Windows Update on määritetty niin, ettei se asenna ohjaimia koskaan
Ohjainpäivityksiä ei asennneta ei asenneta automaattisesti kun windows update havaitsee ne.
Tälläinen ilmoitus, miten saan säädettyä updaten päivittämään ohjaimet???
W7 profesional 64 B
Windows updaten asetukset
6
134
Vastaukset
- onsehelppoa
Ei muuta kuin muuta asetuksia valitsemalla käynnistä/ohjauspaneeli/järjestelmä ja turvallisuus/windows update/muuta asetuksia ja sieltä valitse automaattiset asennukset.
- tarttis
Näin on laitettu, mutta ei vain suostu toimimaan.
- q3rtvqwee
Sun tarvii painaa alareunasta OK namikkaa. Sit se muuttuu.
- Tarttis
Ei auta, edelleen sama ongelma
Ohjainpäivityksiä ei asennneta automaattisesti kun windows update havaitsee ne.
- tubutin_huono
Jos koneessasi on ongelma niin siihen on helppo ratksisu:
RUKOILE JEESUKSELTA APUA.....†
JEESUS KORJAA TIETOKONEESI....†
JEESUS ON HERRA.......†
Pois kaikki muut ajatukset......†
Windows 7.................55.99% Täältä löytyy kaksi eri keinoa, ohje on englanninkielinen:
https://support.microsoft.com/fi-fi/kb/2500967
t. -S-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892