt Konkurssihakemus 28.03.2024
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882