Elikkäs mulla on 7kk seropi narttu (synt. 14.9.2014) pentu jolla (EHKÄ) on rokotukset kunnossa.. Mätsärit on tulossa ens kuun puolissa välein enkä tiedä onko rokotukset varmasti kunnossa.. Nyt pentu on käynyt kaksi kertaa rokotuksissa 8.12 ja 14.1.... Onko nämä nyt oikein ja pääsenkö mätsäreihin näillä rokotuksilla.. Minun mielestäni asia on juurikin näin mutta haluan muitten mielipiteitä asiaan.. kuinka usein pentu pitää rokottaa ja riittääkö se 2 kertaa 7kk mennessä?? Arvostan paljon vastauksia!! :)
Vastaukset 3
- Sentara
Varoaika 21 vrk viimeisimmästä rokoteesta, laske itse ;)
- isoisoäiti
Kyllä riittää, vuodenvanhana uusinnat
- katsoppass
Riittää kyllä. .:) menestystä teille. Ps: yleensä eläinlääkäri kirjoittaa rokotuskorttiin milloin seuraava rokotus kuuluu ottaa, se lukee siinä missä on rokotteen otto pvä, ne tarrat ja eläinl.leima jne. siinä on kohta seuraava rokotus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4211823Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012282 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk951031Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma291001- 58926
- 66906
- 47880
- 63840
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75817- 68814