Tämä itseään täynnä oleva tantta putos onneks
järjestääkö puolue jonkun viran tantalle joka päästää
sammakoita suustaan
kansa äänesti Räty putos
4
97
Vastaukset
- sepeantero
oppiipahan nyt ainakin olemaan sillä peruspäivärahalla ja nauttikoot täysin siemauksin työttömän arjesta! kerrankin tähän maahan positiivisia uutisia.
- Animaalinen
Ei tämä Täty millekkään päiväralle tipu. Huvin on hälle pedattu jatko. Ilman Kokoomuksen suhmurointia ei olisi saanut edes tuota ääni äänimäärää.
Onnittelut suomen kansalle. Yksi ylimielisyys maksettu ulos. - justhiina
tuskin putoo kelan sippirahalle. pitää lekurina yksityis vastaan ottoa. kiertää veroja veroporsaan reiän kautta.
- Seppo_Räty
Joo ei eduskunnassakaan kaikki ääliöt pärjää. Räty parhaana esimerkkinä tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1843102
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2292323Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152191Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4841945Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511663En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981123- 881054
- 9993
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113909- 69877