Amerikasta Putin puhuu nyt sovittelevammin? Onko kysymyksessä taas uusi juoni? Vai johtuuko tämä siitä, että nyt Amerikkalaisia sotilaita on nyt oikeasti Ukrainassa?
Pahin on ohi, sanoo nuorennettu Putin, mutta lentoyhtiöt lakkauttavat reittejään Venäjällä ja Venäjälle, sekä Venäjän keskuspankki sulkee jo pankkeja, koska Venäjän 820 pankkia on ahtaalla.
Automyynti Venäjällä on pudonnut noin 50%, ja inflaatio syö kansalaisten ostovoiman, joten
sisäinen kulutus ei ylläpidä kasvua Venäjällä. Rublan kurssi on vahvistunut, koska öljyn hinta on noussut, mutta se voi taas laskea koska tahansa.
Muutokset ovat nopeita, mutta pysyykö Suomi Venäjän muutoksissa mukana? Ainakin siitä Suomessa nyt keskustellaan.
MISTÄ PÄIN NYT TUULEE? VENÄJÄLLÄ
1
<50
Vastaukset 1
- Putininuhotalttuu
Taisi Putin nyt oikeasti säikähtää, kun usalaiset laskuvarjojoukot ovat tulleet Ukrainaan. Aivan ihanaa! Ehkäpä Putin on valmis neuvottelemaan ja lopettaa nuo USA:n syyttelyt, koska sieltähän nämä Itä-Ukrainan ongelmat eivät ole lähtöisin. Joutavaa puhetta. Katsotaan, mitä tapahtuu. Obama on varmaan valmis neuvottelemaan, koska hän on rauhan mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493