Tortolan tallit?

Leirille

Hei!
Onko kukaan tulossa Tortolan talleille 1 b) leirille? Ite oon menossa sinne kaverini kanssa. Ois kivaa tietää keitä muita sinne on tulossa. Onko jotain kokemuksia? Olen itse saanut hevospeli Howrsen keskustelupalstoilla vain sellaista palautetta ja huippupaikka yms.

8

1923

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sesss

no musta hevosia ei kodsella ihan kivasti.Kun heppani oli ratsutuksessa niin käskivät lyädä raipalla päähän kun hevonen TOTTELI!ja hevoseni sai useita haavoja tallissa sojottavista nauloista.En suosittele.Olen itsekkin ollut siellä leirillä ja tuli vaan sellanen fiilis että en osaa mitään.mulle myös huudettiin kun tipuin.ei jäänyt hyvä maku suuhun sieltä :(Yksi tallilla käynyt mies viellä huusi ja kiroili kun olin laittanut suojat hevoselle liian tiukalle,sitten leiri kisoissa se sama tyyppi ei ollu myöskään kohtuullinen,

• tortolassakävijä

ja millähän hevosella mahdoit ratsastaa? aina kun itse olen ollut tortolassa joko tunnilla,kisoissa tai leirillä ei opettaja ole koskaan saanut päähänsä mitään noin typerää! neljä vuotta käynyt vakituisesti! mulle ei ole suututtu kertaakaan siitä että olen tippunut,ja siis oikeasti? itse olen kattelut tallia pidemmänkin aikaa eikä sielä sojottele nauloja seinissä. ehkä vaan haluut vaan valehdella ja antaa kaikille sellaisen kuvantallista missä ei oikeasti tapahdu tuollaisia.

• EIL

Siellä on todella laadukasta opetusta, ja osaavat hevoset. Paikka mielestäni remontoitu. Sanon että paras talli missä olen ikinä käynyt!

• Minäsevainolen_

Vähän myöhässä mutta tortola on paras ja hyvin laadukas talli itte oon menos 5 leirille kukaa tulos tän vuoden meirille

• Minäsevainolen_

Viälä tohon äskeiseen tortolassa on uusi talli ja ravitalli purettiin että on tosi hyvä talli suosittelen paljon

• Anonyymi

Oon käynyt tortolalla monta kertaa ja sielä ei huudeta tai satuteta hevosia eikä myöskään ole ollut nauloja esillä. Tortola on paras talli missä oon käynyt!!

• Anonyymi

Siellä on hevoset käynyt päälle, tuntuu että lapsia käytetääm siellä vaan työvoimana. Kukaan ei kannusta, ja opetus on ollut aina ala arvoista... En suosittele kenellekkään.

• Anonyymi

Ootkohan nyt erehtynyt tallista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      385
      937
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      203
      739
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      680
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      67
      644
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      581
    Aihe