Terve. Nii että mää oon 15 vuotias poika ja mä kärsin tästä ujopissasta. Huomasin sen n. kuukausi sitten ja rupesin miettimään ja murehtimaan siitä, koska me lähdetään luokan kanssa Ranskaan kirjekavereita tapaamaan. Miten mä siellä voin pissata jos pissa ei tuu! Noh laitoin terkkarille viestiä ja puhuttiin tästä. Mulle varattiin psykologille aika vai mille olikaan ja mulla on se aika kohta. Olen lukenut tästä taudista ja olen huomannu että monet käskevät pidättää hengitystä. AUTTAAKO TÄMÄ?! Onko teillä muita ideoita koska en halua olla lähtemästä Ranskaan. AUTTAKAA!!!!!!!
Ujopissa!!
7
95
Vastaukset
- OtaDiapamiaAvuksi
Vaikee tilanne. Pyydä tai tivaa psykologilta varma apu matkaan sinne Ranskaan, ehkä lihaksia rentouttava bentsodiatsepiiniresepti sulle kouraan on paras ratkaisu.
- sdddsfdgsgd
Höpsö, ei psykologilta saa lääkereseptejä.
- höphöhöhphöphpöh
sdddsfdgsgd kirjoitti:
Höpsö, ei psykologilta saa lääkereseptejä.
Itse olet höpsö, psykologeilla on oikeus reseptien kirjoittamiseen, ainakin minun psykologi kirjoitti minulle xanorin ja propralin reseptit aikoinaan.
- gdsgdssvsvs
höphöhöhphöphpöh kirjoitti:
Itse olet höpsö, psykologeilla on oikeus reseptien kirjoittamiseen, ainakin minun psykologi kirjoitti minulle xanorin ja propralin reseptit aikoinaan.
Psykologit eivät ole lääkäreitä joten heillä ei ole oikeutta reseptien kirjoittamiseen. Taidat nyt sekoittaa psykiatriin?
- TAJUATKO
gdsgdssvsvs kirjoitti:
Psykologit eivät ole lääkäreitä joten heillä ei ole oikeutta reseptien kirjoittamiseen. Taidat nyt sekoittaa psykiatriin?
Pointtihan tuossa jutussa ei ole nyt jankuttaminen sinun kanssa siitä onko psykologilla oikeus kirjoittaa lääkereseptiä, vaan se että pojan pitää saada resepti, menköön sitten TK:n kautta hakemaan sen jos ei hänen psykologilla ole siihen oikeutta.
- trolololooo
Joo bentsoja ujopissaan 15-vuotiaalle.
- ettajuamistäänmitään
trolololooo kirjoitti:
Joo bentsoja ujopissaan 15-vuotiaalle.
Vain lihaksia rentouttava lääke kuten bentsodiatsepiinit rentouttaa kiristyvän rakkolihaksenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145