Janakkalan levari

Lähdelammintielle huomenna iltapäivällä vanhempaa imettäjää? Linkkimaston juureen ja kulli esiin.
Ilmoita

153 Vastausta

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Nuori oon 26 mut saat imeä tänään illalla
Ilmoita
Sain kortin ja lainasin veljen pakua. Sillä oli iso patja tavaratilassa. Kävin parkissa ja monella miehellä oli yllätys kun olikin nuori tyttö hame ylhäällä että tussu näky. Kyllä käsi runkatessa ja sitten mentiin patjalle. Illan aikana sain kuusi miestä(40-60?) Hyvä harrastus.
4 VASTAUSTA:
Koska seuraavan kerran olet siellä kyselee 37v bi ukm puoliposliini kulli kovana valmiinä suihkuttamaan spermaa.
täälläkin olisi 45 bi ukm valmiina patjalle. ja voisi kyllä mennä muuallekin jos ei patjaa saatavilla.14.6 klo 20 ajattelin
Todella uskottavaa :D
patjalempi kirjoitti:
täälläkin olisi 45 bi ukm valmiina patjalle. ja voisi kyllä mennä muuallekin jos ei patjaa saatavilla.14.6 klo 20 ajattelin
Kyllähän se patja olla pitää nussiessakin, käy ostaan vaikka lidlistä halvan sijauspatjan jos ei muuhun varaa ja sitten eiku levarille vaan ;)
+Lisää kommentti
Linkkimastolle imettäjää illalla?
3 VASTAUSTA:
Pääsetkö huomenna 21. 4 ?
Mondeoon kirjoitti:
Pääsetkö huomenna 21. 4 ?
Pääsen kyllä klo 17.00 sopiiko ,?Nadja
Itse pääsen iltapäivällä ainoastaan klo 15-16 välisenä aikana
+Lisää kommentti
Minkälainen paikka tuo linkkimasto on ? saako rauhassa naida vai tuleeko joku viereen katselemaan ja läähättämään?.
Ilmoita
Olisko illalla imettäjää linkkimastolle 47bi kaverille?
2 VASTAUSTA:
Monelta?
37vbi kirjoitti:
Monelta?
Joskus 21:00
+Lisää kommentti
Huomenna mastolle tai etelään päin levarille antaan kullia 33v ukm:lle? Saisit olla yli 50v mies. Tarjolla muodokas posliinipeppu...
Ilmoita
Eilen siellä linkkimastolla oli joku auto ja vanhempi mies ,en viitsinyt mennä katsomaan kun etin nuorempia.
Ilmoita
Minä käynkin usein imen ja annan perää sopivan kookkaille eri puolilla, (vaikka on pikkuisia pöpöjä ne ollut ja hiv on hallinnassa) kyllä joten paljaallakin olen useimmille antanut. Ukkomiehet ovat parhaita ja halukkaimpia naimaan... niitä haen jos mahdollista. Nähdään.
Ilmoita
huomenna 21.7 tuun vaimoni kanssa ja pidämme pissatauon levarilla. joku vois yllättää vaimoni kyykkysillään ja ehdottaa panoa, luultavasti suostuu, oon antanut luvan.
2 VASTAUSTA:
Mihkä kellon aikaan ?
Klo aika?
+Lisää kommentti
Mä olen huomenna siellä klo 19........
Ilmoita
00.24 oK?
MC-porukkaa.
1 VASTAUS:
Itse liikun päivisin prätkällä... lähdelammintielle poikkean huomenna iltäpäivästä. Löytyiskö paksukaluista panosonnia?? Saisit suuta ja pientä poslaripersettä. Muutkin paikkaehdotukset huomioidaan.
+Lisää kommentti
Eilen iltapäivällä sinkkimastolla salapari naimassa auton takapenkillä.
Ilmoita
Huomenna iltapäivällä paksukaluista panosonnia lähdelammintielle. Saat suuta ja pientä poslaripersettä. Ei väliä liikutko autolla vai prätkällä.. itse prätkällä. Mielellään ukm. Muutkin paikkaehdotukset huomioidaan.
Ilmoita
3 VASTAUSTA:
Aivan tämä ei ole uutinen vaan suorastaan mainosta vielä asiaa tuntemattomille ukkomiehille ym. "Nuorisolle" jotka voisivat tehdä opintoretken alueelle!
Poliisikin on tarkkailemassa asiaa, sukupuolisiveys-syistä!
Ainakin kaksi poliisia käy silloin tällöin runkulla, mutta vaan vapaa-aikoinaan ja nauttivat kovasti.
Senkö takia niitä rekkaratsioita siellä pidetäänkin?
+Lisää kommentti
Sorry, sain ripulikohtauksen (verinen ripuli) enkä voinut tulla, ja edellisyönä olin iso-bin ja sen kavereiden alustana heidän aitassaan ja juotiin kiljua joka oli keskenkäynyttä ja iso-bi nussi mua että olen aivan ammollaan enkä voi kun ripuloida nyt!

Todella paikat hellänä ja aukko ammollaan, et kai sellaisessa tilassa halua naida tms.? Palaan kun asia kunnossa ja ryppynaru vetäytynyt taas pojaat sitten saatte taas jonossa!
Ilmoita
Posliini Ville hakee tussua
Ilmoita
Huomenna jonnekin luontoon auringon palvonta seuraa ?? Hml lähistölle......Mä 53v Bium top .......Nakuna?
Ilmoita
tänään 19.8 klo 14-15 aikoihin janakkalan levarin linkkimaston juurella. Komea tumma lihaksikas 42 v kaveri imettää kalua loppuun saakka. Jos kumit mukana niin saat kokeilla panna todella tiukkaa reikääni.
1 VASTAUS:
Hei. Oliko paikalla ketään?
+Lisää kommentti
Jos linkillä on pussit täynnä?
Ilmoita
ajelen tiistaina päivällä hesan suuntaan, antaisin peppua janakkalassa motarin parkissa. olen 57v rahtari
Ilmoita
Hesasta pohjoiseen menos ja yö joutuu oleen levarilla ennen hml.36v komea kaveri kaipais seuraa naiset,parit yms ... Pienen leikkihetken merkeissä
Ilmoita
Onko ketään tänään maisemis
1 VASTAUS:
Nyt linkkimaston kautta levarille
+Lisää kommentti
Olisko huomenna linkkimastolle ketään tulossa ,itselläni päivällä muutama tunti aikaa olla "hyvän tekijänä"
Ilmoita
Käykö siellä siistejä pareja, joiden vaimo haluaisi vierasta. Ja jos isäntä on kiltti, niin isännällekin voisi antaa jotain.
Ilmoita
Olisko tänään 18-21 välillä kukaan levarilla? Olen liikkeellä asuntoautolla ja mun perään saisi hoonata ja suukin on käytössä. Ilman kumiakin käy, oon ihan terve, ei ole flunssaa eikä mitään. Yksittäiset miehet ja isommat ryhmät tervetulleita!
Ilmoita
Tänään levarille ketään tulossa ?
2 VASTAUSTA:
Voisin tulla, millainen olet?
Huomenna ketään levarilla? kakkasta reikää olisi tarjolla...
Ass to mouth onnistuu myös
+Lisää kommentti
Tänään pääsin näkemään kun jotain ehkä 20 vee likka otti suihin n50 kybäseltä ukolta autossa tuolla levarilla ,ju malaut oli kiihottava näky ,aivan pakko oli runkata.
3 VASTAUSTA:
Jep, mä olin se 50-v ukko. Nyt pussit tyhjänä
Mäki haluan et 50v ukko nussis multa tajun kankaalle... ;) terkuin 25v neito
Pitss kirjoitti:
Mäki haluan et 50v ukko nussis multa tajun kankaalle... ;) terkuin 25v neito
Tule tänään linkkimastolle, niin saat vanhaa munaa.
+Lisää kommentti
Imuria tänään ? joskus klo 18.00 saisi posliinia suuhun......mä 54v Bium......
Ilmoita
Miten tuolla tietää, onko jokin koodikieli. Vähän ikävää jos ehdottaa jollekkin tuiki tuntemattomalle jotain härskiä.
1 VASTAUS:
Koodina housut kintuissa, kalu tanassa tai suu auki. Kyllä homo homppelin tunnistaa...
+Lisää kommentti
Olisiko Isänpäivänä kiinnostuneita isiä tulossa imuttamaan tai antamaan ryppyreikää?
Ilmoita
Sunnuntaina käyn yleensä imettämässä kyrpää, ja useesti paikalla useampikin himokas suu. Ihana laueta isot mällit suuhun. M35
Ilmoita
Tulen pimemässä illassa autosi viereeen avaat ikkunan minä vetoketjun mitään sanomatta hoidat imutuksen ja nielet spermat. Oisko kyseinen juttu ensiviikon iltoina mahdollista
Ilmoita
Toimii, tuu vain.
Ilmoita
Oliko ketään joka haluisi että päästän kunnon kakat suuhun/naamalle?
Ilmoita
Moi..mihin aikaan? Oisko mahollista ajella tre.n suuntaan ?
Ilmoita
Tänään illalla doggaileva pari maston juurella, kaikki panokykyiset paikalle!
1 VASTAUS:
Moi pari!
Sopisko teille tulla huomenna illalla?
+Lisää kommentti
Tänään tulossa joko levarille tai mastolle. samppa15
Hotmailiilla yhteyttä. Molempiinki saatan tulla ;)
Ilmoita
Vieläkö porukkaa käy linkkimastolla? Imisin ja imettäisin kullia. Vanhempaa kaveria?
Ilmoita
Levarilla tai linkkimastolla tänään vanhempaa imettäjää?
Ilmoita
Tulen kun kerkeän töiltäni.
Imen teiltä, vaikka kahta kerralla, jos teille sopii, älkää roiskiko herkkuja risukkoon.
Ilmoita
Olisko ketään tänään päivällä paikalla? Multa sais imaista..
2 VASTAUSTA:
Monelta?
imuri47 kirjoitti:
Monelta?
Varmasti klo 16 mennessä..
+Lisää kommentti
seisooko sulla jo siel itell kans täs tahtoo stondaa pitää varmaa pian avata
vetskarit farkuista
Ilmoita
Maanantaina olis tarkotus poiketa...
Ilmoita
Koska täälä tapahtuu. Täälä muna kovana jo
Ilmoita
Onko seuraa bi m37 ukm tällä viikolla ke-to?
Ilmoita
ke-to paikalla koko päivän. Ja lupaan että kalu tanassa sekä tarvittaessa rööri avoinna.
Myös suuhun käy ja nielen mielläni lastin.
Ilmoita
kumpi puoli
Ilmoita
saako siel pillua myös?kysylee m
Ilmoita
rahtari antas illalla peppua motarin parkissa hesaan päin
Ilmoita
Joko linkkimastolla alkaa olemaan toimintaa? Voisin tänään imeä vanhempaa kaveria
Ilmoita
Maanantaina 14.3. Helsinkiin päin olevalla levarilla 11 aikoihin..
Ilmoita
Tänään ti hesaan päin n klo 18 jälkeen imuja tarjolla ja vastaanotetaan kanssa
Ilmoita
Onko pääsiäsmunia tarjolla vk-loppuna m25 kyselee.
Ilmoita
Olisko tänään tai huomenna linkkimastolle vanhempaa kyrvän imettäjää?
1 VASTAUS:
Tänään olisi linkkimastolla 50-v pervo ukkomies, jonka kyrpää saisi imeä. Myös panot onnistuu...
+Lisää kommentti
Tänään Linkkimastolle ja Levarille lähtiöitä?
Ilmoita
Huomenna levarille imettää yli 50v miestä? Oon 35v btm... Meen pohjoiseen päin n. Klo 16-17...
Ilmoita
11-15.4 iltaisin Levarille seuraa.
Ilmoita
12.4 levarille seuraa? Mielellään yli 50v top miestä? Kyselee 36v bi btm..
Ilmoita
Oisko ketään joka ottais ryppyreiän naamallensa? Mahd. myös ulostejuttuja? Myös imuja tarjolla
Ilmoita
Tänään illalla /iltapv nuorempaa imuria? noin klo 18-19 Hki-Tre puolella ........Imut ja runkut.
Ilmoita
11.4 imuri mastolle. 11.30
1 VASTAUS:
Halukas kokematon 40 ukm haluaisi imeä 60-70 mieheltä.
sposoite@suomi24.fi
+Lisää kommentti
Tänään imettävää?
Ilmoita
Tänään 20.00 56v mies odottaa imijää
1 VASTAUS:
Koska imevät seuraavan kerran?
+Lisää kommentti
Otan loppuun asti 18-22v pojalta
Ilmoita
Pitää varmaan kesän aikana poiketa runkulla saa joku olla kaverinakin ei haittaa oon vapaa viiskymppinen äijä.
1 VASTAUS:
Koska oot menossa?
+Lisää kommentti
Saako siellä pariskunta käydä? :) Naida ei saa, mutta vaimo kyllä ainakin kädellä voi helpottaa;) Lauantai iltana....
Ilmoita
Saako siellä pariskunta käydä? Naida ei saa, mutta vaimo kyllä ainakin kädellä voi helpottaa... ;) Lauantai iltana.
Ilmoita
Saako siellä pariskunta käydä? Naida ei saa, mutta vaimo kyllä ainakin kädellä voi helpottaa... ;) Lauantai iltana voidaan poiketa...
2 VASTAUSTA:
WAU! oikeestiko? nyt varmaan sit pakko uskaltautua sinne... huh...ajatuskin saa sykkimään...
hangenasukas@gmail.com
Hei ois kiva saada halkeamaisillaan olevat pussit tyhjennettyä muuten kuin omin käsin.eetu69-69@suomi24.fi
+Lisää kommentti
tuu tänään n klo 22.30, jos pääset niin myöhään
Ilmoita
Huomenna ois 38v lihaksikas kaveri n 11-12 sielä kestävällä varustettu bi . Tuo naisesi mukaan voidaan pitää kivaa yhes rekanhytissä.ei feikki vaan aidosti kiinnostuneet : isorantala@ outlook.com
Ilmoita
11.6. 20v vers jäbä illansuussa siellä, tume1996@hotmail.com
1 VASTAUS:
Vois järjestää niin että pääsisitte yllättämään mut... Vois vaan katsella tai vaikka auttaakin sit...uuh..!
+Lisää kommentti
Uusi yritys tänään myöhään :)
1 VASTAUS:
Oliko mitään...? ;)
+Lisää kommentti
Entä tänään illalla myöhään, tai levari klo 00:00 >
Ilmoita
Linkkimastolla imisin tänään vanhempaa kaveria 48bim.
1 VASTAUS:
Kiitos hyvät tyhjennys tuli.
+Lisää kommentti
Juhannus la ilta ja su päivä +ilta annan aukkoni käyttöönne , olen 51 v. bottom mies
Ilmoita
Linkkimastolle sporttista hyvinvarustettua seuraa samanlaiselle lauantaina tai sunnuntaina? Sovitaan aika.. laita email tai kik.
Ilmoita
Linkkimastolla nyt 25v btm odottelee imettävää ;)
Ilmoita
Tänään ketään touhuaa?
Ilmoita
ens maanantai ja tiistai alkuillasta klo 17 eteenpäin lihaksikas pitkä kaveri runkkailee ja imuttelee
Ilmoita
janakkalan levarin tiedän, mutta missä on linkkimasto
1 VASTAUS:
130-tieltä
+Lisää kommentti
Paikalla on todella menoa. Hamerunkkasin ja sain heti seuraa. Kahdet spermat ruutuhameelle, imentää sen läpi. Huimaa!
2 VASTAUSTA:
itse pysähdyin lauantaina päivällä mut ei ollu ketään paikalla.. onhan se siis eka levähdysalue hämeenöinnasta hesan suuntaan?? kiva ois joskus saada runkut joltain hame tai sukkiskaverilta)))
norlyn55 kirjoitti:
itse pysähdyin lauantaina päivällä mut ei ollu ketään paikalla.. onhan se siis eka levähdysalue hämeenöinnasta hesan suuntaan?? kiva ois joskus saada runkut joltain hame tai sukkiskaverilta)))
On se ensimmäinen!tien toisel puolelkin on mutta Hml lähtevä on aktiivisempi puoli
+Lisää kommentti
Tänään ketään levarilla? ;) äijät hei c'mon ja naisetkin. Luulis olevan kuhinaa, kun loma-ja panokausi parhaimmillaan...
Ilmoita
Onko joku toinenkin saitti missä sovitaan tapaamisia levarille tai keskustellaan mestasta... Tää niin hiljanen ... ?
Ilmoita
Mihin aikaan levarille kannattaa mennä?
Ilmoita
Huomenna lähdelammintielle tai motarin levarille paksukyrpästä ukm?? 45v ukm/btm antais pientä posliiniperää ja suuta.
Ilmoita
Sunnuntaina levarille iltapäivällä. Lihaksikas 38 v ukkomies oottelee seuraa.
Ilmoita
tänäiltana ketään? kaikki käy
Ilmoita
Nyt ois tarjolla 35v kaveri levarilla stayupit tyttöystävän pikkarit ja minihame päällä miehet naiset tulkaa viettään rietas hetki komeen lihaksikkaan kaverin kans , oon täällä 01,30 asti. En feikki
Ilmoita
Oletko koska menossa uudestaan? M30
Ilmoita
Onko tähän aikaan vuodesta kukaan paikalla muna kädessä?
2 VASTAUSTA:
onhan sitä, kik varaposti100
Ei löydy kikistä em nim.merk
+Lisää kommentti
lauantaina iltapäivällä paikalla, onko muita
1 VASTAUS:
Moi, millainen kaveri? Imetätkö?
+Lisää kommentti
Onko tänään ketään tulos?
Ilmoita
Jos joku kaipaa pikkuhousuille spermaa niin kik naksuttaja100 saa mällääjän paikalle.
Ilmoita
Onko näin myöhään syksyllä ketään? Mä tulossa wet leggingseissä, stringeissä ja rintsikat päällä lähipäivinä.
Ilmoita
Löytyiskö joskus runkkuseuraa? Koska?
Ilmoita
Kuulin et HML:n Goodmannin esiintymisaukiolla liukuportaiden luona kokoontuu iltaisin alkaen n. klo 18.00 gay porukkaa. On lyhyt matka wc tiloihin, kuulemma. Onko totta. ????? Saisko wc tiloissa kunnon runkut?
Ilmoita
Levarin miehet, Perjantaina oli Goodmannin wc tiloissa toimintaa, tulkaa kaikki mukaan taas lauantaina klo 16,00 alkaen. Odotan runsasta osanottoa, sana kiert.
Ilmoita
Mistä näillä levareilla toimitaan? Uteliaisuuttani tahtoisin käydä tyhjentämässä.
Ilmoita
Kimppa tänään illalla kello 22.00 metsässä janakkalan levarilla. 44v bi/bear btm sidottuna metsässä, kaikki saa panna, jaan hyvää mieltä ja tyydytystä kaikille :)
1
Ilmoita
Laita viestiä niin sovitaan sessio 0400761179
1
Ilmoita
Oisko tänä yönä kovaa kyrpää tarjolla joko levarilla taikka mastolla? kova hinku päästä rassaan puutavasten tuntuu hyvältä!
Ilmoita
Perjantaina noin 22.40 siellä t 49v ukm. Ps. Muita kimpalle..?
1 VASTAUS:
minä tulen perjantaina, löydät minut metsästä sidottuna. Kaikki jotka tulevat saavat erittäin tiukkaa persereikää ja saa rynkyttää niin paljon kun haluaa.
+Lisää kommentti
Miten etsin ton maston ?? Onko levarilla vai?
Ilmoita
Kertokaa joku mullekin ton maston sijainti
Ilmoita
Cuckold pariskunta olisi kiinnostunut tulemaan mastolle kunhan tietäisi sijainnin
1 VASTAUS:
Kyllähän sen maston paikan kerron... ukm.hml@gmail.com
Voin osallistua myös tähän hauskuuteen...
+Lisää kommentti
Onko tänään naista levarilla, kyselee 40 v halukas komea mies
Ilmoita
tuskin tähän aikaan
1 VASTAUS:
Onko yleensäkään ikinä naisia? Epäilen..
+Lisää kommentti
Levarille huomenna pe kello 9 aamulla.?
Ilmoita
Haluan levätä kovan päivän jälkeen. Puhutaan! Löydä minut sivustolla - http://forskningogkaffe.site Nimeni on MillaEro
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Janakkalan levari

Lähdelammintielle huomenna iltapäivällä vanhempaa imettäjää? Linkkimaston juureen ja kulli esiin.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta