Delphi XE 8 on julkistettu 7. huhtikuuta 2015!
http://www.moonsoft.fi/products/000479.aspx
Delphi XE 8
5
57
Vastaukset
- ex-delphisti
Delphistä meni vähän maku kun se siirtyi pois Borlandilta, tämä nykyinenkin mikä lie Embarcadero suoltaa noita uusia versioita puolen vuoden välein ja nuo hinnat on ihan älyttömiä, starterkin jo melkein 300 eukkoa puhuttamattakaan jostain architehti versiosta =D
Joskus XE2 demolla kokeilin koodailla Macille ja ei tuo firemonkey kyllä oikein vakuttanut, etenkin macin puolella tuntui hitaalta ja "ei natiivilta", lisäksi ärsyttää että itse kehitys ainakin XE2:lla piti tehdä Windowsilla vaikka käänsikin softan macille.- D_XE_8
Niin yhden käyttäjän Delphi XE8 Architect on hinta on aikamoinen:
Delphi XE8 Architect 1 Named User License ( 4 476,95 € alv0% ) 5 551,42 €
Eli vain ammattikäyttöön tarkoitettu ( opiskelijalisenssikin:
Delphi XE8 Architect Academic License 568,97 € ) - ex-delphisti
Nykytrendi näyttäisi olevan melkeinpä semmoinen että kehitysvälineetkin saa jopa ilmaiseksi (Windowsille), tai ainakin mikkiksen omat kehitysvälineet että porukka koodaisi enemmän winukalle softia. Tuntuisi aika nahistavalle maksaa 5 kiloeuroa kehitysvälineestä. Ainakin jos itse aloittaisin jonku projektin, katsoisin ensisijaisena aina kaikki open-source vaihtoehdot että voiko homman tehdä niillä ja mahdollisimman pitkälle.
Delphin isoin ongelma on se, että ei ole oikein mitään tilannetta missä joku toinen ei olisi niin paljon parempi.
- D_XE_8
Video Delphin uusista ominaisuuksista:
https://www.youtube.com/watch?v=XhOwP8sdCA4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833817
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.723367Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392992- 1602940
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532696- 512518
- 482004
- 351952
- 421859
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591718