Kangastien kaahari

AmisCorolla

Sinä vaaleansinisen vanhan viistoperäisen Toyota Corollan kuljettaja. Ota vauhdistasi pois 50-60 km/h niin saatat selvitä tilanteesta joka tulee sinulle vastaan yllättäen. Olet vielä nuori pentu, liian nuori tuhotaksesi jonkun muun elämän, sinun elämästäsi en niinkään välitä valittuasi kyseisen ajotavan. Poliisille tehty ilmoitus sinusta, toivottavasti saavat sinut kiinni kun valtavaa ylinopeutta porhallat läpi Vakkilan.
Laitanko tähän autosi rekisterinumeron ja nimesi vaiko videolinkin jonka jaan Youtubessa jos et paranna tapaasi??

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiiltokalu

      Kaasu pohjaan jeesus ohjaa!

    • Älkää-viittikö

      Minun Toyota ei mene kyllä yhtään ylinopeutta. Aina te vanhat mäkätätte, jos nuori ajaa täyttä viittäkymppiä viidenkympin alueella. Teidän mielestä pitäisi körötellä 20..30 km/h tuntivauhdilla.

      Ihan suotta otatte sydäntykytyksiä nyt, tälläkin kertaa. Me nuoret nyt vaan ajetaan autoillamme tällä tavalla, ja that's it. Koettakaa sopeutua.

      • Gayrolla

        Mitä v.ittua, sun mielestä 120 on viittäkymppiä, häh?


    • HulluMiäsHuittisisa

      Jaahas. Hienoa tietää että kangastiellä on mielensäpahoittajia. Tulen huomenna testaamaan omankin bemarin, että ehtiikö kelata mittariin kyseisellä pätkällä yli 200km/h.
      Ota minustakin valokuva? Pliis...

      • 318i

        Tuskin biimeri kelaa ja jos kelaisi niin et uskaltaisi. Onko sulla oikein coupe, amis-xenoneilla ja led-parkeilla? Subbari aiheuttaa ikävää resonanssia takaluukussa. Hei poika, osta Gillette ja aja ne haivenet pois ;)


      • sukisukipv

        Kyl mäkin bemarillani oon siinä 200 ottanu eikä ollu ku 2,0l dieseli. Eks Kangastiellä oo melkei koko matka 80km/h rajotus.


    • akkil

      Eikulje sun pemaris nii lujjaa..sanot vaa.

      • sukisukipv

        Kyllä kulki ja uusi kulkee vieläkin enemmän. Bmw on paras. Huhtamosta päin ku oikein tuuppaa pari mutkaa riskillä ni ennen hermanninkankaan risteystä on 200;)


    • Kaikki-Kangastielle

      Minä olen jo alustavasti sopinut parin kaverin kanssa, että Kangastielle kannattaa mennä ajelemaan, jos ei mitään muuta tekemistä tule mieleen.

      Ensi viikonloppuna ajellaan siellä parin hengen auto MP partioilla. Kyllä pitäis tomua nousta ilmaan. Ja ainakin ääniperkelettä meidän koneista irtoo sitten oikeen kunnolla.

    • rakasomakesäloma

      Laita etukäteen viesti tien varteen,tiedän mökille mennessä varoa sinua.Vähää lomaani en viitti viettää sairaalassa. Onko se nyt niin,että kun yhdestä hullusta päästiin,pitää alkaa sinua varoa??????

    • Alkuasukas_muualta

      Bemarimiesten tauti alkaa tarttua jo Tojo-Teroihinkin. Tojolla ei onneksi pääse ihan niin lujaa, mutta tarpeeksi kumminkin. Turha siinä Kangastiellä on kaahailla. Älyvapaata hommaa. Kovaa ajoa pitää harjoitella ihan muualla.

    • kaasupohjaanjeesusohjaa

      Niin ja tuossa perjantai yönä sekelle menomatkallani ohi pärräsi kakkosmallin punainen madallettu volkswagen golffi ja poliisi perässä torille pysäytti! Kukahan tämä "Lauttakylänkadun kaahari" mahtaa olla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe