Minulla toisinaan jaksoja jolloin pelkään. Minulle useasti sattunut niin, että jopa viranomainen käy kiinni jonkin olemattoman vuoksi, uhkaillut perään ja toteuttanut uhkauksensa. Toisinaan keksinyt päästään aina vain jotain uutta ja lisää jolla käydä kiinni ja vuosien jälkeen ratsastanut jollain ikivanhalla. Välillä se vain tuntuu luissa ja ytimissä, että jotain on tulossa, mutta kun ei tiedä mitä. Kannustuksiin ja vakuutteluihin suhtautuu kuin ansaan. En uskalla tai halua päästää ihmisiä lähelleni. Ihmis-suhteissa toisinaan yh'täkkisiä mene pois tilanteita. Miksi niitä lisää haalisin? Ulkopuolisten henkistä kiinnikäymistä melko olemattomien asioiden vuoksi. Sitä vain odottaa ja pelkää, että jotakin tapahtuu. Kaikki muu tuntuu niin epäpyhältä.
Milloin pelko sairasta?
MikäAvuksi
2
<50
Vastaukset
- uoreghåaq08
Millaisissa tilanteissa viranomainen on käynyt sinuun kiinni? Kuulostaa jopa rikolliselta. Voinet ilmoittaa kiinnikäymisistä poliisille?
- IhmeTapauksia
Kuulostaa aika oudolta. Minuakin kiinnostaisi kuulla että minkä takia sinuun on kiinni käyty yms. Ei kai ne ihan yhtäkkiä ja varoittamatta niin tee? Jos tekee, niin rikosilmoitusta tekemään vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155