Delphi XE 8 on julkistettu 7. huhtikuuta 2015!
http://www.moonsoft.fi/products/000479.aspx
Delphi XE 8
5
258
Vastaukset 5
- ex-delphisti
Delphistä meni vähän maku kun se siirtyi pois Borlandilta, tämä nykyinenkin mikä lie Embarcadero suoltaa noita uusia versioita puolen vuoden välein ja nuo hinnat on ihan älyttömiä, starterkin jo melkein 300 eukkoa puhuttamattakaan jostain architehti versiosta =D
Joskus XE2 demolla kokeilin koodailla Macille ja ei tuo firemonkey kyllä oikein vakuttanut, etenkin macin puolella tuntui hitaalta ja "ei natiivilta", lisäksi ärsyttää että itse kehitys ainakin XE2:lla piti tehdä Windowsilla vaikka käänsikin softan macille.- D_XE_8
Niin yhden käyttäjän Delphi XE8 Architect on hinta on aikamoinen:
Delphi XE8 Architect 1 Named User License ( 4 476,95 € alv0% ) 5 551,42 €
Eli vain ammattikäyttöön tarkoitettu ( opiskelijalisenssikin:
Delphi XE8 Architect Academic License 568,97 € ) - ex-delphisti
Nykytrendi näyttäisi olevan melkeinpä semmoinen että kehitysvälineetkin saa jopa ilmaiseksi (Windowsille), tai ainakin mikkiksen omat kehitysvälineet että porukka koodaisi enemmän winukalle softia. Tuntuisi aika nahistavalle maksaa 5 kiloeuroa kehitysvälineestä. Ainakin jos itse aloittaisin jonku projektin, katsoisin ensisijaisena aina kaikki open-source vaihtoehdot että voiko homman tehdä niillä ja mahdollisimman pitkälle.
Delphin isoin ongelma on se, että ei ole oikein mitään tilannetta missä joku toinen ei olisi niin paljon parempi.
- D_XE_8
Video Delphin uusista ominaisuuksista:
https://www.youtube.com/watch?v=XhOwP8sdCA4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa862033Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391313Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134984Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.211929- 79814
- 94801
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215714Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,51680- 71680
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69611
- 35601
- 37551
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427