Kertokaahan uteliaalle naiselle millaisia olette; esim. ikä, paino, ulkonäkö, käyttekö aina saman palveluntarjoajan luona vai vaihteletteko, kuinka usein hyödynnätte tarjontaa, pitäydyttekö ainoastaan seksissä vai sisältyykö palveluun myös muuta aktiviteettia esim. seuraa tapahtumiin, elokuviin, teatteriin ym...
Maksullisten naisten asiakkaat
112
1814
Vastaukset
- Vaikene
Aika hiljaista on vastauksien kanssa ;) Ei kukaan viitti alkaa kertomaan, koska kukkahattutädit aloittaa vittuilun samantien, soorry;))
Huomasin että hiljaista on. Kukkahattutädeillä on aina kaikesta sanansa sanottavana. Varsinkin siitä, mitä minä olen harkinnut aloittavani tekemään, kun tällaisia tiedustelen:)
- Vaikene
Onhan tänne jo tullutkin vastauksia;
Speksit; ikä 45, 186/ 78, ulkonäkö; kuulemma kuin joku venäläinen komea miesnäytteliä ( en tiedä nimeä) ja ainakin miljoona naista ottaisi minut;)) Pitäisi varmaan mennä venäjälle tyrkylle!
Minulla siis muutama vakkari, joiden luona käyn vähän fiiliksen mukaan.
Joskus vaan hoidellaan hommat altapois, jutellaan maailmanmenosta, käydään syömässä, saatetaan tulla takaisin "leikkimään", joskus jos tapaaminen kovin myöhään, nukutaan yhdessä ja poistun vasta aamulla. Ihan ovat ihmisiä olleet, kansalaisuudesta riippumatta!
Sinkku siis olen, joten voin mennä ja tulla ilman omantunnontuskia. Ja yllättäen vastaukset ovat olleet asiallisiakin. Vaikka ehtiväthän ne kauhistuneet tätiolennot ja löylykauhan tarjoojatkin vielä ilmaista mielipiteensä:)
Allegrolla sitten vain Pietarin torille käyskentelemään:)
Onko sinulla käsitystä kuinka monta vakkaria sinun vakkarinaisilla on? Pariin otteesen olen lueskellut sexworkin palstoilla kuinka miehet suosittelevat muille kokeilemiaan naisia... Itseä vai ihmetyttää, että eikö miehiä häiritse ajatus naisten "jakamisesta". Kyntää samaa pillua muiden kanssa. Hyvä jos eivät rappukäytävässä törmää... Omaan tilanteeseeni sopiikin parhaiten yksi tai enintään kaksi asiakasta, riippuen miten usein mies kävisi kylässä.- Vaikene
Heh, Pietariin vaan, tarviikohan ottaa turvamiehet matkaan, jos esikuva vaikk kuinka suosittu;))
Ei ole kyllä koskaan keskusteltu muista miehistä. Ei sentään ruuhkaa ole koskaan ollut, kun on ollut aikaa syömäänkin lähteä extempore.
Kerran sattui naisen puhelin soimaan kesken touhujen, hän tunnisti soittoäänestä että se on hänen lapsensa ja kysyi lupaa vastata, tottakai annoin vaikka hieman epäilin et oisko vaan toinen asiakas, mutta hän hoiti puhelun kaiuttimen kautta ja todellakin lapsi siellä kaipaili äitiään;)
- rahallasaa
Ikä 39, pituus 167, paino 83 kg. Sama maksullinen aina ja vain seksiä.
- Nuo
Kun olen työttmänä miin vanhemmat käyttää hyväkseen. 50-70v naiset maksavat kun saa 18v poikaa käyttää seksileluna. Kun kaikkeen suostuu niin saa hyvät tipit. Kaikkee joutuu välillä tekee.
- Kal5e
65 v, 72 kg, normaali ulkonäkö. Joskus joku maksullinen nainen, tuntematon, ei mikään vakinainen. Yleensä suomalainen nainen ilman rahallisia ongelmia, vaan molemminpuolista tarvetta läheisyyteen, jos sattuu sellaisen tapaamaan kulkiessaan. Sellaisesta jää aina parempi tunnelma.
- olentavis
Jos et ole trollaajasetä niin ansaitset rehellisen vastauksen
melkein 50 v, 80 kg, tavis, kumppani vaihtuu parin vuoden välein. Käyn aina kun ehdin, usein yövyn. Aina seksiä usein kulttuuria ja hyvää ruokaa.Kiitos rehellisestä vastauksesta! En sentään ole mikään trollaajasetä vaan ihan tavallinen ujohko suomalainen nainen, vakityössä, mutta silti köyhä asuntosäästäjä:)
Kiva kun on niitäkin jotka haluavat toisinaan seksin lisäksi muutakin kivaa. Sellaisesta vaihtelusta minäkin pitäisin.- olentavis
Se ”muutakin kivaa” riippuu täysin naisesta. Naisen köyhyydellä (ja ujoudella) ei ole tässä mitään merkitystä vain osaaminen ja asenne ratkaisee. Maksullinenkin suhde on parhaimmillaan silloin kun kumpikin tykkää samoista asioista. Siinä on kysymys elämisen laadusta, ei palveluiden hinnasta.
- karppario
En oo koskaan käynnyt maksllisissa naisisa.oon aina puutteess,kun vaimolta ei saa.kerro mitä maksaa hakunilassa.soita tai tekstaa
0405493186Taitaisin itse suosia yksinäisiä sinkkumiehiä asiakasvalinnassa. Välttyisi ainakin niiltä miehiään vakoilevilta ärhäköiltä rouvashenkilöiltä.
- Anonyymi
tofffee kirjoitti:
Taitaisin itse suosia yksinäisiä sinkkumiehiä asiakasvalinnassa. Välttyisi ainakin niiltä miehiään vakoilevilta ärhäköiltä rouvashenkilöiltä.
Minä suosin taas just niitä varattuja ihania perheen isejä, näihin voi parhaiten luottaa. Ite saanut hyvää prinsessa kohtelua. Asiakkaat kohtelee hyvin, enkä ole edes joutunut feikkaa saavani kun vakkarin kanssa mä tulin ennen häntä. Seksi on hyvää, valitsen itse asiakkaani ja veloitan sen summan millä pärjään näin opiskelijana. Enkä pane montaa miestä päivässä, tai edes viikossa. Muutaman kerran kk ja toiminut kuin unelma. Tunteet toki laitetaan syrjään, mut se ei oo itelle ongelma. Oon täysillä mukana tapaamisen ajan, ja "unohdan" miehen hetkeksi. Hän ottaa kyllä yhteyttä kun haluaa jälleen tavata. Sit on ne käykö ilman kumia ja käykö tähän ja tähän hintaan tyypit joista pysyttelen hyvin kaukana. Minä päätän itse, kerran tuli huono fiba eräästä ja tällöin lähdin eri suuntaan. Jos yhtään tuntuu väärältä, älä ota sellasta asiakkaaksi. Ja netti on pilvin pimein täynnä ilmoja. Miehiltä tulee kyselyitä ja PALJON, siitä vaan valitseen parhaat päältä. ;)
Muista pitää rajoista kiinni. ♡
Mitä sinä päätät että on ok, on ok mitä olet sanonut ettet suostu niin et suostu ja piste. Vaatii kyllå vähän tilannetajua myöskin, elä tule miesten höynäytettäväksi.
Mut näin muutoin, itse nautin tästä systeemistä ja vakkarit on parhaita.
- karttario
Ikä 57 paino 80 pituus 170.ikäisekseen nuorekas ja komiakin.mikset ota yhteyttä
0405493186Viestisi aikaleiman perusteella melkoisen myöhään tai varhain olet viestejä laitellut. Tämä neitokainen käyttää yöt nukkumiseen eikä netin keskustelupalstoilla pyörimiseen:)
- vaativasinkkumies
Voisit käyttää aikaasi myöskin kuntoiluun, koska 160cm/70kg on jo sen luokan mursu, et eipä olis ainakaan mulla pokkaa enää rahaa pyytää noilla specseillä. En halua panna edes ilmatteeks tuollaisia tanttoja.
- vaativasinkkumies
No siinä on vielä 15kg ylimääräistä, että voisi ajatellakkaan rahastusta.
Panin hiljattain 165/70 naista ja se ei ollut ihan sitä mitä naiselta toivon..
Ajattelin, että tää ei ollu kympinkään arvoinen pussien tyhjennys, saatika, että jotkut idiootit maksaa satasia. Haloo! - laiheliiinit
vaativasinkkumies kirjoitti:
No siinä on vielä 15kg ylimääräistä, että voisi ajatellakkaan rahastusta.
Panin hiljattain 165/70 naista ja se ei ollut ihan sitä mitä naiselta toivon..
Ajattelin, että tää ei ollu kympinkään arvoinen pussien tyhjennys, saatika, että jotkut idiootit maksaa satasia. Haloo!No toi paino ja pituus ei kerro kaikkea. Jollakin painavat luut , tai paino jakautunut oikeisiin paikkoihin.
- vaativasinkkumies
laiheliiinit kirjoitti:
No toi paino ja pituus ei kerro kaikkea. Jollakin painavat luut , tai paino jakautunut oikeisiin paikkoihin.
No niissä luiden panoeroissa ei ole kuin parinsadan gramman heittoja puoleen jos toiseen...
Se pillun seutu ei ole järin nätti enää 70kg naisella ja takaatakin naidessa joutuu sormella hakemaan reikää, kun se ei ole esillä/tarjolla niinku hoikalla naisella. Muutenkin tuntuu, niinku sikaa lykkisi, kun takaa panee:) - wayne
oletkos itse vaativasinkkumies mallin mitoissa? :)
- jaahhaas
ei sen tarvii olla sehän maksaa. jos se ois mies malli niin tuskin hakis maksullista.
- tiedoksivaannn
Harva maksullisen tarpeessa oleva himoitsee luuviulua. Jos ei tarjolla olevan kokoinen kelpaa, niin ei muuta kuin etsimään toista. Ei asiakkaaksikaan tarvitse ottaa ihan ketä vaan.
tofffee kirjoitti:
Niin kuntoilenkin ja 7 kg onkin jo lähtenyt :)
Pituus/paino on aina sellainen yksikllöllinen juttu. Paino indeksi voi olla isokin jos rasva on ympäri kehoa. Vaikka olisi kevyt mutta se vähäinen paino on kasaantunut navan kohdalle niin ei hyvä. Siis jos vaan katselaan kuvia eikä jutella.
- sinkku39
Olen yksinäinen sinkkumies. Mietinnässä on ollut makullinen nainen, kerran aiemmin kävin vuosia sitten ja oli pelkkää seksiä. Maksoin 300 euroa. Voisin haluta seuralainen vaikka baariin eikä pelkkää seksiä.
- Mieshuoraanaiselle
Pakko "vastata" tähän! Itse en ole koskaan elämässäni maksullista seuralaista hakenut tai rahaa antanut naisille! Tosin itse olen seksiä ja eroottisia palveluita naisille antanut rahaa vastaan! Ainoa "ongelma" näiden kahden sukupuolen erossa on, että miehelle on tarjontaa joka kadunkulmassa ja lehdissä sekä netissä! Naisille ei juurikaan tarjontaa ole ja naiset eivät uskalla "kelkkaan" hypätä niinkään rohkeasti, vaan itse olen huomannut, että nainen ottaa maksullisesta miehestä selvää ennen kuin mihinkään ryhtyy! Niin ja suurin syy siihen miksi nainen maksullista miestä haluaa, on se että kotoaan he eivät juurikaan seksiä saa puhumattakaan muusta erotiikasta tai läheisyydestä! Harmi heidän puolestaan, sillä eihän ole oikein (vaikka itse tästä tienaankin hyvin), että esim pitkän suhteen jälkeen yksi osa, se tärkeä eli seksi ja fyysisyys on kuollut ja sitä pitää hakea maksullisesta seurasta! Joo ja kysynnän ja tarjonnan laki on olemassa, mutta naisten suusta kuultuna he eivät saa irtosuhteista juurikaan tyydytystä, maksullinen mies tekee juuri ja vain sen mitä he haluavat saadakkin läheisenä hetkenä! Eikä ole myöskään pelkoa himorunkkari stalkkerista kun mies on huora!
- Nainen55v
Käytän usein seksi palveluja kun vanhana naisena tykkään nuorista pojista. Kyllä kun maksaa niin pussailevat tissit ja pillun kunnolla. Ja vaihtelu kiinnostaa kun voi opettaa uudestaan mitä pitää tehdä että saan orgasmeja kunnolla. Joskus on ollut montakin poikaa tyydyttämässä minua.
- tutkimus31
[email protected]
Teen tutkimusta tasta, kirjoittakaa vadtauksia. Kiitios.- Kiitios
vadtauksia vadtauksia vadtauksia vadtauksia
- Onnellinenpari56ja57
Ikää on 51 ja olen kolmen lapsen isä. Avioliitossa onnellisessa sellaisessa on hujahtanut 32 vuotta.
Työssä pitää olla vielä seitsemän vuotta jolloin onneksi työn luonteesta johtuen voin jo siirtyä eläkkeelle.
Erotiikka-alan palveluja olen käyttänyt koko avioliittomme ajan. Aluksi harvemmin kuin kerran vuodessa, mutta nyt noin lähes kerran kuussa. Ehkä vähän harvemmin.
Mielestäni tämä sopii minulle ja tekee minut onnelliseksi. Uskon että olen läheisilleni paljon mukavampi, mutta eritoten hellin tällä omaa mieltäni. Onhan toki minusta ja minun elämästäni kysymys.
En tee tätä loukkaamistarkoituksessa, vaan ainoastaan omien seksuaalisten halujen tyydyttämiseksi. Käytän aina uutta kumppania, koska haluan kokea aina uudestaan uuden kokemisen riemun. Tästä en ole valmis luopumaan mistään hinnasta. Uskon että minuun napaani ei katso kukaan muu kuin minä itse. Muu on satua johon uskoo ken haluaa.
Vaimoni on tietoinen asiasta sillä tasolla jonka voi hyväksyä. On ilmoittanut jo liittomme alussa että voin käydä jos koen siihen tarvetta, kunhan se ei heijastu liittoomme ja en hänelle asiasta enempää kerro.
Uskon että vaimollanikin on muita suhteita, mutta hän ei kyllä anna niiden näkyä. On hieno ihminen. Arvostan ja rakastan häntä todella paljon.
Luulen että meillä on asiat erittäin hyvin. Minun luuloni on minun totuuteni ja tämä riittää. Syvempiä analyysejä en kaipaa.Elämänohjeeksi kaikille:
Nauti elämästäsi, sillä jos et sitä tee, joku muu luultavasti nauttii puolestasi... Ja silloin aikasi täällä on turhaan haaskattu.- Anonyymi
tofffee kirjoitti:
Elämänohjeeksi kaikille:
Nauti elämästäsi, sillä jos et sitä tee, joku muu luultavasti nauttii puolestasi... Ja silloin aikasi täällä on turhaan haaskattu.Aamen!! Elåmä on just sitä varten. Ei täälä oo aikaa harmitella ja olla täynnä vihaa, eläkää ja nauttikaa siitä.
- tinyone85
30v 175/90 sinkku-mies,useammalla maksullisella tullu käytyä.Suurin syy ehkä ujouteni,ulkonäköni ja pienen munan myötä itsetunto nollassa ja maksullisissa käynneillä yritän pönkittää omatuntoa.
- BB-Jones
Perheellinen, yli 50 v mies. Työmatkoilla tapaan hotellissa maksullisia naisia. Viime aikoina olen tavannut useamman kerran samaa naista. Kyseinen nainen on yli 40 v, hyvin säilynyt ja hyväntuulinen... Olen samaa mieltä nimim. "Onnellinenpari56ja57" pari kanssa, joskaan en ole vaimolleni näistä koskaan maininnut...
Kiva kun vanhemmillekin naisille riittää asiakkaita eikä parikymppiset opiskelijatyttöset vie kaikkia:)
- BB-Jones
en ole kovin noiden nuorien perään. Mistäpäin kirjoittelet? Voitaisko vaikka joskus tavata?
jormalaiset kirjoitti:
Voisitko ajatella joskus tulevasi Helsinkiin. Käytäisiin Tallinnan risteilyllä.
Vie niin paljon aikaa lähteä Etelä-Suomeen ja alemmas:(
tofffee kirjoitti:
Vie niin paljon aikaa lähteä Etelä-Suomeen ja alemmas:(
Oiskohan tuossa välissä jotain kesätapahtumaa? Sulkavan soudut, tai Akan kanto?
jormalaiset kirjoitti:
Oiskohan tuossa välissä jotain kesätapahtumaa? Sulkavan soudut, tai Akan kanto?
Lyhyen googlettelun tuloksena löysin että eukkoja kanniskellaan tänä viikonloppuna ja soudellaan viikon päästä.
- BB-Jones
tofffee kirjoitti:
Kuopiossahan minä;)
täytyypä järjestää työreissu Kuopioon. Jos olet samaa mieltä, laitatko viestiä; jbakonen(at)gmail.com
- sinkkumies-30
Vähän aikaa sitten tapasin 18 v naisen, 165cm ja 55 kg se oli. Maksoin 400 euroa. Ei sillä rahalla niin väliä, nainen kysyi itse paljonko tarrjoan mutta sanoin että paljonko pyydät ja se pyysi 400 euroa. ihan kiva kokemus, en ole ennen maksanut seksistä mutta olen ollut jo kauan sinkkuna joten nyt vaan oli pakko saada seksiä. Aion tavat tuon naisen uudestaan.
- Ulappapoika
Saiskos 18 v:n yhteystiedot?
- Kakrui
Ulappapoika kirjoitti:
Saiskos 18 v:n yhteystiedot?
Minusta 18 v ei oikein ole vielä nainen. Teini ennemmin. Eipä kiinnosta kakarat, mut jokainen tavallaan.
- sinkkumies-30
Se nainen tuli kotiini, oltiin kyllä juteltu puhelimessa pari kertaa.
- Ulappapoika
59v 170/66, siisti olemus, tukka tallella. Eukko kun pihtailee, niin alkoi ensin vituttamaan ja vetelin kaljaa tai vinkkua päivittäin. Tissuttelua ja joskus meni känninkin puolelle. Aloittajan kysymyslistasta puuttu yksi olennainen, miksi käyt?
Sitten löysin netistä maksullisia naisia. Löytyi kiva 24 v söpöliini, hoikka, mutta kunnon tissit, tulee kerran kuussa ulkomailta Keski-Euroopasta keikalle Suomeen viikoksi, kallis mutta maksan, yleensä ollaan 90 min kimpassa. Halvempi virolaismimmi tuli kokeiltua, se oli liukuhihnahommaa, yli 1/2h aikaa ei saa. Ja yksi kiva Thaityttö, mutta kun on niin pienet tissit, niin ei sytytä. Ja pari kolme muuta, yksi kotimainen, mutta jo 47 v, haluan vaan nyt nuorta upeaa lihaa. Tykkään hellittelystä ja lähesyydestä, en mene toista kertaa sen viimeisimmän virolaisen luo. Testaan vielä muitakin, haluan sellaisen mukavan vakipanokaverin. Ehkä hiukan edullisemman kuin nykyinen. - Kiimanenmimmi
Kunnon miehen ei tarvii maksaa panosta. Itse annan ja saan vakipanolle ja molemmat tyytyväisiä vakiseksiin.Tavataan siis säännöllisesti kun molempia panettaa.
- 6969696969
Kunnon ja kunnon. Sellainen sopiva mirri ehkä tulee vielä vastaan naimisissa olevalle, mutta maksullinen nainen on helppo ja nopea tapa päästä paineista eroon.
- Kiimaunenmimmi
6969696969 kirjoitti:
Kunnon ja kunnon. Sellainen sopiva mirri ehkä tulee vielä vastaan naimisissa olevalle, mutta maksullinen nainen on helppo ja nopea tapa päästä paineista eroon.
No naimisissa mäkin olen. Tosin ihan kuivassa suhteessa, et moraalisaarnoja en tarvii, seksiä kyllä.
- Ulappapoika
Kiimaunenmimmi kirjoitti:
No naimisissa mäkin olen. Tosin ihan kuivassa suhteessa, et moraalisaarnoja en tarvii, seksiä kyllä.
Sulla ei taida olla lapsia. Yleensä toisen lapsen jälkeen loppuu suominaiselta halut. Virolainen hoitokin tiesi tämän, vastaanotto stadissa. Sanoi että heilläpäin naisilla halut kyllä jatkuu äiteinä ja haluavat hoivata miehiään aviossa
Voi kun löytäis kaltaisesi... - Kiimainenmimmi
Ulappapoika kirjoitti:
Sulla ei taida olla lapsia. Yleensä toisen lapsen jälkeen loppuu suominaiselta halut. Virolainen hoitokin tiesi tämän, vastaanotto stadissa. Sanoi että heilläpäin naisilla halut kyllä jatkuu äiteinä ja haluavat hoivata miehiään aviossa
Voi kun löytäis kaltaisesi...Ompa hyvinkin. Olen aina ollut seksuaalinen ja tuntuu että halut vaan kasvaa. Taidan olla vähän kyltymätön. Se on vaan se nautinto minkä siitä saa eikä voi olla ilman.
- tjatjaötjaöt
Ulappapoika kirjoitti:
Voi kun löytäis kaltaisesi...Väärä luulo. Kolmannen lapsen jälkeen halut vasta räjähtivät. Suomalaismies ei vain yleensä jaksa odottaa se vauva-aika menee ohi, eli turha naistasi syyttää.
- BelleD
Mietin, että koska rahat ovat tilapäisesti lopussa itselläkin, ja olen varsin hyvännäköinen ja -kroppainen nainen (kyllä, kuultu aika monta sataa kertaa) nelikymppiseksi, niin pitänee alkaa harkita sponsorin etsimistä. En vain tiedä, mistä sellaista hakisi.
Ei kokemusta mistään, mutta en haluaisi mennä minnekään ammattilaisten sivustoille enkä missään nimessä tavata enempää kuin yhtä-kahta miestä. Jos kerran maksullisissa kävijät ovat varattuja 5-kymppisiä perheenisiä naimisissa, niin sopii kyllä minulle.
Toinen asia sitten onkin, pystynkö koskemaan omasta mielestäni vastenmielistä miestä -en todennäköisesti. Että jos joku tietää, mistä löytää varakkaan matkustelevan varatun miehen, jonka kanssa voi sekä keskustella että viettää normaalia intiimiäkin aikaa ilman kiirettä, niin let me know.- Eki.09
Ikä=57
Ihan normaali hetero, naimisissa olen ja kolme lasta. Käyn säännöllisesti Kotkassa nuorta n kolmekymppistä seuraneitiä tapaamassa. Nuorta kun saa ei oma vaimo enää oikein kiihota. Kiva teinikroppa kivoilla kiinteillä pystäreillä avot. Ei ilmaista mutta nannaa - Kyylll
Eki.09 kirjoitti:
Ikä=57
Ihan normaali hetero, naimisissa olen ja kolme lasta. Käyn säännöllisesti Kotkassa nuorta n kolmekymppistä seuraneitiä tapaamassa. Nuorta kun saa ei oma vaimo enää oikein kiihota. Kiva teinikroppa kivoilla kiinteillä pystäreillä avot. Ei ilmaista mutta nannaaNo ei kolmikymppinen nyt mikää teini oo
- Eli.09
Ikäiselleni on 30 teini. Mutta kirjoitinkin että kroppa on kuin teinillä. Timmi ja parempi ja teinimäisempi kuin monella 19 vuotiaalla tänäpäivänä
- Eki.09
Googlaa girl84bi löytyy kotkan tytystä kuvaa
- Kyyll
Eki.09 kirjoitti:
No jos nyt suoraan sanon ennemmin panen vanhempaa tavallista naista ku mitää kuopasta huoraa
- Kyyll
Kyyll kirjoitti:
No jos nyt suoraan sanon ennemmin panen vanhempaa tavallista naista ku mitää kuopasta huoraa
Kuppasta
- Kyyll
Kyyll kirjoitti:
Kuppasta
- Kyyll
Kyyll kirjoitti:
Kuppasta
Noo en ois valmis maksaa mitään, makunsa kullakin jotenkin ei kiihota tollanen miesmäinen rintakehä
- Bullmast
Eki.09 kirjoitti:
Upea pakkaus. Tahtoo tavata tuon
- jormas
BelleD: mistä sinut tavoittaa?
- BelleD
jormas kirjoitti:
Laitan mailiosoitteen vaikka kun sellaisen huomenna kehitän, en ole muistanut tätä ketjua ollenkaan kiireen takia.
BelleD - nimim.BelleD
jormas kirjoitti:
Laitan mailiosoitteen tänne kun sellaisen keksin -työposti ei oikein käy :)
Jaha, joku on jo ryöstänyt nimimerkkinikin viralliseen käyttöön ("BelleD"), mutta siis palaan asiaan.
- Dillpaper
Ei taita olla mikään mmattilaishuora
- AnalFreak
maksulliset naiset parasta maailmassa 500e ei ole mitään
- o.kahva10
Vilpitön vastaus utelialle naiselle:Olen 61v, 72kg,mukiinmenevä. (motoristi) Yksinkertaista on maksaa naiselle ja rakastaa ja rakastella,viedä ulos janauttia yhdessä olosta, puhua tuhmia ja katsoa auringon nousua.Siis vakkarin kanssa.Kyllä muuallakin tulee käytyä.Eipä tarvitse selitellä. Olen käyttänyt maksullisia,ihania naisia jo vuodesta 74.lähtien (ex eitykännyt)Pikkusielut erkseen
- venäläisnaisetAAAaah
käyn venäläisten luona suomalaisnaiset ei MINULLE kelpaa
- Kahvittelija.09
Hyvä. Jää meille muille enemmän aikaa. Terveisin, kotkan tytön vakkari
Normaali naimisissa oleva perheellinen mies. Ikää muutama vuosi yli 50 ja pituus reilut 170 ja paino vähän yli 80.
Sponsoroitua seuraa olen käyttänyt n. 10v. Mukavaa ja mutkatonta. ei tulisi mieleenikään sotkeutua mihinkään normaali kuvioonIkä 55 paino 80kg pituus 178. Kerran kuukaudessa. Aina sama. Lauantai aamuisin, sitten mennään pitsalle.
- Mikseiiii
tofffee kirjoitti:
Säännölliset tapaamiset olisi minustakin kiva.
Eikö ole vielä löytynyt
Mikseiiii kirjoitti:
Eikö ole vielä löytynyt
Ei ole, mutta en ole suoranaista ilmoitustakaan laittanut:)
Ikä 25, paino 60 kg, pituus 170 cm. En käy aina saman naisen luona, vaan kokeilen aina välillä myös uusia naisia. On kuitenkin joitakin sellaisia naisia, joiden luona käyn yhä uudelleen ja uudelleen. En ole kiinnostunut pelkästä seksistä, vaan kaipaan myös seuraa ja läheisyyttä. Joidenkin naisten kanssa ollaan myös juotu kahvit ja syöty naisen leipomia leivonnaisia.
- Coolmanxx
42- v, 185/ 80, tumma, sporttinen komistus, näin on kerrottu. Niin ja olen naimisissa jossa seksiä ei harrasteta ollenkaan. Väliin tulee käytyä jopa 5 kertaa viikossa visiitillä hutsuilla. Muutama suomalainen vakkari löytyy omalta paikkakunnalta, mutta pääsääntöisesti vierailen lähinnä tsekittärillä jotka kyllä peittoavat suurimman osan suomalaisista mennentullen.
- Ilmatteeks
Tossa tapauksessa luulis ilmasta pillua saavan.
- Coolmanxx
Välillä tuleekin ei voi kieltää. Jopa hyvinkin nuorilta neidoilta. Kai tää lähinnä on harrastus muiden joukossa, tai jotain sinnepäin...
- Coolmanxx
Väliin tulee ja itseäni 20- vuotta nuoremmiltakin. Kai tää harrastuksesta käy tämäkin.
- Kilimanjaaro
Ikää 54 vuotta. Olen harrastanut sihteereitä jo 10 vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti kun vaimon kanssa ei enää peitto heilu. Fakta vaan on se että ilman rahaa ei ikäiseni mies saa nuorta. Kävin muuten kokeilemassa tuon kotkan tytön. Tulen menemään toistekin ja suosittelen. Vaikka tsekkejä olen suosinut, kotkan tytöllä upea asenne, mukava ja hyvä vartalo.
- Eiluusereille
Mun vakkariseksi kaveri sanoi et siinä kohtaa kun ilmasta pillua ei enää saa > hän myöntää tappionsa ja sit vaan runkkaa. Ei rupea ikinä seksistä maksamaan. Siinä on mielestäni asenne kohdillaan. Luuserit panee huora, kun ei muuta saa
Eiluusereille kirjoitti:
Mun vakkariseksi kaveri sanoi et siinä kohtaa kun ilmasta pillua ei enää saa > hän myöntää tappionsa ja sit vaan runkkaa. Ei rupea ikinä seksistä maksamaan. Siinä on mielestäni asenne kohdillaan. Luuserit panee huora, kun ei muuta saa
Se voi olla helpompi sanoa kuin toteuttaa.
