Ajokoiran pentu ajoi viime kautena jänistä, oli silloin 6kk ikäinen. Löysi jäniksiä hyvin ja pois ei tullut itsekseen, mutta ongelmana olikin, että kun hukka tuli niin palasi jäljet takaperin haukkuen, ravasi edes takas noita jälkiä, myöhemmin ei paljoa haukkunut. Kävin pari kertaa etsimässä mihin jänis meni ja vein niille jäljille, lähti ajamaan kunnes sama tilanne. Yöllisille jäljille ei haukkunut ollenkaan. Intoa on vaikka muille jakaa tuolla koiralla. Tajuaako joskus, että jänis menee eteenpäin ja onko tuo vain nuoren sähellystä? Vai onko tuo kenties täysin ajolöysyyttä?
ajolöysyyttäkö vai tyhmyyttä?
3
102
Vastaukset
- Ajokinlaittaja
Käys tarkistamassa anaalit ja nenäontelo eläinlääkärillä. Meillä alkoi pelittää katsastuskonttorin kautta heti ;)
Toinen voi olla puhtaasti nuori ikä eli odottele tovi ja menkää muuten vain metsällä oleilemaan ilman paineitta. Anna koiran itse mennä ja löytää vainulle. 2v. on vasta täysin kypsä koira sen alle kakara puhtaasti pois laskien varhaiskypsät vaan ei niidenkää haluja saa tappaa liialla ahneudella! Pitää säilyttää ilo hakemiseen :) - aloittajaaaaaaaa
Totta kai, rauhassa katsellaan, mitä tapahtuu. En kuulu niihin, jotka koiria monttuun laittaa. Kävi vain mielessä, että onko tässä kenties jonkinlaista ajolöysyyttä, kun ei ole ajolöysää koiraa ollut, tiukahkoja kyllä on. Olen miettinytkin meneekö iän piikkiin, mutta kun olen myös kuullut, että ajolöysät saattaa tuollaista harrastaa. Juu, on ollut varhaiskypsiäkin koiria aikoinaan ollut.
Minkälainen ongelma sinun koiralla oli anaalejen/nenäontelon kanssa?- Ajokinlaittaja
Juuri kuvailemasi kaltainen löysyys ja haahuilu. Eläinlääkärin mukaan tukkoinen olo aiheuttaa koiralla sen ettei tekeminen maistu ja alkaa luistamaan. Nenäpunkki on varsin yleinen ja sen voi saada huomaamattakin samoin yleisen kausinuhan. Antoi tästä syystä mulle kehoituksen tulla vuosittain ennen metsästyskauden alkua käynnille jotta varmistutaan ettei ole mikään paikka tukossa kun omistaja ei välttämättä aina huomaa kaikkea koira voi olla epeli piilotamaankin oireitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401