miks joensuussa ihmiset tuijottaa kun ne kävelevät kadulla vastaan? hyvä ettei niitten silmämunat tipu ulos päästä...se on ärsyttävää...ei muualla tuijoteta....olenko mä joensuulaisten mielestä niin hyvännäköinen, vai?
joensuulaiset toljottaa
60
3890
Vastaukset
- käydä heinävedellä
Heinävesi ja Liperi onkin toista maata
- Peelo
Jos sä oletkin niiden mielestä niin ruma?
- Minihu
..yksinkertaista:sä vain olet niin ruma,mene sinne Liperiin tai Heinävedelle ne ovat tottuneet vaikka minkänäköisiin ihmisiin,täällä kaupungissa kun on väliä minkänäköinen olet =)
- E-Suomen mies
Täällä kyylää kaikki. Tästä oli puhe aiemmin tällä palstalla ja osa joensuulaisista myönsikin asian.
- Anonyymi00046UUSI
Joo,ovat tyhmiä tuijottavat,minä olen varmaan hirmuruma,kun tullaan kadulla,kaupoissa tuijottamaan .
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Joo,ovat tyhmiä tuijottavat,minä olen varmaan hirmuruma,kun tullaan kadulla,kaupoissa tuijottamaan .
Liity omituisten otusten kerhoon! ☝️🤓
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Liity omituisten otusten kerhoon! ☝️🤓
Sen teen.😄
- iititittiti
varsinkin naiset (komea mies kun olen), mutta mitäpä sitten? Ei siinä mitään ärsyttävää ole. Samalla lailla ne kattoo esim. Tukholman keskustassakin. Kumpihan on järkevämpää kääntää pää alas heti kun joku tulee vastaan vai jatkaa vaan normaalisti pää pystyssä?
- Nainen
Onneksi ihan kaikki miehetkään eivät ota nokkiinsa, jos heitä vähän katseleekin... Joihinkin sitä vallan ihastuu, joittenkin kanssa syntyy silmäpeliä - joskus taasen itse on ihan muissa maailmoissa, eikä tajua tuijottavansa jotakuta... Yleisesti ottaen ei kenenkään ainakaan pitäisi loukkaantua..?
- niciton
sisäsiittoista väkeä. etsivät sukunsa piirteitä
- Nimi-Erkki
Jyväskylä on Suomen sisäsiitoisin pitäjä. Siksi siellä on niin paljon vammaisia.
- Halojaa
Jos olet tottunut siihen, että olet pelkkää ilmaa vaan, niin älä mene Joensuuhun. Siellä ei kävellä ihmisten päälle ja törmäillä nenä pystyssä, kuten monissa muissa paikoissa.
Itse muutin aikoinaan Etelä-Suomeen ja meni pitkään totutellessa siihen, ettei kukaan tervehdi edes kaupassa...mutta mitäs siitä, olen vain asiakas, joka tuo rahaa ja p*skaakos sitä turhaan katselemaan muuta kuin sitä, minkäkokoisen setelin kouraansa saa.- ,,,maalainen,,,
,,,ON maalainen, -ja Joensuu on täynnä,,,
- tyttö
ei kaikki tuijota.Mutta olen huomannut että täällä jotkut ainakin vanhemmat ihmiset tuijottaa. Päivällä kun menee esim keskustan citymarkettiin, niin lauma mummoja/ ukkoja istuskelee kauppakäytävän varrella ja tuijottelee ohikulkijoita..
- käytöstä
Eikös tuo ole ihan normaalia käyttätymistä, että seurataan ja tehdään havaintoja ympärillä olevista asioista?!
Eikös esim. kahvilassa ollessa, tule istuttua, juotua kahvia ja seurattua ohi kulkevia ihmisiä /muita asioita?! Eikä se mitään kyyläämistä ole vaan ajanvietettä :)! - katos
käytöstä kirjoitti:
Eikös tuo ole ihan normaalia käyttätymistä, että seurataan ja tehdään havaintoja ympärillä olevista asioista?!
Eikös esim. kahvilassa ollessa, tule istuttua, juotua kahvia ja seurattua ohi kulkevia ihmisiä /muita asioita?! Eikä se mitään kyyläämistä ole vaan ajanvietettä :)!Ihme eteläsuomen meinkin, ettei katsota silmiin.
outoa moukkamaisuutta!
pohj.karjalaiset on rentoa porukkaa!
ja hyvä näin.
pitää katsoa jo senkin takia ettei tule kolaria!
pitää etteensä kattua! - vierailija
katos kirjoitti:
Ihme eteläsuomen meinkin, ettei katsota silmiin.
outoa moukkamaisuutta!
pohj.karjalaiset on rentoa porukkaa!
ja hyvä näin.
pitää katsoa jo senkin takia ettei tule kolaria!
pitää etteensä kattua!Tosi rentoa8-0, hoh hoijaa,,,pipo on ainaki kireellä,,,
- Make
Toivottavasti en ole järkyttänyt ketään, koska pakko kyllä myöntää, että katselen etenkin naisihmisiä hyvinkin usein silmiin, ja tyylikkäin kokonaisuus (joka ei näytä ottavan tuijotuksesta nokkiinsa) saa vielä hymyn päälle... Että ikäänkuin antaisin välitöntä palautetta jos pidän näkemästäni, eikös se ole ihan kohteliasta?
- Johnnyboy -79
Voi hyvä Jumala...
Aikaisemmin on valitettu juuri siitä, että kun muualla, esim. Kuopiossa tai Helsingissä tuijotetaan kuulemma. Joensuulainen ei ole kuulemma tottunut tällaiseen, kun on niin arka. Sinä sitten ilmeisesti tulet jostakin Viinijärven kokoisesta paikasta jos Joensuukin tuntuu tuijottajien paikalta...
Itse olen viime aikoina lisännyt katsekontakteja huomattavasti ja yhä entisestään tulen lisäämään. En enää käännä päätäni pois vaan vastaan ystävällisiin katseisiin kuten kuuluu. Jos katseen tuntee tuijottamiseksi, kannattaa mennä itseensä. - Jätkä
Joo en tiiä onko joensuu jotenki poikkeuksellinen paikka ton tuijottelun suhteen vai mikä on, muta omasta puolesta sanon että mä kyl katon ainaki kaikkia naisia jotka on mun mielestä hyvän näkösiä jne.. oisit onnellinen jos sun ulkonäkö herättää huomiota.. Itellä ei oo ainakaan samanlaisia ongelmia..
- tyttö vain
Minua ei ole toisten ihmisten tuijottelu häirinnyt..Mutta enemmänkin häiritsee se kun kävelemme mieheni kanssa yhdessä kaupungilla, niin mieheni tuijottelee muita naisia... siis joitain katsoo aika pitkäänkin,vaikka minä olen mukana..Ja jotkut sit flirttailee sille takas.. Se on tosi noloo mulle, sinä tilanteessa tulee ihan ulkopuolinen olo...Et toisinaan lähden mieluummin yksin kaupungille shoppailemaan...
- Nimetön
toiset toljottaa toiset ei.
- Anonyymi00020
Niin. Mitä ihmettä te tuijotatte, mitä sillä haetaan? Ymmärrän jos vastakkaista sukupuolta katsellaan mutta kun samaa sukupuolta edustavat sitä tekee niin... Ootteko kiinnostuneita silleen vai mitämitä??? Sitä seuraa varmasti löytyy tinderistä tai livenäkin ilman tuijotusta, ei sitä kontaktia noin tarvitse hakea.
- Anonyymi00030
Jospa selitys löytyy omituisesta ulkonäöstäsi...?
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jospa selitys löytyy omituisesta ulkonäöstäsi...?
voi se olla niinkin vaikka viimeksi kun katsoin niin minulla oli 2 kättä ja sama määrä jalkoja. keskivartalo ja pääkin näytti olevan paikallaan ihan niinkuin muillakin.
- Anonyymi00040
Anonyymi00034 kirjoitti:
voi se olla niinkin vaikka viimeksi kun katsoin niin minulla oli 2 kättä ja sama määrä jalkoja. keskivartalo ja pääkin näytti olevan paikallaan ihan niinkuin muillakin.
Jotakin tuijotettavaa sinussa silti on, koska minä en ole koskaan tuntenut että minua tuijotettaisiin...
Onko vika minussa vai tuijottamattomissa?
Kas siinäpä pulma...🤔
- Anonyymi00021
--Toljota takaisin
-- tai sulje silmäsi
josko siten helpottaisi kauhea ongelmasi ? - Anonyymi00022
Varmasti on älykkö asialla joka nosti näkyviin 2004-12-08 13:27:16 aloitetun viestiketjun. Ihan varmasti vain sattumalta ja ilman mitään tarkoitusta!
- Anonyymi00023
Onkohan toljottanut 21 vuotta?
- Anonyymi00024
Jotkut aloitukset pysyy ajankohtaisina vuosikymmeniä.
- Anonyymi00026
Myö ei olla ennen nähty helesinkin herroja siksi mie ainakin tuijotan jos ei perus itäihmiselle näytä.
- Anonyymi00043
Mille itäihminen näyttää?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mille itäihminen näyttää?
No mille nyt ry... näyttää
- Anonyymi00027
Taas yksi mielensäpahoittaja,jos elämä on noin pienestä kiinni,ole kiitollinen.
- Anonyymi00033
Ei kai siitä mielipahaa tule mutta ihmetyttäähän se jos aikuinen ihminen tuijottaa. Lapset on asia erikseen, niille maailma on vielä melko uusi paikka ihmisineen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei kai siitä mielipahaa tule mutta ihmetyttäähän se jos aikuinen ihminen tuijottaa. Lapset on asia erikseen, niille maailma on vielä melko uusi paikka ihmisineen.
Kaksi vaihtoehtoa;
Jos ihmiset tuijottaa sinua, niin olet joko super-kaunis tai sitten sika-ruma. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa;
Jos ihmiset tuijottaa sinua, niin olet joko super-kaunis tai sitten sika-ruma.Onneksi olen sitten super komea.Naiset ottaakin sen perunanenä ettei erotu massasta
- Anonyymi00028
Mistäs te tiedätte että tuijottavat jos ette itse tuijota?
- Anonyymi00036
Jos ei ole pää täysin puuduksissa niin jokainen vaistoaa jos oikein pitkän kaavan mukaan tuijotetaan. Mistähän sekin johtuu.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jos ei ole pää täysin puuduksissa niin jokainen vaistoaa jos oikein pitkän kaavan mukaan tuijotetaan. Mistähän sekin johtuu.
Intuitio sanoo että nyt minua varmaan tuijotetaan...🤪
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Intuitio sanoo että nyt minua varmaan tuijotetaan...🤪
Varmaan, asiahan selviää kun katsoo ympärilleen.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Varmaan, asiahan selviää kun katsoo ympärilleen.
Mutta älä vaan tuijota, se on kauheaaaaaaaa... 😱
- Anonyymi00029
Minä kävelen aina silmät kiinni. Uskon että muutkin niin tekee, en ole koskaan katsonut etten vaan toljottaisi.
- Anonyymi00031
Sitten tää seurailu: ajoin melkein 20 km työpäivän jälkeen kotiin päin ja useampi auto tuli perässäni. Onneksi jatkoivat matkaa kun käännyin sitten sivutielle.
- Anonyymi00032
Joo ja harhauttaakseen tulevat joskus vastaankin. On kyllä ihme touhua... 🤪
- Anonyymi00041
70-luvulla vielä tuijotettiin ja osoiteltiin sormella jos nähtiin neek... tuota, ulkomaalainen.
Nykyään ei enää sillekään silmää lopsauteta, eli miksi sinua muka tuijotettaisiin?
Tunteesi perustuu puhtaasti omaan alemmuudentunteeseesi, ellet sitten ole todella erikoisen näköinen.
Minua ei koskaan ole kukaan tuijottanut.- Anonyymi00042
Tää se on vänkyröiden palsta, jos lopulta huomaa että joku tuijottaa niin sen vielä joku vääntää tuntemukseksi. Kysymys oli kai alkujaan siitä että miksi sitä tehdään?
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tää se on vänkyröiden palsta, jos lopulta huomaa että joku tuijottaa niin sen vielä joku vääntää tuntemukseksi. Kysymys oli kai alkujaan siitä että miksi sitä tehdään?
Miksi pohtia syytä ongelmalle jota ei ole olemassa?
Siis muualla kuin jonkun sääliön mielikuvituksessa... - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miksi pohtia syytä ongelmalle jota ei ole olemassa?
Siis muualla kuin jonkun sääliön mielikuvituksessa...Oli tästä lehdessä jokunen aika sitten että sääliöitä riittää.
- Anonyymi00049UUSI
Olet vain liian komea.Ota se kohteliaisuutena.Se vaatii jo jotain jos tuijotetaan.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Itse katson naisia jotka himottaa.Luonto se on minullakin.Mutta kun ajatus ei kohtaa niin jatkan matkaa🥲
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Itse katson naisia jotka himottaa.Luonto se on minullakin.Mutta kun ajatus ei kohtaa niin jatkan matkaa🥲
Jossakinhan se on silmiään pidettävä ja mikäs sen mukavampaa katseltavaa kuin kaunis nainen... 😉
Harmi vain että niitä ei Joensuussa montaa ole... 😒
- Anonyymi00044
😭🧟🐵🐻 tuijottaa
- Anonyymi00050UUSI
Kohteessa on jotain poikkeavaa, kaunista tai erikoista, joka vetää huomion puoleensa.
- Anonyymi00052UUSI
Autoilepas jossain koulun tai oppilaitosten kohdalla niin huomaat etteivät suojatielle lompsivat sinua tuijota.
- Anonyymi00053UUSI
Siinä sitä on urpoilla toljottamista,kun urpot sulkee jääkaapin oven sammuuko jääkaapin sisävalo.
- Anonyymi00055UUSI
Sinä tiedät totuuden koska istut jääkaapin sisällä.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Sinä tiedät totuuden koska istut jääkaapin sisällä.
Sielläpä onkin hyvä olla kun kukaan ei toljota...
- Anonyymi00058UUSI
Voi kauheeta, miksei minua kukaan tuijota, eikö ne näe minua ollenkaan !
Olenko minä itse tietämättäni jostakin kummallisesta syystä muuttunut NÄKYMÄTTÄMÄKSI tai huomaamattani jo kuollut, eli haahuilenko edelleen kuin olisin elossa?
Mitenkö voisin palata takaisin näkymättömyydestä kun tykkäisin että minuakin kadulla vastaantulijat tuijottasivat silmiinni ja siten tietäisin olevani elossa.- Anonyymi00060UUSI
Sanoin kerran yhdelle tallittajalle että ota kuva niin kestää kauemmin😄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323335Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032525Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692488- 832054
- 411398
- 111388
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781026Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos34813TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28798Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6740