Näin mustia miehiä punttisalilla ja kerroin vaimol

asölkdölsa

Olen käynyt jo pitkään "rikastuneella" punttisalilla pk-seudulla. Siellä treenaa paljon mustia miehiä ja joitakin kertoja olen väkisinkin nähnyt heitä alasti suihkussa. Muhun meni joku cuckold-juttu viime viikolla ja päätin kertoa vaimolle kaiken.

Kultani on ennenkin vitsaillut kaveriensa puheiden perusteella että mustilla kundeilla on iso. No sanoin hänelle että mulla olis nyt varmaa tietoa kun olen nähnyt niitä alasti. Vaimo kiinnostui heti ja sanoi että kerro ihmeessä. No sitten kerroin totuuden että he ovat kaikki olleet paljon itseäni pidempiä. Vaimo katsoi hieman huvittuneena ja kysyi että "mites paksuus". Totesin että ovat olleet paljon minua paksumpia. Oltiin vähän aikaa hiljaa, kunnes vaimo kysyi vielä että "vituttaako hävitä mustalle miehelle?". Totesin että joo. Siitä hän veti diagnoosin että mun maahanmuuttokriitikki taitaa olla peniskateutta ja rupesi nauramaan. Jotenkin tilanne kiihotti ihan hemmetisti.

12

5971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cukcoldilainen

      No me sovittiin vaimon kanssa, että otetaan musta mies kolmanneksi, panemaan vaimoa. Juuri tän kalun koon takia. Nyt ollaan jo hotelli varattu, ja treffipalstalta mieskin on kiikarissa. Mutta vaimo ilmoitti ettei kehtaa minun nähden harrastaa seksiä vieraan kanssa. hänelle sopii, että minä odotan ulkopuolella.

      • Mä laitoin meillä ehdoksi että saan olla mukana. Jos ei ihan koskettelemassa niin ainakin vieressä näkemässä. Harvinaisen paljon kyllä ujosteli.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Mä laitoin meillä ehdoksi että saan olla mukana. Jos ei ihan koskettelemassa niin ainakin vieressä näkemässä. Harvinaisen paljon kyllä ujosteli.

        Ajatus mustien käyttämästä Vaimosta kiihoitti. Mutta riski jutun leviämisestä hillitsi himoni.
        Mutta toisaalta Vaimon perhe ei hyväksy mamuja. Siis mitään menettämisen vaaraa minulla ei ole. Oikeastaan Vaimolla on suurempi riski jos tieto mustista leviäisi.


    • Mustankantaja

      No meillä se mustan kalun saamininen vaimolle tapahtui työmatkalla Eurooppaan, missä meillä oli suuri, maailman laajuinen yrityksen tapaaminen. Mukan oli myös useita mustia miehiä ja hotellin saunassa sain ihailla kavereiden alapään kokoa ja jopa kehaisinkin heitä siitä. Illalla päivällisellä, kuinkas muuten, kolme kaveria tuppautui meidän kanssa samaan pöytään. Kaksi amerikkalaista ja yks engelsmanni. Hyvän aterian aikana myös juotiin jonkun verran ja vaimo alkoi jo olla flirttaavalla tuulella. Tanssien aikana kaverit tanssittivat vaimoani vuoron perään ja myöhemmin kun vetäydyimme huoneisiimme, miehet pyysivät mukaan yömyssylle toisen jenkkimiehen huoneeseen. Vaimo oli heti valmis, mutta minä kerroin olevani "väsynyt" ja menin yksin viereiseen huoneeseemme. Vaimo komen miehen kanssa yksin. Korva seinässä kuuntelin vaimon ulinaan naapurihuoneessa itse vimmatusti runkaten. Vasta parin tunnin kuluttua hän puolittain raahautui takaisin ja sain siinä eka kerran nuoleskella toisten sperman puhtaaksi vaimoni vitusta.

      Vaimo oli kaikkien niiden neljän päivän aikana useasti heidän kanssaan. Yhdessä ja erikseen. Ongelmana on nykyisin, että hän haluaisi nyt kotonakin mustaa miestä...

      • No, miten on, saako kotona...


    • Naineen

      Juu niin siinä tahtoo käydä ku reikä venyny liikaa

    • asölkdölsa

      Vaimo moikkasi kaupungilla ohimennen yhtä mustaa lihkasikasta kundia. Kysyin hieman mustasukkaisena että mistä hän tuntee tuon. Mies on kuulemma vaimon kanssa samassa kauppakeskuksessa töissä vartijana. Tulee kuulemma välillä heittämään läppää. Täytyy sanoa että vaimo on nuori ja kaunis nainen ja moni mies yrittää häntä. Olen nähnyt miehen omalla punttisalillani ja mainitsin asiasta vaimolle.
      -Ai sun punttisalilla? hihihi, vaimo kikatteli
      Hän katsoi kysyvällä ilmeellä....
      Kotimatkalla hän kikatteli moneen kertaan. Tiedän mitä hän ajatteli. Että olenko nähnyt miehen suihkussa ja onko sillä iso.
      Vaimo keräsi selvästi rohkeutta ja lopulta kotona hän yritti choolina kysyä
      -No kuuluuko tää kundi niihin, joita sä oot nähnyt salilla pukuhuoneessa alasti.
      Sydän pompotti tässä vaiheessa, mutta aloin olla aika cuckold-kiimassa enkä hallinnut itseäni.
      -Kyllä mä olen sen nähnyt ja voin kertoo, mut myönnä ensin et se kundi kiihottaa sua.
      -On se aika hotti, hän vastasi.
      -Sil on kyl iso, myönsin
      -Kerro millanen, vaimo kysyi hymyillen
      -Sellanen tyypillinen mustan kundin kalu, joka paksunee päätä kohti.
      -Onks sil siis isompi kun sulla, hän rohkaistui kysymään.
      -On paljon isompi ja varsinkin paksumpi.
      -Se on varmaan paljon mua parempi sängyssä, jatkoin.
      -hihihihi vaimoni repesi ja totesi sitten.
      -No jos sä olet sitä mieltä.

      Tuntuu että tämä cuckold tavallaan antaa naisille enemmän mahdollisuuksia valita paras mies joukosta. Onhan se ihan luonnollista, että paras mies hoitelee naiset. Niinhän tapahtuu luonnossakin.

      • David64

        Kiihottavaa. Jatka tosta.


    • SimoXX

      mikä sali?

    • Krista1979

      Haha ootte kyllä sairasta porukkaa:):)

    • asölkdölsa

      Vaimo oli ollut kaverinsa Hannen kanssa bilettämässä. Kun hain vaimoa Hannen luota aamulla, niin Hanne repesi nauramaan. Vaimoakin nauratti. hanne joutui menemään toiseen huoneeseen hihittelemään. Kotimatkalla kysyin autossa että mikä Hannea oli noin naurattanut. Vaimo sai vaivoin sanotuksi:
      -Nokun mä ... olin aika kännissä..
      -Kerro nyt, tivasin
      -Mä kerroin sille siitä sun kompleksista, hän sanoi.
      -Ai mistä? Kysyin vaikka arvasin jo.
      -No siitä et kaikil mustil kundeil on isompi kuin sulla.
      Hetken aikaa vitutti todella. Hannehan kertoo sen kaikille. Sitten vitutus alkoi muuttua kiihotukseksi. Sitten aloin taas sovittelevaksi cuckold-lampaaksi.
      -Hyvähän se on, että saat jollekin purkaa.
      -Mitä sä tarkalleen ottaen sille kerroit, kysyin vielä.
      -Siis ihan kaiken mitä sä olet sanonut.
      -Mitä Hanne siihen sanoi, tiedustelin.
      -Nauroi tietysti.

      Pakko sanoa että siinä vaiheessa muna oli jo puolikova mutta ei siinä vielä kaikki.

      Aiheeseen liittyen Hanne oli kertonut ystävästään, jonka poikaystävä oli myöskin mainostanut mustien kundien olevan paljon häntä isompia. Suhde oli mennyt poikki ja nainen seurustelee nykyään mustan miehen kanssa.
      -Sil uudella kundil on kuulemma paljon isompi ja seksi toimii paremmin, vaimo vielä kertoi.
      -Eli se valkoinen ex-poikaystävä oli oikeassa, totesin.
      -Juu, vaimo vastasi.
      -Nyt sä varmaan ymmärrät miks Hannea nauratti niin.
      -Näkyyhän noita valkosia naisia aika monen mustan kundin kanssa seurustelevan.
      -Eli taitaa olla aika yleistä, että valkoset kundit kertoo nää jutut tyttöystävälleen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe