ennakkoon vai vasta eilen vaalipäivänä? Ei tarvitse kertoa ketä äänestit ellet halua :)
Äänestitkö Onni
32
<50
Vastaukset
- Onnioravankerho
Onni rustasi tietysti runon äänestyskuponkiin. Jospa tärppäisi naissii sitä kautta.
- PaitsiJosOliMies
Ääni hylättiin mutta ääntenlaskijanainen kävi kuumana ;)
- Onnioravankerho
Kyllä näin kävi. Laskijanainen riisui itsensä oitis alasti ja ryntäsi Ikävä palstalle janoamaan lisää Onnia.
- OnnilleTuliJytky
hahahahhihihihihihih....Kyllä täällä juttua riittää:DD
ennakkoon, vasemmisto! Kerron ehdokkaan nimen jos kerrot omasi ;)
- enempääenkerro
Ei tainnut päästä sun ehdokas läpi? Kuten ei munkaan. Vai miten kävi? ;)
- valitettavasti
Vasemmisto on samanlainen on ikäväpalsta - täynnä maailman kauneimpia ajatuksia mutta ei toimi käytännössä eikä johda mihinkään parempaan, pikemminkin päinvastoin.
enempääenkerro kirjoitti:
Ei tainnut päästä sun ehdokas läpi? Kuten ei munkaan. Vai miten kävi? ;)
Läpi meni! Kuka oli oma ehdokkaasi? ;)
- enempääenkerro
Onnii kirjoitti:
Läpi meni! Kuka oli oma ehdokkaasi? ;)
En kerro täällä. ;) Vasemmistoa myös. Sen perusteella veikkasinkin, ettei sunkaan olis mennyt, mutta hyvä sitten että edes toisen meistä. :)
enempääenkerro kirjoitti:
En kerro täällä. ;) Vasemmistoa myös. Sen perusteella veikkasinkin, ettei sunkaan olis mennyt, mutta hyvä sitten että edes toisen meistä. :)
Pääasia, että kokkarit kärsivät rökäletappion. Tärkeintä ei ole voitto, vaan täydellinen nöyryytys ;)
- mitenkässilloin
Onnii kirjoitti:
Pääasia, että kokkarit kärsivät rökäletappion. Tärkeintä ei ole voitto, vaan täydellinen nöyryytys ;)
Entä jos se sinun runojesi kohde kannattaa itse kokoomusta?
mitenkässilloin kirjoitti:
Entä jos se sinun runojesi kohde kannattaa itse kokoomusta?
Se lienee hänen oma asiansa. Ja minun poliittinen suuntaumukseni on minun oma asiani. En aio valehdella kannattavani kokoomusta, koska en kannata. Olisi aika tylsää jos kaikki ihmiset olisivat asioista samaa mieltä, eikö? Hienoa saada aikaan keskustelua, on myös mahtavaa ladata jollekin jauhot suuhun hyvällä argumentilla. On hienoa uskaltaa olla asioista omaa mieltä ja tuoda se esiin.
Ps. Pidin kokoomuksen vaalimainoksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=nB7fJYyPTko- Hehehe
Onnii kirjoitti:
Se lienee hänen oma asiansa. Ja minun poliittinen suuntaumukseni on minun oma asiani. En aio valehdella kannattavani kokoomusta, koska en kannata. Olisi aika tylsää jos kaikki ihmiset olisivat asioista samaa mieltä, eikö? Hienoa saada aikaan keskustelua, on myös mahtavaa ladata jollekin jauhot suuhun hyvällä argumentilla. On hienoa uskaltaa olla asioista omaa mieltä ja tuoda se esiin.
Ps. Pidin kokoomuksen vaalimainoksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=nB7fJYyPTkoOnni olet paras <3 ;D
- jokumuumaamansikka
Vaalipäivänä äänestin ja äänestyskopissa hymyilin, kun jotain huomasin:)
On mulla hidas sytytys. Äänestin samaa. ;)- muunmaalainen
onni muuttanut ulkomaille ja äänestää siellä?
- jokumuumaamansikka
muunmaalainen kirjoitti:
onni muuttanut ulkomaille ja äänestää siellä?
En minä ole onni. :)
Vastasin ihan muuten vaan.
- Onnninarraa
Älä valehtele Onni. Olin sun takana kun äänestit ja näin kun piirsit kirkkoveneen!
- kirkkovene
- jesssssssssssssss
Minä äänestin leppäkertun ja läpi meni:D
- kommentoidaan__
Mua kyllä itse asiassa haittaisi, jos toinen kannattaisi jotain aivan mun aatteiden vastaista...
- musta_valkoinenko
...eli en tykkää enää Onnista!
- sesiitä
Jotenkin arvasin että Onni kannattaa katkeruuteen perustuvaa aatetta, kun täällä palstalla vain pysyy alistuneena eikä mitään tee oman tärkeän asiansa eteen.
- Katkeraavai
”Kolmas vasemmisto on ajatus suurten eurooppalaisten poliittisten aatteiden liberalismin ja sosialismin historiallisesta liitosta paremman maailman rakentamiseksi. Feministinen ajattelu ja ympäristötietoisuus ovat keskeisessä asemassa kolmannen vasemmiston aatemaailmassa.”[6]
Vasemmistoliiton saamat äänet eduskuntavaaleissa 2007.
Ahvenanmaa
0 – 10 000
10 000 – 15 000
15 000 – 20 000
20 000 – 30 000
30 000 – 40 000
Periaateohjelmassa puolue haluaa haastaa globaalin kapitalismin esittämällä sille solidaarisen ja kestävän vaihtoehdon. Tämä edellyttää oikeudenmukaista maailmantaloutta ja demokratian lisäämistä. Puolue on huolissaan myös eriarvoisuuden lisääntymisestä Suomessa. Kehittääkseen hyvinvointivaltiota ja sopimusyhteiskuntaa puolue ilmoittaa haluavansa rajoittaa kapitalismin ylivaltaa. Ohjelman mukaan pätkä-, osa-aika- ja vuokratöillä keinottelulle ja työelämän ehtojen huonontamiselle tarvitaan vahva vastavoima ammattiyhdistysliikkeestä.
Vasemmistoliitto haluaa edistää myös ihmisten välistä tasa-arvoa ja tasavertaisuutta perheessä, työelämässä ja yleensä yhteiskunnassa niin, että oikeudet, mahdollisuudet ja velvollisuudet eivät riipu sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta. Vasemmistoliitto toivottaa periaateohjelmassa maahanmuuttajat tervetulleiksi Suomeen täysivaltaisiksi kansalaisiksi. Puolue korostaa oikeutta työhön ja toimeentuloon kaikille.
Periaateohjelman mukaan Vasemmistoliitolle ei riitä pelkkä mahdollisuuksien tasa-arvo, vaan se tavoittelee arkipäivässä toteutuvaa tasa-arvoa. Uskontoihin puolue suhtautuu neutraalisti, ketään ei saa puolueen mukaan syrjiä uskonnollisen vakaumuksen vuoksi. Selitäthän meille pähkinänkuoressa tämän katkeruuden "aatteen" odotamme suurella mielenkiinnolla. Voisitko myös kertoa miten kommunismi ja sosialismi poikkeavat toisistaan, kerro lyhyesti ;)
- odotavaan
Onnii kirjoitti:
Selitäthän meille pähkinänkuoressa tämän katkeruuden "aatteen" odotamme suurella mielenkiinnolla. Voisitko myös kertoa miten kommunismi ja sosialismi poikkeavat toisistaan, kerro lyhyesti ;)
Taidat olla hyvin nuori ja kokematon elämässä vielä, mutta kyllä se siitä vielä muuttuu iän karttuessa. En selitä siis mitään, vaan uskon että huomaat kaiken itsekin, koska vaikutat fiksulta ihmiseltä jolta puuttuu vielä elämänkokemusta.
- kommunistipalsta
Ihme kun et SKP:ta äänestänyt.
- poliitikkoainesta
Ainakin Onni sopisi hyvin poliitikoksi: puhuu loputtomasti kauniita sanoja mutta mitään ei tee niiden toteuttamiseksi.
- poliitikotsukkaa
Toi muuten pitää paikkansa. Huono juttu. Kuulostaa ihan kokoomuksen poliitikolta.
- poliitikkoainesta
poliitikotsukkaa kirjoitti:
Toi muuten pitää paikkansa. Huono juttu. Kuulostaa ihan kokoomuksen poliitikolta.
Kaikkien puolueiden poliitikot ovat tuollaisia jos olet asioita tarkemmin seurannut.
- oletväärässä
poliitikkoainesta kirjoitti:
Kaikkien puolueiden poliitikot ovat tuollaisia jos olet asioita tarkemmin seurannut.
Ei ole.
- poliitikkoainesta
oletväärässä kirjoitti:
Ei ole.
Olen yrittänyt seurata parhaani mukaan kaikkien kansanedustajien puheita ja koittanut verrata niitä tehtyihin tekoihin enkä ole huomannut minkään puoleen nousevan esiin käytännön tekojen kautta, jos niitä verrataan runsaisiin ja kauniisiin puheisiin. Missä puolueessa on omasta mielestäsi teot ja käytäntö parhaiten tasapainossa puheiden kanssa? Jos haluaisit antaa esim. konkreettisia esityksiä päätöksistä ja puheista.
- poliitikkoainesta
poliitikkoainesta kirjoitti:
Olen yrittänyt seurata parhaani mukaan kaikkien kansanedustajien puheita ja koittanut verrata niitä tehtyihin tekoihin enkä ole huomannut minkään puoleen nousevan esiin käytännön tekojen kautta, jos niitä verrataan runsaisiin ja kauniisiin puheisiin. Missä puolueessa on omasta mielestäsi teot ja käytäntö parhaiten tasapainossa puheiden kanssa? Jos haluaisit antaa esim. konkreettisia esityksiä päätöksistä ja puheista.
Lisään vielä että esim. tuolta pystyy katsomaan mitä siellä Eduskunnassa oikeasti tapahtuu http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/vexhaku.sh?lyh=''?kieli=su
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722