Vika on aina minussa

eimilloinkaan

mitään saa oikein... No enpä mä sitten voi nytkään tehdä mitään kun se on automaattisesti väärin. Hyvin pelattu!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä_ny

      Ei kannata ryhtyä marttyyriksi kuitenkaan. Kelläpä ei olisi sellainen tunne välillä, ettei osaa tehdä mitään oikein.

    • miksiajatteletnoin

      onko toivomisen varaa jonkin asian suhteen vai miten?

    • suhteellista

      Vika on meissä kaikissa. Kun tietokoneen, joku osa pettää, saattaa koko kokonaisuus pettää. Ne kaikki osat on kuin induvisualisteja, mitä fasismi kuitenkin ohjaa. Pienimuotoisesti, hyvin pieni muotoisesti, ei voi verrrata mussoliniin. Sisällä, ulkona, tekee sitä älä teetä tä ja kaikki rekisteeöidään :D tietysti pitää olla joku järjenmukainen tapa.

    • Lähinnäse

      on sitä kun tuntee ettei voi tehdä mitään. Täytyisikö vain olla ja odottaa jotain ihmettä tapahtuvaksi? Kun yrittää vaikuttaa asioiden kulkuun niin se tuntuu aina olevan virhe ja ikäänkuin hyökkäys toista kohtaan. Sitten kun ei voi tehdä mitään tuntee itsensä aivan luuseriksi jolloin kokee että ei kelpaa..

      • purettu

        Sama tunne täälläkin mut on ymmäretty täysin väärin, mun tähden kun kukaan ei suojaa tarvi nyt eikä milloinkaan! mä vaan tykkään susta niin että halkeen!


      • Luuletkoettä

        olisin vahva ilman sinua tai että en tarvitsisi suojaasi? Olen jo sanonut monta kertaa etten pärjää ilman sua mutta löytyyhän multa nyt vahva luonne kuitenkin...että ei munkaan sanomisia tarvitsis niin vakavasti aina ottaa jos ne on jotain uhoomista heh...en kai mä nyt ihan lapanen oo


      • Jokainentekee
        purettu kirjoitti:

        Sama tunne täälläkin mut on ymmäretty täysin väärin, mun tähden kun kukaan ei suojaa tarvi nyt eikä milloinkaan! mä vaan tykkään susta niin että halkeen!

        kuitenkin aina omat päätöksensä ihmisistä. Jos joku susta noin ajattelee ei tarkoita sitä että joku toinen ajattelisi samoin. Oletko kysynyt mitä se sun tykkäyksen kohde tästä ajattelee?


      • purettu

      • Mikset

      • Hänansaitseekultaa
        purettu kirjoitti:

        Tämä naiselle jota tarkoitin! https://www.youtube.com/watch?v=eAFRWQgwet0 ja anteeksi jos olen paha ihminen.

        muttei yhtä sanaa irl? tai edes vastausta tähän, vaikka ilmeisesti ajattelet hänen olevan täällä? Miksi? Ei syyttäen vaan ihmetellen. Oletko mielummin täällä hullujen keskellä? Mikä siinä estää niin paljon että jopa tämä hullu palsta on parempi vaihtoehto?


    • VarmaanEhkä

      Kannattaa varmaan kokeilla tehdä jotain oikeasti irl. Palstatekemiset on ihan turhia ja aina väärin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe