Moi
Pari kertaa olen saanut orgasmin kun olen hieronut alavatsaani. Eka kerta oli hieman vahinko, mutta sen jälkeen olen onnistunut siinä ihan tarkotuksella. Ovatko muut kokeneet vastaavaa? Orgasmi ei nyt mikään superorkku ollut, mutta mukavaa vaihtelua kyllä. Englannin kielisiä sivuja aiheesta lueskeltuani, näin että naisilla tätä kyllä on tapahtunut. Erilaista minun kohdalla kuitenkin on se, että olen mies.
Paikka mistä itseäni hieron on peniksen varresta kolme - neljä senttiä napaa kohden. Siinä tuntuu joku luu, jonka "yläpuoli" on herkkää aluetta. Mielenkiintoista lukea onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia.
Orgasmi alavatsaa hieromalla
4
343
Vastaukset
- 4hyh4h
Muutamalle naiselle olen kyl tuottanut orgasmin painelemalla ko. kohtaa, mut itse en ole sellaiseen päässyt- kyl siin varsin herkkä kohta on, mut ei sen hyväily mul orgasmiin riitä.
- 63mar
me kaikki kehitytään tyttöinä, yllätys, muttei siinä ole yllätys että samoja tuntemuksia voi olla sekä tytöillä, että pojilla, vaan se, että ollaan samanlaisia, tunnetaan samoja asioita , olemmeko tyttö vai poika, älä ihmettele enää
- aika_vähissä
Sulla on ehkä kasvain siinä kohdassa, se selittää.
- hieromalla
Mun vaki pyytää hieromaan tai painamaan alavatsaa silloin kun orkku on tulossa. Sanoo, että orkusta tulee syvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1301144
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52735