Pulpettivene, tuplapohjalla/ ilman

Ostawaaaaaaa

Mitä ero käytännössä on tuplapohjaisella ja normaalipohjaisella pulpettiveneellä?
Tietty tuplapohjaisessa lattia on tasainen, mutta mitä muuta etua/ haittoja?

6

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvähemmo

      Sä et oo mitään ostamassa. Sä esität näitä tolloja kysymyksia kun et viitti lukea esitteitä. Ei me olla sun palvelijoita, kasva aikuiseksi.

    • Osdawaaaaaaa

      Ghyyl olen, jos vain sais neuvoja.

    • nuurdikki

      Yksipohjainen; Yksinkertaisempi rakenne, edullisepi rakentaa, ei piilossa olevia sopukoita, ehkä meluisampi, pohjan eläminen aallokossa näkyy joka voi antaa vaikutelman heikosta rakenteesta, vaikka ei sillä mitään merkitystä ole, tuplapohjaisessa se asia on vain piiloitettu. Tietenkin kunnolla laminoitu ei paljon elä, mutta sellaisia lasikuituveneitä ei nykyään juurikaan valmisteta.
      Kaksikuorinen; Kuten sanoit tasainen lattia, mahdollisesti itsetyhjenevä, viimmeistellymmän oloinen, voi toki yksipohjaisenkin tehdä hyvällä laatuvaikutelmalla, mutta usein niissä näkyy vähän valmistuksen jälki.
      Kuitenkin noissa yksipohjaisissa on paljon varteenotettavia vaihtoehtoja, veneen ominaisuudet määräytyvät pohjan muodon mukaan, ei kuorien määrän. Yksipohjainen ratkaisu voi myös monessa tapauksessa antaa enemmän vastinetta rahalle.Voisi myös ajatella että yksipohjainen ratkaisu on enemmän käyttämiseen ja kaksipohjainen näyttämiseen.

      • Itsetyyydytysrtä

        Vastasit sitten itse itsellesi.
        Olisihan ollut sääli heittää hyvää vastausta hukkaan, kun sen eteen olit nähnyt niin paljon vaivaa.


      • pulinatpoi

        Mikä tämä nyt taas oli. Mielestäni aloittajan kysymys on aivan asiallinen. Koska itse veneilen uppouma tyyppisellä veneellä olen kiinostunut myös tälläisistä ratkaisuista.

        Nämä häirikkökommentit pilaavat päivän sekä veneilytunnelman. Jos teidän on pakko täällä päivystää niin perustakaa oma ketju, jossa voitte sparrata toisianne:D

        Ps. selvyyden vuoksi: en ole tähän ketjuun muuta postannut.


      • Uhvuhvuhvuhvuhvuvh

        Aloittaja on apina. Ja yksinkertainen pohjanoteeraus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe