♥Suokit♥♥♥

shlove

Kertokaa kokemuksianne suokeista.

13

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moujjn

      No tammikuussa lopetettiin yks ihuna suokki. eips muuta

      Moido

    • enkestäsitäpaskiastaenää

      Suokki saatana veit rahat ja läppärin.
      Suokille tiedoksi että jos luet tätä niin se voi olla sun viimene lukukokemus.

    • ihq.lol

      Suolinkaiset kipristelivät ikävästi vatsassa ennen niiden häätöä! Operaatio kesti kolmatta vuorokautta ja siihen tarvittiin tulta ja tappuraa eli palavaa trasselia sekä monen monituista cd-levyllistä Cheekin ja Robinin tuotantoa suun kautta sisään soitettuna trasselin savulla avustettuna. Korvat siinä oli eniten koetuksella, mutta kuten tietänette - sisäloiset eivät voi sietää kotimaista listamusiikkia ja niiden häätö onnistui hyvin - jopa yli odotusten! Kokemuksena ei välttämättä mikään se kaikkein mukavin, mutta siitäkin kyllä selvittiin. Suolinkaiset tarttuivat paikallisesta hampurilaisravintolasta, joka tarjoaa kissanlihasta tehtyjä ranskalaisia kosteusvoiteen kera.

    • namiskuukkelia

      Savustettuna leivän päällä ja lasi maitoa.

    • 1ssu

      ihana rotu.luin jostain, että on tulossa muutos, että suokille voisi pian antaa myös saamenkielisen nimen.eka hevonen jolla menin nykyisellä tallilla oli suokki.

    • 1sssu

      nykyään nimen pitää olla suomea tai ruotsia.paitsi jos on ulkomailla synynyt. tulevaisuudessa nimi voi olla myös saamea.

    • 1ssu

      suokit on mun lempirotuja koska ne on maan ainut alkuperäinen hevosrotu.

    • Kasiro

      Rehellinen hevonen, yrittää aina parhaansa mutta käyttää myös järkeään. Kyllästyy kiertämään maneesia ympäri vuodesta toiseen ja alkaa keksimään omaa kivaa.
      Askellajit ihanat, pehmeät ja matalat, siksi hyvä varsinkin aloittelijoille. Mutta tarvitsee väliin vaativan ratsastajan että hevonen saa vaihtelua työhönsä.
      Todella mukava hevonen.

    • Anonyymi

      itseasiassa ne on haaleaverisiä ei varsinaisesti kylmäverisiä. mun kokemuksen mukaan ne on kilttejä. vain Ralli oli äreä mut syytä en tiiä. ja Veikko oli Ihana! ne asui pikkupihlajassa. nim.Fengur the pony

    • Anonyymi

      uutta vai vanhaa tietoa teille? minulle ei.
      nim.Fengur the pony

    • Anonyymi

      suokit on ihania. paras hevosrotu. ne hevoset, joita ei voi käyttää mihinkään säälittää. kun ne meinataan heti lopettaa. niin meinasi Lassellekkin käydä. tosin syytä miksi sitä ei voi käyttää mihinkäänen tiedä. eikö ole koulutettu?!
      nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      paras hevosrotu maailmassa!
      nim. exhevostelija.

    • Anonyymi

      suomenhevonen on maan ainut alkuperäinen hevosrotu.
      nim. exhevostelija

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe