Taas niitä näkee.Eilenkin kauppakeskuksessa kuului korkojen ääni ja mustat platform-saappaathan siellä sitä ääntä piti.Kantajanaan pitkä vaalea nainen.Reippain askelin tallusteli piikkikorot kopisten uuhh..
Vastaukset 8
Kesä ja korkkarit .. mmm
- Ranskalaiset-korot
Aivan, korkojen kopina. Sehän oli huorien merkki, kun poliisi pidätti paljastavsta pukeutumisesta.
- seksylady
Vai huorien. Ikinä en oo seksillä rahastanut. Iloisesti kyllä antanut jos haluttaa. Kunnon korot lähes aina .
- Ranskalaiset-korot
seksylady kirjoitti:
Vai huorien. Ikinä en oo seksillä rahastanut. Iloisesti kyllä antanut jos haluttaa. Kunnon korot lähes aina .
Aikoinaan 1800-luvun loppupuolella pariisilaiset valittelivat kokottien räikeästä pukeutumisesta ja poliisimestari määräsi moisesta pukeutumisesta pidätettäväksi. Joten ilolinnut keksivät jaittaa korkoihin kovat alakappaleet. Kopisivat kävellessä ja siitä asiakas tunnisti huoran.
Eli kopiseva "ranskalainen korko" on saanut alkunsa huoran tunnusmerkistä.
- näillämennäänvielä
Kyllä kopisevat korot on miehelle aina merkki, jonkin asteinen huora kyseessä..
- seksylady
Vai niin ajattelet, no kait sitten olen. En nyt maksusta seksiä ole koskaan antanut. Mutta halusta ja himosta kyllä sitäkin useammin.
Sama juttu, korot tekee naisen joka huomataan, ei huoraa. Itse käytän ja tykkään. Antaa naisellisen ja seksyn olon. On kiva kun miehet kattoo viel peräänkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831062
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588