Howard- Brouwne Rodney

Sirpahannele

Onko TV 7 mukana näyttämässä Rodney Howard -Brownen ohjelmaa urheilutalossa? Jos on näin niin luste ja vilja kasvaa samassa pellossa TV7 kanavalla.Hengessä aloititte lihassako lopetatte..

22

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • STOPITNOW

      Pasuuna pamahtaa Atlantin valtamerten yli...Samaa mieltä, vakava varoitus tv7 vastuuväelle, jos asia on kuten edellisen viestin textin ymmärsi!

      • Taustalla

        Onhan täällä jo kyseisellä miehellä omat edustajansa muutoinkin, nimittäin River-seurakunnat...


      • kirkonrotta

        Kanava7 on erikoistunut rahan tekemiseen.


      • köyhäkanava
        kirkonrotta kirjoitti:

        Kanava7 on erikoistunut rahan tekemiseen.

        Seiskalla ei ole rahaa lainkaan, elää "kädestä suuhun",päivä kerrallaan. Kaikki mikä tulee menee laskuihin samantien. Työntekijöitä 70 ja tiloista kovat vuokrat. Toimitusjohtajakaan ei ole voinut nostaa palkkaa 12 vuoteen.


      • ristiväärinpäin

        Edelleen on todettava, että se ei merkitse yhtään mitään nostaa ko joku palkkaa osakeyhtiössä, kun rahan nostaminen voidaan toteuttaa osakeanneilla.
        Toisekseen toimiva firma pystyy pitämään OSAKKEEN OMISTAJAN lihapatojen ääressä RIIPPUMATTA palkanmaksusta.


      • eioleosakeyhtiö
        ristiväärinpäin kirjoitti:

        Edelleen on todettava, että se ei merkitse yhtään mitään nostaa ko joku palkkaa osakeyhtiössä, kun rahan nostaminen voidaan toteuttaa osakeanneilla.
        Toisekseen toimiva firma pystyy pitämään OSAKKEEN OMISTAJAN lihapatojen ääressä RIIPPUMATTA palkanmaksusta.

        TV7 ei ole osakeyhtiö, vaan voittoa tavoittelematon yhdistys: Ristin Tuki ry


      • Tutkittua

      • Tutkittua

        Ja lisäisin vielä, että vaikkakin em. Lighthouse Networks Ltd Oy:n yhtiöjärjestys sallii kyllä mahdollisen voiton jakamisen osakkaille sekä normaalit hallituspalkkiot yms. hallituksen jäsenille, näyttää kyseinen yhtiö olleen ainakin parina edellisenä vuotena tappiollinen. Kuitenkin yhtiön tilinpäätöksiin perehtymättä on mahdotonta sanoa, saako jokin taho yhtiön kautta huomattavaa taloudellista etua, joten viisainta on muistaa että jokainen seisoo tai kaatuu Herransa edessä, eikä mikään mikä on salassa jää paljastamatta. Herra itse koettelee jokaisen sydämet, niin Ojaresten kuin meidänkin jotka tänne kirjoittelemme. Jos ei ole todisteita väärinkäytöksistä, on viisainta pysyä hiljaa ja tutkia omaa vaellustaan.

        "Hänellä on viskimensä kädessään, ja Hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisut aittaansa, mutta ruumenet Hän polttaa sammumattomassa tulessa" Luuk. 3:17


      • maalaisjärjellä

        Maallikkona ymmärrän että jos perustaa TV-kanavan ja tuottaa erilaisia ohjelmia, tässä tapauksessa hengellisiä ohjelmia, on juridisesti välttämätöntä perustaa osakeyhtiö taloudenpidon ja verotuksen takia. Jos tavallinen ihminen perustaa vaikka siivousfirman, on pakko perustaa yritys tulojen, menojen, vähennysten ja verotuksen takia.Jos yrityksen tuotto on ➕/➖ nolla, ei itään osinkoja voi jakaa.


    • Pahaatekee

      Ja Näky-lehti kirjoittaa.....

      • vihjailuepäilyttää

        Olisi kiva tietää mitä se NÄKY-lehti kirjoittaa. Ei tule minulle enkä tunne lehteä. Laita tiivistelmä, muutkin saa lukea.


      • Pahaatekee
        vihjailuepäilyttää kirjoitti:

        Olisi kiva tietää mitä se NÄKY-lehti kirjoittaa. Ei tule minulle enkä tunne lehteä. Laita tiivistelmä, muutkin saa lukea.

        Otsikko huhtikuun lehden esittely:

        "Rodney & Adonica Howard-Browne sytyttävät seurakuntia Pyhän Hengen tuleen"

        Kuva pariskunnasta, ja teksti:

        "Kesäkuun ensimmäisellä viikolla Rodney ja Adonica Howard-Brown tulevat kymmenen vuoden tauon jälkeen jälleen Suomeen, tällä kertaa Helsinkiin, pitämään Suomi Tulessa –konferenssia, jonka odotuksena on, että ihan uusi sukupolvi saisi syttyä Jumalan tulesta. Kokoukset pidetään Helsingin Urheilutalolla, Kalliossa 1.-5.6.

        Howard-Brownet uskovat, että Suomen aika on nyt. Odotuksena on, että monet tulevat kosketetuiksi tämän tapahtuman aikana. Seurakunnan tulee olla herännyt, jotta suuri sielujen sadonkorjuu voi tapahtua.

        Lue koko juttu huhtikuun Näky magazinesta!"

        Eipä tule lehti minulle, eikä tule noillasisällöillä tulemaankaan. En välitä ottaa opetusta vadtaan Toronto-hörhöiltä. Ko. pariskunta.....ja se Herzog myönteisyys....Ei Kiitos!

        Googlaa "näky lehti" ja lue itse. Ei mitään "epäilyttäväävihjailia" vaan faktaa!


      • PAETKAAHAPATUSTA

        Järkyttävä totuus on jälleen kerran esille tuotu! Suomea todnäk odottaa kuritus. Kuritus Totuudesta luopumisesta. Se tullee miekkana, verisenä sellaisena, idän suunnasta sekä sekaamme sikiöitettyinä -koraanin oppien toteuttamisilla...RHB ei näissä auta..Juoksuttaa vaan ikiuneen uskottomuudella Sanan Herran ts. uskon kuuliaisuudesta harhauttamalla lauman EXYKSIIN! Tuskainen 'herätys' kyllä tulee, pelossa ja kauhussa!


      • JokoSilmätAukesi

        NYT olemme saaneet siunauksen??? Muslimipakolaisinvaasio on tullut! Idästä ja lännestä...mukanaan miekkamiehiä ja Idän "kuningas" aivan kuin kaverina! Tänään HSssa luki "pakolaisten" kirjoittaneen jonkunlaisen tuenpyyntökirjeen Vlad Putinille Norjaan pääsemisen helpottamiseksi (Petsamon) kautta..Suomeenkin niitä Venäjältä vyöryää!!!!
        RODNEY HOWARDBROWN JA TULTA SUOMEEN!!??!


    • BaarimikkoRBN

      Tämmöistäkö se Jeesus evankeliumeissa teki.

      https://www.youtube.com/watch?v=YXJ2hxbNCa4

      Minä on pyhän hengen baarimikko RHB:n kokouksiin menisi ikuna päivänä. Pysyn ristin juurella Jeesuksen veren suojaamana.

      • raharatkaisee

        On se ÄÄRIMMÄISEN VASTENMIELINEN TYYPPI. Mutta massia riittää.


    • sdsfdfbfb

      Niin tervettä opetusta kun olla voi!
      Ootteko katsonu, tv 7 klo 19.00

    • TaivaskotiaKohti

      Sanoutukaa Jeesuksen nimessä ja Pyhässä Veressä juurineen IRTI rhbn noituushapatuksista..jos ketkä ehkä vielä pääsisitte takaisin sisälle Totuuden Tielle..eikä tarttis jäädä vihan aikaan marttyyrikuoleman kautta tuskaiseen tulenläpipääsyyn/ tai joutumiseen Pelastuksen kadottaneena iankaikkiseen Kuolemaan. NYT on viimeinen Aika.

    • eksytyssyvenee

      Miten pahaksi se Jumalan lupaama eksytys oikein menee? Tämä HBR tosin on helppo huomata harhaksi.

    • Mikähänvoima

      Isäntä ei naura lainkaan tuolla videolla.

    • Täsmäkaato

      Vie Ojaresta kuin pässiä narussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe