Onko automaatiossa samanlaista nörttiä porukkaa kuin sähkössä ja tietotekniikassa?
Minkälaista porukkaa automaatiossa?
2
142
Vastaukset
- Ihmeissään
Mikä ongelma sinulle siitä on, että opiskelijat ovat aidosti kiinnostuneita opiskelemastaan aiheesta?
- AS1022
Itse olen 3. vuoden automaation opiskelija.
Mitä tarkoitat kysymykselläsi? Mikä on nörtti mielestäsi? TKK:lla melkeinpä kaikki ovat närttejä yläastellaisen ja amiksen näkökulmasta, joskus jopa lukiolaisen.
Totta kai jokaisella linjalla on nörttejä, ihmiset on erilaisia. Löytyy "hikareita" ja rennosti opiskelijoita, löytyy sosiaalisia ja ujoja. Itse liikun porukassa jossa ollaan kiinnostuttu alasta ja opinnoista ja mielestäni tässä porukassa oleminen on kaikkien etu, opinnot valmistuvat ja vertaistukea löytyy. Toki ryyppäämme ja saunomme silloin tällöin, monet seurustelee. Tietämys alasta on suurta ja kaikkia ala kiinnostaa, ehkä olemme niitä nörttejä.
Kysy toki tarkemmin ja enemmän niin katsotaan jaksanko/osaanko vastailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851818- 821660
- 491322
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471255Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1151126
- 39935
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23932Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23893