En saa mielihyvää klitoriksen kosketelusta.

Tyttö12v

Kertokaa mulle että mistä ite saatte parhaat orkut ku en saa orkkuja ikinä ku kosketelen klitorista. Ja oon vast 12 joten en halua ostaa myöskään mitään seksilelua. Onks se myöskään outoo et itsetyydytän itteeni näin nuorena??? Vastatkaa pliis haluun saada hyvät orkkut. HELP ME

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii.tota

      Oon itekki 12. Mul ei toimi myöskää klitoris ku vaa näin. Oota noin viikko itsetyydyttämättä(kauheen vaikeet) sit eka vähä hieron klittaa sit suihku tai sähköhammas harja klitorikselle. Toimii. Vain 1-2 kertaa sit pitää oottaa että et sais hyvät orkut

    • JääkaappiTarakalla

      Noh itse asiassa itsetyydytys on ihan normaalia ja sitä voi harrastaa kun itse haluaa (itse aloitin 12 vuotiaana myös xD) tai kun on siis itse valmis siihen. Mä voin sanoa, etten itsekkään pysty aina löytämään klitorista, kun se on isojen häpyhuulten alla ja vielä pienten häpyhuulten alla... Itse en oo edes yläastetta päättänyt ja tiedän anatomian. :/ Mutta voin antaa pari vinkkiä:
      1. Mene vessaan ja ota vaikkapa käsipeili mukaan. Istu vaikkapa kylppärin lattialle (pistä pyyhe alle, ethän halua jotain tulehdusta :o) BTW pese kätesi, ja raota h-huulet ja kattele! :D niin mä oon ainki tehnyt ja löytänyt klitoriksen. Jos et tiedä miltä se tuntuu, niin sen pitäisi tuntua todella hyvältä, kun sitä koskettaa ja... No.. Se on niinku pieni kohouma "downtownissa" XD
      2. Lue jotain kiihottavia tekstejä. Ethän välttistä pelkällä lukemalla saa mitään orkkua, mutta tuleehan kiihottamaan! :D
      Juu eli toivottavasti auttoi tämä kommentti! Jos on lisää kysyttävää, niin olen valmis auttamaan :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe