Moi
Pari kertaa olen saanut orgasmin kun olen hieronut alavatsaani. Eka kerta oli hieman vahinko, mutta sen jälkeen olen onnistunut siinä ihan tarkotuksella. Ovatko muut kokeneet vastaavaa? Orgasmi ei nyt mikään superorkku ollut, mutta mukavaa vaihtelua kyllä. Englannin kielisiä sivuja aiheesta lueskeltuani, näin että naisilla tätä kyllä on tapahtunut. Erilaista minun kohdalla kuitenkin on se, että olen mies.
Paikka mistä itseäni hieron on peniksen varresta kolme - neljä senttiä napaa kohden. Siinä tuntuu joku luu, jonka "yläpuoli" on herkkää aluetta. Mielenkiintoista lukea onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia.
Orgasmi alavatsaa hieromalla
4
266
Vastaukset
- 4hyh4h
Muutamalle naiselle olen kyl tuottanut orgasmin painelemalla ko. kohtaa, mut itse en ole sellaiseen päässyt- kyl siin varsin herkkä kohta on, mut ei sen hyväily mul orgasmiin riitä.
- 63mar
me kaikki kehitytään tyttöinä, yllätys, muttei siinä ole yllätys että samoja tuntemuksia voi olla sekä tytöillä, että pojilla, vaan se, että ollaan samanlaisia, tunnetaan samoja asioita , olemmeko tyttö vai poika, älä ihmettele enää
- aika_vähissä
Sulla on ehkä kasvain siinä kohdassa, se selittää.
- hieromalla
Mun vaki pyytää hieromaan tai painamaan alavatsaa silloin kun orkku on tulossa. Sanoo, että orkusta tulee syvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795566Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243447- 1562002
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221921Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671676Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811459Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57991Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21960- 61919
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109907