Mistä näitä tulee puhelinlaskuun? Onnistuuko jokin taho hakkeroimaan Soneran puhelinlaskuja ja lisäilee niihin näitä. Ja peräti kaksi 'puhelua' 12 sekunnin välein.
Puhelimen puhelutiedoista ei tietenkään löydy tuolta ajalta mitään tapahtumia. Joskus on tullut puheluja joista ei kuulu mitään, nyt ei ole ollut niitäkään.
Tuonkin vitosen olisin pitänyt mieluusti itselläni.
http://aijaa.com/Z5ElbZ
Hakkeroiko hämärämiehet Soneran järjestelmiä?
3
74
Vastaukset
- Häksörs
Se olin mä!
- SeleneE
Moikka!
Kävin kuuklaamassa tuon Movikan ja sieltä vastaan tuli: http://www.movika.fi/fi/index.php
Voisiko olla kyseessä jokin äänestys tms. soitto?
"Vuorovaikutusta puhe- ja viestipalveluilla
Movikan tehokkaat ja monipuoliset puhe- ja viestipalvelut antavat medialle mahdollisuuden luoda vuorovaikutusta kuluttajien ja sisällön välillä. Palvelut nostavat sisällön lukuarvoa ja luovat uudenlaista kiinnostavuutta, joten media saa uudenlaisia ansaintamahdollisuuksia oman sisältönsä kautta.
Palveluiden sekä sisällön mielenkiintoa lisäävät reaaliaikainen seuranta ja raportointi, jota media pystyy hyödyntämään sisällöntuotannossa viiveittä. CallMEDIA-palvelut antavat näin medialle uusia helposti käyttöönotettavia sisällöntuottomahdollisuuksia ja välineitä.
Mobiiliuutiset
Kilpailut ja äänestykset
Palaute- ja mielipidepalvelut
Älykkäät viesti- ja puhepalvelut, IVR-palvelut
CallTV-ohjelmien puhelintekniikka
TV-pelien puhelintekniikka ja analysointigrafiikka
Datavirtojen analysointi"- huijarit_hirteen
On selvinnyt että nuo tapahtumat ovat peräisin joistain vastaanotetuista tekstiviesteistä jotka ovat vastaanottajalle maksullisia.
Varsin nerokas ansaintakeino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318