Kertokaa kokemuksianne suokeista.
♥Suokit♥♥♥
13
1229
Vastaukset
- moujjn
No tammikuussa lopetettiin yks ihuna suokki. eips muuta
Moido - enkestäsitäpaskiastaenää
Suokki saatana veit rahat ja läppärin.
Suokille tiedoksi että jos luet tätä niin se voi olla sun viimene lukukokemus. - ihq.lol
Suolinkaiset kipristelivät ikävästi vatsassa ennen niiden häätöä! Operaatio kesti kolmatta vuorokautta ja siihen tarvittiin tulta ja tappuraa eli palavaa trasselia sekä monen monituista cd-levyllistä Cheekin ja Robinin tuotantoa suun kautta sisään soitettuna trasselin savulla avustettuna. Korvat siinä oli eniten koetuksella, mutta kuten tietänette - sisäloiset eivät voi sietää kotimaista listamusiikkia ja niiden häätö onnistui hyvin - jopa yli odotusten! Kokemuksena ei välttämättä mikään se kaikkein mukavin, mutta siitäkin kyllä selvittiin. Suolinkaiset tarttuivat paikallisesta hampurilaisravintolasta, joka tarjoaa kissanlihasta tehtyjä ranskalaisia kosteusvoiteen kera.
- namiskuukkelia
Savustettuna leivän päällä ja lasi maitoa.
- 1ssu
ihana rotu.luin jostain, että on tulossa muutos, että suokille voisi pian antaa myös saamenkielisen nimen.eka hevonen jolla menin nykyisellä tallilla oli suokki.
- 1sssu
nykyään nimen pitää olla suomea tai ruotsia.paitsi jos on ulkomailla synynyt. tulevaisuudessa nimi voi olla myös saamea.
- 1ssu
suokit on mun lempirotuja koska ne on maan ainut alkuperäinen hevosrotu.
- Kasiro
Rehellinen hevonen, yrittää aina parhaansa mutta käyttää myös järkeään. Kyllästyy kiertämään maneesia ympäri vuodesta toiseen ja alkaa keksimään omaa kivaa.
Askellajit ihanat, pehmeät ja matalat, siksi hyvä varsinkin aloittelijoille. Mutta tarvitsee väliin vaativan ratsastajan että hevonen saa vaihtelua työhönsä.
Todella mukava hevonen. - Anonyymi
itseasiassa ne on haaleaverisiä ei varsinaisesti kylmäverisiä. mun kokemuksen mukaan ne on kilttejä. vain Ralli oli äreä mut syytä en tiiä. ja Veikko oli Ihana! ne asui pikkupihlajassa. nim.Fengur the pony
- Anonyymi
uutta vai vanhaa tietoa teille? minulle ei.
nim.Fengur the pony - Anonyymi
suokit on ihania. paras hevosrotu. ne hevoset, joita ei voi käyttää mihinkään säälittää. kun ne meinataan heti lopettaa. niin meinasi Lassellekkin käydä. tosin syytä miksi sitä ei voi käyttää mihinkäänen tiedä. eikö ole koulutettu?!
nim. exhevostelija - Anonyymi
paras hevosrotu maailmassa!
nim. exhevostelija. - Anonyymi
suomenhevonen on maan ainut alkuperäinen hevosrotu.
nim. exhevostelija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578517Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123349Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262490Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801980Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3511663Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411412FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01191Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661020