Heh heh

Stadin Hemmo

Eilen kirjotin tänne ennen Jokerit-Kärpät peliä ettei Jokeripelit kiinnosta. No turpiihan siinä tuli kun ei peli näköjään kiinostanut Oulunpoikiakaan. Toivottavasti pleijareissa alkaa Jokeripelit kiinnostamaan...edes vähän.

5

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasan

      oli eilen maalivahtien torjunnat jokerit - kärpät. että kyllä niitä on kiinnostanut se pelaaminen.

      • Stadin Hemmo

        "Kärpät tuntui yllättävän passiiviselta tänään ja oli varmasti kaukana parhaastaan, summasi Jantunen." Onneksi näitä Jokeripelejä ei ole kuin 4 runkosarjassa. IFK pitäisi saada samaan välisarjaan Kärppien kanssa. Niissä peleissä on aina rytinää ja räiskettä. Vieläkin ottaa pattiin se viimekertainen häviö.


      • Stadin Hemmo kirjoitti:

        "Kärpät tuntui yllättävän passiiviselta tänään ja oli varmasti kaukana parhaastaan, summasi Jantunen." Onneksi näitä Jokeripelejä ei ole kuin 4 runkosarjassa. IFK pitäisi saada samaan välisarjaan Kärppien kanssa. Niissä peleissä on aina rytinää ja räiskettä. Vieläkin ottaa pattiin se viimekertainen häviö.

        Tässä Jokeri-tappiossa kannattaa muistaa, että Jokerit sai valmistautua kotipeliinsä yhden vuorokauden Kärppiä pitempään. Ilmeisesti sillä oli vaikutusta Jokereiden ollen nälkäisempi ja valmiimpi joukkue.

        Kärpille passaisi se, että Jokerit ja HIFK olisi samassa välisarjassa. Ensinnäkin nämä joukkueet takaa täyden hallin ja sitä kautta enemmän lipputuloja. Tämän lisäksi myös itse ottelut olisivat mielenkiintoisempia, sillä onhan kyseessä liigan huippuseurat.


      • Hyde
        rosewater kirjoitti:

        Tässä Jokeri-tappiossa kannattaa muistaa, että Jokerit sai valmistautua kotipeliinsä yhden vuorokauden Kärppiä pitempään. Ilmeisesti sillä oli vaikutusta Jokereiden ollen nälkäisempi ja valmiimpi joukkue.

        Kärpille passaisi se, että Jokerit ja HIFK olisi samassa välisarjassa. Ensinnäkin nämä joukkueet takaa täyden hallin ja sitä kautta enemmän lipputuloja. Tämän lisäksi myös itse ottelut olisivat mielenkiintoisempia, sillä onhan kyseessä liigan huippuseurat.

        Ihme selittelyjä kuulee kun Jokerit murskasi 5-1!
        Ettei kiinostais sarjan parhaan jengin kohtaaminen, höpöhöpö! Niin vai onx se niin että kun pelaa säälittävää välisarjaa helpompia vastaan niin menee pupu pöksyyn kun tulee Jokerit vastaan!


      • Tyyppi
        Hyde kirjoitti:

        Ihme selittelyjä kuulee kun Jokerit murskasi 5-1!
        Ettei kiinostais sarjan parhaan jengin kohtaaminen, höpöhöpö! Niin vai onx se niin että kun pelaa säälittävää välisarjaa helpompia vastaan niin menee pupu pöksyyn kun tulee Jokerit vastaan!

        "onx".. Teini-X.. Hehe..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe