takaisin, tarvetta kyllä olisi monilla palstoilla. Täälläkin on taas noita lapsellisia häirikköaloituksia, eikä ylläpito niitä poista.
Eikö Suomi24 ota enää luotseja
15
<50
Vastaukset
- jatotuus
Olet itse ripuliulosteelle haiseva häirikkö. Ja luultavasti vielä anaalia harrastava homo!
- mene.lääkäriin
Hae apua sen sijaan että roikut täällä kaikki päivät oksentamassa, sillä olet selvästi henkisesti häiriintynyt.
- ääliö.se.on
Se sairas tyyppi joka on tehnyt tuon "anus"-aloituksen", pitää itse tuota aloitustaan ylhäällä jatkuvasti. Toivottavasti tajuais lopettaa itsensä.
- fakta1
Taidat olla liimahaistelija ja juoppo?
- Omamoka
Edellinen luotsi myyry savustettiin Lieksa24 sivulta ihan lieksalaisten itsensä voimin pois. Kyllähän nyt ylläpidossakin tietävät ettei kenenkään kannata tulla Lieksa24 palstalle päätän seinään hakkaamaan ja ottamaan haukkumisia vastaan.
- setälä-namusetä
PAULI AALTO-SETÄLÄ on kuulemma tulossa valvomaan lieksapalstaa.
Tulen kirjoittelemaan palstalle, kunhan se uudistuu ja paranee sekä luotsit tulevat mukaan.
- Pysypoissa
Ei tarvitse tulla. Ei sota yhtä vanhaa pierua kaipaa.
- vanhat_mukaan
Pysypoissa kirjoitti:
Ei tarvitse tulla. Ei sota yhtä vanhaa pierua kaipaa.
Taidat oll tuo ripuli- ja homokirjoittelija!
- Pysypoissa
vanhat_mukaan kirjoitti:
Taidat oll tuo ripuli- ja homokirjoittelija!
Vanhat ovat elämänsä eläneet. Ei niitä kaivata enää höperyyspäissään mitään sotkemaan. Miellummin vaikka homojen viestejä kun vanhojen horiskojen jorinoita.
- Kyrpä-Joseph
Minähän täällä olen luotsina nykyään ! Mielestäni palsta on pysynyt suurinosin asiallisena ja aihetta lisätoimenpiteisiin en näe!
- yökyökyök
Kunnon luotsit takaisin ja äkkiä! Tämä palsta haisoo jo sille itelleen.
- vink.vink.vink.vink.vink
Ilmoita asiattomaksi jatkuvalla syötöllä.
- onjovalmiina
Lieksassa on jo luotsi ja luotsivene, ei tarvita uutta!
- ei_vuosiin
Lieksassa ei ole ollut aikoihin luotsiasemaa eikä venettä eikä myöskään luotsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862