Esimerkki hammashoidosta:
Minun tapauksessani hammaskivun sattuessa sain ajan noin viikon päähän, hammas tarkastettiin, paikalla lääkäri ja assistentti ja vastaanotossa toimistotyöntekijä.
Korkeintaan viiden minuutin tutkimuksen jälkeen, sanottiin ei reikiä vaan muu syy mikä ei vaatinut toimenpiteitä, ilmaisin haluni tarkempaan tarkastukseen.
Se ei kuulemma käy vaan minun on tilattava uusi aika tarkempaan tarkastukseen ( vastaanottoaikaa oli kulunut vain noin viisi minuuttia).
Tilasin uuden ajan, sanottiin sen kestävä n. 6 kuukautta, aika tuli 8 kk kuluttua.
Vastaanottoaika 15 minuuttia myöhässä, tarkastus ei reikiä vaan hammaskiveä, aika hammashoitajalle 3 kk päähän ja sen jälkeen aika 1,5 kk päähän hammaslääkärin vastaanotolle röntgenkuvaa varten, ”varmuuden vuoksi ”.
Hammashoitajan aikaa ei saa ilman hammaslääkärillä käyntiä joten on mentävä pitkän kaavan kautta.
Kesti yli vuoden , ei reikiä ja hammaskivi poistettu.
Tässä oiva esimerkki organisaation sisäisestä itsensä työllistämisestä, ilman kustannusvastuuta ja joustoa kytettynä järkevään toimintaan eli tehdään toiminnasta niin pitkäkestoista että toiminta turvattu aina vuoden eteenpäin, näin tällainen toiminta on törkeää varojen tuhoamista.
Onko määrärahat käytetty oikein?!
Hammashoito: onko kaikki toiminta kustannustehokas
Kustannustehokastako
4
62
Vastaukset
- Kustannustahokasta
Varmaankin tullut lasku joka käyntikerrasta , vai mitä ?!
Onhan silläkin työllistävä vaikutus !? - nostan
- onkin
Poistettu
- onkin
Poistettu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984