Tämä itseään täynnä oleva tantta putos onneks
järjestääkö puolue jonkun viran tantalle joka päästää
sammakoita suustaan
kansa äänesti Räty putos
4
134
Vastaukset
- sepeantero
oppiipahan nyt ainakin olemaan sillä peruspäivärahalla ja nauttikoot täysin siemauksin työttömän arjesta! kerrankin tähän maahan positiivisia uutisia.
- Animaalinen
Ei tämä Täty millekkään päiväralle tipu. Huvin on hälle pedattu jatko. Ilman Kokoomuksen suhmurointia ei olisi saanut edes tuota ääni äänimäärää.
Onnittelut suomen kansalle. Yksi ylimielisyys maksettu ulos. - justhiina
tuskin putoo kelan sippirahalle. pitää lekurina yksityis vastaan ottoa. kiertää veroja veroporsaan reiän kautta.
- Seppo_Räty
Joo ei eduskunnassakaan kaikki ääliöt pärjää. Räty parhaana esimerkkinä tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715