Kreikka laukeaa kesäkuussa ja monta muuta valtiota lähivuosina!
Natoon liittyminen tarkoittaa sitä että moni Suomalainen nuori palaa takaisin maapallon taistelukentiltä "sinkkiarkussa" Ajatelkaa seniorit ja nykyiset kuin tulevat Äidit ja Isät haluatteko te olla perillistenne haudoilla vain sen takia kun sotahullut päättäjämme ovat sen päätöksen tehneet?
Rahaliitossa ja EU.ssa onko ollut viisasta olla
6
77
Vastaukset
- NatoonHaikailevat
Jos niin surkeasti käy että RKP saa sotaministerin salkun niin silloin jollain voi olla hyvä pisnes aloittaa sinkkiarkujen valmistaminen sillä niitä tarvitaan kun Suomi on liittynyt Natoon.
Pitäähän nuoret miehet saada takaisin taistelutantereilta ihan Suomalaisissa sinkkiarkuissa ja olisihan siinä vientartikkelikin muihin Nato maihin.
RKP:n sotaisaministeri Haglund pysyy varmasti kannassaan liittyä Natoon että silleen täällä Suomessa.- miksiette
Toisinkin olisi voitu valita.
http://www.anttipesonen.fi/2015/04/suomen-nettomaksu-eulle-yli-tuhat.html
http://rayhablogi.blogspot.fi/
LYHYT VAALIANALYYSSI
Kansa on puhunut, median suosiollisella opastuksella.
Mutta älkää itkekö ja valittako. Yrittäjä, ole hiljaa. Sinä halusit tätä. Kansalainen, älä marise. Sinä äänestit tätä. JOS jostain ihmeen syystä äänestit tätä vastaan, voit valittaa. Muut pitäkööt turpansa kiinni ja nauttikoot siitä mitä tulossa on.
tai jätitte äänestämättä niitä vastaan,
se oli valintanne, olkaa tyytyväisiä, kun nälkää tulette näkemään,
minä äänestin toisin ja olen vihainen. - älkäävalittako
edustajamme ovat meidän , kansalaisten valitsemia ja palkkaamia,
näyttää siltä että me teemme vain huonoja valintoja. - HölmölänVäkiÄänesti
Totta on nyt ei kannata enää valitella on äänestetty lähes samoja naamoja eduskuntaan ja mitään muutosta ei tule tapahtumaan, sama kaiku on askelten.
Kansa äänesti edellisen hallituksen epäonnistujat takaisin päättämään asioistaan onko tyhmyys ollut asialla vai onko kansa näin hölmöä? - eivoimitään
Luulen että meitä pienituloisia on noin 2,5 miljoonaa, meillä olisi valta ja voima jos vain ottaisimme asioista selvää ja äänestäisimme eduskuntaan
toisenlaiset puolueet,
IPU on koko kansan puolue ja se olisi ollut saatava eduskuntaan,
silloin ei asioita voitaisi enää salata, ikävää että tämä meni näin. - HölmölänVäkiÄänesti
eivoimitään kirjoitti:
Luulen että meitä pienituloisia on noin 2,5 miljoonaa, meillä olisi valta ja voima jos vain ottaisimme asioista selvää ja äänestäisimme eduskuntaan
toisenlaiset puolueet,
IPU on koko kansan puolue ja se olisi ollut saatava eduskuntaan,
silloin ei asioita voitaisi enää salata, ikävää että tämä meni näin.Sanken ikävää ettei ihmiset tajua vaikka edelliset hallitukset ovat jo näyttäneet ettei heistä ollut mihinkään niin silti kansa äänesää aina heidät takaisin. Muutamia uusia nimiä on tullut mutta vanhat etupäässä ovat taas jatkamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972