- Eiluuserwille
tofffee kirjoitti:
Se voi olla helpompi sanoa kuin toteuttaa.
Nii mikä
- Eiluusereille
Eiluuserwille kirjoitti:
Nii mikä
Suurin osa normi miehistä ei maksais seksistä. Kun saa ihan ilmatteeks. On todella harhaluuloa, ilmasta saa kyllä tänä päivänä jos ok kaveti.turha muuta väittäää
- poikienpelireissut
Eiluusereille kirjoitti:
Suurin osa normi miehistä ei maksais seksistä. Kun saa ihan ilmatteeks. On todella harhaluuloa, ilmasta saa kyllä tänä päivänä jos ok kaveti.turha muuta väittäää
Ei pidä paikkaansa.Miehet sanovat mitä naiset haluavat kuulla.Suurinosa miehistä käy huorissa ulkonästä riippumatta.Tai ainakin komeimmat pelimiehet ovat kovia poikia vaikka saisivat ilmaiseksi mitä muijaa tahansa.Vähiten huorissa kävijät ovat parisuhteessa ja ovat onnekkaita,kun joku on huolinut ja pelkäävät jos muija saa tietää ei toista tule.
- poikienpelireissut
ns pahasti tussun alla.toki tuore rakkaus,mutta sekin menee ohi.
- Eiluusereille
poikienpelireissut kirjoitti:
ns pahasti tussun alla.toki tuore rakkaus,mutta sekin menee ohi.
No tuskin täytyy valehdella asiasta naiselle jonka sänkyyn ei ikinä muutenkaan ois asiaa. Tällä palstalla varmaan on yleistä näiden miesten kohdalla, mutta jos nimettömänä sais tehdä gallupin ni tulos vois yllättää.
- Eiluusereille
Eiluusereille kirjoitti:
No tuskin täytyy valehdella asiasta naiselle jonka sänkyyn ei ikinä muutenkaan ois asiaa. Tällä palstalla varmaan on yleistä näiden miesten kohdalla, mutta jos nimettömänä sais tehdä gallupin ni tulos vois yllättää.
Luusereitten täytyy toki muuta väittää.
- Enmaksas
Eiluusereille kirjoitti:
Niin ja kai se on niinkin, et jotkut idiootit maksaa. Mut tyhmä sellanen on jos kerran ilman saa . Huoraa ei voi panna edes paljaalla ja suihinotto kumin kans on yhtä tyhjän kans. Mut jokainen tavallaan totuus vaan on et aikas pieni prosentti naimaikäisistä on huorasta maksanut.
Enmaksas kirjoitti:
Niin ja kai se on niinkin, et jotkut idiootit maksaa. Mut tyhmä sellanen on jos kerran ilman saa . Huoraa ei voi panna edes paljaalla ja suihinotto kumin kans on yhtä tyhjän kans. Mut jokainen tavallaan totuus vaan on et aikas pieni prosentti naimaikäisistä on huorasta maksanut.
Aika monelta maksulliselta naiselta saa suihinoton ilman kumia. Jotkut suostuvat siihen lisämaksusta ja jotkut taas suostuvat siihen ainoastaan vakkarien kanssa. Ja mitä taas tuohon paljaalla panemiseen tulee, niin itse en suostuisi siihen kenenkään satunnaisen seksikumppanin kanssa, oli kyseessä sitten maksullinen tai ei.
En kyllä ymmärrä tätä asennettasi, että vain idiootit maksavat. On useita nuoria ja hyvännäköisiä miehiä, jotka maksavat seksistä. Ja kun he maksavat, he valitsevat ainoastaan sellaisia naisia, joita heidän ei olisi mahdollista saada ilmaiseksi. Eli eivät nämä miehet ihan kenelle tahansa suostu maksamaan seksistä, vaan he maksavat ainoastaan niille kaikkien kauneimmille naisille, joihin heillä ei normaalisti olisi mahdollisuuksia.
Ja mitä taas itseeni tulee, niin omat syyni käydä maksullisissa löytyy ujoudestani. Voi olla, että naiset saattaisivat olla kiinnostuneita minusta ja saattaisin saada seksiä ilmaiseksikin. Ujouteni kuitenkin estää kaikki kontaktit naisiin.Jsufai kirjoitti:
Aika monelta maksulliselta naiselta saa suihinoton ilman kumia. Jotkut suostuvat siihen lisämaksusta ja jotkut taas suostuvat siihen ainoastaan vakkarien kanssa. Ja mitä taas tuohon paljaalla panemiseen tulee, niin itse en suostuisi siihen kenenkään satunnaisen seksikumppanin kanssa, oli kyseessä sitten maksullinen tai ei.
En kyllä ymmärrä tätä asennettasi, että vain idiootit maksavat. On useita nuoria ja hyvännäköisiä miehiä, jotka maksavat seksistä. Ja kun he maksavat, he valitsevat ainoastaan sellaisia naisia, joita heidän ei olisi mahdollista saada ilmaiseksi. Eli eivät nämä miehet ihan kenelle tahansa suostu maksamaan seksistä, vaan he maksavat ainoastaan niille kaikkien kauneimmille naisille, joihin heillä ei normaalisti olisi mahdollisuuksia.
Ja mitä taas itseeni tulee, niin omat syyni käydä maksullisissa löytyy ujoudestani. Voi olla, että naiset saattaisivat olla kiinnostuneita minusta ja saattaisin saada seksiä ilmaiseksikin. Ujouteni kuitenkin estää kaikki kontaktit naisiin.Olikos Jsufailla hetken oma kuva profiilissa?
- rtyjhgf
Eiluusereille kirjoitti:
No saahan sitä, muttei semmoista seksiä mitä haluaa eikä sen näköisiltä jotka oikeest nostaa pulssia jo ennen kosketusta.
- Janne_Kiinnostunut
Lähinnä tofffeelle....
Ensinnäkin tosi mielenkiintoinen kysymys ja hyviä vastauksia, kiitos vaan!
Minä tukeva kaveri 175/93 siisti ja asiallinen, ikää 46 v. Akateeminen työ yms sellaiset ok. Olen noin 10 vuoden aikana tavannut noin 8 naista 20-40v, useampia myös useamman kerran. Kaikki ovat olleet ei-ammattilaisia. Olen sinkku ja eronnnut jo pidempi aika sitten, mutta kimmoke aikoinaan oli seksitön ja vähäläheinen suhde, joka päätettiin kummankin toiveesta. Maksullisiin tapaamisiin olen ollut hyvin tyytyväinen, tosin nyt työkiireiden ym takia ollut pidempi tauko. - tofffee, ilmoituksesi ja varsinkin kommenttiesi perusteella, olisin hyvin kiinnostunut tapamaan:) Ilmoittele jos haluat minun mailin ja gsm:n... Janne- eiköyhille
Ihan mielenkiinnosta kysyn Janne, paljonko maksat seksistä ja paljonko tienaat? Itse en ole seksistä koskaan maksanut, mutta ainakin näin keskituloisena asuntovelallisena en pystyisi seksistä maksamaankaan sellaisia hintoja, mitä sitä näköjään pyydetään -en ainakaan karsimatta radikaalisti esim. ruoka- tai harrastuskuluja.
Hei Janne, laita viestiä mikäli haluat keskustella tarkemmin. Sähköpostiosoite löytyy profiilistani.
- Mies_42
Ihmettelen täällä esiintyneitä puheenvuoroja, että "kunnon mies ei panemisesta maksa, sillä saa ilmaiseksikin" ! Mutta saako haluamansa kaltaista naista? Ja mitäs, jos ei halua satunnaisseksiä ikäisensä norminaisen kanssa, koska norminainen voisi soittaa perään, tulla kadulla juttelemaan, kun on oman naisystävän/vaimon/lapsen/työkaverin kanssa liikkeellä?
Luuletteko, että 22-26 v norminainen haluaisi yli 40v tavismiestä satunnaiseksi leikkikaveriksi? Ei, hän haluaa ikäistään. Jos keski-ikäinen tavismies käy nuoremman ammattilaisen luona, joka tarjoaa palveluitaan vapaaehtoisesti, ei siinä mitään väärää ole. Molemmat saavat hyvän mielen.
Kyllä jokainen komistus 20-30 v mies saa missityyppistä naista. Mutta kun osa miehistä on vanhempia, eivät MrFinlandeja ja nauttivat nuoremmasta naisesta. Kaikki saavat, mutta kaikki eivät saa kaikilta. - Anonyymi
Ikä 88v psino 177kg ulkonäkö iso nenä, ryppynen iho, hampaita kaksi ala leuassa.
Samalla käyn naiselle ainut asiakas koska hänkin samaa näköö.- Anonyymi
Päivä huonoin hitsi. Olisit edes yrittänyt jotain aikuismaista.
- Anonyymi
No 48v 190/100 ok näköinen naimisissa perheellinen. Toimitusjohtaja.
Itselle paras järjestely on taas kevääseen asti opiskelija 23v saa asunnon ja käyttörahaa, tuleehan se näinkin maksamaan mutta menee siihenkin jos käy parikertaa viikossa keikkailijan luona. Etuja , on vakkari nuori ja timmi kroppa. Eikä joka kerta tarvi sopia uutta aikaa ja säätöä. Hyvin hoidetusta työstä annan vielä bonaria kahden viikon ulkomaan matkan.- Anonyymi
Niin ja pääasiahan että nuori timmi Miespuolinen opiskelija säästyy vaimo noilta peppuhommilta nääs.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349