Moi
Pari kertaa olen saanut orgasmin kun olen hieronut alavatsaani. Eka kerta oli hieman vahinko, mutta sen jälkeen olen onnistunut siinä ihan tarkotuksella. Ovatko muut kokeneet vastaavaa? Orgasmi ei nyt mikään superorkku ollut, mutta mukavaa vaihtelua kyllä. Englannin kielisiä sivuja aiheesta lueskeltuani, näin että naisilla tätä kyllä on tapahtunut. Erilaista minun kohdalla kuitenkin on se, että olen mies.
Paikka mistä itseäni hieron on peniksen varresta kolme - neljä senttiä napaa kohden. Siinä tuntuu joku luu, jonka "yläpuoli" on herkkää aluetta. Mielenkiintoista lukea onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia.
Orgasmi alavatsaa hieromalla
4
354
Vastaukset
- 4hyh4h
Muutamalle naiselle olen kyl tuottanut orgasmin painelemalla ko. kohtaa, mut itse en ole sellaiseen päässyt- kyl siin varsin herkkä kohta on, mut ei sen hyväily mul orgasmiin riitä.
- 63mar
me kaikki kehitytään tyttöinä, yllätys, muttei siinä ole yllätys että samoja tuntemuksia voi olla sekä tytöillä, että pojilla, vaan se, että ollaan samanlaisia, tunnetaan samoja asioita , olemmeko tyttö vai poika, älä ihmettele enää
- aika_vähissä
Sulla on ehkä kasvain siinä kohdassa, se selittää.
- hieromalla
Mun vaki pyytää hieromaan tai painamaan alavatsaa silloin kun orkku on tulossa. Sanoo, että orkusta tulee syvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1704641Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k73070Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1562209Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331358- 701214
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751121En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953