Nyt on vaalit käyty ja lopputulos selvillä, Timo Soini oli ylionnellinenn ja päästi kunnon lörtsyn housuisinsa. oli jo itsensä kuvitellut ministeriksi. Tänään kuitenkin Rinne paljasti korttinsa kun ei Jutasta tehnyt Ryhmyriä vaan sanoi että Jutalla on parempaa tekemistä hallituksen "mahdollisena" ministerinä. jos näin kävisii mikä on erittäin todennäköistä koska Sipilälle Persujen hallituskumppaanus tarkoittaisi katastrooffi seuraavissa vaaleissa.
Sipiläj ja Rinne ovat vanoja kamuja vuosien takaa. Silloin kun Rinne oli ammattiliiton pamppu niin asina haki ja sai Sipilältä tukea. henk kohtaisesesti koko tämä juttu mua vit..taa mutta näin se poliitiikassa kai sitten menee, Olisin kyllä itse ollut kovasti tyytyväinen jos persut hallitusvastuuseen olisivat joutuneet. olisi se se itten ollut IHANAA heitä opposiosta kerta kerran jälkeen torpedoida.
Todellinen jykyjen jytky
Ikuinenkokoomuslainen
3
51
Vastaukset
Mielenkiintoista sinänsä että kaikki persujen vastustajat ovat valmiita tuomitsemaan ilman minkäänlaista näyttöä. Annetaan persuille työrauha niinkuin muutkin ovat saaneet. Jos ajatellaan neljää suurinta puoluetta niin persut on ainoa joka ei ole vielä kämmännyt hallituksessa. Haukutaan sitte kun on näyttöä.
- samaanmalliin
Väikysymystehtailu tulee käynnistää heti, kun jos persut uskaltavat mennä hallitukseen. Niin toimivat persutkin viimeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501