Näköjään toimitusjohtaja vaihtuu Joptekilla?
http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/talous/item/73215-jouni-pitko-joptekin-toimitusjohtajaksi
Toimitusjohtajan vaihto?
19
561
Vastaukset
- Helevi
On vaihtunut.
- vientituotyötä
Ehkä nyt Reinot jopa Ameriikan markkinoille?
- Helevi
Mitkäs Reinot?
- VientiVetää
Ne joita joptek tekee sementistä vain USA:n markkinoille! Ja Kiinaan lasikuidusta reinoja ja ainoja!
- hyvin_ikävä_uutinen
Taitaa olla Joptekilla jyrkkä alamäki edessä kun Kakkonen valikoi liiketoimissaan epäonnistuneiden yhtiöiden johtajia Lieksaan. Tulikivihän käy jo kuolinkamppailuaan ja uppoava laiva tyhjenee rotista.
- Villi_veikkaus
Alkoi kulujen karsinta.
Alle viidessä vuodessa Joptekin tuotanto siirtyy Joensuuhun tai vieläkin kauemmas eli lähemmäksi asiakkaita, nimi vaihtuu, omistajaksi tulee joku suurempi sijoitusyhtiö jne...
Siinäpä se Lieksan ja Joptekin yhteinen historia sitten olikin.- höyryläoy
Onko Lieksan kaupunki taannut tai lainannut rahaa Joptekille?
Koko Lieksan Teollisuuskylä Oy on rapakunnossa oleva kaupungin hallinnoima yhtiö. Ei älytä ajaa alas miljoonatappiota tekevää yhtiötä.
- mmmkkk
Kakkonen teki nyt emämunauksen kun laittoi Lampolan pois.Ellei sitten ollut omaehtoisesti lähtenyt systeemien muututtua huonompaan suuntaan.Joptekin alamäki alkaa....ahneella paskanen loppu...siis Kakkosella.
- HyttiNumeroViisi
Yksi mahis on että tuotanato siirtyy halvempaan maahan (viroon), tai lähemmäs turun telakkaa? Lieksa on turhan syrjässä ja kuljetuskustannukset maksaa! Lieksassa olisi ollut reipasta ulkomaista työvoimaakin yli oman tarpeen, mutta sekään ei taida olla mikään vetonaula!
- valviiranasiantuntija
Eikö 'korkeasti koulutetut koneinsinöörit' kelpaa? Jos kunnan sosiaalijohtaja vakuuttaa heidän olevan korkeasti koulutettuja koneinsinöörejä niin eikö siihen ole Kakkosen luotettava?
- näin
Uuden johtajan on helpompi saneerata firma, ei tunteile liikaa.
- pelastus
Jopitekin ainut mahdollisuus levittää Reinot Kiinan- ja Ameriikanmarkkinoille, muuten se jää markkinarakoon.
Kirjoittaja sekoilee joten ei tunne Lieksan teollisuutta Reinot ei mitenkään liity koko Joptekkiin, joskin tietysti laivassa voi kävellä vaikka reinoissa mutta kysymys on kahdesta eri virmasta eli joptekki tekee laivan ky kylppäreitä ja tossutehdas on aivan eri tuotantolaitos.
Oli kuitenkin hyvä asia se että tuotanto on voinut jatkua Lieksassa ja suomi on saanut myöskin telakkateollisuuden toimimaan uuden omistajan tultua kuvioihin mukaan Turussa siitä asiasta nyt on kysymys.
Sinänsä en ryhdy arvioimaan yhtiön toimia vaan toivottavasti työt jatkuvat Lieksassa Mk
- Uusifirma
Kuka ostaa Joptekin ja alkaa taas tehdä Reinoja?
- Homooooo8
Minä ostin reinon yökdi
- Tottuuson
Ei tuu pärjäämään aasiasta tuotuja halpis-tohveleita vastaan,hinnalla polokoot muanrakoon pienet tekijät.
Mitä sekoilette puhutte nyt aidan seipäästä kun on aivan eri teollisuudesta ja tuotannosta
- Lieksataru
Saiko Kakkonen sijoittamansa rahat takaisin kun möi yrityksen vai oliko yritys jo voudilla?
- Reinotjaainot
Paljonko euroja paloi kaupungilta kyseisen kaupan yhteydessä.Liekkö taas tekohengitystä koko touhun jatko,tehdäänkö tarvittavia henkilövaihdoksia ym.uudistuksia että touhu saisi uuden alun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423