Oikeisto voittoon TYÖLÄISET ALAS

Tarkkana

Vihdoinkin saadaan oikeisto voittoon ja työläiset niille kuuliville paikoille.

Onneksi kokoomus nousi toiseksi suurimmaksi, jotta saadaan oikeistohallitus.

Päästään vihdoin vuosikymmenien jälkeen näyttämään työläisille niiden oikea paikka.

Onneksi saadaan halpatyövoimaa EU:n alueelta, kun on vapaa työvoiman liikkuvuus niin ei tarvitse työllistää enää Suomalaisia ylipalkattuja ja laiskoja lakkoilijoita.

Kunnia niille joille kunnia kuuluu eli yritysten omistajille.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuistakaaTää

      Avajaa on rölli. Älkää menkö tohon vaan äänestäkää kuten sydän sanoo.

      Koti, uskonto ja isänmaa

      • VeetiKa

        Jos SOTE-uudistuksessa yksityistetään lisää hoiva- ja terveyspalveluja, joilla markkinoilla isot ostavat koko ajan pienempiä käy niin, että rahamme menevät veroparatiiseihin kun nämä firmat eivät paljoa veroja Suomeen maksa.


    • 12plus13
    • historiantuntija

      Avaaja selvästi Moskovan agentti

    • anti-korkki
    • KAIKILLEJOTA

      KÖYHÄT KYYKKYYN JA AMMATTILIITOT ALAS
      PALKAT ALAS PAPERITEHTAAT LOPETETAAN
      TV
      KOKOOMUS PS

    • väliinputoaja

      Vaikka avaus onkin trolli, voin kertoa, että itseni työllistävänä microyrittäjänä sanon nyt kokoomukselle good bye. Huonosti on tässä maassa kannustettu niitä, jotka kaikesta huolimatta pyrkivät töitä tekemään. Suurin virheeni elämässäni on ollut se, että työttömäksi jäätyäni perustin toiminimen, ja aloin "yrittäjäksi". Yritystoiminta siis omalla kohdallani on perustunut vain itseni työllistämiseen (jotten olisi työtön verovaroilla eläjä) Mitään turvaahan mulla ei nyt enää ole, vaikka vuositulot pyörii kymppitonnissa. ÄLÄ ala yrittäjäksi, jopa kokoomus kusee niskaasi.

    • huiiii

      Tätä linjaa työläisetkin ajavat!

    • siltarumpupolitiikko

      Vaalitulosten perusteella on jo kauan näyttänyt siltä että suomalaiset
      elävät osinkotuloilla ja maataloustuilla koska kokoomus ja kepulit
      saavat niin paljon ääniä.

    • gjihfgu

      Jos tulee porvarihallitus toistuu Viinasen leikkauspolitiikka missä leikattiin työläisiltä ja köyhiltä samalla kun annettiin verohelpotuksia rikkaille.

    • konnapuolue-kok

      Vihdoinkin saadaan oikeisto oppositioon ja työläiset niiden ahneiden porvarihomojen paikoille.

      Onneksi kokoomus putosi, jotta saadaan Ps-hallitus.

      Päästään vihdoin vuosikymmenien kurjuuden jälkeen näyttämään porvaripaskoille niiden oikea paikka joka on tunkio.

      Onneksi saadaan ammattinsa osaavaa työvoimaa isänmaan alueelta, niin ei tarvitse työllistää enää virolaisia ja muita laiskoja ammattitaidottomia näiden ahneiden paskiaisporvaripellejen tilipussia kasvattamaan.

      Kunnia niille joille kunnia kuuluu eli yritysten duunareille.Vihdoinkin saadaan oikeistoporvarihomot kyykkyyn ja työläiset niile kuuluville kunnon palkoille.

      Onneksi kokoomus putosi paskasakkiin, jonne se kuuluukin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe