Syöksy kohti pohjamutia kohti alkoi v.2010 keväällä. En selviä väliin kauppaan - tietysti viinakauppaankin.
Katkeroideja ostan, kun ei tätä alvariinsa alevevaa polkua kukaan selvin päin vois kestääkään.
Lääkärit ovat liitossa jonkun illumanaatin kanssa. Ei sinua ukkopaha mikään vaivaa kun kokeiden tulokset ovat noin hyvät, ne sanoo.
Päivällä näin jotakin tosi havahduttavaa kun ilmakin on täynnä tuhoa. Koulupojat saivat ilmitulen aikaan auringossa.jonkun lenssin läpi sihdattuaan.
Olen pian 50v. ja siitä alkaa vanhuus. En pidä päiviä. Saan katkeruuden aihetta siitäkin.
Olen syvästi elämään pettynyt ja katkeroitunutkin
4
67
Vastaukset
- hutimenitaas
?????????? ohi meni ????????????? en ymmärtänyt yhtään mittään ???????????
- kaikki-hyvin
Sitten vika on sinussa, koska minä kyllä ymmärsin ihan hyvin.
- k.katkera
Kolme päivää myöhemmin.
Melko hyvä päivä tänään kun kaveri auttoi. Lainasi auliisti autoaan kun omassa on korjaamoa tarvitsevaa vikaa.
Tuollainen tuntuu hyvältä. Toki palkitsin hyväntekijää.
Tämän ikäisellä alzheimerin taudin ei ole tavallista. Sen peruuttamattomuus synkentää vähän mieltä. On aivoperäinen.- katkera50
Taitaa olla 11;s päivä tuosta. Että oli ja on vieläkin pinna kireellä. Kiroilin pitkän pussillisen. Taivaanilot olen jo heivannut aikoja sitten.
Yksinäinen, rahaton ja turhautunut. Sitä minä olen. Kireä ja katkera.
Vastaantulleet teiniojat sanoivat minua rumimmaksi hyypiöksi, jonka se yks heistä minua sanoi. Ei haittaa...krematorio kaunistaa.
Kun hänellekin 30v ikää tulee lisää niin ei se naama niin silee oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848