Mitä tehdä, kun joudun huumetestiin ja en voi virtsata kenenkään tuijottaessa. Työhäntulotarkastukseen liittyy tällainen testi. Olen kylläkin ollut töissä jo monta vuotta siellä, mutta jouduin työhöntulotarkastukseen vasta nyt. Kärsin ujosta rakosta. Huumetesti tuskin on sellainen, missä hoitajilla riittää ymmärrystä. Olen varma, että siellä on vastassa joku tiukka ja tyly tyyppi, joka nöyryyttää ja kohtelee kuin olisin joku narkkari. Ihan rehellisesti voin sanoa, että en ole koskaan elämässäni kokeillut minkäänlaista huumetta. En ole maistanut edes tupakkaa tai alkoholia.
Ahdistaa aivan järjettömästi. Minulla on tuskallisia vessahätäkokemuksia, kun on kauhea hätä, mutta pisaraakaan ei tule. Kerran jouduin pidätellä kuusi tuntia ja kukaan ei voi uskoa, miten kauheaa se oli ja miten kipeä mahani oli. En tiedä, onko kukaan koskaan pyörtynyt pelosta huumetestissä, mutta minulle varmaan käy näin. Oikeasti. Jännitän ja pelkään kyseistä testiä yhtä paljon kuin hammaslääkäriä. Siihen on vielä aikaa, mutta hermoilen jo nyt.
Kaiken lisäksi käytän paniikkihäiriöön ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon lääkitystä, enkä haluaisi työnantajan saavan tietää sitä.
Varmaan nyt sitten tulee potkut, joten kai se on sama jos irtisanoutuu itse vaikka heti maanantaina.
Huumetesti ja UJO RAKKO
Irtisanoutuako
1
298
Vastaukset
- done_that
Kyllä se kusi ulos saadaan vaikka ketetroimalla. Muista näyttää hoitajalle reseptit keskushermostoon vaikuttavista lääkkeistä, koska muuten niiden käyttö tulee 100% varmasti työnantajan tietoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155