hypokondria

hypokondrikko

onko täällä yhtään hypokondrikkoa? ite oon kärsiny tästä muutamia kuukausia. hirveetä elää tän sairauden pelossa, lääkärissä ramppaamista koko ajan :/ sitten ei vaan voi millään luottaa niihin lääkäreihin, kun itse on taas niin varma siitä sairaudesta. ja tottakai, sairaus etsitty googlesta. google = vastaus kaikkeen. tähän asti oon diagnosoinu itselleni esim. leukemian, sarkooman, luusyövän, lymfooman (hyvin monta kertaa), sarkoidoosin, väsymys-oireyhtymän, aivokasvaimen, kilpirauhasen liikatoiminnan, veritulpan, reuman, ja kaiken maailman muut sairaudet, yllätys yllätys, suurimmaksi osaksi syöpä. sehän on kaikkeen vastaus, ainakin netin maailmassa. :D onko täällä ketään muuta, jolla olisi sama ongelma, ja sairauksien pelko koko ajan päällä?

4

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minnalll

Jep mulla aivan sama. Mulle tää pamahti paniikkihäiriön seurauksena. Pelot ovat kausittaisia,välillä pelkään milloin mitäkin ja tarkkailen "oireita". Googlen avulla olen diagnosoinut itselleni monta sairautta. Lääkäriin en mene,koska käsitän että pelot ovat turhia.

• pelkoo

Täälläkin yksi luulotautinen. Ite oon tästä melkein kaksi vuotta kärsinyt, mutta onneksi se ei ole enää niin paha kuin silloin alkuaikoina,onneksi. Mutta onhan se raskasta jatkuvasti pelätä itellä jotain kamalaa sairautta ja tarkkailla itteensä.

• vaikkari

Ja lisää löytyy - lääkäriin en pahimman pelossa edes uskalla mennä....sieltä saa kuolemantuomion.

• asds

Täällä! Haluaisin jutella jonkun kohtalon toverin kans tästä niin ei tarviis yksin kärsiä... Spostia saa pistää: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 502
      7513
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2630
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1897
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1758
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1173
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    Aihe