Janakkalan levari

BiImuri46

Lähdelammintielle huomenna iltapäivällä vanhempaa imettäjää? Linkkimaston juureen ja kulli esiin.

443

22244

    Vastaukset

    • 16centtimetriä

      Nuori oon 26 mut saat imeä tänään illalla

    • Levari

      Sain kortin ja lainasin veljen pakua. Sillä oli iso patja tavaratilassa. Kävin parkissa ja monella miehellä oli yllätys kun olikin nuori tyttö hame ylhäällä että tussu näky. Kyllä käsi runkatessa ja sitten mentiin patjalle. Illan aikana sain kuusi miestä(40-60?) Hyvä harrastus.

      • m37biukm

        Koska seuraavan kerran olet siellä kyselee 37v bi ukm puoliposliini kulli kovana valmiinä suihkuttamaan spermaa.


      • patjalempi

        täälläkin olisi 45 bi ukm valmiina patjalle. ja voisi kyllä mennä muuallekin jos ei patjaa saatavilla.14.6 klo 20 ajattelin


      • jepjepjuu

        Todella uskottavaa :D


      • patjalle.makoilemaan
        patjalempi kirjoitti:

        täälläkin olisi 45 bi ukm valmiina patjalle. ja voisi kyllä mennä muuallekin jos ei patjaa saatavilla.14.6 klo 20 ajattelin

        Kyllähän se patja olla pitää nussiessakin, käy ostaan vaikka lidlistä halvan sijauspatjan jos ei muuhun varaa ja sitten eiku levarille vaan ;)


      • Anonyymi

        Oletko koska uudelleen tulossa?


      • Anonyymi

        Moni suuryrityksen omistava nainen on kerännyt noin alkupääomaa opiskeluaikoina. Ihan hyvä homma.


      • Anonyymi

        Huu haata


      • Anonyymi
        patjalempi kirjoitti:

        täälläkin olisi 45 bi ukm valmiina patjalle. ja voisi kyllä mennä muuallekin jos ei patjaa saatavilla.14.6 klo 20 ajattelin

        Vapaana heti haluutko kukaan


      • Anonyymi
        patjalle.makoilemaan kirjoitti:

        Kyllähän se patja olla pitää nussiessakin, käy ostaan vaikka lidlistä halvan sijauspatjan jos ei muuhun varaa ja sitten eiku levarille vaan ;)

        Flfkf


    • Imurirunkkari

      Linkkimastolle imettäjää illalla?

      • Mondeoon

        Pääsetkö huomenna 21. 4 ?


      • Nadja2
        Mondeoon kirjoitti:

        Pääsetkö huomenna 21. 4 ?

        Pääsen kyllä klo 17.00 sopiiko ,?Nadja


      • Mondeoon

        Itse pääsen iltapäivällä ainoastaan klo 15-16 välisenä aikana


      • Anonyymi
        Nadja2 kirjoitti:

        Pääsen kyllä klo 17.00 sopiiko ,?Nadja

        Pääsetkö tänään


    • Underi

      Minkälainen paikka tuo linkkimasto on ? saako rauhassa naida vai tuleeko joku viereen katselemaan ja läähättämään?.

      • Anonyymi

        kyllä viereen saa tulla oottamaan vuoroaan kun mun peppua naidaan mitä useampi sen parempi tietääpä saaneensa


    • Imurirunkkari

      Olisko illalla imettäjää linkkimastolle 47bi kaverille?

      • 37vbi

        Monelta?


      • Imurirunkkari
        37vbi kirjoitti:

        Monelta?

        Joskus 21:00


      • Anonyymi
        Imurirunkkari kirjoitti:

        Joskus 21:00

        Hyvä paikka olis iso kyrpä imettä⁰väksi pussit tyhjäksi 23cm japaksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä paikka olis iso kyrpä imettä⁰väksi pussit tyhjäksi 23cm japaksu

        Kik on tommi_97. Paa viestii


    • peppuun

      Huomenna mastolle tai etelään päin levarille antaan kullia 33v ukm:lle? Saisit olla yli 50v mies. Tarjolla muodokas posliinipeppu...

    • Cortoonki

      Eilen siellä linkkimastolla oli joku auto ja vanhempi mies ,en viitsinyt mennä katsomaan kun etin nuorempia.

    • Miten_sun_kalusi_sopii

      Minä käynkin usein imen ja annan perää sopivan kookkaille eri puolilla, (vaikka on pikkuisia pöpöjä ne ollut ja hiv on hallinnassa) kyllä joten paljaallakin olen useimmille antanut. Ukkomiehet ovat parhaita ja halukkaimpia naimaan... niitä haen jos mahdollista. Nähdään.

    • antti60v

      huomenna 21.7 tuun vaimoni kanssa ja pidämme pissatauon levarilla. joku vois yllättää vaimoni kyykkysillään ja ehdottaa panoa, luultavasti suostuu, oon antanut luvan.

      • WeeWee1

        Mihkä kellon aikaan ?


      • Biukm37

        Klo aika?


      • Anonyymi
        WeeWee1 kirjoitti:

        Mihkä kellon aikaan ?

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


    • Biukm37

      Mä olen huomenna siellä klo 19........

    • Joka_yö

      00.24 oK?
      MC-porukkaa.

      • analslut45

        Itse liikun päivisin prätkällä... lähdelammintielle poikkean huomenna iltäpäivästä. Löytyiskö paksukaluista panosonnia?? Saisit suuta ja pientä poslaripersettä. Muutkin paikkaehdotukset huomioidaan.


    • frunkastirtuuri

      Eilen iltapäivällä sinkkimastolla salapari naimassa auton takapenkillä.

    • analslut45

      Huomenna iltapäivällä paksukaluista panosonnia lähdelammintielle. Saat suuta ja pientä poslaripersettä. Ei väliä liikutko autolla vai prätkällä.. itse prätkällä. Mielellään ukm. Muutkin paikkaehdotukset huomioidaan.

    • Kyykkypissalle
      • Ilmiö_ei_nykyajasta

        Aivan tämä ei ole uutinen vaan suorastaan mainosta vielä asiaa tuntemattomille ukkomiehille ym. "Nuorisolle" jotka voisivat tehdä opintoretken alueelle!
        Poliisikin on tarkkailemassa asiaa, sukupuolisiveys-syistä!


      • nähnyt

        Ainakin kaksi poliisia käy silloin tällöin runkulla, mutta vaan vapaa-aikoinaan ja nauttivat kovasti.


      • KiakkoEsiin

        Senkö takia niitä rekkaratsioita siellä pidetäänkin?


      • Anonyymi
        nähnyt kirjoitti:

        Ainakin kaksi poliisia käy silloin tällöin runkulla, mutta vaan vapaa-aikoinaan ja nauttivat kovasti.

        😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
        HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!


    • Tänään_en_voi_sulle_ant

      Sorry, sain ripulikohtauksen (verinen ripuli) enkä voinut tulla, ja edellisyönä olin iso-bin ja sen kavereiden alustana heidän aitassaan ja juotiin kiljua joka oli keskenkäynyttä ja iso-bi nussi mua että olen aivan ammollaan enkä voi kun ripuloida nyt!

      Todella paikat hellänä ja aukko ammollaan, et kai sellaisessa tilassa halua naida tms.? Palaan kun asia kunnossa ja ryppynaru vetäytynyt taas pojaat sitten saatte taas jonossa!

    • ville666

      Posliini Ville hakee tussua

    • BiumHml53v

      Huomenna jonnekin luontoon auringon palvonta seuraa ?? Hml lähistölle......Mä 53v Bium top .......Nakuna?

      • 5kymppinen kaveri hml suraa hakemassa. Viestittele.


      • Anonyymi

        Leppäkoski munan ana ime


    • weijari22

      tänään 19.8 klo 14-15 aikoihin janakkalan levarin linkkimaston juurella. Komea tumma lihaksikas 42 v kaveri imettää kalua loppuun saakka. Jos kumit mukana niin saat kokeilla panna todella tiukkaa reikääni.

      • paavo2

        Hei. Oliko paikalla ketään?


      • Oletko liikkeellä Hämeenlinnassa?


    • Vieläkömahtuu

      Jos linkillä on pussit täynnä?

    • bi57v

      ajelen tiistaina päivällä hesan suuntaan, antaisin peppua janakkalassa motarin parkissa. olen 57v rahtari

    • Kivaalevarilla

      Hesasta pohjoiseen menos ja yö joutuu oleen levarilla ennen hml.36v komea kaveri kaipais seuraa naiset,parit yms ... Pienen leikkihetken merkeissä

    • Poika20v

      Onko ketään tänään maisemis

      • biukm37

        Nyt linkkimaston kautta levarille


    • imen

      Olisko huomenna linkkimastolle ketään tulossa ,itselläni päivällä muutama tunti aikaa olla "hyvän tekijänä"

    • mastolla_bii

      Käykö siellä siistejä pareja, joiden vaimo haluaisi vierasta. Ja jos isäntä on kiltti, niin isännällekin voisi antaa jotain.

    • Horopeppu

      Olisko tänään 18-21 välillä kukaan levarilla? Olen liikkeellä asuntoautolla ja mun perään saisi hoonata ja suukin on käytössä. Ilman kumiakin käy, oon ihan terve, ei ole flunssaa eikä mitään. Yksittäiset miehet ja isommat ryhmät tervetulleita!

    • velari

      Tänään levarille ketään tulossa ?

      • juhisboy

        Voisin tulla, millainen olet?


      • asstomouth

        Huomenna ketään levarilla? kakkasta reikää olisi tarjolla...
        Ass to mouth onnistuu myös


    • tousahmelnta

      Tänään pääsin näkemään kun jotain ehkä 20 vee likka otti suihin n50 kybäseltä ukolta autossa tuolla levarilla ,ju malaut oli kiihottava näky ,aivan pakko oli runkata.

      • Ukko50vuotta

        Jep, mä olin se 50-v ukko. Nyt pussit tyhjänä


      • Pitss

        Mäki haluan et 50v ukko nussis multa tajun kankaalle... ;) terkuin 25v neito


      • daddyfucks
        Pitss kirjoitti:

        Mäki haluan et 50v ukko nussis multa tajun kankaalle... ;) terkuin 25v neito

        Tule tänään linkkimastolle, niin saat vanhaa munaa.


    • Bium54v

      Imuria tänään ? joskus klo 18.00 saisi posliinia suuhun......mä 54v Bium......

    • dfgdfggfdgdfg

      Miten tuolla tietää, onko jokin koodikieli. Vähän ikävää jos ehdottaa jollekkin tuiki tuntemattomalle jotain härskiä.

      • Homppeli6969

        Koodina housut kintuissa, kalu tanassa tai suu auki. Kyllä homo homppelin tunnistaa...


    • Ryppyreikä69

      Olisiko Isänpäivänä kiinnostuneita isiä tulossa imuttamaan tai antamaan ryppyreikää?

    • M35imettäjä

      Sunnuntaina käyn yleensä imettämässä kyrpää, ja useesti paikalla useampikin himokas suu. Ihana laueta isot mällit suuhun. M35

    • Tulen pimemässä illassa autosi viereeen avaat ikkunan minä vetoketjun mitään sanomatta hoidat imutuksen ja nielet spermat. Oisko kyseinen juttu ensiviikon iltoina mahdollista

    • punainen-auto

      Toimii, tuu vain.

    • Scat69

      Oliko ketään joka haluisi että päästän kunnon kakat suuhun/naamalle?

    • ghmm

      Moi..mihin aikaan? Oisko mahollista ajella tre.n suuntaan ?

    • Pari_HML

      Tänään illalla doggaileva pari maston juurella, kaikki panokykyiset paikalle!

      • swingm

        Moi pari!
        Sopisko teille tulla huomenna illalla?


    • Nappula18cm

      Tänään tulossa joko levarille tai mastolle. samppa15
      Hotmailiilla yhteyttä. Molempiinki saatan tulla ;)

    • Bim47

      Vieläkö porukkaa käy linkkimastolla? Imisin ja imettäisin kullia. Vanhempaa kaveria?

    • M47bi

      Levarilla tai linkkimastolla tänään vanhempaa imettäjää?

    • on-on-on

      Tulen kun kerkeän töiltäni.
      Imen teiltä, vaikka kahta kerralla, jos teille sopii, älkää roiskiko herkkuja risukkoon.

    • bimies38

      Olisko ketään tänään päivällä paikalla? Multa sais imaista..

      • imuri47

        Monelta?


      • imuavailla
        imuri47 kirjoitti:

        Monelta?

        Varmasti klo 16 mennessä..


    • ddddasssss

      seisooko sulla jo siel itell kans täs tahtoo stondaa pitää varmaa pian avata
      vetskarit farkuista

    • Jebbe88__

      Maanantaina olis tarkotus poiketa...

    • poikavaan9999

      Koska täälä tapahtuu. Täälä muna kovana jo

    • runkutkin

      Onko seuraa bi m37 ukm tällä viikolla ke-to?

    • GayUkkomies

      ke-to paikalla koko päivän. Ja lupaan että kalu tanassa sekä tarvittaessa rööri avoinna.
      Myös suuhun käy ja nielen mielläni lastin.

    • uytjyfy

      kumpi puoli

    • kevätmies16

      saako siel pillua myös?kysylee m

    • btm58

      rahtari antas illalla peppua motarin parkissa hesaan päin

    • runk47

      Joko linkkimastolla alkaa olemaan toimintaa? Voisin tänään imeä vanhempaa kaveria

    • JebbeM

      Maanantaina 14.3. Helsinkiin päin olevalla levarilla 11 aikoihin..

    • reissari2016

      Tänään ti hesaan päin n klo 18 jälkeen imuja tarjolla ja vastaanotetaan kanssa

    • bim25

      Onko pääsiäsmunia tarjolla vk-loppuna m25 kyselee.

    • 48birunkkari

      Olisko tänään tai huomenna linkkimastolle vanhempaa kyrvän imettäjää?

      • ukkomiesxxx

        Tänään olisi linkkimastolla 50-v pervo ukkomies, jonka kyrpää saisi imeä. Myös panot onnistuu...


    • Tänään Linkkimastolle ja Levarille lähtiöitä?

    • Imuri3

      Huomenna levarille imettää yli 50v miestä? Oon 35v btm... Meen pohjoiseen päin n. Klo 16-17...

    • 11-15.4 iltaisin Levarille seuraa.

    • Suihinottaja36

      12.4 levarille seuraa? Mielellään yli 50v top miestä? Kyselee 36v bi btm..

    • levarillanährään

      Oisko ketään joka ottais ryppyreiän naamallensa? Mahd. myös ulostejuttuja? Myös imuja tarjolla

    • BiumHml

      Tänään illalla /iltapv nuorempaa imuria? noin klo 18-19 Hki-Tre puolella ........Imut ja runkut.

    • Otapaineet

      11.4 imuri mastolle. 11.30

      • päivällä

    • Imuri36

      Tänään imettävää?

    • Hekukeku

      Tänään 20.00 56v mies odottaa imijää

      • Hmlbim47

        Koska imevät seuraavan kerran?


    • Imu57

      Otan loppuun asti 18-22v pojalta

      • Anonyymi

        Hengissä vielä?


    • Weewee6666

      Pitää varmaan kesän aikana poiketa runkulla saa joku olla kaverinakin ei haittaa oon vapaa viiskymppinen äijä.

      • Hmlbim47

        Koska oot menossa?


    • Pariskunta12

      Saako siellä pariskunta käydä? :) Naida ei saa, mutta vaimo kyllä ainakin kädellä voi helpottaa;) Lauantai iltana....

    • Pariskunta12

      Saako siellä pariskunta käydä? Naida ei saa, mutta vaimo kyllä ainakin kädellä voi helpottaa... ;) Lauantai iltana.

    • Pariskunta12

      Saako siellä pariskunta käydä? Naida ei saa, mutta vaimo kyllä ainakin kädellä voi helpottaa... ;) Lauantai iltana voidaan poiketa...

      • WAU! oikeestiko? nyt varmaan sit pakko uskaltautua sinne... huh...ajatuskin saa sykkimään...
        [email protected]


      • paineita

        Hei ois kiva saada halkeamaisillaan olevat pussit tyhjennettyä muuten kuin omin kä[email protected]


    • hot-kalle

      tuu tänään n klo 22.30, jos pääset niin myöhään

    • Rekkakivaa

      Huomenna ois 38v lihaksikas kaveri n 11-12 sielä kestävällä varustettu bi . Tuo naisesi mukaan voidaan pitää kivaa yhes rekanhytissä.ei feikki vaan aidosti kiinnostuneet : isorantala@ outlook.com

    • Tum3
      • Vois järjestää niin että pääsisitte yllättämään mut... Vois vaan katsella tai vaikka auttaakin sit...uuh..!


    • Pariskunta12

      Uusi yritys tänään myöhään :)

      • Kiinnostunut25

        Oliko mitään...? ;)


    • 03yö

      Entä tänään illalla myöhään, tai levari klo 00:00 >

    • Hmlbim47

      Linkkimastolla imisin tänään vanhempaa kaveria 48bim.

      • Pervo58

        Kiitos hyvät tyhjennys tuli.


    • Suujapeppusex

      Juhannus la ilta ja su päivä ilta annan aukkoni käyttöönne , olen 51 v. bottom mies

    • dude03bi

      Linkkimastolle sporttista hyvinvarustettua seuraa samanlaiselle lauantaina tai sunnuntaina? Sovitaan aika.. laita email tai kik.

    • Kaksviis

      Linkkimastolla nyt 25v btm odottelee imettävää ;)

    • Junni

      Tänään ketään touhuaa?

    • ile-arska

      ens maanantai ja tiistai alkuillasta klo 17 eteenpäin lihaksikas pitkä kaveri runkkailee ja imuttelee

    • iimakull

      janakkalan levarin tiedän, mutta missä on linkkimasto

      • Menevät

        130-tieltä


    • Paikalla on todella menoa. Hamerunkkasin ja sain heti seuraa. Kahdet spermat ruutuhameelle, imentää sen läpi. Huimaa!

      • norlyn55

        itse pysähdyin lauantaina päivällä mut ei ollu ketään paikalla.. onhan se siis eka levähdysalue hämeenöinnasta hesan suuntaan?? kiva ois joskus saada runkut joltain hame tai sukkiskaverilta)))


      • Kaurajuntta
        norlyn55 kirjoitti:

        itse pysähdyin lauantaina päivällä mut ei ollu ketään paikalla.. onhan se siis eka levähdysalue hämeenöinnasta hesan suuntaan?? kiva ois joskus saada runkut joltain hame tai sukkiskaverilta)))

        On se ensimmäinen!tien toisel puolelkin on mutta Hml lähtevä on aktiivisempi puoli


    • Hokihemmo87

      Tänään ketään levarilla? ;) äijät hei c'mon ja naisetkin. Luulis olevan kuhinaa, kun loma-ja panokausi parhaimmillaan...

    • lonelyman_

      Onko joku toinenkin saitti missä sovitaan tapaamisia levarille tai keskustellaan mestasta... Tää niin hiljanen ... ?

    • ABCti

      Mihin aikaan levarille kannattaa mennä?

    • bibtm45

      Huomenna lähdelammintielle tai motarin levarille paksukyrpästä ukm?? 45v ukm/btm antais pientä posliiniperää ja suuta.

    • Aleile

      Sunnuntaina levarille iltapäivällä. Lihaksikas 38 v ukkomies oottelee seuraa.

    • tänäiltana ketään? kaikki käy

    • Nytsaa

      Nyt ois tarjolla 35v kaveri levarilla stayupit tyttöystävän pikkarit ja minihame päällä miehet naiset tulkaa viettään rietas hetki komeen lihaksikkaan kaverin kans , oon täällä 01,30 asti. En feikki

    • Mies30_

      Oletko koska menossa uudestaan? M30

    • 19v

      Onko tähän aikaan vuodesta kukaan paikalla muna kädessä?

      • lkjjjjj

        onhan sitä, kik varaposti100


      • 19v

        Ei löydy kikistä em nim.merk


    • bi-streitti

      lauantaina iltapäivällä paikalla, onko muita

      • Bi48imuri

        Moi, millainen kaveri? Imetätkö?


    • Onko tänään ketään tulos?

    • Naksuttajaw

      Jos joku kaipaa pikkuhousuille spermaa niin kik naksuttaja100 saa mällääjän paikalle.

    • Samil11

      Onko näin myöhään syksyllä ketään? Mä tulossa wet leggingseissä, stringeissä ja rintsikat päällä lähipäivinä.

    • hmlbi28

      Löytyiskö joskus runkkuseuraa? Koska?

    • Perjantairunkut

      Kuulin et HML:n Goodmannin esiintymisaukiolla liukuportaiden luona kokoontuu iltaisin alkaen n. klo 18.00 gay porukkaa. On lyhyt matka wc tiloihin, kuulemma. Onko totta. ????? Saisko wc tiloissa kunnon runkut?

    • Innostunutmies

      Levarin miehet, Perjantaina oli Goodmannin wc tiloissa toimintaa, tulkaa kaikki mukaan taas lauantaina klo 16,00 alkaen. Odotan runsasta osanottoa, sana kiert.

    • 21v

      Mistä näillä levareilla toimitaan? Uteliaisuuttani tahtoisin käydä tyhjentämässä.

    • 44vbi

      Kimppa tänään illalla kello 22.00 metsässä janakkalan levarilla. 44v bi/bear btm sidottuna metsässä, kaikki saa panna, jaan hyvää mieltä ja tyydytystä kaikille :)

    • Laita viestiä niin sovitaan sessio 0400761179

    • sonni500

      Oisko tänä yönä kovaa kyrpää tarjolla joko levarilla taikka mastolla? kova hinku päästä rassaan puutavasten tuntuu hyvältä!

    • Chevyvan49

      Perjantaina noin 22.40 siellä t 49v ukm. Ps. Muita kimpalle..?

      • lempeänalle69

        minä tulen perjantaina, löydät minut metsästä sidottuna. Kaikki jotka tulevat saavat erittäin tiukkaa persereikää ja saa rynkyttää niin paljon kun haluaa.


    • Kiimainenukko

      Miten etsin ton maston ?? Onko levarilla vai?

    • Innostunut

      Kertokaa joku mullekin ton maston sijainti

    • Cuckold

      Cuckold pariskunta olisi kiinnostunut tulemaan mastolle kunhan tietäisi sijainnin

      • Kyllähän sen maston paikan kerron... [email protected]
        Voin osallistua myös tähän hauskuuteen...


    • Anonyymi

      Onko tänään naista levarilla, kyselee 40 v halukas komea mies

    • Anonyymi

      tuskin tähän aikaan

      • Anonyymi

        Onko yleensäkään ikinä naisia? Epäilen..


      • Anonyymi

        Ei ole koskaan naisia ja olisivat muutenkin vaan tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koskaan naisia ja olisivat muutenkin vaan tiellä.

        Ei pidä paikkaansa!Naiset tervetulleita!


    • Anonyymi

      Levarille huomenna pe kello 9 aamulla.?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt ketään runkuille? Kik kjlti

    • Anonyymi

      55v ukm jolla vaimon pikkuhousuja, stay-up sukat sukkanauhoilla varmistettuna ja näköä antavina. Niukka ja tiukkaa vaimon wetlook minihame. Nautin eniten runkkailusta ja minihameen alta hyväilystä...ehkä myös suulla jos molempia kiinnostaa. Saat laueta 15 denierin kiiltäville nailonsukille tai runkata vaimon pikkuhousuihin ...punasia ja mustia satiini tai pitsistringit. Tehdään se aidan takana ...tai autokin ihan ok...vaki runkkukaveri kiinnostaa niin että voin aina tulla vaimon asuissa. Mulla omat korkkari saappaat varret yli polven niukka minihame ja liukkaat nailonit...voin kävellä ensin näytillä..

      Myös Riihimäellä ajelen asuissa...olisipa sielläkin paikka ja miehiä jotka kiihottuvat kun mulla naisen asuja....

      • Anonyymi

        Minäkin pidän naisten asuista päälläni, voisimme yhdessä nauttia toisistamme ja kaivautua hameen alle, Riihimäellä olen minäkin ajellut monet kerrat naisena, nauttinut omasta naiseudestani vaikka olenkin jo mummoikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin pidän naisten asuista päälläni, voisimme yhdessä nauttia toisistamme ja kaivautua hameen alle, Riihimäellä olen minäkin ajellut monet kerrat naisena, nauttinut omasta naiseudestani vaikka olenkin jo mummoikäinen?

        Moi olen kiinnostunut imen ja hieron sua.


      • Anonyymi

        Täällä Jyvinkään reunoilla ja riksussa usein iltaisin ajen päällä nahkatakki ja niukka wetlook minihame....alla punaset pitsipikkarit,punaset sukkanauhat,ja 20denierin Lycra satin stayup sukat....kyllä ovat liukkaat ja kiiltävät. Joskus Atomin ja Merkoksen parkissa nojailen autoon ja siirryn autoon kun joku lähestyy. Se pitkätukkanen mies joka kävelee paikalle on hyvä käsistään..nuolee sukkia ja pikkarien päältä kauan että meinaa siinä jo tulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Jyvinkään reunoilla ja riksussa usein iltaisin ajen päällä nahkatakki ja niukka wetlook minihame....alla punaset pitsipikkarit,punaset sukkanauhat,ja 20denierin Lycra satin stayup sukat....kyllä ovat liukkaat ja kiiltävät. Joskus Atomin ja Merkoksen parkissa nojailen autoon ja siirryn autoon kun joku lähestyy. Se pitkätukkanen mies joka kävelee paikalle on hyvä käsistään..nuolee sukkia ja pikkarien päältä kauan että meinaa siinä jo tulla!

        Vieläkö ajelet? Mistäs sitä löytää? 😊


      • Anonyymi

        Kuullostaa kiihottavalta!Voisin itsekkin pukeutua.Rmk-Hml ok.


    • Anonyymi

      Torstaille 29.8 ketään linkkimastolle klo16?
      30 v vers biukm etsii 20-40 v posliiniseuraa. Panot ja imut kumipakolla. Myös sissyt tervetulleita paikalle saamaan munaa.

    • Anonyymi

      Linkkimastolle tänään vanhempaa esittelemään ja runkkailemaan? 52v bi kaveri kyselee.

      • Anonyymi

        Monelta menossa? Itse juuri ajelen sinnepäin.


    • Anonyymi

      Kuinkas huomenna olis porukkaa liikkeellä? Esim puolen päivän maissa?

      • Anonyymi

        Voisin tulla. Halutko että imen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin tulla. Halutko että imen?

        Okei! Vois vaikka puolin ja toisin


    • Anonyymi

      Mastolle seuraa loppuviikosta, viimeksi kun kävin ei näkynyt ketään. Jätin sinne stay up sukkieni paketin.

      Hoikka söpö 'tyttö' kaipailis vanhempaa seuraa.

      • Anonyymi

        Moi.Kiinnostaisi-Olen ekaa kertaa......terve luotettava -50v ukm.Päiväaikaan tai illan hämärtyessä ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.Kiinnostaisi-Olen ekaa kertaa......terve luotettava -50v ukm.Päiväaikaan tai illan hämärtyessä ok.

        Mennäänkö heti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.Kiinnostaisi-Olen ekaa kertaa......terve luotettava -50v ukm.Päiväaikaan tai illan hämärtyessä ok.

        Moih.

        Kävisikö torstaina kello 20.00

        -Söpö 'tyttö'


    • Anonyymi

      Ketään nyt levarilla?

    • Anonyymi

      oota ,, mommo tuleeee

    • Imen kumella ja voin antaa persettäkin.

      • Anonyymi

        koska olet siellä kumetin kanssa?


    • Anonyymi

      Onko tupla levarilla oikeesti toimintaa?

    • Anonyymi

      Onko tupla levarilla oikeesti toimintaa?

    • Anonyymi

      Onko tupla levarilla oikeesti toimintaa?

    • Anonyymi

      Hei, olisiko joku valmis huomenna klo 17:00 antamaan anaalia tai suihin?

    • Anonyymi

      onko edelleen levari suosittu t 18 v nainen

      • Anonyymi

        Oletko tulossa? Oikeasti nainen?


    • Anonyymi

      Onkosie vie toimintaa

      • Anonyymi

        kyllä mä voin tulla toimimaan ;)


    • Anonyymi

      Onko porukkaa tänään

    • Anonyymi

      Kuinka usein porukkaa levarilla on? Tai minä päivinä varmiten

      • Anonyymi

        Hämeenlinnasta moottoritietä Hesaan päin eka levähdys alue, aina porukkaa tarjolla päivisin sekä iltaisin. Paripäivää sitten pysähdyin menin metsään otin kaluni käteen, saman tien tuli kaveri kysyy etsinkö jotain. Annoin vinkin kyllä siirryimme syvemmälle metsään yhden kaatuneen runkon päälle istuin. Kaveri polvillaan suulla nai kaluani, tulin hetkessä suuhun kaveri nieli kaiken ja lopuksi nuoli kalun puhtaaks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnasta moottoritietä Hesaan päin eka levähdys alue, aina porukkaa tarjolla päivisin sekä iltaisin. Paripäivää sitten pysähdyin menin metsään otin kaluni käteen, saman tien tuli kaveri kysyy etsinkö jotain. Annoin vinkin kyllä siirryimme syvemmälle metsään yhden kaatuneen runkon päälle istuin. Kaveri polvillaan suulla nai kaluani, tulin hetkessä suuhun kaveri nieli kaiken ja lopuksi nuoli kalun puhtaaks.

        Oikein kiva...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnasta moottoritietä Hesaan päin eka levähdys alue, aina porukkaa tarjolla päivisin sekä iltaisin. Paripäivää sitten pysähdyin menin metsään otin kaluni käteen, saman tien tuli kaveri kysyy etsinkö jotain. Annoin vinkin kyllä siirryimme syvemmälle metsään yhden kaatuneen runkon päälle istuin. Kaveri polvillaan suulla nai kaluani, tulin hetkessä suuhun kaveri nieli kaiken ja lopuksi nuoli kalun puhtaaks.

        Ole yhteyksissä

        [email protected]


    • Anonyymi

      Nyt tulevana maanantaina 12.7 siinä 19 aikoihin ollaan xl kokoisen vaimon kanssa liikenteessä Janakkalan levari lla. Vaimo odottaa innoissaan että saa imeä kulleja mun katsellessa.
      Vieläkö siellä porukkaa pyörii?

      • Anonyymi

        Lainaisiko joku vaimoaan hetkeksi?Ottaisin takaapäin tai saisi ottaa suuhun.Olen terve luotettava 50 mies Rmk-Hml.Kiitos.


    • Anonyymi

      Varmasti on kulleja tarjolla. Löytyispä vaan sinne nuoria naisia kulleja imemään.

    • Anonyymi

      Onkohan huomenna aamulla ketään?

    • Anonyymi

      Huomenna aamulla 8:00 aikaan??

    • Anonyymi

      Annan paljaalla ja imen paljasta

    • Anonyymi

      Tänään levarille joku imuttamaan nahkahuilua? 36v kalju mies kuulokkeet päässä. Johdatan sinut metsään kaatuneen kelon luo jossa voimme nauttia toistemme kyrvistä. Imutan myös itse ja voin ottaa myös suonikasta kostajaa ryppyreikään. n. klo 18

      • Anonyymi

        Maanantaina Lahdessa työ reissulla. Haluisko joku terve kaveri imeä siistiä kalua autossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina Lahdessa työ reissulla. Haluisko joku terve kaveri imeä siistiä kalua autossa.

        Minä. [email protected] tai kik Roopemies65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina Lahdessa työ reissulla. Haluisko joku terve kaveri imeä siistiä kalua autossa.

        Ole yhteyksissä

        [email protected]


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole yhteyksissä

        [email protected]

        Huomenissa taasen Lahdessa. Sovitaan missä tavataan ja mihin aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole yhteyksissä

        [email protected]

        Vääksyssä myös kunnon imettävää luottamus 100%


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina Lahdessa työ reissulla. Haluisko joku terve kaveri imeä siistiä kalua autossa.

        Ole yhteyksissä

        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole yhteyksissä

        [email protected]

        Uskallatko laittaa puh. Numeron. Parituntia olis aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä. [email protected] tai kik Roopemies65

        Hei Roope. Lahden Ohita noin 19.30 tavattaisko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina Lahdessa työ reissulla. Haluisko joku terve kaveri imeä siistiä kalua autossa.

        Oletko Hämeenlinnan alueella?

        Siisti 50v 175cm 73kg 17cm
        Otan, annan, imen ja imetän...


    • Anonyymi

      Hiiljasta

    • Olisko nyt viikonloppuna ketään vanha vatsakasta yli 67 vuotiasta ukkoa tulossa imettää 40 vuotiasta kundia Lähdelammen P1 levarille , imen loppuun asti ja voisit vaikka kusta mulle suuhun. 3-5.9.2021
      laita viestiä: [email protected]

      Voin tulla vaikka käymään muualle!

    • Anonyymi

      Olemme 45 pariskunta ja muutaman kerran ohiajaessamme kesäisin poikenneet pissatauolle janakkalan levarille. Toisella kerralla, kun vaimo jo tiesi mitä siellä saattaa nähdä ja tapahtua, oli tarkoituksella säästänyt pissahätää jo pitkän matkan. Levarilla ulos autosta ja metsään sopivan kauaksi, vaimolla lyhyt farkkuhame päällä, rullasi sen vyötärölle ja pikkuhousut pois. Kyykistyi ja antoi suihkuta. Jo oli kaksi miestä ehtinyt lähelle katselemaan, toinen itsekin pissasi ja toinen runkkasi. Vaimo ilkikurisesti levitteli käsillään alapäätä siten että pimppa ja suhiku näkyvät kunnolla. Itsekin pissasin vieressä ja sit aloin kanssa runkkaamaan. Toiselta mieheltä lensi spermat pitkässä kaaressa kanervikolle, toisella vielä seisoi kovana. Minäkin laukaisin vaimon ja miesten katsellessa, Vaimolta tuli tosi kauan suihkuavaa pissaa, lopulta nousi ylös ja pyyhki nenäliinalla pillunsa miesten edessä, n. 3 m päässä olivat katselleet. Kun pääsimme autoon takasini koitin vaimon haaroväliä joka oli aivan märkä, oli kuulemma ollut kiihottavaa. Muutamilla muillakin levareilla olemme poikenneet, mutta tuo oli kiimaisin kokemus. Itse käyn myös ohiajaessani joksu runkkaamassa muitten nähden ko levarilla, kiihottavaa sekin.

    • Anonyymi

      Huomenissa Lahdessa imetän iltapäivällä.
      Olen terve ja rokotukset kunnossa. Ukm 56

    • Anonyymi

      Olisko tällä viikolla aamu-päivä aikaan ketään ottajaa/antajaa liikkeessä😊
      M22

      • Anonyymi

        Missä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet?

        Kiimasena liikenteessä juur kävin levarilla ei ketään ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiimasena liikenteessä juur kävin levarilla ei ketään ollut

        Oisin klo. 15 vaikka turengin rampin auto parkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisin klo. 15 vaikka turengin rampin auto parkissa.

        Mites huomema vaikka 10 aikoihin tänään muuta. Mikä ikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites huomema vaikka 10 aikoihin tänään muuta. Mikä ikä

        Huomenna klo. 17 kävis.M 58


    • Anonyymi

      Jokos täällä on”kesä”alkanu???

    • Anonyymi

      Missä se kuuluisa linkkimasto on

    • Anonyymi

      Huomena aamu pv naisia levarilla?

      • Anonyymi

        Äijiä pilvin pimein ei naisia mut upeita kyrpiä liiankin paljon.


    • Anonyymi

      Huomenna 15.5 aamupv ketään antamassa? Mieluusti isoa mutta kaikki käy

      • Anonyymi

        Ottaisin poskeen ja saisi kokeilla ryppyreikääkin


      • Anonyymi

        Onko sulla harmaa paketti auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla harmaa paketti auto?

        Useita harmaita käy parkissa.
        Viimeksi tyylikäs mies farkut jalassa, vaidoin muutaman katseen olisin halunnut riisuu farkut, kattoo mitä sieltä löytisi. M 68


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useita harmaita käy parkissa.
        Viimeksi tyylikäs mies farkut jalassa, vaidoin muutaman katseen olisin halunnut riisuu farkut, kattoo mitä sieltä löytisi. M 68

        Harmi jäi katse asteelle..


    • Anonyymi

      Missä turun runkku paikat olis kova kiima kulliin löytyskö tänään jossain keskustaa

    • Anonyymi

      Onko muita suosittuja paikkoja kuin nämä levarit?

      • Anonyymi

        Uskoisin ympäri Suomea levareita missä vieressä metsikkö jossa porukka tapaa.


    • Anonyymi

      Huomenna aamupv tai ke aamupv olisko isoa munaa tarjolla kokemattomalle🤭
      M22

      • Anonyymi

        Forssassa tai lähistöllä keskiviikkona siisti kulli tarjolla imijälle. Ukm


    • Anonyymi

      Oisko tänään klo 22 jotain imijää/imettävää vääksyssä? Voitaisiin kyllä jotain muutakin harrastaa halutessa.

    • Anonyymi

      Hämeenlinnasta Hesaanpäin eka levari pysähdyin eilen. Yllätyin aidan toinen puoli kaadettu suurin osa tukki puustoa pois. Vasen puoli vielä hakkaamatta jossa imuttelu ja yhdyntä onnistaa. Porukkaa oli edelleen sain itsekkin hyvän suu hoidon vanhemmalta herralta. T. M 34

      • Anonyymi

        Varma saanti paikka kyseinen levähdys paikka. Ukm 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma saanti paikka kyseinen levähdys paikka. Ukm 60

        Kaikki jotka suuntaa metsään syvämmälle etsii seksi seuraa.


    • Anonyymi

      Haluaisko joku 15v.n 18cm munaa mieluiten muija huomenna 17.30linkkimastolla

    • Anonyymi

      Oisko vääksyssä ketään tänää kesäloman kunniaksi pantaisi rannan pukukopissa.

      • Anonyymi

        Huomenna imu seuraa Orimattila tai Lahti alueella. Ukm 60


    • Anonyymi

      Haluaako joku apinarokon?
      Saa sitten töistä saukkua heti 2 viikkoa.

    • Anonyymi

      Nyt levarille joku? Tekee mieli imeä

      • Anonyymi

        Tuu riksun abc lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu riksun abc lle.

        Missä sielä uskaltaa harrastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sielä uskaltaa harrastaa

        Ajat lumenkaato paikalle, ohi abcen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajat lumenkaato paikalle, ohi abcen.

        Minkä ikäne oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäne oot?

        56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäne oot?

        Entä sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sä?

        20v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20v

        Hyvä ikä..ootko mistä päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ikä..ootko mistä päin

        Täs hml


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ikä..ootko mistä päin

        Tästä hml


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä hml

        Maanantaina voin ajella sinnekkin. Siisti kalu noin 19..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina voin ajella sinnekkin. Siisti kalu noin 19..

        Oon itseasiassa nyy tääl riksun suunnala🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon itseasiassa nyy tääl riksun suunnala🙈

        Mis suunnilleen..🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon itseasiassa nyy tääl riksun suunnala🙈

        Ehkä täälä absin takana. Kuinka pitkä matka dulla tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä täälä absin takana. Kuinka pitkä matka dulla tänne

        Vai olisko vielä rauhallisempaa paikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olisko vielä rauhallisempaa paikkaa

        Vähän matkaa vanhaatietä hml suuntaan löytyy.. rauhas voi nauttii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän matkaa vanhaatietä hml suuntaan löytyy.. rauhas voi nauttii.

        Päätä sä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätä sä

        Mä nyt täs absil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätä sä

        Minkälainen auto sulla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nyt täs absil

        Kulli kovana odottelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen auto sulla..

        Toi pentu vedättää sua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen auto sulla..

        Tu suoraa tänne taakke ni löytyy helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tu suoraa tänne taakke ni löytyy helposti

        ? Eikö? Lähden vetään sitte en mä yäälä turhaan jaksa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ? Eikö? Lähden vetään sitte en mä yäälä turhaan jaksa olla

        Ei väkisi lähin pois ku ei näkyny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi pentu vedättää sua!

        Weikki juttu ei poikanen ollu siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tu suoraa tänne taakke ni löytyy helposti

        20.11 klo9.00janakkalan levarilla hesaan päin kyrpä imettävänä eli vuonna2023


    • Anonyymi

      Tänään iltasella turengin kohdilla ketään ketä vois imeä?

    • Anonyymi

      Linkkimastolle tänään 22-23 välisenä aikana? Antamaan isoa

      • Anonyymi

        Huomenna saisit imeä! Tiedän aika taulun aamulla. Voin ilmoittaa sulle jos olet kiinnostunut. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna saisit imeä! Tiedän aika taulun aamulla. Voin ilmoittaa sulle jos olet kiinnostunut. M 60

        Haluaisin runkata ja imeä tervettä u-miestä viikon tai parin sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin runkata ja imeä tervettä u-miestä viikon tai parin sisällä.

        No katsotaan saadaanko aikataulut kohdalleen.Mistä olet?


    • Anonyymi

      Olisko tänään aamupv ketään btm liikenteessä? Voisit imeäkkin

      • Anonyymi

        Tuu Riksuun! Sovitaan missä tavataan.


    • Anonyymi

      Onko kukaan paikalla alkuillasta? Saisit imee.

    • Anonyymi

      Tänään illalla paikalla ketään? Kyselee 31v bim.

    • Anonyymi

      Ntt voisi joku auttaa tyhjäämään paineet

      • Anonyymi

        Imisin mielellään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Turwnkin.levarilla onko mitään misten välistä tiedossa torstai-lauantai välillä. Tyttöilijä haluaisi suuhun ja peppuun. Haluan myös imeä ja vaikka myös sinun peppuun työntyä.

    • Anonyymi

      U­­­u­­­si sek­­­si­te­­att­eri ava­­­ut­­­uu S­uo­­me­en! Kutsumme ka­­ikk­i. Ilmoit­­­tautu­min­en ry­­­hm­­ääm­­­me tä­­­ä­­ll­­ä - http://2533444.com/G/3mOKA

    • Anonyymi

      Ketään painimisesta kiinnostunutta,nautin painia itseäni vahvemman kanssa.

    • Anonyymi

      😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
      HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!

    • Anonyymi

      😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
      HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!

    • Anonyymi

      😁😂😀🤣😃😄😅😆😋😎😎 Mutta olet silti aito ja pysyvä homo joka on kaapissa!
      HOMO ei halua olla homo... jo on aikoihin eletty!

    • Anonyymi

      Runkku ja hyväily seuraa huomenna Janakkalan levarille iltapäivällä t.mies farkuissa ja valkoisissa alushousuissa.

      • Anonyymi

        Maanantaina onnistais. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina onnistais. M 60

        Maanantaina töihin loma loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina töihin loma loppuu.

        Miten iltasella? M 60


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Levarilta kaadettu paljon puita onko porukka siirtynyt kauemmaksi.

    • Anonyymi

      Tänään noin klo 20 imuria paikalla? Ei puheita/turhaa kyräilyä. Tulen paikalle ja vedän housut alas toivoen imijää loppuunasti.
      Terv. Turisti 26v 185/70- 21cm suonikas isolla terskalla..Olen paikalla 20-21

      • Anonyymi

        Mistä tunnistan.. Imuri 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tunnistan.. Imuri 63v

        Olen jo lähdössä tältä päivää levarilta pois,huomenissa tulen piipahtamaan,minut tunnistaa sinisistä farkuista,joiden alla on valkoiset alushousut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo lähdössä tältä päivää levarilta pois,huomenissa tulen piipahtamaan,minut tunnistaa sinisistä farkuista,joiden alla on valkoiset alushousut.

        Laitan viestii aamulla sovitaan mihin aikaan tavattais. Tykkään imee loppuun asti myös nielen kaiken. Imuri 63


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tunnistan.. Imuri 63v

        Tarkoititko minua? Mustat adidas verskat. Valkoinen paita. Seison auton vieressä kunnes joku tulee paikalle niin siirryn ( metsikköön) Vedän housut alas ja toivon että imet loppuun asti. Ei puheita. Kauempaa kyyräämistä. Tule ja ime loppuun ja molemmat poistumme eri teille. Viikon lastit tiedossa suuhun.
        Terv. Turisti. Olen paikalla klo 20. Tunnin odotan jos imuri tulisi helpottamaan paineet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoititko minua? Mustat adidas verskat. Valkoinen paita. Seison auton vieressä kunnes joku tulee paikalle niin siirryn ( metsikköön) Vedän housut alas ja toivon että imet loppuun asti. Ei puheita. Kauempaa kyyräämistä. Tule ja ime loppuun ja molemmat poistumme eri teille. Viikon lastit tiedossa suuhun.
        Terv. Turisti. Olen paikalla klo 20. Tunnin odotan jos imuri tulisi helpottamaan paineet

        Terveys tietty molemmilla kunnossa. Toivon saan imeä rauhassa vaikka joku tulisi katselee sivusta. Upeeta tulee kunnolla spermaa kun laukeet toivon pidät päästäni kiinni ja nussit syvälle kurkkuuni. Ter. Imuri 63


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveys tietty molemmilla kunnossa. Toivon saan imeä rauhassa vaikka joku tulisi katselee sivusta. Upeeta tulee kunnolla spermaa kun laukeet toivon pidät päästäni kiinni ja nussit syvälle kurkkuuni. Ter. Imuri 63

        Aina siellä metsässä joku muukin runkulla. Tosiaan ei kannata välittää vaan nauttii ja hoitaa kaverin tyhjäksi. M 36


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina siellä metsässä joku muukin runkulla. Tosiaan ei kannata välittää vaan nauttii ja hoitaa kaverin tyhjäksi. M 36

        Mua ei haittaa voin imeä toisen heti perään kun kaverin saan tyhjennettyä kunnolla ja nuoltua kullin puhtaaksi. Imuri 63


      • Anonyymi

        Milloin tuut seuraavan kerran? Ehkä tiistaina 16.8. alkuillasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tuut seuraavan kerran? Ehkä tiistaina 16.8. alkuillasta?

        Voin tulla! Mennään metsään syvemmälle saan rauhassa tyhjentää paineet pois. Aina sinne joku eksyy katselee ei anneta häiritä. Imuri 63


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tulla! Mennään metsään syvemmälle saan rauhassa tyhjentää paineet pois. Aina sinne joku eksyy katselee ei anneta häiritä. Imuri 63

        Saako ennen laukeemista naida suutasi täysillä. M 33


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako ennen laukeemista naida suutasi täysillä. M 33

        Tykkään kun naidaan syvälle kurkkuun, sperman purkautuessa kalu tiukasti kurkussani. Imuri 63


      • Anonyymi

        Milloin Turisti tuut seuraavan kerran? Ehkä tiistaina 16.8. alkuillasta?
        -40v imuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Turisti tuut seuraavan kerran? Ehkä tiistaina 16.8. alkuillasta?
        -40v imuri

        Huomenna puolenpäivän aikaan imisin Nurmijärven maisemissa. M 55v


    • Anonyymi

      Missä imuri? Seison tässä auton edessä odottaen. Alkaa penisrengas kiristämään kun kauhea kiima päällä. Tulkaa nyt joku imemään varmasti isoa. Spermaa tulee taatusti paljon. Viikon satsi odottaa suuta.
      Terv. Turisti Mustat adidad verskat pullottaa härskisti.

      • Anonyymi

        Käsitin et huomenna klo. 20.00
        Sory oisin voinut ajella, mulla matkaa 60 km. Voihan nenä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitin et huomenna klo. 20.00
        Sory oisin voinut ajella, mulla matkaa 60 km. Voihan nenä..

        Täällä ei ole ketään. Tai on mutta ei imureita. Piti alunperin lähteä klo 21 pois. Olen täällä klo 22 asti jos joku tulisi ottamaan kunnon lastit suuhun.
        Terv. Turisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei ole ketään. Tai on mutta ei imureita. Piti alunperin lähteä klo 21 pois. Olen täällä klo 22 asti jos joku tulisi ottamaan kunnon lastit suuhun.
        Terv. Turisti

        Huomenna kesviikkona imettäsin kookasta kyrpääni joko Hämeenlinnassa tai iittalassa. Ukm 57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna kesviikkona imettäsin kookasta kyrpääni joko Hämeenlinnassa tai iittalassa. Ukm 57

        Käytkö Turussa? Imisin kookasta mielellään. M 59v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna kesviikkona imettäsin kookasta kyrpääni joko Hämeenlinnassa tai iittalassa. Ukm 57

        Juuuri nyt Hämeenlinnassa motarin rampilla, ottaisin suuhun myös naida voit suutani. Kuka haluis voin odottaa tunnin. Ukm 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuuri nyt Hämeenlinnassa motarin rampilla, ottaisin suuhun myös naida voit suutani. Kuka haluis voin odottaa tunnin. Ukm 60

        Huomenna perjantaina Forssan läheisyydessä imisin loppuun saakka terveeltä mieheltä. M 63


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna perjantaina Forssan läheisyydessä imisin loppuun saakka terveeltä mieheltä. M 63

        Forssan runkailijat herätys! Tänään imetän tai imen. M 63


    • Anonyymi

      U­u­­­si sek­­­siteatt­­­eri ava­­utuu S­uo­me­­­en! Kutsu­­mme kaikk­i. Ilmoit­tautu­minen ry­hm­­ä­­äm­me tä­ä­­­ll­­­ä - http://3411222.com/G/P0fH

    • Anonyymi

      Ka­­ikki mi­­es­­ten ha­usku­­udet Suo­­­messa löyt­yvät m­­iesten luet­telo­­sta 👉 http://4087555.com/G/vQ6c 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Keskiviikkona 10.8 Hml motarin levähdys alueella tavattiin muistatko? Kerkesin hetken ottaa sulta suihin, kunnes meidät yllätettiin. Sanoit ei haittaa samalla asialla kaikki metsässä, itse menin lukkoon. Voitais ottaa uusiksi jos luet viestejä täällä. Ukm 56v

      • Anonyymi

        Tänään levarilla klo. 17 suuhoitoa annan loppuun asti. T. Imuri 63v


      • Anonyymi

        Turhaan keskeytit moni haluu runkkailla samalla kun katselee.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alkkari runkkareita liikkeellä vkl? kiimaista kun sperma kastelee alushousujen etumuksen.

    • Anonyymi

      26.8.noin klo 14 ukm haluaisi ottaa suihin,tavataanko?

      • Anonyymi

        Tavataan vain..t. ukm 56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavataan vain..t. ukm 56

        Aikani kuljeskelin ja odotin.Vain vanha hattupäinen ukko metsässä joten poistuin.Ma-Ti halukasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikani kuljeskelin ja odotin.Vain vanha hattupäinen ukko metsässä joten poistuin.Ma-Ti halukasta?

        Sama kaveri mitä säikädin juuri olin ottanut kullin suuhuni, kerkesin imee muutaman minuutin.


      • Anonyymi

        Tule Riksuun klo 17 maissa saat imee 19cm siistiä. M 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule Riksuun klo 17 maissa saat imee 19cm siistiä. M 55

        Voin imeä myös yksipuolisesti loppuun saakka. Huom. Jotka haluaa perjantai tyhjennyksen.. Riutan metsikössä rinteessä hoidan paineet pois. M 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikani kuljeskelin ja odotin.Vain vanha hattupäinen ukko metsässä joten poistuin.Ma-Ti halukasta?

        Se hattupäinen ukko on eläkkeellä oleva lehtori ,oli mullakin opettajana aikoinaan ,tiesin jo kouluvuosina että siltä sais munaa,mutta vasta levarin metsässä annoin sille persettä oli kiivottavaa kun entinen maikka pani ,sillä on aivan hyvän kokonen kulli.


    • Anonyymi

      Onko tänää ketään paikalla?

    • Anonyymi

      Ketään hml.suunnalta jota kiinnostaisi/kiihoittaisi painiminen,itse pidän painiskelusta en tosin ole mikään painia.

