Jos RKP on uudessa hallituksessa on kiintiöt totuus ja ne on joskus sumplattu mutta sitä salataan koska mukana on ollut keskustan ja kokoomuksen päättäjistö?
Myös tuo osoittaisi miten kansalaisia on törkeästi huiputettu.
RKP hakee apua isäntämaastaan ruotsista ja sekin vaikuttaa paljon RKP:n kohtalosta?
Muistamme aina sen miten RKP:n bulvaanit hakivat apua ruotsista kun evakoita piti asuttaa ja saivatkin sieltä sen avun että evakoita ei asutettu ruotsinkielisille alueille.
RKP toimii ruotsalaisten agentteina täällä eduskunnassamme ja olisi melkoinen ihme jos RKP ei olisikaan vakoilemassa hallituksessamme?
Saammeko nyt nähdä onko RKP:n kiintiöt totta?
RKPonainaHallituksissa
2
97
Vastaukset
- YlimielistenRKP
On järkyttää tuo RKP:läisten siirtomaavallan jälkeläisten ylimielisyys. RKP on pelkästään muutaman prosentin kieliongelmapuolue ei RKP:llä pitäisi olla mitään asiaa hallitukseen ja silti Carl "Afterburner" Haglund kävelee kaikkien yli. Sotaisa ministeri Carl Haglund on valitsemassa kumppaneita hallitukseen.
- loiju87yght
Jotain todella omituista tapahtuu SUOMESSA, Ovatko kaikki RÄHMÄLLÄÄN RKP:n edessä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869