Ruokajakelu Orimattilassa?

Kuka.tietää

Onko Olassa enää ruokajakelua vai lopetettiinko kokonaan?

49

10142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00000

      helluntai seurakunta jakaa ruokia lauantaisin klo 15,30

      • 2013

        Eikös siellä työttömientuvallakin jaeta murkinaa?


    • Kultavisa

      Menkää luuserit töihin ja ostakaa itse ruokanne!!

      • Suksi_______Vittuun

        Mihin töihin?


      • hahahaaa

        vinkuta sinä sitä visakorttiasi ja ole loppuikäsi velka vankeudessa.


      • Anonyymi

        Jatka aikaa kova puhuu noin mut kyllä sinäkin tuntu sitä olo...jos haukut noin ihmisella joilla ei riitävä raha osta joka päivää hyvää syötävä


    • Kultavisa

      Omaisuutta on velkoja enemmän, joten ei tarvitse eläkkeelläkään ruokajonoissa käydä. Tehkää yhteiskunnalle palvelus ja menkää töihin.

      • luuvitostapukkaa

        Sinua pitäisi lyödä turpaan!


    • Peesi

      Ilmeisesti kolahti sossupummien nilkkaan, kun noin ärähdätte. Totuus on se, että töitä tehden saa rahaa ruokaan. Sen jonottamiseen menevän ajan voitte työskennellä :)

      • Eimeemiurahatsinne

        Mielummin makaan kotona,enkä maksa veroja. Jos kävisin töissä niin veroeuroni menisivät johonkin Hennan paskahankkeeseen. Hyi %#^$£¥&@/:!!


    • Duunari69-

      Miksi jotku kimpaantui kun joku puhuu töihin menosta?

      • perlele.saatana

        Tuleppas tänne puhumaan tuota paskaasi, niin ....


      • lyrht
        perlele.saatana kirjoitti:

        Tuleppas tänne puhumaan tuota paskaasi, niin ....

        Työelämäänkuntouttava kannustinraha (9.- / pv) pitäisi muuttaa ostokorteiksi. Kortti kelpaisi vain ruokakauppoihin ja vain ruoka ostoksiin.


      • Nälkäännääntyvä

        Nekin Hennaan heitetyt miljoonat olisivat ruokkineet hyvin meidän vähävaraisia. Terveydenhuoltoakin olisi voitu niillä rahoilla kehittää. Sossut ja kokoomus ovat asialla.


      • näin-se-menee
        lyrht kirjoitti:

        Työelämäänkuntouttava kannustinraha (9.- / pv) pitäisi muuttaa ostokorteiksi. Kortti kelpaisi vain ruokakauppoihin ja vain ruoka ostoksiin.

        Koko toimeentulotuki ja työttömyyskorvaus pitäisi jyvittää. Vähän rahana mutta suurinosa ostokuponkeina ruokakauppoihin, tupakka ja olut kiellettyjä tuotteita kuponki ostoksiin. Ruoka-avun tarve pienentyisi kummasti kun ei voisi tupakkaa ja kaljaa ostaa.


      • äläpupaskaa
        näin-se-menee kirjoitti:

        Koko toimeentulotuki ja työttömyyskorvaus pitäisi jyvittää. Vähän rahana mutta suurinosa ostokuponkeina ruokakauppoihin, tupakka ja olut kiellettyjä tuotteita kuponki ostoksiin. Ruoka-avun tarve pienentyisi kummasti kun ei voisi tupakkaa ja kaljaa ostaa.

        Meneppäs kertomaan tuota paskaa kylälle, niin saattaa käydä hassusti - vai mitä ressukka?


      • näin-se-menee
        äläpupaskaa kirjoitti:

        Meneppäs kertomaan tuota paskaa kylälle, niin saattaa käydä hassusti - vai mitä ressukka?

        Eihän sossunpummi osaa kuin nyrkillä uhitella. Aivotoiminta on niin pientä ettei osaa edes töitä tehdä vaikka kädestä pitäen näytettäs. Jos kerran ei osaa rahaa käsitellä niin että se ruokaan riittää, niin holhouksen alle semmoiset pitää laittaa, joku muu sitten valvoo mihin sossunrahat meee.


      • Kansanrahaa

        Hennarahat voisi jakaa vähäosaisille. Parempi sekin kuin rahat keskellä ei mitään turhanpanttina. HENNARAHAT tarvitseville!


      • Stoge
        näin-se-menee kirjoitti:

        Eihän sossunpummi osaa kuin nyrkillä uhitella. Aivotoiminta on niin pientä ettei osaa edes töitä tehdä vaikka kädestä pitäen näytettäs. Jos kerran ei osaa rahaa käsitellä niin että se ruokaan riittää, niin holhouksen alle semmoiset pitää laittaa, joku muu sitten valvoo mihin sossunrahat meee.

        Juuri näin!!


    • Nälkäinen

      Ei kaupungilta riitä rahaa nälkäisille ruokaan. Hennaan menee kaikki hillot ja hynät.

    • Stoge

      Ennemmin rahat Hennan ku luusereille!

      • jokainen.nauraaaaaaa

        Menepäs julistamaan tuota paskaasi vaikkapa S-Marketin edustalle, jos uskallat. Ethäön sinä saatanan yleisavuton tollo uskalla - Buahhaaa buahhaaa buahhaaaa .......


    • Stoge

      Ei mulla oo aikaa notkua s-marketilla, sillä käyn töissä. Suosittelen teillekin.

      • rassukat

        S-marketin nurkilla pyörii vain sossun luuserit kyttäämässä josko jollain lajitoverilla olis muutama keppanapullo


      • sallikaamunnauraa
        rassukat kirjoitti:

        S-marketin nurkilla pyörii vain sossun luuserit kyttäämässä josko jollain lajitoverilla olis muutama keppanapullo

        Älä jauha paskaa!


      • Rassukat
        sallikaamunnauraa kirjoitti:

        Älä jauha paskaa!

        No mitäs sossupummit muuten sielä notkuis? Alkava dementia eikä muista reittiä kotia? Välillä pulituurin läpi haisee niin kauhea ripulilöysä, että suolikin jo viinan takia vuotaa.


      • Anonyymi
        rassukat kirjoitti:

        S-marketin nurkilla pyörii vain sossun luuserit kyttäämässä josko jollain lajitoverilla olis muutama keppanapullo

        Tämä on todellakin ERITTÄIN erikoista, koska minut nimenomaan on häädetty kaupoista, vaikken ole ollut ikinä harmiksi milläänlailla. S-market ei esim avannut minulle liukuoviaan. En ymmärrä tätä, koska sillä ei tuon taivaallista todellakaan ole mitään väliä HALUAVATKO he minut sinne. He eivät saa estää minua.

        Jo teininä ihmettelin sitä kun vartija flirttaili teinin kanssa, jonka kaikki varmasti tiesivät käyttävän huumeita. Ihan liian hyvää pataa. Minua sitten jo silloin vainottiin, vaikken ikinä ole varastanut mitään eikä voi mitään muutakaan ongelmaa olla minussa. Käsittämätöntä!

        Sitten on narkkareita kassalla töissä ja "dokuja" norkuu pihat, muttei NIIIIIIHIN puututa. Mitä v*ttu siinä voi olla että nimenomaan MINUT poistetaan kaupasta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on todellakin ERITTÄIN erikoista, koska minut nimenomaan on häädetty kaupoista, vaikken ole ollut ikinä harmiksi milläänlailla. S-market ei esim avannut minulle liukuoviaan. En ymmärrä tätä, koska sillä ei tuon taivaallista todellakaan ole mitään väliä HALUAVATKO he minut sinne. He eivät saa estää minua.

        Jo teininä ihmettelin sitä kun vartija flirttaili teinin kanssa, jonka kaikki varmasti tiesivät käyttävän huumeita. Ihan liian hyvää pataa. Minua sitten jo silloin vainottiin, vaikken ikinä ole varastanut mitään eikä voi mitään muutakaan ongelmaa olla minussa. Käsittämätöntä!

        Sitten on narkkareita kassalla töissä ja "dokuja" norkuu pihat, muttei NIIIIIIHIN puututa. Mitä v*ttu siinä voi olla että nimenomaan MINUT poistetaan kaupasta???

        ...oikeasti! Se kerta mitä mietin oli Aisakellolla (nykyinen Supermarket) ja miten se vartija niin-niin läheisesti ja kotoisasti hengaili ilmeisen huumeidenkäyttäjän kanssa. Vartijan-virassa se siellä oli kaupassa virkapuku yllä rupattelemassa iloisesti.

        Samaan aikaa minä saan v*ttupää psykopaatteja aina seisomaan vierelläni viha leimuten kasvoilla. Siinä oli jo teininä mulle mysteeri... siis jo yksistään kumpikin. Miten ne käyttäytyvät NOIN??!! Ja sama meno on vuosikymmenien jälkeen näin.

        S********************tana, kun vihaan näitä läpimätiä, korruptoituneita p*skaläjiä. Saastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...oikeasti! Se kerta mitä mietin oli Aisakellolla (nykyinen Supermarket) ja miten se vartija niin-niin läheisesti ja kotoisasti hengaili ilmeisen huumeidenkäyttäjän kanssa. Vartijan-virassa se siellä oli kaupassa virkapuku yllä rupattelemassa iloisesti.

        Samaan aikaa minä saan v*ttupää psykopaatteja aina seisomaan vierelläni viha leimuten kasvoilla. Siinä oli jo teininä mulle mysteeri... siis jo yksistään kumpikin. Miten ne käyttäytyvät NOIN??!! Ja sama meno on vuosikymmenien jälkeen näin.

        S********************tana, kun vihaan näitä läpimätiä, korruptoituneita p*skaläjiä. Saastaa.

        ...Koska sama meno oli jo silloin kun olin teini, niin kyllä noi vartijat on puhtaasti pelkkiä huumediilereitä ja muista p*skaläjiä. Ei siellä ketään ole kiinnostanut oikea vartiointi tai kenenkään muun kuin omien rikollisjengien turvallisuus. Se oli niin silmitöntä jo silloin teininä.

        Pelkkiä rikollisia nulikoita. Ja jos MINUT PITÄÄ HÄTÄÄ?? Mikä vika? MIKÄ VIKA??? Ja kun vika on se että olen poliisinmielinen enkä ole mukana heidän huumeringeissään, niin ei hirveästi tarvitse ihmetellä KETÄ NÄMÄ KAIKKI JÄLJELLE JÄÄNEET OVAT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Koska sama meno oli jo silloin kun olin teini, niin kyllä noi vartijat on puhtaasti pelkkiä huumediilereitä ja muista p*skaläjiä. Ei siellä ketään ole kiinnostanut oikea vartiointi tai kenenkään muun kuin omien rikollisjengien turvallisuus. Se oli niin silmitöntä jo silloin teininä.

        Pelkkiä rikollisia nulikoita. Ja jos MINUT PITÄÄ HÄTÄÄ?? Mikä vika? MIKÄ VIKA??? Ja kun vika on se että olen poliisinmielinen enkä ole mukana heidän huumeringeissään, niin ei hirveästi tarvitse ihmetellä KETÄ NÄMÄ KAIKKI JÄLJELLE JÄÄNEET OVAT.

        ...Jännä ristiriita siinä että tietääkseni yksikään narkkari ei ole ollut minulle ongelma. Mikä näitä huumerinkejä ym sitten vaivaa? Mikä rikollisjengi-tai-muu siellä on, portsareilla-sun-muilla ja kuinka TYHMIÄ ne on aina vaan vuosikymmenestä toiseen ahdistellessaan minua? En keksi mitään viestiä tässä. Miksi nämä urvelot uhittelee mulle... KUN MÄ KÄYN RUOKAKAUPASSA??? V*jakit.

        Miksi te id*ootit VUOSIKYMMENESTÄ toiseen vainoatte minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Jännä ristiriita siinä että tietääkseni yksikään narkkari ei ole ollut minulle ongelma. Mikä näitä huumerinkejä ym sitten vaivaa? Mikä rikollisjengi-tai-muu siellä on, portsareilla-sun-muilla ja kuinka TYHMIÄ ne on aina vaan vuosikymmenestä toiseen ahdistellessaan minua? En keksi mitään viestiä tässä. Miksi nämä urvelot uhittelee mulle... KUN MÄ KÄYN RUOKAKAUPASSA??? V*jakit.

        Miksi te id*ootit VUOSIKYMMENESTÄ toiseen vainoatte minua?

        Kauppojen (S-market, Supermarket, K-kauppa) väki on pelkkää rikollista p*skaa. Sama sontaa se oli jo 20 vuotta sitten. Olen pääni puhki miettinyt tätä mysteeriä.

        Olen suht varma ettei narkkareista ole ollut mulle haittaa. En siksi ymmärrä mikä ongelma tässä voi siis olla? Silti joku-jonkinlainen rikollissysteemi tuolla on yrittänyt päälleni jo vuosikymmeniä. Olen pedofilian uhri, muttei tämä nyt SEN oloista ole! En aisti tässä samaa, mutta kyllähän nämä r*nkut ovat huomanneet heikkouteni ja todellakin iskeneet niihin surutta, vaikka oireeni johtuvat juuri seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ei moraalia!

        KUKA siellä on niin r*nkku että ei vain kestä sitä että olen olemassa? Mitä se järjenjättiläinen siellä oikein kuvittelee? Koska itse huumeidenkäyttäjät ei ole (kai) ollut ongelma, niin ongelma on isommissa ringeissä? TätäKIN aina mietin, muttei järjestäytynyttä rikollisuutta vain yksikertaisesti voi minun RUOKAKAUPASSA KÄYNTINI kiinnostaa! Mitä v*ttua!! Miksi te aina uhkailette muo siellä kaupassa?!!! V*ttu te olette tyhmiä. Oli kuka tahansa syyllinen, niin on kyllä maailman id*ootein tapaus! Huh-huh!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppojen (S-market, Supermarket, K-kauppa) väki on pelkkää rikollista p*skaa. Sama sontaa se oli jo 20 vuotta sitten. Olen pääni puhki miettinyt tätä mysteeriä.

        Olen suht varma ettei narkkareista ole ollut mulle haittaa. En siksi ymmärrä mikä ongelma tässä voi siis olla? Silti joku-jonkinlainen rikollissysteemi tuolla on yrittänyt päälleni jo vuosikymmeniä. Olen pedofilian uhri, muttei tämä nyt SEN oloista ole! En aisti tässä samaa, mutta kyllähän nämä r*nkut ovat huomanneet heikkouteni ja todellakin iskeneet niihin surutta, vaikka oireeni johtuvat juuri seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ei moraalia!

        KUKA siellä on niin r*nkku että ei vain kestä sitä että olen olemassa? Mitä se järjenjättiläinen siellä oikein kuvittelee? Koska itse huumeidenkäyttäjät ei ole (kai) ollut ongelma, niin ongelma on isommissa ringeissä? TätäKIN aina mietin, muttei järjestäytynyttä rikollisuutta vain yksikertaisesti voi minun RUOKAKAUPASSA KÄYNTINI kiinnostaa! Mitä v*ttua!! Miksi te aina uhkailette muo siellä kaupassa?!!! V*ttu te olette tyhmiä. Oli kuka tahansa syyllinen, niin on kyllä maailman id*ootein tapaus! Huh-huh!!

        "Olen pedofilian uhri, muttei tämä nyt SEN oloista ole! En aisti tässä samaa, mutta kyllähän nämä r*nkut ovat huomanneet heikkouteni ja todellakin iskeneet niihin surutta, vaikka oireeni johtuvat juuri seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ei moraalia!"

        Jo lukiossa minua kiusattiin sen takia että minua ahdisti, kun koskettiin. Toiset sitten tarkoituksella ahdistelivat SEN TAKIA. Mä uskon että teillä on tosi hieno olo olla pedofiilejä. Se on se elämän hienous, kun saa just aiheuttaa väkivaltaa. WAU. Onnea teille ja teidän matkallenne H*LVETTIIN! S-market sponsorina!

        Ei edes ole ihme että noi käyttää teinejä hyväkseen... siis nimenomaan hyväkseen omiin tarkoitusperiinsä. Jotenkin luulin ettei alaikäisiin kajottaisi, mutten tiedä miksi en ikinä opi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on todellakin ERITTÄIN erikoista, koska minut nimenomaan on häädetty kaupoista, vaikken ole ollut ikinä harmiksi milläänlailla. S-market ei esim avannut minulle liukuoviaan. En ymmärrä tätä, koska sillä ei tuon taivaallista todellakaan ole mitään väliä HALUAVATKO he minut sinne. He eivät saa estää minua.

        Jo teininä ihmettelin sitä kun vartija flirttaili teinin kanssa, jonka kaikki varmasti tiesivät käyttävän huumeita. Ihan liian hyvää pataa. Minua sitten jo silloin vainottiin, vaikken ikinä ole varastanut mitään eikä voi mitään muutakaan ongelmaa olla minussa. Käsittämätöntä!

        Sitten on narkkareita kassalla töissä ja "dokuja" norkuu pihat, muttei NIIIIIIHIN puututa. Mitä v*ttu siinä voi olla että nimenomaan MINUT poistetaan kaupasta???

        ...Prisma tulee, koska on kuulemma ostovoimaa? Ai, MITÄ???

        Dokuja ja narkkareita vain saa olla asiakkaana (ja jonkun juorun mukaan liivijengiläisiä). Näiläkö riittää ostovoimaa? Normaalit kansalaiset on poistettu sieltä ja yhä riittää rahaa bisnekseen, johonkin Prismaan. Millä rahalla???

        S**tanan huolestuttavaa, jos tämmöistä väkeä tänne olisi tulossa vielä enemmän!! Narkkarit siis vain saavat asioida paikallisessa. Se on ihmistyyppi, kun nauttii seksuaalisesta väkivallasta, kun toisen koskemattomuutta loukataan. Noitakin on kertynyt ja vaikka aiemmin vitsailin, niin paikallinen/paikalliset ringit on ilmeisesti OIKEASTI siirtyneet lapsip*rnoon. Ja jatkobisneksenä fiilistelemään sillä kun sitten uhreja sadistisesti kiusataan vanhemmallakin iällä. Ihan identtisesti samaahan se on.

        Onhan noita bisneksiä. Kaikenlaisesta olen kuullut, mutta että Prisman verran TÄTÄ SAKKIA?? Ei hevonh*lvetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Prisma tulee, koska on kuulemma ostovoimaa? Ai, MITÄ???

        Dokuja ja narkkareita vain saa olla asiakkaana (ja jonkun juorun mukaan liivijengiläisiä). Näiläkö riittää ostovoimaa? Normaalit kansalaiset on poistettu sieltä ja yhä riittää rahaa bisnekseen, johonkin Prismaan. Millä rahalla???

        S**tanan huolestuttavaa, jos tämmöistä väkeä tänne olisi tulossa vielä enemmän!! Narkkarit siis vain saavat asioida paikallisessa. Se on ihmistyyppi, kun nauttii seksuaalisesta väkivallasta, kun toisen koskemattomuutta loukataan. Noitakin on kertynyt ja vaikka aiemmin vitsailin, niin paikallinen/paikalliset ringit on ilmeisesti OIKEASTI siirtyneet lapsip*rnoon. Ja jatkobisneksenä fiilistelemään sillä kun sitten uhreja sadistisesti kiusataan vanhemmallakin iällä. Ihan identtisesti samaahan se on.

        Onhan noita bisneksiä. Kaikenlaisesta olen kuullut, mutta että Prisman verran TÄTÄ SAKKIA?? Ei hevonh*lvetti.

        ...Mulla kaikuu korvissa tapaus lapsuudestani, kun joku oli levitellyt lappusia ympäriinsä siitä että siellä on pedofiilejä. Minusta siinä ei ollut haittaa ja olihan niitä JeesusTulee -lappusiakin eikä niiden takia suututtu. Mielummin mä nyt Jeesuksan kanssa olen kuin pedofiilin (vaikka hiukan samaa sävyä onkin)!

        Miksi tällainen kiukutti? Ei MINUA kiukuttanut yhtään. Nyt mietin omaa käytöstäni ja huomaan sen saman, ihan identtisesti saman kun ketään ei kiinnosta ja se "hullu" siellä vain huutelee. Sitten on Eerika-jutut ja muut ja ihmisiä KIINNOSTAA tosi paljon, mutta tuomitseeko ne sen? Onko JÄNNÄÄ lukea lasten hyväksikäytöstä? Onko se kivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Mulla kaikuu korvissa tapaus lapsuudestani, kun joku oli levitellyt lappusia ympäriinsä siitä että siellä on pedofiilejä. Minusta siinä ei ollut haittaa ja olihan niitä JeesusTulee -lappusiakin eikä niiden takia suututtu. Mielummin mä nyt Jeesuksan kanssa olen kuin pedofiilin (vaikka hiukan samaa sävyä onkin)!

        Miksi tällainen kiukutti? Ei MINUA kiukuttanut yhtään. Nyt mietin omaa käytöstäni ja huomaan sen saman, ihan identtisesti saman kun ketään ei kiinnosta ja se "hullu" siellä vain huutelee. Sitten on Eerika-jutut ja muut ja ihmisiä KIINNOSTAA tosi paljon, mutta tuomitseeko ne sen? Onko JÄNNÄÄ lukea lasten hyväksikäytöstä? Onko se kivaa?

        ...Kansa on puhunut. Paras asia Eerika-tapauksessakin on se että se on kuollut. Kivaa viihdettä ja paras loppuratkaisu ettei tartte enää kenenkään hänen takiaa p*rskarvojaan vaivata. Win win?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kansa on puhunut. Paras asia Eerika-tapauksessakin on se että se on kuollut. Kivaa viihdettä ja paras loppuratkaisu ettei tartte enää kenenkään hänen takiaa p*rskarvojaan vaivata. Win win?

        ...mutta oisko kukaan tehnyt mitään? Tuskin. Mutta onhan se kiva lukea näistä jälkikäteen ja v*tää k*teen samalla. Parannettu taas maailmaa.


    • Nysseselvis

      Ai hitsi. Mä luulin et marketin nurkalla notkuvat Hennaa kannattavat luuserit ovat kokoomuslaisia pönttöjä. Olinki sit oikees. Kyttäävät positiivista palautetta ja sit keppanaa ku mieli on hyvä.

    • Esitteetnälkään

      Orimattilassa jaetaan enää vaan Henna esitteitä. Niitä on paha syödä. Jo pelkkä nimi yrjöttää.

      • Herkkuanaamaa

        Kokkarit vetää niitä esitteitä suurena herkkuna naamaansa. Sen takia sekaisin Hennasta.


    • Duunari247

      Onko teistä luusereista kukaan työllistynyt tämän ketjun aikana? Epäilen. Hävetkää.

      • Toinenduunari

        Täällä vaan valitetaan hennasta. Menkää valittajat oikeisiin töihin.


      • Vitut.mennään
        Toinenduunari kirjoitti:

        Täällä vaan valitetaan hennasta. Menkää valittajat oikeisiin töihin.

        Haista pitkä vittu!


      • nuolisin
        Vitut.mennään kirjoitti:

        Haista pitkä vittu!

        Voi kun saiskin :)


    • Ruokaameille

      Ei oo kohta muonaa kouluillekaan ja vanhustenkoteihin kun Henna vie kaiken rahan.

      • Vyötä-kireelle

        Kyllä sitä pienen nälänkin kestää kun tietää rahojen menevän hyvään tarkoitukseen, asioilla
        nyt vaan on tärkeysjärjestys.


      • Nimenkerääjä

        Olet oikeassa kyllä nälkää kestetään jos kaupungin rahat menevät Pennalaan ja Virenojalle kehitttämiseen. Myös keskustankin kunnostukseen voidaan olla syömäti. Mutta Hennan suhteen ei. Nimiä kerätään vaan lisää listoille. Siitä saa puhtia.


    • Ruokajakeluhennassa

      Ruokajakelu on siirretty HENNAAN! Syy on se että sinne edes joku saataisi menemään. Mutta ei, rusakot saavat kaiken ruuan viälä sen lisäksi, että saivat 250 000€ vesijohdon sinne. Nyt ei nälkä ja jano piinaa Hennan rusakoita.

      • Anonyymi

        Onneksi siitä hyötyivät ainakin maanrakennusfirmat nimeltä ketään mainitsematta....


    • Nälkäinen

      En osaa sanoa. Katso:
      http://halparuoka.fi/linkit/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe