Eilen kirjotin tänne ennen Jokerit-Kärpät peliä ettei Jokeripelit kiinnosta. No turpiihan siinä tuli kun ei peli näköjään kiinostanut Oulunpoikiakaan. Toivottavasti pleijareissa alkaa Jokeripelit kiinnostamaan...edes vähän.
Heh heh
5
300
Vastaukset
- tasan
oli eilen maalivahtien torjunnat jokerit - kärpät. että kyllä niitä on kiinnostanut se pelaaminen.
- Stadin Hemmo
"Kärpät tuntui yllättävän passiiviselta tänään ja oli varmasti kaukana parhaastaan, summasi Jantunen." Onneksi näitä Jokeripelejä ei ole kuin 4 runkosarjassa. IFK pitäisi saada samaan välisarjaan Kärppien kanssa. Niissä peleissä on aina rytinää ja räiskettä. Vieläkin ottaa pattiin se viimekertainen häviö.
Stadin Hemmo kirjoitti:
"Kärpät tuntui yllättävän passiiviselta tänään ja oli varmasti kaukana parhaastaan, summasi Jantunen." Onneksi näitä Jokeripelejä ei ole kuin 4 runkosarjassa. IFK pitäisi saada samaan välisarjaan Kärppien kanssa. Niissä peleissä on aina rytinää ja räiskettä. Vieläkin ottaa pattiin se viimekertainen häviö.
Tässä Jokeri-tappiossa kannattaa muistaa, että Jokerit sai valmistautua kotipeliinsä yhden vuorokauden Kärppiä pitempään. Ilmeisesti sillä oli vaikutusta Jokereiden ollen nälkäisempi ja valmiimpi joukkue.
Kärpille passaisi se, että Jokerit ja HIFK olisi samassa välisarjassa. Ensinnäkin nämä joukkueet takaa täyden hallin ja sitä kautta enemmän lipputuloja. Tämän lisäksi myös itse ottelut olisivat mielenkiintoisempia, sillä onhan kyseessä liigan huippuseurat.- Hyde
rosewater kirjoitti:
Tässä Jokeri-tappiossa kannattaa muistaa, että Jokerit sai valmistautua kotipeliinsä yhden vuorokauden Kärppiä pitempään. Ilmeisesti sillä oli vaikutusta Jokereiden ollen nälkäisempi ja valmiimpi joukkue.
Kärpille passaisi se, että Jokerit ja HIFK olisi samassa välisarjassa. Ensinnäkin nämä joukkueet takaa täyden hallin ja sitä kautta enemmän lipputuloja. Tämän lisäksi myös itse ottelut olisivat mielenkiintoisempia, sillä onhan kyseessä liigan huippuseurat.Ihme selittelyjä kuulee kun Jokerit murskasi 5-1!
Ettei kiinostais sarjan parhaan jengin kohtaaminen, höpöhöpö! Niin vai onx se niin että kun pelaa säälittävää välisarjaa helpompia vastaan niin menee pupu pöksyyn kun tulee Jokerit vastaan! - Tyyppi
Hyde kirjoitti:
Ihme selittelyjä kuulee kun Jokerit murskasi 5-1!
Ettei kiinostais sarjan parhaan jengin kohtaaminen, höpöhöpö! Niin vai onx se niin että kun pelaa säälittävää välisarjaa helpompia vastaan niin menee pupu pöksyyn kun tulee Jokerit vastaan!"onx".. Teini-X.. Hehe..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241197
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98869- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41594
- 49579
- 25545