Dino crisis 1 käynnistys ongelma :/

Höh__

Latasin dino crisis 1 pc version, niin, kun painan siitä "Play" jutusta niin tulee teksti "There is an error from DirectDraw. Please refer the online help" ? Eikö se käy tähän tietokoneeseen? Vai missä vika? :/

8

296

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh__

Pitääkö olla joku ohjelma?

• Höh__

No onpa kauhean auttavaista porukkaa täällä, kun kukaan ei muka tiedä?

• Höh__

Nyt, kun painaa sitä "play dino crisis" se meinaa mennä peliin, mutta sitten lähtee pois ja tulee teksti näytölle, että "Cannot find "DATA/TITLE.BIN" exe file. Please re-install after uninstalling"

Siis latasin tuon utorrentilla. :( Voisko joku auttaa! Äkkiä!

• yritänauttaa

Itselläni ei ole kokemusta torrentilla ladatuista peleistä mutta toi teksti vaikuttaa että siitä puuttuis jotakin, ainakin näin veikkaan?
      Joko olet kokeillut "Please re-install after uninstalling""? Kannattaa varmaan aloittaa tolla.

Tossa ihan ekassa viestissä taas sanotaan että jossakin jutussa on virhe ja kehotetaan katsomaan apua online jutskasta, kannattaa varmaan sekin lukea.

Voipi olla että tosta puuttuu tiedostoja ja siksi ei toimi.

Ja ihan pakko listätä, monet ihmiset ei varmaan käy lukemassa näitä ja jos käy niin ei välttämättä osaa autataa joten saman päivän aikana on mun mielestä turha postata monta kertaa siitä että kun kukaan ei auta ;)

• Höh__

Heh :D Sori, mutta joo täytyy kattoa :)

• Höh__

Tai koittaa toista torrentia jos toimisi.

• Höh__
        Höh__ kirjoitti:

Tai koittaa toista torrentia jos toimisi.

Ei tuolla oikein ole muita dino crisis 1 torrenteja tai on mutta ne ei ala lataamaan utorrentissa (Tuo on ainut joka alkaa) :/

• Jes__

No niin, eli nyt toimii tuo peli, kun poistin ruksit siitä yhdestä asetusjutskasta :) Mutta ainut tyhmä juttu utorrentin kautta ladatuissa peleissä on, että ne videot ei näy ollenkaan kuuluu pelkkä ääni. Mistähän johtuu?? Mutta pääasia, että muuten peli toimii täydellisesti :) Ihme, kun toimii windows 8:ssakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe