Minulla oletetaan olevan vuokratuloja, joita minulla ei kuitenkaan ole tuosta kohteesta, sillä asun siinä asunnossa itse.
Voinko poistaa väärän tiedon ihan noin vain?
Jätän ilmeisesti selitykset antamatta, koska vuokralaista ja vuokraa koskevia tietoja ei ole eli kysyttyjä tietoja ei ole antaa.
Kyseessä on vasta veroehdotus vuoden 2014 tuloista.
Jos siis käytän "Poista"-nappulaa, onko kaikki hyvin? Onko tehtävä muuta?
Vielä "Poista"-nappulan vaikutuksista
Selvityspyyntö
1
<50
Vastaukset
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Kysymyksesi hiukan hämmentää minua, sillä saamallasi veroilmoituksella ei pitäisi näkyä vuokratuloja valmiina (kohdassa 4.1). Vuokratulot kun eivät siirry verokortilta tai ennakkoveroilta esitäytetylle veroilmoitukselle. Tarkoitushan on ilmoittaa veroilmoituksella toteutuneet vuokratulot. Vuokratulot ovat ennakkoperinnässä vain arvioita.
Sinun kannattaa asian selvittämiseksi ottaa yhteyttä palvelunumeroomme Palkan- ja eläkkeensaajat 020 697 002.
Ystävällisin terveisin Pirjo Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882