      • Anonyymi

        Kiinnostais! M 56


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä suurin piirtein samaa ikää,olisi hienoa päästä toteutetaan paini sessiota,olen Hämeenlinnasta.

      • Anonyymi

        Itse olen Hyvinkäällä.
        Esim. Maanantai näillä näkymin onnistais. Hyvää viikonloppua sinulle. M 56v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse ensiviikolla valitettavasti iltavuorossa.hyvää viikonloppua myös sinulle.

      • Anonyymi

        Maanantaina onnistuis aamupäivällä. M. 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina onnistuis aamupäivällä. M. 56v

        Olisikohan kuulolla mies Hämeenlinnassa joka etsi seksi trehvit sivustolla varatulta mieheltä, vaimon pikkareita spermattavaksi. Haluisin tuoda pikkarit. Ukm 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan kuulolla mies Hämeenlinnassa joka etsi seksi trehvit sivustolla varatulta mieheltä, vaimon pikkareita spermattavaksi. Haluisin tuoda pikkarit. Ukm 55v

        En ole kyselemäsi henkilö,Hämeenlinnasta tosi itsekin,kiihoittava ajatus tuo spermaaminen pikkuhousuille,naisten pöksyt kiihoittaa kovasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyselemäsi henkilö,Hämeenlinnasta tosi itsekin,kiihoittava ajatus tuo spermaaminen pikkuhousuille,naisten pöksyt kiihoittaa kovasti

        Itseä kiihottaa kun sperman imeyttää haarakiilan sisään ja vaimo pukee pikkarit jalkaansa. Ukm 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyselemäsi henkilö,Hämeenlinnasta tosi itsekin,kiihoittava ajatus tuo spermaaminen pikkuhousuille,naisten pöksyt kiihoittaa kovasti

        Huomenissa iltapäivällä voisin tuoda pikkarit spermattavaksi jos sopii. Ukm 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenissa iltapäivällä voisin tuoda pikkarit spermattavaksi jos sopii. Ukm 55v

        Olen iltavuorossa tämän viikon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iltavuorossa tämän viikon.

        Monelta menet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelta menet..

        12.30 lähden,alkuviikko aina kiireisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12.30 lähden,alkuviikko aina kiireisempi.

        Perjantaina olisin klo. 12.30- 13.00 paikalla. Ukm 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina olisin klo. 12.30- 13.00 paikalla. Ukm 55v

        Yritän kovasti järjestää,miten haluaisit tuon toteutettavan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän kovasti järjestää,miten haluaisit tuon toteutettavan?

        Kiva kuulla!
        Tietenkin jos haluat yksin autossa tyydyttää et laukeet pikkareihin ihan ok, saat mukaan vaimon kuvan pikkarit ja rintsikat päällä.
        Toinen vaihto ehto runkkaan ja imen kaluasi voit fantasioida vaimon kuvalla samaan aikaan.
        Sopii molemmat. Ukm 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla!
        Tietenkin jos haluat yksin autossa tyydyttää et laukeet pikkareihin ihan ok, saat mukaan vaimon kuvan pikkarit ja rintsikat päällä.
        Toinen vaihto ehto runkkaan ja imen kaluasi voit fantasioida vaimon kuvalla samaan aikaan.
        Sopii molemmat. Ukm 55v

        Kiihoittava ajatus,runkkaaminen onnistuu kyllä,imemisen suhteen olen kokematon ja tuo kuva on tosi mahtava homma,yritän järjestää kyllä tapaamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihoittava ajatus,runkkaaminen onnistuu kyllä,imemisen suhteen olen kokematon ja tuo kuva on tosi mahtava homma,yritän järjestää kyllä tapaamisen.

        Sopii runkaan sua, saat katsella muutamaa kuvaa ja ajatuksissa olla vaimon kanssa. Valisin tohon punaiset ja mustat pitsi alkkarit, haluatko puhtaat vai käytössä olleet joissa tuoksua. Ukm 55


    • Anonyymi

      Ka­­­ikki mi­es­­ten ha­­usku­­­udet Suo­­me­­ssa löyt­­yvät m­iesten luettelosta 👉 http://7290000.com/G/6Msg 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko isoa imettävää liikkeellä? M20

      • Anonyymi

        Oletko levarilla? Mulla 18/5 suunnilleen ja paksu. M 59v


    • Anonyymi

      U­u­­­si sek­­si­­­teatt­­eri ava­­­ut­­­uu Suome­­en! Ku­tsu­mme kaikki. Ilmoit­­­tautu­minen ry­hm­ääm­­me tä­ä­­llä - http://4130555.com/G/X1dC

      • Anonyymi

        Vieläköhän janakkalan levarilla käy ketään,joka tykkää pukeutua naisten pikkuhousuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän janakkalan levarilla käy ketään,joka tykkää pukeutua naisten pikkuhousuihin?

        Käyn viikottain myös naisten pikkarit jalassani. M 53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn viikottain myös naisten pikkarit jalassani. M 53

        Olisi kiihoittavaa nähdä...millaisia pikkuhousuja löytyy? itse olen menossa su.iltapäivällä levarille


    • Anonyymi

      Haluaisko joku lykkiä isolla takaa? M20

    • Anonyymi

      Et­­si se­ksikump­­­pani! Mä­­­är­itä par­ame­­­trit j­­a k­aupu­­­nki 👉 http://4130555.com/G/0yLr 👈

      • Anonyymi

        Imut/runkut u-mieheltä jokin ilta 17 ennen tai jälkeen.Toka kerta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imut/runkut u-mieheltä jokin ilta 17 ennen tai jälkeen.Toka kerta.....

        Huomenna voisin tulla levarille klo. 17 jälkeen. T. Ukm 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna voisin tulla levarille klo. 17 jälkeen. T. Ukm 60v

        Sori ei ollut mahdollista näin nopealla aika-taululla.t.ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori ei ollut mahdollista näin nopealla aika-taululla.t.ukm

        Miten huomenna sun aikataulu? Mulle sopis klo.15 tai klo. 19.30 jälkeen. T. Ukm 60


    • Anonyymi

      Onkos täällä vielä eloa? Huomena voisi joku polkea mun kokematonta reikää m20 kik tuolimies11

    • Anonyymi

      Käykö levarilla ketään näin talvi aikaan,olisi mahtavaa tulla runkatuksi.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä käy mutta enimmäkseen porukat touhuaa autoissa , samoin kun linkkimastollakin ,eilen olin linkkimastolla ja annoin erään miehen naida suuhun (kortsun kanssa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä käy mutta enimmäkseen porukat touhuaa autoissa , samoin kun linkkimastollakin ,eilen olin linkkimastolla ja annoin erään miehen naida suuhun (kortsun kanssa).

        Kävin myös ennen Hämenlinnaa Hesasta päin tiistaina levarilla. Istuskelin ehkä viisi minuuttia kun auto parkeeras eteeni. Runkkasin juuri kun kaveri käveli autoni viereen, jäi katsoo apumihen puolen lasista touhujani. Aukaisin lasin kysyin tuutko mukaan, vastas mielellään. Runkattiin toisiamme jonkun aikaa, kerroin olen imuri jos halut tyhjennän sut. Kaveri säikähti kun kortsuja hänellä ei, sanoin mieluummin imen aitoa. Aivan upee kalu kaverilla sain nauttia 15 minuuttia kunnes hän laukesi suuhuni. Kannatti pysähtyä katsoo jospa saisin munaa suuhuni. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin myös ennen Hämenlinnaa Hesasta päin tiistaina levarilla. Istuskelin ehkä viisi minuuttia kun auto parkeeras eteeni. Runkkasin juuri kun kaveri käveli autoni viereen, jäi katsoo apumihen puolen lasista touhujani. Aukaisin lasin kysyin tuutko mukaan, vastas mielellään. Runkattiin toisiamme jonkun aikaa, kerroin olen imuri jos halut tyhjennän sut. Kaveri säikähti kun kortsuja hänellä ei, sanoin mieluummin imen aitoa. Aivan upee kalu kaverilla sain nauttia 15 minuuttia kunnes hän laukesi suuhuni. Kannatti pysähtyä katsoo jospa saisin munaa suuhuni. M 60v

        Jatkan.. tänään voin ajella klo. 16 jälkeen hml kohti jos imettäjä löytyy. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan.. tänään voin ajella klo. 16 jälkeen hml kohti jos imettäjä löytyy. M 60v

        Löytyiskö täksi illaksi miestä joka antais imeä? M63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan.. tänään voin ajella klo. 16 jälkeen hml kohti jos imettäjä löytyy. M 60v

        Linkkimastolle imettävää?Jokin viikko.Olen 50v ukm ekaa kertaa asialla.Terveys tietenkin ehdoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyiskö täksi illaksi miestä joka antais imeä? M63v

        Oletko missä? Palaveri alkaa juuri kestää pari tuntia. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyiskö täksi illaksi miestä joka antais imeä? M63v

        Monelta olisit levarilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monelta olisit levarilla?

        Useamman päivän-tai viikon ennalta sovittaessa järjestyy.Ei nyt ja heti jne....


    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­­ts­­­umme sinu­­­t kä­­ym­ään u­­­ude­­­ss­­­a cha­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C8v3V5

    • Anonyymi

      Perjantaina aamupäivällä +17 cm sukkiksiksissa!

      • Anonyymi

        Mielellään imisin sulla sukkikset! Perjantai sopii Hml levarilla. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään imisin sulla sukkikset! Perjantai sopii Hml levarilla. M 60v

        Ok👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok👍👍

        Mihin aikaan olisit? Ikäsi kiinnostaa? M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin aikaan olisit? Ikäsi kiinnostaa? M 60v

        Varmaa 11-12 aikoihin!? 50v


      • Anonyymi

        Ke 18.4.14-16 haluaisin imeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ke 18.4.14-16 haluaisin imeä.

        Voin tulla imettää! M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tulla imettää! M 61v

        Ok mistäpäin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok mistäpäin olet.

        Hyvinkäällä oon. M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä oon. M 61v

        okei


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko nuorelle M24 btmille kysyntää levareilla?

      • Anonyymi

        Aika usein lähtisit peppu spermattuna levarilta pois.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänää vois tulla käymään aamupäivällä!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitäiskös su.ajella Janakkalan levarilla piipahtamaan,ei ole tullut käytyä pitkään aikaan. nim.valk.alkkarit.

      • Anonyymi

        Kävin eilen illalla ja kannatti. Kävelin heti metsään otin kaluni käteen, hetken vetelin kun vanhempi mies tuli luokseni. Sanoi upee kyrpä sulla, saanko imeä tässä vai autossa. Muutaman metrin päässä oli iso kivi, istuin kivelle hosut nilkkoihin. Aivan upuu suu ja kyrpäni sai nauttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin eilen illalla ja kannatti. Kävelin heti metsään otin kaluni käteen, hetken vetelin kun vanhempi mies tuli luokseni. Sanoi upee kyrpä sulla, saanko imeä tässä vai autossa. Muutaman metrin päässä oli iso kivi, istuin kivelle hosut nilkkoihin. Aivan upuu suu ja kyrpäni sai nauttia.

        Varma saanti joka kerta. M 55v


    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­ts­um­me sinu­­t kä­­ymään u­­ude­­­ss­­a cha­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U8v2U0

    • Anonyymi

      Ny parola naisia

    • Anonyymi

      Iittala herkkupyllyä löytyykö?

    • Anonyymi

      U­­us­i s­­­ek­si­­­tea­tteri ava­­­utu­­­u Suome­­­en! Kutsu­­mme kai­­­kk­­­i­. Il­­mo­­ittau­tumine­­­n ryhmäämme tä­­­äl­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U6n6L7

    • Anonyymi

      Olisko mahdolista saada tänään kullia jankkalan levarin metsässä ? oon 22 v vaalee btm kundi .

      • Anonyymi

        Reilun puolentunnin päästä tuun levarille. M 57v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilun puolentunnin päästä tuun levarille. M 57v

        Kävinkin linkkimastolla ,siellä olikin ihan hyvä meno ,nyt peppu vaan aika hellänä t btm kundi 22.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävinkin linkkimastolla ,siellä olikin ihan hyvä meno ,nyt peppu vaan aika hellänä t btm kundi 22.

        Voin kuvitella miten hyvää teki! M 57v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko väki siirtynyt levarilta johonkin muualle,nyt muutaman kerran käynyt kummallakin puolella,on ollut melkoisen hiljaista,ennen oli autoja joskus ihan jonoksi asti.

      • Anonyymi

        Kesäloma kuukausi juurl.. kävin muutmapäivä sitten Tampere suuntaan parkissa. Kymmenisen minuuttia odotin tuli auto vähän kauemaksi parkkiin, lähdin kävelee metsään keski ikäinen herra tuli toista polkua perässä. Tuli juttelee aika hiljaista sanoin rauhassa saisi touhuta, kysyi tykkäänkö antaa suihin. Mielellään sanoin jos terve olet, sanoi olen ukkomies varmaan säkin. Vieressä iso kivi tossa hyvä istua tuumas, riisuin sortsit pois kokonaan. Mies ensin veteli kädessä kaluani ja hieroi kassejani sitte imaisi koko kaluni suuhunssa, aloitti naida tosi taitavasti suullaan. Otin hartioista kiini nain vastaan hetkessä spermani purkautui hänen nieluun, ylätyin nieli kaikki myös nuoli kaluni puhtaaksi. Vaihdettiin puh. Numeroita keskenämme. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäloma kuukausi juurl.. kävin muutmapäivä sitten Tampere suuntaan parkissa. Kymmenisen minuuttia odotin tuli auto vähän kauemaksi parkkiin, lähdin kävelee metsään keski ikäinen herra tuli toista polkua perässä. Tuli juttelee aika hiljaista sanoin rauhassa saisi touhuta, kysyi tykkäänkö antaa suihin. Mielellään sanoin jos terve olet, sanoi olen ukkomies varmaan säkin. Vieressä iso kivi tossa hyvä istua tuumas, riisuin sortsit pois kokonaan. Mies ensin veteli kädessä kaluani ja hieroi kassejani sitte imaisi koko kaluni suuhunssa, aloitti naida tosi taitavasti suullaan. Otin hartioista kiini nain vastaan hetkessä spermani purkautui hänen nieluun, ylätyin nieli kaikki myös nuoli kaluni puhtaaksi. Vaihdettiin puh. Numeroita keskenämme. M 60v

        Jos kiinostaa niin voin imeä sua Lähdelammentien linkkimaston juurella ,olen 23 v parisuhteessa oleva kundi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kiinostaa niin voin imeä sua Lähdelammentien linkkimaston juurella ,olen 23 v parisuhteessa oleva kundi.

        Onko suojaisa paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko suojaisa paikka?

        On suojaisa paikka ja rauhallinen ja jos joku tulee niin on samalla asialla liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On suojaisa paikka ja rauhallinen ja jos joku tulee niin on samalla asialla liikkeellä.

        Tervettä ukkomiestä voisin imeä hml-rmk luonnossa arkena alkuiltapäivästä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi kun tuollainen levari olisi hesankin suunnilla.
      Paikka johon voisi ajaa ja katsella ketä tulee paikalle.
      Silloin voisin sinne ajella ja mahdollisesti voisin jonkun antaa ensi kertaa imeä mun munaa.
      M54v.

    • Anonyymi

      Tänään shemalee parkis

    • Anonyymi

      Olisko Jyväskylä/ymp hyvää levaria/parkkia missä miehiä käy talvellakin M65v runkut

    • Anonyymi

      meiti vois tulla tänää imettään. maito kelpais

      • Anonyymi

        Samoin täällä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä..

        Janakkalaan tulisin jos imettävä löytyis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janakkalaan tulisin jos imettävä löytyis..

        Olis imettävää tarjolla mustassa lämpimässä pakussa 07.12.2023 klo 8.oo iso kyrpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis imettävää tarjolla mustassa lämpimässä pakussa 07.12.2023 klo 8.oo iso kyrpä

        Imisin mielellään isoo kyrpääsi ehkä pysäköitykkin motarin levähdys alueella joskus yhtä aikaa. Itellä myös paku harmaa, pitäis sopii aika molemmille sopisi. M 60


    • Anonyymi

      Vieläköhän motarin levikkeellä käy se suloinen n 20 v kundi joka kesällä kävi lähes päivittäin ja oli innokas imeen mutta antoi myös pyllyä innokkaasti itse panin poikaa kesän aikana 4 kertaa hieman syvemmällä metsässä.

      • Anonyymi

        Minäkin imetin ja panin kerran hyvä pepa naida..


    • Anonyymi

      Mukaan saat minuu panna

    • Anonyymi

      Etsinnässä Tervakosken maisemissa vakkari kaveri, imuttelua molemmin päin ehkä rajumpaakin yhdessä. M 58

      • Anonyymi

        Oletko mistä? M 58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä? M 58

        Likellä Riksua. M 58v


    • Anonyymi

      Eilen illalla parkissa Tampereen suuntaan levarilla. Sinä mies joka ajoit ohitseni paketti autolla ja peruutit omani myös paku viereen olin juuri puhelimessa, kerennyt vinkkaa jutellaan. Laita viestii jos käyt sivustolla niin tavataan. M 57v

      • Anonyymi

        Merkkihän toisille on laitaa aurinko lippat alas kun istut autossa, silloin tietää haet joko imettäjää tai imijää. M btm 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkkihän toisille on laitaa aurinko lippat alas kun istut autossa, silloin tietää haet joko imettäjää tai imijää. M btm 58v

        Toi täytyy muistaa.


    Ketjusta on poistettu 307 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe