Olen syvästi elämään pettynyt ja katkeroitunutkin

kalosseineen.katkera

Syöksy kohti pohjamutia kohti alkoi v.2010 keväällä. En selviä väliin kauppaan - tietysti viinakauppaankin.
Katkeroideja ostan, kun ei tätä alvariinsa alevevaa polkua kukaan selvin päin vois kestääkään.
Lääkärit ovat liitossa jonkun illumanaatin kanssa. Ei sinua ukkopaha mikään vaivaa kun kokeiden tulokset ovat noin hyvät, ne sanoo.
Päivällä näin jotakin tosi havahduttavaa kun ilmakin on täynnä tuhoa. Koulupojat saivat ilmitulen aikaan auringossa.jonkun lenssin läpi sihdattuaan.
Olen pian 50v. ja siitä alkaa vanhuus. En pidä päiviä. Saan katkeruuden aihetta siitäkin.

4

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hutimenitaas

?????????? ohi meni ????????????? en ymmärtänyt yhtään mittään ???????????

• kaikki-hyvin

Sitten vika on sinussa, koska minä kyllä ymmärsin ihan hyvin.

• k.katkera

Kolme päivää myöhemmin.
      Melko hyvä päivä tänään kun kaveri auttoi. Lainasi auliisti autoaan kun omassa on korjaamoa tarvitsevaa vikaa.
      Tuollainen tuntuu hyvältä. Toki palkitsin hyväntekijää.
      Tämän ikäisellä alzheimerin taudin ei ole tavallista. Sen peruuttamattomuus synkentää vähän mieltä. On aivoperäinen.

• katkera50

Taitaa olla 11;s päivä tuosta. Että oli ja on vieläkin pinna kireellä. Kiroilin pitkän pussillisen. Taivaanilot olen jo heivannut aikoja sitten.
        Yksinäinen, rahaton ja turhautunut. Sitä minä olen. Kireä ja katkera.

Vastaantulleet teiniojat sanoivat minua rumimmaksi hyypiöksi, jonka se yks heistä minua sanoi. Ei haittaa...krematorio kaunistaa.
        Kun hänellekin 30v ikää tulee lisää niin ei se naama niin silee oo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe