ALKOHOLI ON MYRKKYÄ

sanoeialkoholille

Miksi ihmiset juovat itsensä aina humalaan? voisiko joku ystävällisesti kertoa, mikä alkoholin juomisessa viehättää? onko se maku vain onko se vain humaltuneisuuden hakua? Alkoholi tekee ihmiset tyhmiksi, saastaisiksi sekopäiksi. Tätäkö te haluatte? nolata itsenne muiden silmissä sammaltavalla puheellanne, yrjötä silmät päästä ja haista paskalle?

suomalaisille tämä tuntuu olevan yleistäkin, koska mistään ongelmista ei puhuta, vaan kitataan viinaa naamariin. Miten ihmiset voivatkin olla niin jääräpäisiä? jos on asiat huonosti, niin sitten olisi ihan hyvä surkutella sitä vaikka itkemällä tai itsesääliin keräytymällä jos on kerran niin vaikeaa kertoa mieltä painavista asioista.

Alkoholitekee joidenkin elämästä suoranaisen helvetin, kun joutuu noidankehään. Joten pyydän teiltä hyvä suomalaiset, jos teillä ei ole minkäänlaista hillintää vettä väkevämmän juonnissa niin älkää edes koskeko viinapulloon tai edes kaljapulloon.

Tämä koskee myös kaikkia päihteiden käyttöä.

Kirjoitan tämän vain teidän puolesta

KÄYTTÄKÄÄ JÄRKEÄ

16

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jone

      ei kaikki suomalaiset juo viinaa sen takia että jokin asia on huonosti tai jotain on mennyt pieleen..monet osaa ottaa kohtuudella vaikka alkoholin käyttö on suomessa lisääntynytkin..alkoholia on ihan mukava ottaa hyvässä seurassa vaikka reippaastikkin jos siltä tuntuu,,ja miten se paskalle haiseminen liittyy viinan juontiin,paitsi rapajuoppoilla,..liika juominen on pahasta mutta kun pysyy vielä pystyssä on suhkot selvä

      • sanoeialkoholille

        >Miksi pidät huolta toisten juomisista? Miksi haluat määräillä ja rajoittaa toisten elämää?<

        En minä määräile ketään, haluan antaa vain neuvoja ja takoa sitä arvokasta järkeä päähän. Sinulla on ihmeellinen ajattelutyyli, eihän tämä minun kommenttini voisi rajoittaakaan kenenkään elämää. Omasta asenteestahan se on kiinni.


      • Jone
        sanoeialkoholille kirjoitti:

        >Miksi pidät huolta toisten juomisista? Miksi haluat määräillä ja rajoittaa toisten elämää?<

        En minä määräile ketään, haluan antaa vain neuvoja ja takoa sitä arvokasta järkeä päähän. Sinulla on ihmeellinen ajattelutyyli, eihän tämä minun kommenttini voisi rajoittaakaan kenenkään elämää. Omasta asenteestahan se on kiinni.

        minulla ihmeellinen ajattelutyylikö?taitaa olla sulla tekemisen puute kun tuut tänne moralisoimaan alkoholin juonnista


      • sanoeialkoholille
        Jone kirjoitti:

        minulla ihmeellinen ajattelutyylikö?taitaa olla sulla tekemisen puute kun tuut tänne moralisoimaan alkoholin juonnista

        ...minun mielipiteeni. Jos sinulla on jotain sitä vastaan, niin sitten on. Alkoholi=pahasta


    • Juomanlatkija

      Miksi pidät huolta toisten juomisista? Miksi haluat määräillä ja rajoittaa toisten elämää?

      Minä olen latkinut alkoholipitoisia juomia nautinnokseni monta kymmentä vuotta. En tunne mitään tarvetta päästä moisesta "myrkystä" eroon. Miksi ihmeessä rajaisin itseni paitsioon sosiaalisen elämäni osalta?

      Silti en halua pakottaa enkä kehottaa ketään juomaan alkoholia. Jos joku on onnellisempi juomatta, niin olkoon onnellinen onnestaan!

    • toukokuu*

      Huumausaine se on siinä ku kaikki muutki aineet mitkä vaikuttaa keskushermostoon, pistää pään sekasin, tekee hetkeks onnelliseks, aikaansaa euforian. Ja kuten muidenkaan huumeiden kohdalla, ei alkoholin juomiseenkaan tarvita mitään lähtökohtasta "olen onneton, siksi juon" tilannetta, ihmiset vaan haluaa sitä onnellisuus-fiilinkiä ja euforiaa.
      Aineena alkoholi on muutamia tunnettuja huumeita vaarallisempikin, sehän tuhoaa aivosoluja orgaanisesti eli ei siis aiheuta ainoastaan ohimenevää kemiallista aivovauriota kuten eräät varsinaiset huumausaineina pidetyt. ALkoholin aikaansaamaan aivovaurioon ei oo keksitty lääkettä, mistäs niitä uusia aivosoluja nyt kehitettäis. Jonkun verran tuhoutuneet aivot pystyy toki kyllä uudistumaan jos juominen lopetetaan tyystin.
      Jos erilaiset aineet jaetaan eri ryhmiin, esim luonnossa löytyvät huumaavat aineet esim sienet, yrtit, pähkinät- kemialliset huumeet: hallusinogeenit & ihmisten laboratorioissa kehittämät lääkkeet (morfiini, heroiini, kokaiini, amfetamiini), niin alkoholi lukeutuu lähinnä liuottimiin joilla on myös huumaavia ominaisuuksia: liima, tinneri, hiuslakat ja ALKOHOLI. Nää kaikki jäljempänä mainitut tosiaan huumaa, aikaansaa lamaantuneen olon (alkoholi on lamaava aine), aikaansaa eriasteista euforiaa, hyvää oloa.
      Aineena vois ajatella et alkoholi on parhaimmillaan hyvä puhdistusaine, säilöntäaine, hyvä aine maalipensseleiden puhdistukseen ja tislausaine ja sellasta. Riskaabeli substanssi käytettynä päihtymiseen sellasissa mittakaavoissa mitä Suomessa harrastetaan.

      • sanoeialkoholille

        >ei alkoholin juomiseenkaan tarvita mitään lähtökohtasta "olen onneton, siksi juon" tilannetta, ihmiset vaan haluaa sitä onnellisuus-fiilinkiä ja euforiaa.<

        Useimmat ovat niin ahneita, ettei mikään kelpaa. Tästä huomaamme että hyvä olo ilman huumaavia aineita ja litkuja ei riitä. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?


      • JEESUS
        sanoeialkoholille kirjoitti:

        >ei alkoholin juomiseenkaan tarvita mitään lähtökohtasta "olen onneton, siksi juon" tilannetta, ihmiset vaan haluaa sitä onnellisuus-fiilinkiä ja euforiaa.<

        Useimmat ovat niin ahneita, ettei mikään kelpaa. Tästä huomaamme että hyvä olo ilman huumaavia aineita ja litkuja ei riitä. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

        mikä ihmisiä oikein vaivaa ?voi vittu miksi pitää pohtia täällä muiden ihmisten juomista elä perkele omaa elämääs vai eikö se riitä..kuten meille muille ei alkoholiton elämä riitä tai huumeeton...SAATANAN JEESUSTELIJAT


      • sanoeialkoholille
        JEESUS kirjoitti:

        mikä ihmisiä oikein vaivaa ?voi vittu miksi pitää pohtia täällä muiden ihmisten juomista elä perkele omaa elämääs vai eikö se riitä..kuten meille muille ei alkoholiton elämä riitä tai huumeeton...SAATANAN JEESUSTELIJAT

        >SAATANAN JEESUSTELIJAT<
        Kylläpäs sitten vedit herneen syvälle nokkaas. Enkö saa näyttää mieltäni alkoholia vastaan?


      • saat
        sanoeialkoholille kirjoitti:

        >SAATANAN JEESUSTELIJAT<
        Kylläpäs sitten vedit herneen syvälle nokkaas. Enkö saa näyttää mieltäni alkoholia vastaan?

        tottakai saat sanoa mielipiteesesi,,jos niin haluat mulla vaan oli eilen pinna tiukalla,pitäis varmaan lopettaa kokonaan juominen,,kun meinaa karata mopo käsistä aina kun ottaa kuppia


    • AAA

      Alkoholi on toiselta nimeltään etanooli, joka on runsaasti teollisuudessa käytetty liuotin.

      Jos juot runsaasti liuotinta, kuset aivosi lavuaarista alas.

      • Anonyymi

        Alkoholissa bioteekkeja jotka kasvattavat aivoja. Ryyppäämällä ihminen viisastuu. Asiasta on tehty juoppotutkimus.


    • eeva

      ...jos liikaa juo/syö.
      Itse juon n. 7-12 annosta (yleensä punaviiniä) viikosssa, lääkäri sanoi että se on ihan OK, tervehdyttävää jopa - niin minustakin.
      Ystäväni syö eineksiä ja muuta roskaruokaa, kärsii lihavuudesta, verenpaineesta ja korkeasta kolesterolista. Minulla kaikki arvot on viimisen päälle.

      • sanoeialkoholille

        >Ystäväni syö eineksiä ja muuta roskaruokaa, kärsii lihavuudesta, verenpaineesta ja korkeasta kolesterolista<

        Kyllä vain. Itsekuri on kaiken a ja ö Alkoholinjuonnissa, huumeiden käytössä, rasvaisten ruokien syönnissä, tupakanpoltossa yms.


    • Anonyymi

      Kylmiksestä tulee mieleen eräs cyberman, joka häpäisi itsensä ja kuolemansa esittelemällä elämäänsä livenä netissä.
      Kylmikselle tulisi häpeä ja morkkis mikäli selvityisi.
      Älkää tukeko ja seuraa mt-potilaan videoita ja tarinoita, joilla hän häpäisee itsensä.
      Kyseessö on mt-potilas, jota tulisi kuunnella ja seurata vain lääkörinsä mt-ongelmiin perehtyneessä sairaalassa. Palstan lukija ja kommentoija olit sitten sivistymätön aikuinen tai teini älä yllytä sairas mieltä itsensä häpäisyyn ja avoimuuteen. Mikäli kyseessä olisi perheesijäsen kuten vanhempasi tai sisarukset et antaisi heidön tehdä näin vaan hakisit terveydenhuollon ammattilaisten apua ja tekisit huolinilmoituksen.

      • Anonyymi

        Joku ryyppää enempi, toinen vähempi, joku saattaa olla jopa ryyppäämättä.

        Onkos toi nyt sitten jotenkin ihme juttu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe