Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alkaa v....ttaa

nainen45

Pakkoselibaatti on loppuviimeksi surkeaa meininkiä. Kuuteen vuoteen en ole seksiä saanut. Yhden illanjutut eivät ole minua varten. Itsekseen sorkkiminenkin alkaa jo tuntua lähinnä säälittävältä. Onko muilla vastaavia tuntemuksia?

35

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikset etsi itsellesi miestä joka antaisi sulle seksiä aina kun tarvitset sitä, toisin sanottuna hanki itsellesi vakipano

      • nainen45

        MIstä semmoisia löytää? Saa pian kontolleeen jonkun henkisesti sairaan, josta ei pääse eroon poliisinkaan turvin.


      • naineen
        nainen45 kirjoitti:

        MIstä semmoisia löytää? Saa pian kontolleeen jonkun henkisesti sairaan, josta ei pääse eroon poliisinkaan turvin.

        No ei se nyt noin vaikeeta luulis olevan Itse en ainakan ole sairaisiin törmännyt. Puutteessa olevia miehiä kyllä löytää jopa todella fiksuja ja hyviä


      • Moikka!
        Ei ne kaikki miehet sentään sekopäitä ole. Täällä ainakin yksi puutteessa elävä mielestään ihan fiksu ja siisti 46v mies


      • nainen45 kirjoitti:

        MIstä semmoisia löytää? Saa pian kontolleeen jonkun henkisesti sairaan, josta ei pääse eroon poliisinkaan turvin.

        09 alueella ois yks täyspäinen tarjolla.


      • Mies-26v-tre
        naineen kirjoitti:

        No ei se nyt noin vaikeeta luulis olevan Itse en ainakan ole sairaisiin törmännyt. Puutteessa olevia miehiä kyllä löytää jopa todella fiksuja ja hyviä

        Esim minäkin olen ihan fiksu ja kohtalaisen hyvännäköinenkin puutteessa elävä nuorempi mies.


      • naineen
        Mies-26v-tre kirjoitti:

        Esim minäkin olen ihan fiksu ja kohtalaisen hyvännäköinenkin puutteessa elävä nuorempi mies.

        No voi olla , että miehille vaikeampaa, itse olen löytänyt helposti, vaikka olen keskiikäinen, mutaa menekkiä tuntuu riittävän.


      • Mies-26v-tre
        naineen kirjoitti:

        No voi olla , että miehille vaikeampaa, itse olen löytänyt helposti, vaikka olen keskiikäinen, mutaa menekkiä tuntuu riittävän.

        No on todellakin paljon vaikeampaa miehille jos ei edes nuorena tahdo löytää seuraa kun useimmat naiset löytävät sitä helposti vielä vanhoinakin tarkoitan jopa päälle kuuskymppisinä.


      • naineen
        Mies-26v-tre kirjoitti:

        No on todellakin paljon vaikeampaa miehille jos ei edes nuorena tahdo löytää seuraa kun useimmat naiset löytävät sitä helposti vielä vanhoinakin tarkoitan jopa päälle kuuskymppisinä.

        Juu tasan ei mee nallekarkit. Jos oisin Tampereelta voisin auttaa sua, vaikka en yleensä alle kolmikymppistä olekaan kelpuuttanut. Vois sitä kait joskus tehdä poikkeuksen mutta


      • Mies-26v-tre
        Mies-26v-tre kirjoitti:

        No on todellakin paljon vaikeampaa miehille jos ei edes nuorena tahdo löytää seuraa kun useimmat naiset löytävät sitä helposti vielä vanhoinakin tarkoitan jopa päälle kuuskymppisinä.

        Tai ei sen seuran löytäminen ehkä niin vaikeaa olisi jos en olis niin ujo luonteeltani mutta tuo ujous on erittäin suuri este seuran hakemiselle. Tosin aika monet naiset taitavat olla liian kranttuja nykyään kun pitäis kuulua siihen kaikkein komeimpaan 5% miehistä että edes kelpais ja sen lisäksi pitäis olla vielä pitkä, lihaksikas, rikas, huumorintajuinen, sosiaalinen seuramies ja omata korkea status. Mielestäni naisten on kohtuutonta vaatia noin paljon mieheltä. Ujo nyt ei ainakaan saa miehen olla mutta minä valitettavasti olen.


      • naineen
        Mies-26v-tre kirjoitti:

        Tai ei sen seuran löytäminen ehkä niin vaikeaa olisi jos en olis niin ujo luonteeltani mutta tuo ujous on erittäin suuri este seuran hakemiselle. Tosin aika monet naiset taitavat olla liian kranttuja nykyään kun pitäis kuulua siihen kaikkein komeimpaan 5% miehistä että edes kelpais ja sen lisäksi pitäis olla vielä pitkä, lihaksikas, rikas, huumorintajuinen, sosiaalinen seuramies ja omata korkea status. Mielestäni naisten on kohtuutonta vaatia noin paljon mieheltä. Ujo nyt ei ainakaan saa miehen olla mutta minä valitettavasti olen.

        Juttelin asiasta just mun tän hetken vakkariseksikaverin kans. Mutta jos kyse vain ns. hauskanpidosta niin ei sillä varallisuudella, pituudella yms ole niin paljon merkitystä, kun ei yhteistä kotia aiota perustaa..Eli tykkään . että hän on mukava, kivat silmät, ja tietysti hyvä sängyssä. Aina tietysti on vaarana, että rakastuu, se riski on vaan otettava.


      • gcjkdchfkxkfyj
        Mies-26v-tre kirjoitti:

        Tai ei sen seuran löytäminen ehkä niin vaikeaa olisi jos en olis niin ujo luonteeltani mutta tuo ujous on erittäin suuri este seuran hakemiselle. Tosin aika monet naiset taitavat olla liian kranttuja nykyään kun pitäis kuulua siihen kaikkein komeimpaan 5% miehistä että edes kelpais ja sen lisäksi pitäis olla vielä pitkä, lihaksikas, rikas, huumorintajuinen, sosiaalinen seuramies ja omata korkea status. Mielestäni naisten on kohtuutonta vaatia noin paljon mieheltä. Ujo nyt ei ainakaan saa miehen olla mutta minä valitettavasti olen.

        Saahan semmoiset räkäiset narkomaani sossupummitkin seksiä joten vika taitaa olla vain itsessäsi.


    • psyko23

      Täältä löytyy myös yksi puutteessa oleva mies.pistä viestiä tulemaan. Olen 52v mies.

    • Mies-26v-tre

      Tuntuu että kaikilla naisilla on jo parisuhde tai vähintään joku vakipano ja miehenä et löydä seuraa mitenkään, vituttaa.

    • 47v mies haluaa pillua..

    • seppo.49
    • selibaatti

      Täytyy sanoa että sen jälkeen kun nainen laittoi kierukan n.1v sitten niin seksiä ei ole herunut vie seksihalut kuulemma...on jos jonkin näköistä vaivaa pääkipu,käsi kipee jne jne kyllä alkaa kyrsiin..esim.tyydytys käsin tai suulla ei kuulemma tule kysymykseenkään kun ei ole hänen juttu. olenkin alkanut miettimään vieraisiin menoa mutta se ei oikein tunnu järkevältä...onko edessä parisuhteen lopetus vai mikä eteen? no joku tietty kirjoittaa että muna kouraan ja veteleen käteen..

      • iiiiiiiiiidaa

        On nyt ihan pakko kommentoida Tuosta kierukasta... olen 25 vuotias kahden lapsen äiti. Juuri likkakaverilleni puhuin kuinka on hyvä että omistan vibrallisia hieromasauvoja kun ei mies ole aina paikallatyydyttämässä. Seksinnälkä on valtava, jatkuva jne...
        Kierukka on ollut n. vuoden päivät, eikä parempaa kokemusta ole mistään ehkäisystä. mieli tekee kokoajan. Tällaisia kokemuksia on kuulemani mukaan lähes jokaisella kenellä kierukka on... Josko se ei vain sovi mammallesi??:)


      • sdfghjkl

        Ei minulta kierukka mihinkään haluja vienyt. Kahta erilaista pilleriä aikaisemmin käytin. Ensimmäisistä tuli mielialan vaihteluita, aika raivopäisyyttä hetkittäin, toiset veivät halut kerta kaikkiaan, vaikka oli tavannut miehen, jonka kanssa halusin perustaa perheen. Ei mitään kiinnostusta seksiin pillereiden aikana. Olisiko naisen haluttomuutta valittavia vähemmän, jos miehet käyttäisivät kondomia?


    • moiwq

      Kyllähän tuo seuran haku tuntuu melko vaikeeta olevan ... ?? en tiedä mistä johtuu ... ja huorissakaan ei viittis kovin usein käydä !

    • pimppiäkiitos

      Joo pillua täällä kyllä kaivattaisiin. Naiset antakaa nyt ihmeessä, itsekin tykkäätte.

      • kesänainen59

        Joo kalua täällä kaivattaisiin.Antaishan sitä,kun löytäisi mukavan samanhenkisen miehen.Olen ollut kaksi vuotta yksin,ravintoloissa en käy.Missä kannattaisi käydä,ei kukaan kotoakaan tule hakemaan.Asun Järvenpäässä.


      • kesänainen59 kirjoitti:

        Joo kalua täällä kaivattaisiin.Antaishan sitä,kun löytäisi mukavan samanhenkisen miehen.Olen ollut kaksi vuotta yksin,ravintoloissa en käy.Missä kannattaisi käydä,ei kukaan kotoakaan tule hakemaan.Asun Järvenpäässä.

        Otappa yhteyttä..


    • quotre

      Tuskin täältä nyt pillua löytää ... ?? oisko väärä foorumi siihe ralliin ... ?

    • mxåjaertop

      Huoriin vaan ei tartte säätää turhaa paskaa ... ja saa aina !

    • tosimukavamies

      Mullehan on käyny pari kertaa niin, että juteltuani seuralaispalvelun ammatissa olevan ihmisen kanssa jonkin aikaa niin antoivat ilmaiseksi. Halusivat mua niin hirveesti ja toinen kysyi vielä että voisko tavata aina silloin tällöin

      Tottakai kysyin että onko tämmönen yleistä niin he sanoivat että erittäin harvinaista. Kysyin että mistäs moinen nyt johtuu niin molemmat kokivat että kohtelen naista tosi hyvin. He "tiesivät" saavansa hyvää kohtelua myös sängyssä. Tämä tietoisuus oli heille ylivoimaisen kiihottavaa.

      Molemmat laukesivat monta kertaa.

    • fiikus7

      Niin kun mies täyttää 50 niin katsotaan et on menetetty tapaus,ettei enää kykene tai jos olet hyvinkin viriili niin sitten oot pervo naisten mielestä...hyvin on vaikea löytää enää vakiseuraa.Paljon seuraa vailla olevia molemmin puolin mut toiveet ja tarpeet ei kohtaa...miksi.Eihän seksuaalisuus saa olla iästä kiinni vaikka fysiikka ja kehon vanheneminen tuokin joskus rajoitteita,eihän seksi ole vain kauniiden ja rohkeiden etuoikeus.Itselleni nautinto on muuttunut vanhetessa aina vain ihanammaksi mutta sen näissä asioissa avoimen vakikumppanin puute vain himmentää iloa.

      • tosimukavamies

        Olen niin samaa mieltä että ikä parantaa taitoja ja ennenaikkea kykyä nauttia.

        Itse olen 43 v ja loirin sanoin "40 -60 iässä parasta nussimista. Sitä pysty hyvinkin nussimaan ja vielä suurella INNOLLA" Jopa totta. En vaihtais ja innolla odotan vaan taitojen karttumista.

        Itse olen pannut merkille että herkkyys on lisääntynyt todella paljon iän karttuessa. Herkkyys aistillisuuteen, tuntemaan omia kuin myös toisten tunteita ja siksi kykenee tuottamaan paljon suurempaa nautintoa kuin esim 20 vee - 30 vee.

        Olen pannut..myös merkille että naisten kiinnostus omalla kohdalla on vaan lisääntynyt :) nuoret naiset erityisesti. Että on tämmönenkin raskasta ettei kelpaa niinkö ihmisenä vaan on jotenkin semmonen tyydytyskone-esine :)


      • fiikus7

        Komppaan täysin tuota viimeisessä osiossasi kertomaasi itsekkin sen kokeneena.Nuorempien kanssa se on vähän kuin formula maailmassa,olet juuri niin hyvä kuin viimeinen aktisi ja sut heitetään sivuun just sillä hetkellä kun omat tarpeet on täyttyneet,ihmisyyden puolella ei aina niin hirveästi väliä.Tästähän Jonne Aaronkin laulaa osuvasti uudella levyllään.Kaikesta huolimatta ja realiteetit tunnustaen täytyy kuitenkin nauttia jokaisesta ainut kertaisesta hetkestä toista kunnioittaen sillä kyllä seksi on yksi ihana elämän suola.


    • ukm57nokia
    • Ihanaaois

      Kiva lukea tätä ihan asiallista ajatustenvaihtoa.Itse olen 63-vuotias nuorekas nainen.Mieheni ei halua enää seksiä.Olen pulassa,etsiessäni nimenomaan seksikumppania,saan vastauksiksi rivon ryöpyn ikäni takia tai sitten liian nuorten miesten tarjouksia.
      Uskoisin,että syvä ja lämmin ystävyys olisi sopivan kumppanin kanssa mahdollista ja melkein edellytys molempia tyydyttävän seksisuhteen aikaansaamiseksi.Tottakai ilman seksiäkin pystyy tämänikäinen elämään,mutta en halua.....haluan löytää sen ilon ja riemun uudelleen,minkä tyydyttävä seksisuhde tuo ihmiselle kuin ihmiselle.En ole myöskään halunnut ikääni fuskata,vaikkei ulkokuori ehkä noita lukemia näytäkkään.Rennon meiningin edellytys on rehellisyys:)

      • fiikus7

        Ei kenenkään pidä unohtaa omaa seksualisuuttaan ikääntyessään,se on osa jokaisen meidän ihmisyyttä.Kumppanin taantumisellehan ei voi valitettavasti mitään ellei hän itse koe sitä enää itselle tai suhteen kannalta tärkeäksi asiaksi,ellei asiasta avoimesti puhuminen muuta ajatuksia niin keinot on aika vähissä.Kuten jo aiemminkin kirjoitin ei seksi ja nautinto mielestäni ole vain nuorten ja kauniiden etuoikeus,kyllä meillä ikääntyneimmilläkin on siihen oikeus ilman sormella osoittelua tai paheksuntaa.Mikä sen ihanampaa kuin omista haluistaan varman ihmisen lämmin seura ja yhteinen nautinto ja nimenomaan sellainen toisen huomioon ottava nautinto.Minusta teet aivan oikein kun tuot rohkesti ikäsi esiin.


    • VuodestaToiseen

      Jos 1 vuoden selibaatti ei vie henkeä, niin ei 2:n, ei 4:n, ei 8:n, ei 16:n, ei 32:n, ei 64:n, ei 128:n, ei 256:n, ei ... vuoden selibaattikaan ...

      Hetkinen! Miten tämä nyt näin meni? ... ???

      Itselläni on vasta 18 vuoden täysharjoittelu selibaatin suhteen - ei yhd.ainutta yhdyntää. Ei käsille, ei suuseksiä, ei mitään. Ja ole sentään näin nuori vasta!

      Paras, ainut ja luotettavin seksipartnerini näkyy peilistä kuin peilistä. On totta, ettei ole kivaa, kun en edes itseltäni aina saa. (P:kkoko on aina pihtailla!!!!)

      Jos näin jatkaa vuosia, on jo iskostunut alitajuntaankin ettei minuun haluta koskea.
      Tosin syy lienee sijaintini, koska ei lähistöllä juuri ole kiinnostuneita. Julkiset jokaiseen seuraan hakevat tarjoavat tuon lainakokemuksen, joka on aika väliaikainen. En ole kokeillut.

      Ehdokkaista lähinnä itselläni on parhaimmin aikaa. Olen kokeillut. Ihan hyvä, mutta tympeän etukäteen arvattavaa. Vai onko?

      Etsittävä vaihtoehtohyväksytyksitulemispisteitä, kun ei seksiä saa.

      Paitsi jos on englanninkielinen. Suomessa. Niin silloin saa.

      Kiva hävitä suomalaisena Suomessa heillekin :)

      Toteutuu tässä periaate: Kerran ilman, aina ilman. Ja avioliitossa koko tuon ajan.

      En ole pettänyt. Riittääkö? Esim. Taivaaseen?

    • heips80

      huoriin vaan !! voi saada "" halvalla "" ja turha paska jää pois siitä leikistä.... baaris menee äkkiä 100e ..eikä saa mitään ... ?? puhumattomat suomi naiset.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe