Taas niitä näkee.Eilenkin kauppakeskuksessa kuului korkojen ääni ja mustat platform-saappaathan siellä sitä ääntä piti.Kantajanaan pitkä vaalea nainen.Reippain askelin tallusteli piikkikorot kopisten uuhh..
korkeakorkoiset saappaat katukuvassa
8
96
Vastaukset
Kesä ja korkkarit .. mmm
- Ranskalaiset-korot
Aivan, korkojen kopina. Sehän oli huorien merkki, kun poliisi pidätti paljastavsta pukeutumisesta.
- seksylady
Vai huorien. Ikinä en oo seksillä rahastanut. Iloisesti kyllä antanut jos haluttaa. Kunnon korot lähes aina .
- Ranskalaiset-korot
seksylady kirjoitti:
Vai huorien. Ikinä en oo seksillä rahastanut. Iloisesti kyllä antanut jos haluttaa. Kunnon korot lähes aina .
Aikoinaan 1800-luvun loppupuolella pariisilaiset valittelivat kokottien räikeästä pukeutumisesta ja poliisimestari määräsi moisesta pukeutumisesta pidätettäväksi. Joten ilolinnut keksivät jaittaa korkoihin kovat alakappaleet. Kopisivat kävellessä ja siitä asiakas tunnisti huoran.
Eli kopiseva "ranskalainen korko" on saanut alkunsa huoran tunnusmerkistä.
- näillämennäänvielä
Kyllä kopisevat korot on miehelle aina merkki, jonkin asteinen huora kyseessä..
- seksylady
Vai niin ajattelet, no kait sitten olen. En nyt maksusta seksiä ole koskaan antanut. Mutta halusta ja himosta kyllä sitäkin useammin.
Sama juttu, korot tekee naisen joka huomataan, ei huoraa. Itse käytän ja tykkään. Antaa naisellisen ja seksyn olon. On kiva kun miehet kattoo viel peräänkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222908Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A102022Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.621897Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom711819Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell991762Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211694Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761523Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141252Grillit kylällä
Joko on testattu uudet grillit Best Hamburger ja Xmeal, kumman hampparit menee jat.koon?391209