Sen halusin vaan tulla kertomaan, että voit voittaa paniikin/ahdistuksen! Ihan oikeasti voit!
Minulla on ollut paha paniikkihäiriö ja paha pelko-oireinen ahdistuneisuushäiriö, ja välillä mietin, että minulla ei vain ole tulevaisuutta ja näin vaan harmaata kaikkialla.
Nykyään olen selviytynyt noista pahimmista. En muista että hetkeen olisin paniikkia saanut, (tietenkin välillä kummittelee). Mutta se ei rajoita elämääni paljoa.
Olen tehnyt paljon asioita mitä olen pelännyt joskus kuollakseni: matkustanut bussilla yksin pitkän matkan, ollut lentokoneessa, mennyt töihin...
Toivottavasti tästä on apua jollekin pahassa jamassa kamppailevalle! Uskalla ajatella ja unelmoida elämästä ilman paniikkia!
En ole yksittäistä syystä miten olisin alkanut paranemaan, vaan monta syytä. Voin kertoa, jos joku haluaa kuulla.
Voin paremmin kuin koskaan!
3
93
Vastaukset
- ex-ahdistunut
hei sama juttu! ite oon kärsiny ahdistuneisuushäiriöstä ja hypokondriasta, vaikka en ole vielä täysin ''parantunut'' (käyn terapiassa ja olen mielialalääkityksellä) niin huomaan että PIAN TÄÄKIN ON KUKISTETTU! :D oli muuten turhauttavaa. kaikille tsemppiä joilla on sama ongelma juuri käynnissä :)
- ahdistunutjo15vuotta
Moi. Kerro ihmeessä paranemiseen auttaneista konsteista lisää. Itsellä paha oireilu juuri nyt päällä mutta tosi hienoa kuulla että Sinulla on parantuminen jo hyvässä vauhdissa. Toivoa itselläkin on. Sain juuri Venlat käyttöön ja hyvän terapeutin vastaanotolle menossa ensi talvena. Eli kyllä tämä tästä varmasti pitemmän päälle minullakin. Nyt vaan nuo Venlojen aloitusoireet on todella todella kovat. Mutta kuulemma ne ottaa kuukauden ennenkuin alkavat toimia kunnolla.
- artsi26
Mulla Citalopram aiheutti järkyttävät aloitusoireet ja oli pakko lopettaa 4 kk jälkeen. Venla sitä vastoin aiheutti ainoastaan lievän päänsäryn. 37 mg Venlaa 2 ekaa viikkoa, jonka jälkeen 75 mg.
Käytin Venlaa 7 kk ja lopetin viime kesän aikana ja lopettaminen kävi helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1626483
- 521882
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441610- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491009Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897