Ujopissa!!

pelottaa

Terve. Nii että mää oon 15 vuotias poika ja mä kärsin tästä ujopissasta. Huomasin sen n. kuukausi sitten ja rupesin miettimään ja murehtimaan siitä, koska me lähdetään luokan kanssa Ranskaan kirjekavereita tapaamaan. Miten mä siellä voin pissata jos pissa ei tuu! Noh laitoin terkkarille viestiä ja puhuttiin tästä. Mulle varattiin psykologille aika vai mille olikaan ja mulla on se aika kohta. Olen lukenut tästä taudista ja olen huomannu että monet käskevät pidättää hengitystä. AUTTAAKO TÄMÄ?! Onko teillä muita ideoita koska en halua olla lähtemästä Ranskaan. AUTTAKAA!!!!!!!

7

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OtaDiapamiaAvuksi

Vaikee tilanne. Pyydä tai tivaa psykologilta varma apu matkaan sinne Ranskaan, ehkä lihaksia rentouttava bentsodiatsepiiniresepti sulle kouraan on paras ratkaisu.

• sdddsfdgsgd

Höpsö, ei psykologilta saa lääkereseptejä.

• höphöhöhphöphpöh
        sdddsfdgsgd kirjoitti:

Höpsö, ei psykologilta saa lääkereseptejä.

Itse olet höpsö, psykologeilla on oikeus reseptien kirjoittamiseen, ainakin minun psykologi kirjoitti minulle xanorin ja propralin reseptit aikoinaan.

• gdsgdssvsvs
        höphöhöhphöphpöh kirjoitti:

Itse olet höpsö, psykologeilla on oikeus reseptien kirjoittamiseen, ainakin minun psykologi kirjoitti minulle xanorin ja propralin reseptit aikoinaan.

Psykologit eivät ole lääkäreitä joten heillä ei ole oikeutta reseptien kirjoittamiseen. Taidat nyt sekoittaa psykiatriin?

• TAJUATKO
        gdsgdssvsvs kirjoitti:

Psykologit eivät ole lääkäreitä joten heillä ei ole oikeutta reseptien kirjoittamiseen. Taidat nyt sekoittaa psykiatriin?

Pointtihan tuossa jutussa ei ole nyt jankuttaminen sinun kanssa siitä onko psykologilla oikeus kirjoittaa lääkereseptiä, vaan se että pojan pitää saada resepti, menköön sitten TK:n kautta hakemaan sen jos ei hänen psykologilla ole siihen oikeutta.

• trolololooo

Joo bentsoja ujopissaan 15-vuotiaalle.

• ettajuamistäänmitään
        trolololooo kirjoitti:

Joo bentsoja ujopissaan 15-vuotiaalle.

Vain lihaksia rentouttava lääke kuten bentsodiatsepiinit rentouttaa kiristyvän rakkolihaksenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7374
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4732
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4684
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3398
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      29
      1812
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1799
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1547
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe